نکات مهم در نقاشی ساختمان برای رنگ آمیزی ساختمان چه نکاتی را رعایت کنیم؟ معماریان مگ | alborzpainting

نکات مهم در نقاشی ساختمان برای رنگ آمیزی ساختمان چه نکاتی را رعایت کنیم؟ معماریان مگ | alborzpainting

علاوه بر قلم مو، غلطک به همراه سینی مخصوص آن نیز باید نقاشی ساختمان همراه‌تان باشد. غلطک 23 سانتی متری بهترین غلطک برای نقاشی نمای بیرون ساختمان است. بهتر است یک غلطک 18 سانتی متری نیز همراه داشته باشید تا برای نواحی کوچک‌تر از آن استفاده کنید. یکی از ترفندهای نقاشی ساختمان به شیوه اکلیلی این است که هرگز مقدار زیادی اکلیل و رنگ را با یکدیگر مخلوط نکنید، زیرا اکلیل ته نشین می‌شود. پس از اینکه مشخص کردید از چه ترکیب رنگی در نقاشی ساختمان خود استفاده خواهید کرد، پرسش بعدی، تعیین میزان رنگ مصرفی است.

  • سلام و عرض ادب؛

    ۲۵ سال سابقه کار در نقاط مختلف پایتخت همراه با اکیپ کاردان و حرفه‌ای؛
    کار نمونه،کیفیت نمونه،
    رضایت شما اعتبار ماست.

  • پس از چنددقیقه، 5 متخصص فعال با توجه به پروژه‌تان، پیشنهادشان برای قیمت نقاشی ساختمان را برایتان ارسال می‌کنند.
  • برای تمیز کردن نیاز به یک اسفنج یا یک تکه پارچه و یک تشت آب گرم و مقدار خیلی کمی مایع ظرفشویی دارید.
  • همچنین این نوع رنگ به مدت زمان زیادی برای خشک شدن نیاز دارد و شما قبل از استفاده باید روغن بذر کتان و رنگدانه‌ها را به آن اضافه کنید.

پس نمی‌توان همه این کار را در یک مرحله انجام داد و لازم است که مدتی نقاشی را تعطیل کنید و به استراحت و کارهای دیگر بپردازید. در این مدت می‌توانید فرچه‌ها و غلتک‌ها را در یک کیسه پلاستیکی محکم ببندید و در یخچال (و نه در فریزر) قرار دهید. به این ترتیب هم سرعت کار شما در رنگ آمیزی بیشتر می‌شود و هم هزینه نقاشی ساختمان کمتر می‌شود. همه قسمت‌های دیوارها را نمی‌توان با غلتک رنگ آمیزی کرد و برای رنگ کردن بخش‌هایی از دیوارها لازم است که از فرچه استفاده کنید.

نقاشی ساختمان چیست و شامل چه خدماتی می شود؟

با استفاده از رنگ هایی که طراوت و شادابی را به ارمغان می آورد، می توانید توجیه کافی برای استفاده ی عموم مردم از رنگ های نقاشی ساختمان برای رنگ آمیزی ساختمان و رنگ كردن ديوار خود داشته باشید. پیدا کردن شرکت نقاشی ساختمان در تهران که کیفیت بالایی به مشتریان خود ارائه دهد کار ساده‌ای نیست. یکی از مراحل مهم در بازسازی ساختمان نقاشی دیوارها است که باید با نهایت دقت انجام شود. برای اجرای رنگ ساختمان نیازی به انجام مراحل سخت نیست کافیست شما خدمات نقاشی ساختمان را به یک فرد متخصص و مجرب بسپارید تا خیالتان از ادامه کار راحت باشد. قبل از این که بخواهید چسب را از سطح جدا کنید با کاتر اطراف آن را برش دهید سپس چسب را بردارید. با این ترفند ساده دیگر نگران خراب شدن نقاشی دقیق و زیبای خود نخواهید بود و لبه‌های کار شما کاملا ظریف و تمیز از کار درخواهد آمد.

خدمات مربوط به نقاشی ساختمان

به همین دلیل هزینه رنگ روغن برای ساختمان به نسبت از رنگ های غیر قابل شستشو گران تر است. در صورتی که رنگ سقف پذیرایی و دیوارها به صورت ساده و بدون تکنیک‌های نوین انجام شود، معمولا قیمت نقاشی ساختمان در این حالت پایین‌ترین رقم‌ها را دارد. تکنیک‌های جدیدتر و ظریف‌تر اما، نتایج جذاب‌تر و هزینه نسبتا بالاتری دارند، مثلا رنگ آمیزی دیوار با شابلون. اصولا وقتی نام خدمات نقاشی می‌آید، همه یاد رنگ آمیزی سقف و دیوارهای یک فضا می‌افتند، از اتاق و پذیرایی گرفته، تا مشاعات و راهروها.

اما اگر مستقیما روی بتونه را رنگ آمیزی کنید؛ بتونه رطوبت رنگ را جذب میکند و رنگ را مات میکند. بعد از خشک شدن کار، رنگ این نقاط به وضوح با کل دیوار متمایز خواهد شد. حرفه ای ها برای اجتناب از این اتفاق، قبل از رنگ امیزی از پرایمر استفاده می‌کنند. کل دیوار را از کف تا سقف با کاغذ سنباده مناسب، سنباده بزنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب