همه محصولات مانا گوهر ساخت جواهرات خاص مانا گوهر ساخت جواهرات خاص | hsaatchi

همه محصولات مانا گوهر ساخت جواهرات خاص مانا گوهر ساخت جواهرات خاص | hsaatchi

کارگاه انگشتر سازی آهنگر با تجارب چندین ساله استادکاران زبده و ماهر میتواند طرحهای انتخابی شما را در روی نقره طراحی و اجرا کند. فروشگاه ماسیا از سال 1397 فروش اینترنتی محصولات تولیدی خود از جمله انگشتر نقره مردانه، انگشتر نقره زنانه، گردنبند نقره و سایر زیورآلات مردانه و زنانه با انواع سنگ های صدف اصل را برای اولین بار در ایران داشته است. گالری لوتوس مفتخر است که بااستفاده از طراحان مجرب و بنام نامی خوش را از خود در صنعت طلا و جواهر برجای بگذارد.

انگشتر گارنت نقره مدل 107

آیا شما هم از اینکه مشابه زیورهای خود را نزد دیگران ببینید، کلافه می شوید؟ قطعا همینطور است، همه دوست دارند که داشته هایشان مخصوص به خود آنها باشد. هر آنچه که در رویا و خیال خود میبینید را با ساخت سفارشی زیورها به واقعیت تبدیل می کنیم. مجموعه های مختلفی جواهراتی با نام جواهرات برند های معروف دنیا را با قیمت های کمتری به بازار عرضه می کنند که از نظر کیفیت و ظرافت هرگز به پای نمونه های اصلی نمی رسند.

سرویس طلا برلیان

اما گروهی از خاص پسندان نیز جواهرات خاص با طراحی‌های کاملاً جدید و جذاب را می‌پسندند. جواهراتی که در آن از الماس یا سنگ‌های گران قیمت با طراحی‌های بروز و کاملاً نو استفاده شده باشد. برای استفاده بهتر از کالکشن فروشگاه آنلاین طلا، ما یک دسته‌بندی مجزا برای انواع نیم ست حروف الفبا در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند بسته به سن و علاقه‌ی شما، طیف متنوعی از سلایق را پوشش دهد. توجه داشته باشید که حرف خاص به‌کاررفته در آناتومی هر یک از این جواهرات درست با همان ویژگی‌های خاص بصری و فونت، قابل‌تغییر است و شما می‌توانید حروف را بسته به اسم فرد دلخواه خود سفارشی‌سازی کنید.

  • دستبندها بسیار کاربردی و هیجان‌انگیز هستند و می‌توانند با انواع اکسسوری همراه شده و توجه بینندگان را به خود جلب کنند.
  • گالری لوتوس مفتخر است که بااستفاده از طراحان مجرب و بنام نامی خوش را از خود در صنعت طلا و جواهر برجای بگذارد.
  • برای آن که یک خریدی بی دردسر و راحت را پشت سر بگذارید، می توانید از فضای مجازی کمک بگیرید.
  • موافقت با این فناوری‌ها به ما امکان می‌دهد داده‌هایی مانند رفتار مرور یا شناسه‌های منحصربه‌فرد را در این سایت پردازش کنیم.
  • این کمپانی در سال ۱۹۸۴ و در شهر والنزا تاسیس شد و سپس خانواده تراگلیو بود که با مالکیت این کمپانی جواهرسازی نوپا، آن را به شهرت جهانی رساند.
ذخیره یا دسترسی فنی برای هدف قانونی امکان استفاده از یک سرویس خاص که صراحتاً توسط مشترک یا کاربر درخواست شده است، یا برای تنها هدف انجام انتقال یک ارتباط از طریق یک شبکه ارتباطات الکترونیکی، کاملاً ضروری است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک آریانا (فروشگاه سایت طلا و جواهر اینترنتی پاساژ) می‌باشد. این یافته‌ها به‌عنوان یکی از بزرگترین اکتشافات باستان‌شناسی در سال‌های اخیر از منطقه یاد می‌شوند که بینشی تازه از گذشته و فرصتی برای ادای احترام به عصر طلایی هنر و طراحی امارات ارائه می‌دهد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب