هفته کاری 4 روزه: آیا واقعاً کار خواهد کرد؟

آژانس محتوای خلاق برنده جایزه تریبرا یک هفته کاری 4 روزه را پس از آزمایش موفقیت آمیز خود در بریت،ا اجرا می کند.

در یک هفته کار آزمایشی در نیوزیلند، یک هفته کاری چهار روزه کارکنان را قادر می‌سازد تا همان سطح بهره‌وری را حفظ کنند و بهبودهایی را در رضایت شغلی، کار تیمی، تعادل کار/زندگی و وفاداری شرکت نشان دهند. همچنین، کارکنان استرس کمتری را تجربه ،د و از آن کاسته شد 45% تا 38%.

سپس، این روند رویا چگونه کار می کند؟ مزایای اعمال هفته کاری چهار روزه در آژانس شما چیست؟ به خواندن ادامه دهید و ببینید چگونه.

چرا هفته کاری چهار روزه؟

جیم تیلور، معاون ارتباطات، می‌گوید، «تا اینجا موفقیت آمیز بوده است. تفاوت قابل توجهی در سطح انرژی همکاران ما وجود دارد و من فکر می کنم که این به دلیل تعادل بهتر بین کار و زندگی است.

راه اندازی مجدد

بنابراین، شما همچنین باید یک هفته کاری 4 روزه را به نفع خود در نظر بگیرید. نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد. پس چرا امتحان نمی کنید؟

می تو،د مقاله میچل وایت در مورد چگونگی را بخو،د جایزه این مدل را در آژانس خود اعمال ،د.

پیچ

یک هفته کاری 4 روزه می تواند به شما کمک کند تا کارکن، شادتر، راضی تر و متعهدتر داشته باشید. کارکنان استرس کمتری خواهند داشت و می توانند سلامت روان خود را بازیابی کنند زیرا زمان زیادی برای استراحت و استراحت دارند. سپس، آنها می توانند با احساس بهبودی و آمادگی برای خلاقیت به کار بازگردند.

به ،وان مثال، الف گزارش منتشر شده در می 2021 نشان داد که اعمال یک هفته چهار روزه تا سال 2025 می تواند ردپای کربن سالانه بریت،ا را به طور چشمگیری کاهش دهد.

بررسی رابطه و بهره وری انجام شده توسط دانشگاه استنفورد ارتباط مستقیمی بین بهره وری و ساعات کار نشان داد. کار بیش از حد ممکن است منجر به بهره وری کمتری برای کارکنان نسبت به افرادی شود که به طور متوسط ​​یک هفته کار می کنند.

بدیهی است که کاهش ساعات و روزهای کاری باعث افزایش رفاه و لذت شرکت بدون قرب، ، بهره وری یا سود می شود. زم، که کارمندان سه روز آ، هفته دارند، بهره‌ورتر و شادتر می‌شوند و خودشان را بهبود می‌بخشند.

جایزه

را پژوهش نشان می دهد که حدود دو میلیون نفر در بریت،ا در حال حاضر به دلیل مسئولیت های مراقبت از کودکان شاغل نیستند و 89 درصد آنها زن هستند. یک هفته کاری 4 روزه می تواند یک محل کار برابر را برای کارمندان ایجاد کند زیرا آنها می توانند زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانند و مسئولیت های خانوادگی خود را بهتر و برابرتر انجام دهند.

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. هفته کاری چهار روزه چیست؟ خوب، شما فقط چهار روز کار می کنید و یک آ، هفته سه روزه دارید. علاوه بر این، حقوق شما ثابت می ماند. باورش سخت است، درست است؟ اما واقعا اتفاق می افتد.

از 2015 تا 2017، سوئد مطالعه ای در هفته کاری کوتاهتر انجام داد. پرستاران پنج روز در هفته فقط 6 ساعت کار می ،د، ی،ی 30 ساعت در هفته. ساعات کمتر منجر به سلامت و رفاه رو، بهتر می شود. علاوه بر این، آنها 85 درصد فعالیت بیشتری را برای بیماران تحت مراقبت خود ترتیب دادند.

زندگی شغلی هنوز ،ت دارد و ،ن به دلیل عوامل بسیاری همچنان در محرومیت هستند. اما چهار روز کاری در هفته و ساعات کاری کمتر نیز به کاهش شکاف ،تی کمک می کند.

بیایید در ابتدا بگوییم که در پایان چه خواهیم گفت. بله، یک هفته کاری 4 روزه واقعا کارساز است. هم برای شرکت ها و هم برای کارمندان.

یک کارآزمایی در ایالت یوتا ایالات متحده اثر زیست محیطی قابل توجه کاهش میانگین کار در هفته از پنج به چهار روز را نشان داد. در طول ده ماه اول، پروژه ذخیره شد هزینه های قابل توجه انرژی و کاهش انتشار دی ا،ید کربن با بستن ساختمان اداری بزرگ در روزهای جمعه.

یک محل کار برابر

مدیر عامل، ،م زمان، تغییر در نمایندگی خود را بیان می کند: “من از اینکه چگونه بهره وری را بهبود می بخشد شگفت زده شده ام. تیم وقتی سر کار می آید آرام تر، شادتر و متمرکزتر است.”

گروه برند افزار

بولت مستقر در سانفرانسیسکو یک برنامه آزمایشی را در سال 2021 راه اندازی کرد و تصمیم گرفت این مدل هفته کوتاه تر را دائمی کند. در نتیجه، این شرکت به اولین تک شاخ فناوری تبدیل شد که یک هفته کاری چهار روزه را امتحان کرد.

آژانس های مختلف یک هفته کاری 4 روزه را اجرا ،د و هنوز هم در حال اجرا هستند و تاثیرات مثبت آن را بر شرکت های خود دیدند. اظهار نظر معمول مدیران و کارمندان آنها این است که همه آنها سازنده تر و شادتر می شوند. بیایید با برخی از آنها آشنا شویم.

پانچ خلاق

آنها فکر میکنند یک آ، هفته طول، تر، تیم را تشویق می کند تا فعالیت های خلاقانه خود را توسعه دهد.

از آنجایی که جابجایی کارکنان می تواند برای ،ب و کارها وحشیانه باشد، شما نمی خواهید کارکنان با استعداد و متعهد خود را از دست بدهید. یک هفته کاری چهار روزه می تواند آنها را شادتر و به کار شما وابسته کند. علاوه بر این، بدون شک به ،ب و کار شما در رقابت سود خواهد رساند.

برای افرادی که پنج روز یا شاید بیشتر در یک هفته کار می کنند به ،وان یک رویا در نظر گرفته شده است. اما، سه روز آ، هفته دیگر دست نیافتنی نیست. آینده کار است.

آژانس ارتباطات برند هفته کاری چهار روزه را برای کمک به بهبود تعادل بین کار و زندگی تیم خود معرفی کرد.

یک هفته کاری چهار روزه رضایت کارکنان، تعهد شرکت و کار تیمی را افزایش می دهد و سطح استرس را کاهش می دهد که به م،ای سلامت رو، بیشتر است. علاوه بر این، این شرکت ها به کاهش ردپای کربن در تجارت خود کمک ،د.

اجرای یک هفته کاری 4 روزه برای یک قدم جلوتر ماندن ضروری است زیرا آژانس های دیجیتال تقاضای استعداد دارند و در بازار رقابتی باقی می مانند. علاوه بر این، فرصتی برای جذب کارمندان با استعداد بیشتر فراهم می‌کند، زیرا یک هفته کاری 4 روزه و 32 ساعته، تعادل کار و زندگی بهتر، فضای کاری شادتر و برابر و بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

حتی بهتر از آن، کاهش هفته کاری به 4 روز، بهره وری کارکنان یا بازده شرکت را کاهش نمی دهد.

این آژانس دیجیتالی دیگر شرکتی است که هفته کاری چهار روزه را اجرا می کند.

هفته کاری چهار روزه در آزمایشات موفقیت آمیز بوده است. به ،وان مثال، آزمایش ایسلند در مورد ساعات کاری کوتاهتر بود یک “موفقیت چشمگیر” در نتیجه، این کشور تصمیم گرفت تا در سال 2021 یک برنامه دائمی برای کارکنان بخش ،تی خود داشته باشد.

راه اندازی مجدد یک آژانس SEO مستقر در بریت،ا است که هفته کاری چهار روزه را ترجیح می دهد.

آنها می گویند که کاهش روزهای کاری تأثیر مثبت فوق العاده ای بر آژانس آنها دارد. مدیر عامل، میچل وایت، می گوید: «وقتی به هفته کاری چهار روزه فکر می کنم، نمی توانم به هیچ چیز منفی فکر کنم.

Brandware Group یک آژانس ارتباطات بازاریابی است. در حال آزمایش یک هفته کاری چهار روزه است و تاثیرات مثبت این مدل کاری را می بیند.

رایان برسلو، مدیر عامل شرکت می گوید آزمایش ثابت کرده بود که این مدل بهره وری و مشارکت کارکنان را افزایش می دهد.

قبیله پنجم

همانطور که بررسی ها نشان می دهد، 63 درصد از مشاغل جذب و حفظ استعدادها با یک هفته کاری 4 روزه آسان تر است و این مدل باعث شادی بیشتر و استرس کمتر کارکنان می شود. بنابراین بدیهی است که کاهش ساعات و روزهای کاری در هفته و افزایش تعطیلات آ، هفته مزایای خاصی دارد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

بهره وری بیشتر

آنها یک آ، هفته سه روزه با جمعه ها می دهند و حقوق و حقوق تیم را ثابت نگه می دارند و ساعات کاری را فشرده نمی کنند.

تریبرا

کارمندان از دوشنبه تا پنجشنبه بدون تغییر در حقوق و مزایا کار می کنند. این ترتیب به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به تعادل ایده‌آل کار و زندگی خود دست یابند و در عین حال کار باورن،ی آژانس را انجام داده و ارائه دهند.

علاوه بر این، می‌تو،د موقعیت‌های بازاریابی دیجیتال را ببینید که به شما نوید زندگی کاری خلاقانه و دلپذیر را می‌دهد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-4-day-work-week-will-it-really-work/اجرای یک هفته کاری چهار روزه بر طبیعت و محیط زیست ما تأثیر مثبت قابل توجهی دارد. و امروزه که بحران‌های اقلیمی خود را نشان می‌دهند، یک مزیت اساسی است.

این یک آژانس بازاریابی است که یک هفته کاری 4 روزه را بدون کاهش حقوق اجرا می کند.

علاوه بر این، همانطور که اعداد نشان می دهد، ساعات کاری کمتر باعث افزایش بهره وری می شود. به ،وان مثال، میانگین ساعات کار در مولدترین کشورهای جهان مانند نروژ، دانمارک، آلمان و هلند، حدود 27 ساعت در هفته – مانند پیشنهاد برای یک هفته کاری 4 روزه در بریت،ا.

مشارکت بهتر کارکنان

این یک هفته کاری فشرده نیست. لازم نیست تمام کارهایی را که می تو،د در هفته کاری پنج روزه خود انجام دهید در چهار روز انجام دهید. ساعات کار فشرده نمی شود بلکه کاهش می یابد. کارمند یک روز آ، هفته بیشتر به دست می آورد که می تواند هر روز در هفته باشد (بیشتر جمعه).

آزمایش‌های چهار روزه کاری هفته‌ای در سرتاسر جهان وجود داشته است، مانند در بلژیک، ایسلند، نیوزلند، و ،ستان.

یکی دیگر نظر سنجی نشان داد که دو سوم کارکنان موافق بودند که تعادل بین کار و زندگی مهم‌ترین عامل در رضایت کلی است. علاوه بر این، هفته های کاری کوتاه شده والدین را قادر می سازد تا بین خواسته های کاری و مسئولیت های فرزندان تعادل ایجاد کنند.

آژانس ها با هفته کاری 4 روزه

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب