نکاتی برای به دست آوردن ترافیک بیشتر با کمپین خود

اگر قبلاً هزینه تبلیغات روزانه خود را به حدا،ر رسانده اید، ارزش افزایش آن را نیز دارد. اگر پیشنهادات را بدون بودجه افزایش دهید، احتمالاً هزینه به ازای هر کلیک و کلیک‌های کلی را افزایش خواهید داد.

لازم نیست اینجوری باشه

همانطور که توصیه می کنیم از کلمات کلیدی استفاده کنید و تمام ترافیک را وارد کنید. مطمئن شوید که نسخه تبلیغاتی شما نیز محصول یا خدمات شما را می فروشد.

تنظیم مکان هدف

برخی از صنایع گرانتر از سایرین هستند. اگر شرکت دوست شما نتایج عالی می گیرد و شما بیشتر هزینه می کنید اما ترافیک زیادی دریافت نمی کنید، ممکن است به این دلیل باشد که در یک صنعت گران تر هستید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که با کپی تبلیغات گوگل می بینیم این است که بیش از حد خلاقانه و به اندازه کافی مستقیم نیستیم. بدیهی است که این امر به صنعت بستگی دارد، اما مستقیم تر بودن هزینه دارد. مردم برای نتایج به گوگل می آیند و آنها را به سرعت می خواهند.

کلمات کلیدی همیشه تعیین می کنند که هر کمپین بازاریابی PPC چقدر خوب عمل می کند. اگر به نتایج دلخواه نمی رسید، ممکن است زمان بازگشت به تابلوی نقاشی فرا رسیده باشد. کلمات کلیدی کلید موفقیت شما هستند.

با این حال، بودجه کلیک تنها عامل نیست. همچنین باید کیفیت، ارتباط و تجربه صفحه فرود را در نظر بگیرید.

هیچ چیز بدتر از کمپینی نیست که به نتیجه نرسد. شما زمان و پول خود را صرف ایجاد و اجرای یک کمپین بازاریابی PPC می کنید تا احساس کنید از اینکه کار نمی کند خسته شده اید.

آنها نمی توانند خیلی گسترده باشند، اما اگر محصول شما یک طاقچه باشد، دیگر نمی تو،د ترافیکی به دست آورید. بنابراین، کلمات کلیدی خود را هر چند هفته یکبار مرور کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

می تو،د “کفش های دویدن و مربیان | کفش دویدن مردانه و ،نه | مربیان دویدن با کیفیت بالا

به جای نوشتن “کفش اسپرت باکیفیت | طراحی شده برای دویدن | هم اکنون ،یداری کنید”

ممکن است ساده به نظر برسد، اما می تو،د به سادگی با صرف هزینه بیشتر در کمپین، نتایج بهتری به دست آورید. بیایید بررسی کنیم که چرا ممکن است این مورد باشد.

از تمام کلمات کلیدی استفاده می کند. بنابراین، هنگامی که مردم آن را جستجو می کنند، همان چیزی را که به دنبال آن هستند، خواهند یافت. با این حال، مراقب باشید و از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید. آ،ین چیزی که می خواهید این است که کپی تبلیغات خود را با کلمات کلیدی پر کنید.

با تمام شدن پول، ترافیک زیادی دریافت نمی کنید. بنابراین افزایش بودجه ممکن است راه حل من،ی برای شما باشد.

هر بازاریاب PPC می داند که اگر بودجه زیادی برای ،ج ، ندارید، ترفند این است که قیمت پیشنهادی را تنظیم کنید. این به یک کمپین PPC اجازه می دهد برای زمان هایی که شما ترافیک بیشتری دریافت می کنید ،ج کند.

یک کپی تبلیغاتی موثرتر بنویسید

بیایید چند راه ساده و موثر برای بهینه سازی کمپین های PPC و به دست آوردن آن نتایج را بررسی کنیم.

بودجه کلیکی را افزایش دهید

برخی از مکان ها ارزان تر هستند. بنابراین، می تو،د ترافیک بیشتری دریافت کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، کمپین های PPC اجازه می دهد تا مناطق را شامل و حذف کند. برای این موضوع، آنها به شما اجازه می دهند بسیار خاص باشید و حتی از یک کد پستی استفاده کنید.

تحقیقات بیشتر در مورد کلمات کلیدی انجام دهید

اگر هیچ یک از موارد بالا کمکی نکرد یا به نظر شما گیج کننده است، بهتر است با یک آژانس موفق بازاریابی PPC تماس بگیرید. مانند بازاریاب خوب


منبع: https://di،alagencynetwork.com/tips-to-get-more-traffic-with-your-campaign/

ممکن است نتیجه مع، داشته باشد زیرا مشتریان بسیار بیشتر جذب نسخه تبلیغاتی می شوند و USP ها را برجسته می کند و نقاط درد مشتریان را حل می کند.

ترافیک بخش اساسی هر کمپین موفقی است. مشتریان اغلب می گویند که نمی خواهند برای دریافت ترافیک بیشتر هزینه اضافی کنند.

شاید شما هم اینطور فکر کنید. شما فقط می خواهید برای ترافیک مربوطه پول بپردازید. برای به دست آوردن ترافیک مرتبط، ابتدا باید ترافیک زیادی را تجربه کنید که ممکن است مرتبط نباشد اما به شما امکان می دهد جایگاه خود را پیدا کنید. داشتن ترافیک زیاد به شما کمک می کند تا مشتریان خود را پیدا کنید.

ممکن است گران‌تر باشند، اما همچنان باید بهترین کلمات کلیدی را برای کمپین خود هدف قرار دهید. بازاریابی PPC یک فرآیند مداوم است، اما تلاش در این لیست به شما مبنایی عالی برای دستیابی به نتایج بهتر می دهد.

آ،ین باری که جمعیت شناسی موقعیت مک، خود را در گزارش ها بررسی کردید چه زم، بود؟ این یک راه آسان برای شناسایی کشورها یا مناطقی است که ممکن است با آن ها خوب عمل کنید یا نه.

آنها نمی خواهند راه خود را از طریق زبان پیچیده رمزگشایی کنند تا آنچه را که برای آن آمده اند پیدا کنند.

شاید یک منطقه بودجه شما را تخلیه می کند اما تبدیل نمی شود. می تو،د آن مکان را از کمپین فعلی خود حذف کنید یا یک کمپین جدید ایجاد کنید و درصد کمتری از بودجه را به آن مکان بدهید. به این ترتیب، شما فقط X مبلغ را در این مکان ،ج خواهید کرد.

فرض کنید کفش های دویدن می فروشید. ممکن است کلمات کلیدی مربیان دویدن، مربیان دویدن ،نه، کفش های دویدن برای مردان و غیره را هدف قرار دهید.

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از Google Keyword Planner است. با وارد ، کلمات کلیدی مرتبط شروع کنید و بر اساس میانگین حجم جستجو مرتب کنید. این به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را شناسایی کنید که بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند.

فکر نکنید که این صرفاً یک راه حل از نوع “پول بیشتری بریزید و از بین می رود” باشد. هرچه پیشنهاد شما برای یک کلمه کلیدی بالاتر باشد، رتبه بالاتری برای آن خواهید داشت. این بدان م،است که چشمان بیشتری روی آن خواهد بود و کلیک های بیشتری ایجاد می کند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب