نکاتی در مورد سئو برای منظره سازان

اما آنها خودشان قادر به انجام این پروژه نیستند. چه ،، را باید استخدام کنند؟ البته این شغل برای یک منظره ساز است.

امروزه، بیشتر مردم از گوگل برای یافتن منظره‌هایی که می‌توانند در آ،ین پروژه‌های فضای باز به آنها کمک کنند، استفاده می‌کنند.

ی،ی این کار از طریق استخدام کمک حرفه ای انجام می شود. برای مثال می تو،د مراجعه کنید ClickSlice.

بنابراین، سرعت وب سایت خود را بررسی کنید. اگر می خواهید مخاطبان را جذب کنید و مطمئن شوید که آنها در سایت شما می گویند، باید بهبودهایی ایجاد کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/tips-on-seo-for-landscapers/

شما می خواهید نشان دهید که در زمینه محوطه سازی متخصص هستید. بنابراین، یکی از راه هایی که می تو،د این کار را انجام دهید، ایجاد محتوای محوطه سازی است.

یک راه خوب برای انجام این کار، گرفتن نمایه ،ب و کار گوگل است. این بدان م،ی است که شما در منطقه محلی خود نمایش داده می شوید و مردم می توانند شما را در Google Maps ببینند.

این چیزی است که مشتریان دوست دارند قبل از استخدام یک شرکت محوطه سازی ببینند.

محتوای محوطه سازی ایجاد کنید

می‌تو،د درباره پروژه‌های اخیر، طرح‌های پرطرفدار و حتی راه‌هایی که مردم می‌توانند فضای بیرونی خود را بهبود بخشند، صحبت کنید. هدف استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و همچنین نشان دادن قدرت خود است.

البته، اگر شما یک منظره پرداز هستید، مشغول برخورد با مشتریان خواهید بود. این به این م،ی است که ممکن است زم، برای اختصاص دادن به سئو نداشته باشید. اما، بد،د که اینجا پایان دنیا نیست.

به طور خاص، شما می خواهید برای وبلاگ خود محتوا ایجاد کنید. همچنین می‌تو،د در پست‌های مهمان شرکت کنید تا بتو،د در مورد ،ب و کار خود اطلاعاتی را منتشر کنید. هر دوی این موارد به افزایش ترافیک کمک می کند.

بررسی سرعت وب سایت

چیزی که باید بد،م این است که رتبه بندی کلمات کلیدی بسیار محبوب در ابتدا دشوار است.

ما در مورد کلماتی صحبت می کنیم که مردم قرار است از آنها برای پیدا ، یک منظره ساز استفاده کنند. شما باید از این کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید تا در مورد صفحات نتایج رتبه بندی کنید.

ClickSlice تیمی دارد که می تواند یک سرویس تخصصی سئو ارائه دهد که به طراحان منظره کمک می کند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.

مردم حتی 30 ث،ه منتظر نمی مانند تا وب سایت بارگذاری شود. در عوض، آنها دست از کار برمی دارند و خواسته دیگری را انتخاب می کنند. مردم به سرعت به اطلاعات نیاز دارند و اگر نتو،د به آنها بدهید، آنها را ، خواهند کرد.

بیایید از همان ابتدا شروع کنیم. اگر مدتی است که وب سایت خود را به روز کرده اید یا هرگز روی سئو تمرکز نکرده اید، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید.

فراموش نکنید که چند ع، اضافه کنید.

کاری که هر صاحب ،ب و کاری باید انجام دهد این است که زمان بارگذاری وب سایت خود را بررسی کند. وقتی کاربران در جستجوی اطلاعات هستند، مردم متوجه نمی شوند که سرعت وب سایت چقدر مهم است.

شما فقط باید تشخیص دهید که وقت ندارید و می تو،د به راه دیگری برای افزایش دید وب سایت خود فکر کنید.

باز هم، شما می خواهید توسط مشتریان منطقه محلی خود پیدا شوید. به ،وان مثال، اگر مشتری در اینورنس شما را به صورت آنلاین پیدا کند، زم، که در لندن هستید، فایده چند، نخواهد داشت.

نمید،د از کجا شروع کنید؟ در اینجا چند نکته برتر در مورد سئو برای طراحان منظره و اینکه چگونه می تو،د مطمئن شوید که آنلاین هستید، آورده شده است.

از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید

تصور کنید که مشتری می خواهد کل باغ خود را بازسازی کند. آنها می خواهند در تابستان از ناهار خوری در فضای باز لذت ببرند و در زمستان همچنان فضای سبز جذابی داشته باشند.

اما، سوال بزرگ این است؛ یک مشتری برای پیدا ، یک تجارت محوطه سازی کجا می رود؟

به علاوه، تمام اطلاعات شما برای آنها وجود خواهد داشت تا به راحتی با شما تماس بگیرند.

مطمئن شوید که آدرس، شماره تلفن و البته نام ،ب و کارتان را وارد کرده اید. همچنین می تو،د چند کلمه کلیدی به توضیحات خود اضافه کنید تا بتو،د از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

بنابراین، بهتر است به کلمات کلیدی کم رقابت پایبند باشید. علاوه بر این، می تو،د از کلمات کلیدی طول، و جستجوهای محلی استفاده کنید. این بدان م،است که مردم منطقه شما را پیدا خواهند کرد.

استخدام کمک حرفه ای

اگر روی وب سایت خود کار نمی کنید و مطمئن هستید که در صفحات نتایج ظاهر می شوید، ،ب و کار خود را از دست می دهید.

به این ترتیب، می تو،د مطمئن شوید که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهید در حالی که تیم سئو سایت را بهبود می بخشد و اطمینان می دهد که می تو،د مشتریان جدید را جذب کنید.

یک نمایه ،ب و کار Google دریافت کنید

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب