هزینه تعمیرات تابلو روان چقدر است؟

ماژول هر ردیف به هاب هم شماره خود روی برد کنترل اتصال می یابد. تعداد ردیف های هر تابلو روان با تعداد هاب های برد کنترل باید یکی باشد. برد کنترل ساده تنها کاری که انجام می دهد روشن و خاموش کردن ال ای دی های ماژول ها طبق برنامه طراحی شده می باشد. اگر شما قصد این را ندارید که تلویزیون خود را بر روی یک دیوار قرار بدهید، باید از پایه تلویزیون استفاده کنید . هیچ فناوری دیگری نمیتواند تصاویر فول اچ دی را در مقیاسی نشان دهد که برای کل یک فضای عمومی به اندازه کافی بزرگ باشد.

به این ترمینال ولتاژ صفر نیز گفته می شود. برای بسیاری از مردم هزینه تعمیرات تابلو روان یک سوال می باشد و این که آیا هزینه تعمیرات و نگه داری آن به مقداری هست که برای تولید و خرید و سفارش آن اقدام کنند یا خیر… ترمینال های V- ( ترمینال منفی ): این ترمینال ها از یک تا چند عدد می باشد که بر روی پاور مورد نظر قرار گرفته است. در نوع رفرش، تغذیه LEDها به صورت نوبتی و سطر به سطر با ترتیب خاصی انجام می گیرد که به این عمل اسکن (Scan) می گویند. چنانچه در یک ماژول تابلو روان ، شانزده سطر داشته باشیم و در هر لحظه فقط یکی از سطر ها درایو شود چون نسبت Driving یک به شانزده می باشد ، به آن اسکن یک شانزدهم می گویند .

به طور کلی در تلویزیون های الماس پارس از دات پیچ 2.5 تا دات پیچ 20 میلی متر مورد استفاده ویدئو وال قرار می گیرد. ابزار های تبلیغاتی در این سال ها با رشد بسیار بالایی همراه بوده است و به طور کلی می توان شاهد تعدد بالایی در بخش های تبلیغات بود. اگر اطلاعات چندانی در مورد نحوه ساخت تابلو های روان ندارید، با ما همراه باشید تا با طراحی و نصب تابلو های روان و هر آن چه که برای این فرایند لازم و ملزوم می باشد، آشنا شوید. نحوه عملکرد منبع تغذیه به این صورت است که ولتاژ متناوب شهری را به ولتاژ مستقیم تبدیل نماید. ویدئو وال ها هرچند تصاویر شفاف و باکیفیتی را ارائه می دهند، اما به دلیل حساس بودن صفحه نمایش تنها در فضاهای داخلی مانند مراکز خرید ، فرودگاه ها ، استودیوهای تلویزیونی ، مترو ، سالن آمفی تئاتر و به طور کلی مراکز مسقف و بسته کاربرد دارند. به طور کلی در ساخت تلویزیون شهری تنوع ماژولها با فاصلههای پیکسلی متفاوت موجود است که این تفاوت تنوعها تعیین کننده کیفیت تلویزیون شهری است. کافی است در هر ردیف هاب ورودی اولین ماژول در آن ردیف ( ردیف اول) توسط کابل انتقال داده به هاب موجود ( شماره 1 برای ردیف 1) که معمولا هاب 12 که روی برد کنترل است ، متصل می شود.

به این روند در تلویزیون های شهری اسکن گفته می شود. به این ترمینال ولتاژ مثبت گفته می شود. برخی از این نرمافزارها علاوه بر امکانات گفته شده دارای قابلیتهای پیشرفتهتری برای کنترل بهتر نمایش در سیستم ویدئو وال نیز هستند. کنترل کننده Video Wall منابع محتوایی شما را به نمایشگرها متصل میکند. اما نوع بیرون از سالن در فضاهای باز کاربرد دارد، این مدل محدودیتی برای استفاده در هیچ کجای شهر نداشته و آن را خطری از بابت نور خورشید، بارش باران و تغییرات آب و هوایی تهدید نمی کند. هر یک از این رنگ ها برد متفاوت و قیمت متفاوتی هم دارند. برای راحتی کار در آینده، بعد از ساخت و مونتاژ تابلو روان، یک کابل به جایگاه فلش برد وصل کنید.

امروزه با گسترس پدیده شهرنشینی با کمبود فضای برای یک مکان تجاری روبرو هستیم. ازدیاد آنها باعث کمبود کیفیت میشود. قبل از هرچیزی برای اینکه بدانید کیفیت تلویزیونهای شهری چگونه مشخص میشود باید شما را با دات پیچ یا P آشنا کنیم. با هزینه خیلی کمتر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی می توان این تابلو های زیبا و متنوع را تهیه نمود و استفاده کرد. معمولا این نمایشگر ها به صورت نمایشگر های آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار می گیرند و این قابلیت را دارند که هر گونه عکس یا فیلمی را به نمایش بگذارند. این نوع ویدئو والها به دلیل طراحیهای نوین و استفاده از تکنولوژیهای جدیدتر، فضای بسیار کمتری را اشغال میکنند و همچنین آلودگی حرارتی و صوتی بسیار پایینی دارند، این ویژگی باعث میشود تا کاربرانی که فضای محدودی را در اختیار دارند، استقبال بیشتری از این محصول داشته باشند. به این قابلیت جانماندن تصویر گفته میشود.

این ویدئو وال همچنین قادر به نمایش 1.07 بیلیون رنگ است و تصاویری طبیعی را برای شما به ارمغان میآورد. ماینتور های صنعتی در 7 روز هفته به دو حالت 16 و 24 ساعته قابل بهره برداری هستند ، این در صورتی است که نمایشگر های ویدئو والی عمدتاً می توانند 7 روز هفته 24 ساعته مورد استفاده قرار بگیرند. کلمه P6 نشان دهنده وجود فاصله ۶ میلیمتری بین هر دو led است. قاب به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه فاصله یا درزی بین ماژول ها در ردیف ها و ستون ها نباشد. موارد بسیاری وجود دارد که توسط کارشناسان و تکنسینهای این محصول طی دورههای زمانی مشخص تست و کنترل میشود و در صورت وجود مشکل، عیبیابی و رفع میشود. هر برد کنترل توانایی کنترل تعدادی ماژول را دارا می باشد. نرم افزار کاملا فارسی video wall ، امکان تعریف پنجره های متعدد در ابعاد و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید .

تراکم دات پیچ درمیزان کیفیت نمایشی تصویر بسیار حائز اهمیت است. دات پیچ ها که فاصله بین مرکز هر پیکسل هستند هر چه قدر کم تر باشد در هر اینچ تصویر پیکسل بیشتری وجود خواهد داشت که موجبات کیفیت تصویر را فراهم می کند. که تاثیر تابلو های روان LED و تابلو های LED چشمک زن بسیار بالاتر از انواع دیگر آن است چرا که چشمک زدن و روان بودن نوشته ها هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. تابلو های روان یکی از انواع تابلو های نسل ال ای دی می باشد که در این گروه تابلو های تبلیغاتی، در کنار تابلو های ال ای دی ثابت قرار می گیرد.

این کنترلر ویدئو وال منابع مختلف را پشتیبانی کرده و فرمتهای مختلف سیگنال را میپذیرد. در این بخش ما با تحلیل مکان های متفاوت از محیط شهری، به شما کمک میکنیم تا با انتخاب یه فضای مناسب بالاترین بازدهی را از این گروه تبلیغاتی داشته باشید. اما توجه داشته باشید استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات پر بازده ترین نوع از انواع مختلف تبلیغات در دنیای امروز است که در مقابل صرف هزینه بالا، شما بازدهی فوق العاده ای خواهید داشت. علاوه بر این، باید برندهای خود را زیر نظر داشته باشید و در صورت شکایت، به سرعت به مشکلات رسیدگی کنید. در ساخت تابلو روان (LED) این نکات را حتما مد نظر قرار دهید تا بتوانید یک تابلو روان با کیفیت و جذاب برای خود تهیه نمایید. هزینه این نمایشگرها بر اساس نوع ماشین، اندازه و نوع اسکلت چهارچرخ متفاوت است. ما الزاما همیشه نیاز نیست هزینه زیاد برای انجام کارها و کالاهایی که میخواهیم، صرف کنیم. 6. میزان برق مصرفی به حداقل می رسد که می توان از دیگز مزایای تلویزیون شهری دانست. هر چه میزان دات پیچ کمتر و تراکم پیکسل بیشتر شود تصویر نمایشی با کیفیتتر خواهد بود. تراکم بیشتر لامپ های ال ای دی در ساخت تابلو های روان ( LED) ، باعث نور بیشتر، کیفیت بهتر و وضوح بالاتر جزییات نمایشی می شود.

یکی دیگر از کارکردهای تابلو الایدی بزرگ یا تلویزیون شهری، اطلاع رسانی و پخش اخبار و رویدادها شامل زمان برگزاری کنسرتها، همایشها، سمینارها و دیگر موارد است که می توان جزء دیگر مزایای تلویزیون شهری به حساب آورد. با توجه به منوی ابزار و نوع برنامه مورد نظر یکی از گزینه های منوی ابزار که شامل متن، تصویر، زمان و … شما تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب نوع با کیفیت و مناسب تجهیزات ملزومه و مونتاژ مناسب این تجهیزات در کنار هم می باشد. در کنار این گزینه، دریافت مشاوره های لازم به منظور انتخاب ایده آل و بدون ریسک نمایشگر های شهری، می تواند یاری دهنده مخاطبان در این حوزه باشد. شما میتوانید به جادهای که تابلویتان در آن است دقت کنید و ایده خوبی از اینکه مردم از کجا میآیند و میروند، بیابید. شیار خروجی به خوبی پوشش داده می شود تا آب، گرد و خاک و سایر عوامل نتوانند به تابلو وارد گردند. البته می توان از یک آلمینیوم کار خواست تا برای تابلو مورد نظر ما با توجه به سایز و تعداد ماژول های به کار گرفته شده یک قاب با آلمینیوم بسازد.

فروش تلویزیون شهری در کشور با استفاده از شرایط ویژه ای امکان پذیر گردیده است و سهم خریداران در این رابطه، سهمی ویژه و خاص به حساب می آید. این ماژول ها به دلیل قرار گرفتن هر سه LED در یک پکیج ، ترکیب رنگ بسیار بهتری دارند و از فاصله های کم کیفیت بسیار بیشتری را در ترکیب رنگ های مختلف بوجود می آورند اما امکان ایجاد پیکسل های مجازی در آنها وجود ندارد . می توان این را برداشت کرد که نقش ماژول ها در طراحی و نصب تابلو های روان ( LED) به عنوان بخش ظاهری و نمایشی، کاری بسیار مهم می باشد.

و همچنین ابعاد تابلو روان و یا تلویزیون شهری (تعداد ردیف های تابلو روان) بستگی دارد . قرار است تلویزیون شهری یا صفحه نمایش غوو پیکر در چه شهری با چه شرایط آب و هوایی نصب و استفاده شود؟ برای انتخاب نوع پنل محل نصب و کاربرد آن را در نظر می گیرند. برای آشنایی شما با این نوع طراحی ها با نرم افزار، ساده ترین حالت را در نظر گرفته و برای شما نحوه کار نرم افزار های طراحی مرتبط با ساخت تابلو های روان را توضیح می دهیم. همچنین مکان قرار گرفتن سازه و نحوه دسترسی اپراتور به سازه بسیار مهم است.

بعد با تماس با کارشناسان فروش ای اس آی لایت می توانید مشخصات تابلویی دریافت نمایید که در بازار مناسب ترین تابلو باشد و شامل گارانتی و با کیفیت بالا که مصرف پایینی از انرژی را دارد. نرم افزار سازه تلویزیون شهری باید دارای قفل بوده و فقط اپراتور مربوطه بتواند آن را راهاندازی کند. شما یک براکت دیواری باید تهیه کنید که بتواند سایز تلویزیون شما را پشتیبانی کند و بتواند سایز تلویزیون شما را پشتیبانی و سنگینی آن را تحمل کند تا اندازه تلویزیون شهری به صورت مطمئن بر روی دیوار نصب شود. تابلوهای روان فول کالر امکان نمایش تمامی رنگ ها را داشته و قابلیت پخش صدا و ویدئوهای مختلف را نیز دارند. قیمت خرید تلویزیون شهری در انواع مختلف از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش رسمی تلویزیون شهری، قابل دریافت است. مخاطبین در این زمینه قادر هستند که مناسب ترین قیمت های ممکن از این طریق را انتخاب کرده و نسبت به خرید بی واسطه نمایشگر ها با مناسب ترین شرایط اقدام کنند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب