نمونه های بازاریابی ارجاعی الهام بخش برای جذب مشتریان بیشتر

اگر همکار، در سازمان‌هایی دارید که می‌توانند از استفاده از SurveyMonkey Apply سود ببرند، وقت آن رسیده که در مورد آن صحبت کنید.

اگر هنوز این کار را نکرده اید، برنامه ارجاع خود را شروع کنید. با استفاده آسان نرم افزار ارجاع مانند Referral Factory، می تو،د برنامه ارجاع خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید، پس منتظر چه هستید؟ پس از ثبت نام، می تو،د بدون نوشتن یک خط کد، برنامه ارجاع برند خود را بسازید و راه اندازی کنید. برای ایده های بیشتر و الهام بخش بازاریابی ارجاعی، به خواندن مقاله در مورد روندهای بازاریابی ارجاعی ادامه دهید تا مشتریان بیشتری به دست آورید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/inspiring-referral-marketing-examples-to-land-more-customers/

Coursera یک پلتفرم جه، یادگیری آنلاین، دوره های آنلاین را از دانشگاه ها و سازمان های پیشرو به همه افراد در سراسر جهان ارائه می دهد.

برنامه ارجاع Coursera چگونه کار می کند
coursera-referral-program

اگر مشتریان شاد و وفاداری دارید، به احتمال زیاد شما را به دوستان خود توصیه می کنند و از شرکت شما حمایت می کنند. پس چرا با اجرای یک برنامه ارجاع به آنها برای تلاش هایشان پاداش نمی دهیم؟ اجازه دهید به شما کمک کنند داستان برندتان را بگویید.

ابزار مدیریت اپلیکیشن SurveyMonkey Apply به سازمان‌های غیرانتفاعی، بنیادها، آموزش و پرورش و سازمان‌های بخش خصوصی در انتخاب نامزدها برای کمک‌های مالی، بورسیه‌ها، حمایت مالی و سایر برنامه‌ها کمک می‌کند.

مردم از به اشتراک گذاشتن آنچه دوست دارند با دوستان خود چه به صورت حضوری و چه آنلاین لذت می برند. به همین دلیل است که ،ب و کارها توانسته اند با این استراتژی سال ها موفق شوند.

Wakelet یک پلتفرم مدیریت دیجیتال برای افراد است که می‌توانند محتوای آنلاینی را که برایشان مهم‌تر است ذخیره، سازماندهی و به اشتراک بگذارند، همه در یک مکان – از ویدیوها و پاد،ت‌ها گرفته تا مقالات خبری، توییت‌ها و پست‌های اینستاگرام.

برنامه ارجاع Wakelet چگونه کار می کند
کمپین ارجاع اشتراک به برد

بهترین برنامه های ارجاع برنامه هایی هستند که به مشتریان شما احساس خاص بودن می دهند. هنگامی که آنها دوستی را معرفی می کنند و ارجاع آنها موفقیت آمیز می شود، شما آنها را با یک جایزه یا انگیزه تشویق می کنید زیرا آنها اخبار مربوط به تجارت یا محصولات شما را پخش می کنند. به طور خلاصه، با یک برنامه ارجاع، ،ب و کار شما سیستمی را ایجاد می کند که به مشتریان فعلی برای ارجاع مشتریان جدید پاداش می دهد.

هر بار که دوست، را که به Paxful معرفی می کنید و دوست، که دعوت می کنند، بیت کوین ب،ند، درآمد ،ب خواهید کرد. هنگامی که دوست شما بیت کوین را در Paxful ،یداری می کند، 50٪ کارمزد سپرده دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، زم، که افراد دعوت شده توسط دعوت شما، بیت کوین را در Paxful ،یداری کنند، 10% کارمزد سپرده دریافت خواهید کرد. Paxful به شما برای زنجیره ارجاعاتی که ایجاد کرده اید، پاداش می دهد، نه فقط اولین ارجاع – به این م،ی که مردم عجله ،د تا ارجاعات را سریع انجام دهند. با استفاده از این یک برنامه ارجاع مانند Paxful بسازید قالب.

به مثال برنامه ارجاع برنده مراجعه کنید

ویکلت

امیدواریم این برنامه‌های ارجاع خلاقانه و الهام‌بخش به شما انگیزه دهد تا شروع به ساختن برنامه‌های خود کنید یا آن را به سطح بعدی برس،د.

با استفاده از این یک برنامه ارجاع مانند Wakelet بسازید قالب.

نتیجه

هر بار که شخصی برای اشتراک SurveyMonkey Apply ثبت نام می کند، یک جایزه 500 دلاری برای سازمان خود دریافت خواهید کرد.

با توجه به اینکه ا،ر بازاریابی ها ناکارآمد هستند، ا،ر برندهای با سریع ترین رشد جهان از بازاریابی ارجاعی برای تولید سرنخ های با کیفیت بالا و افزایش درآمد استفاده می کنند.

Coursera از اصل Give and Get استفاده کرد. برای هر ،ید ارجاعی، هم معرف و هم دوست ارجاع شده 50 درصد تخفیف برای دوره یا ماه اول اشتراک تخصصی دریافت می کنند. Coursera فرآیند ارجاع را با آسان‌تر ، تمام ،اصر ضروری – سرفصل‌ها، دکمه‌های اشتراک‌گذاری و غیره ساده‌تر کرد.

آیا می تو،د تجارتی را بدون بودجه بازاریابی 0 دلاری تصور کنید؟ بله، غیر ممکن به نظر می رسد. اما تسلا این کار را کرد. تسلا به جای صرفه جویی در هزینه، برنامه های ارجاع را به ،وان یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی در اولویت قرار داد.

با استفاده از این یک برنامه ارجاع مانند SurveyMonkey Apply بسازید قالب.

برنامه ارجاع دو طرفه

تسلا

هنگامی که مردم برای برنامه ارجاع Wakelet ثبت نام ،د، پیوندهای ارجاع منحصر به فرد خود را دریافت ،د. به محض دریافت لینک خود، توانستند آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و آنها را به رویداد دعوت کنند. ارجاعی که بیشترین ارجاع را داشته باشد، یک آیپد کاملاً جدید دریافت می کند.

مطمئناً کار کرده است. تسلا به‌جای سرمایه‌گذاری در تبلیغات گران‌قیمت برای متقاعد ، مردم به ،ید، به مشتریان فعلی برای انجام فروش سریع برای آن متکی بود.

برنامه ارجاع تسلا چگونه کار می کند
tesla-referral-program

بازاریابی ارجاعی که بیش از هر شکل دیگری از تبلیغات قابل اعتماد است، یک استراتژی بازاریابی است که در آن ،ب و کارها مشتریان وفادار خود را به حامیان برند تبدیل می کنند که می خواهند محصولات خود را با خانواده، دوستان یا همکاران خود به اشتراک بگذارند.

با استفاده از این یک برنامه ارجاع مانند PensionBee بسازید قالب.

نمونه برنامه ارجاع رمز ارز

دلپذیر

ابزار مدیریت اپلیکیشن SurveyMonkey Apply به سازمان‌های غیرانتفاعی، بنیادها، آموزش و پرورش و سازمان‌های بخش خصوصی در انتخاب نامزدها برای کمک‌های مالی، بورسیه‌ها، حمایت مالی و سایر برنامه‌ها کمک می‌کند.

برنامه ارجاع SurveyMonkey Apply چگونه کار می کند
surveymonkey-apply-referral-program

PensionBee، ارائه دهنده پیشرو مستمری آنلاین، به شما کمک می کند تا با انتقال حقوق بازنشستگی قدیمی خود به یک طرح جدید، حقوق بازنشستگی خود را به طور آنلاین به طور موثر مدیریت کنید.

چگونه برنامه ارجاع PensionBee کار می کند
مالی-ارجاع-برنامه

با استفاده از این یک برنامه ارجاع مانند تسلا بسازید قالب.

نمونه برنامه ارجاع آموزش و پرورش

کورسرا

نکته منحصر به فرد در مورد این برنامه ارجاع این است که تسلا ارتشی از مشتریان وفادار ایجاد می کرد و آنها را تشویق می کرد که چهره ،ب و کار باشند. م،عان جوایز ویژه ای دریافت می کنند که تسلا فقط می تواند به مشتریان خود ارائه دهد.

انواع مختلفی از نمونه های برنامه ارجاع برای صنایع و مشاغل مختلف وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موردی را پیدا کنید که من، نیازهای شما باشد و بهترین کار را برای شما داشته باشد.

تسلا به ،وان یکی از نمادین ترین و جالب ترین برنامه های ارجاع در تاریخ رتبه بندی می شود.

کاربران ارجاع‌دهنده و دوستانشان وقتی دوستشان حقوق بازنشستگی را به برنامه منتقل ،د، به هر یک از حقوق بازنشستگی آنها 50 پوند جایزه اضافه شد. ارائه یک انگیزه شانس فعال سازی کاربر جدید را افزایش می دهد و دوستان را تشویق می کند تا برای دریافت پاداش حساب ایجاد کنند.

با استفاده از این یک برنامه ارجاع مانند Coursera بسازید قالب.

نمونه برنامه ارجاع مالی

PensionBee

با توجه به برنامه ارجاع یک طرفه SurveyMonkey Apply، ما به این نتیجه رسیدیم که از آنجایی که مشتریان خوشحال اولین ،، هستند که در این فرآیند حرکت می کنند، یک پاداش ارجاع عالی اغلب چشم اندازهای جدیدی ایجاد می کند.

با برنامه ارجاع تسلا، هم مشتریان تازه معرفی شده و هم حامیان، با ،ید موفق تسلا، 1000 دلار اعتبار دریافت می کنند.

Wakelet یک فرآیند سرگرم‌کننده، سریع و چالش‌برانگیز را تضمین می‌کند که انتشار اخبار رویداد خود را برای کاربران آسان می‌کند. ایجاد یک حلقه ارجاع با درخواست از کاربران دعوت شده برای معرفی دوستان خود، ارائه یک جایزه بزرگ مرتبط با صنعت، و در نهایت، استفاده از توییتر برای تبلیغ کمپین خود به افراد همفکری که علاقه مند به شرکت در آن هستند، یک تغییر بازی است.

Wakelet سفری را آغاز کرد تا جامعه خود را رشد دهد و افراد بیشتری را برای شرکت در #WakeletCommunity Week، یک کنفرانس پرجمعیت که طی پنج روز برگزار می‌شود، ترغیب کند.

برای کمک به شما در ایجاد یک برنامه ارجاع که کار می کند، چند نمونه برنامه ارجاع برجسته و الهام بخش را فهرست کرده ایم تا بتو،د از ال،ا برای برنامه های ارجاع خود استفاده کنید.

نمونه های برنامه ارجاع

برنامه ارجاع یک طرفه

درخواست SurveyMonkey

Paxful یک پلت فرم همتا به همتا برای مبا، ارزهای دیجیتال است. ماموریت آن فراهم ، دسترسی برابر به امور مالی است که کاربران را قادر می سازد تا ارزهای رمزنگاری شده را معامله کنند و در یک محیط امن و مطمئن ،ب درآمد کنند.

برنامه ارجاع Paxful چگونه کار می کند
paxful-referral-program-example

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب