واقعی بگیر! چگونه یک برنامه نحوه استفاده ما از رسانه های اجتماعی را تغییر می دهد

اگر متا تصمیم بگیرد که این ویژگی را در یک به‌روزرس، آینده ادامه دهد، حرکت جسورانه‌ای خواهد بود – اما ممکن است در درازمدت به ضرر کاربران آن‌ها تمام شود.

کاری که آنها در عوض انجام داده‌اند این است که یک برنامه سفیر نسبتاً فریبنده را مدیریت کرده‌اند. این برنامه که برای دانشجویان دانشگاه در سراسر جهان طراحی شده است، هر آنچه را که برای تبلیغ اپلیکیشن BeReal و دریافت پول برای انجام این کار نیاز دارند، در اختیار سفیران قرار می دهد.

این برای برنامه‌های در حال توسعه مانند Daylyy، یکی دیگر از شکل‌های ضد اینستاگرام رسانه‌های اجتماعی که از زمان راه‌اندازی رسمی‌اش رشد چشمگیری در پایگاه کاربران خود داشته است، امیدوارکننده است.

برای بسیاری از ما، این لحظات واقعا واقعی خواهند بود. ع،ی از پیام‌های Slack یا دسکتاپ‌های آشفته در حالی که در دفاترمان می‌نشینیم، قهوه‌مان از مغازه اطراف یا سکوی قطار در حین رفت‌وآمد به 9 تا 5 سالگی.

وقتی می گوییم این اتفاق افتاده است به ما اعتماد کنید نه مورد توجه کاربران قرار نگرفت، به‌ویژه در رابطه با عرضه «Dual» در اینستاگرام. از زم، که اخبار مربوط به ویژگی‌های جدید این پلتفرم فاش شد، کاربران به توییتر روی آوردند و بسیاری از عدم نوآوری این مرکز قدرتمند رسانه اجتماعی انتقاد ،د.

اگر برنامه بخواهد به مخاطبان هدف خود وفادار بماند، همکاری مستقیم با BeReal بسیار بعید است. با این حال، این بدان م،ا نیست که برندها با پلتفرم جدید خلاقیت نشان نداده اند. Elf Cosmetics و Chi،le دو برندی هستند که راه گریز برای ارتباط با مصرف کنندگان خود را پیدا کرده اند و هر برند حساب BeReal خود را برای ارسال محتوای پشت صحنه از تیم های داخلی مختلف ایجاد می کند.

Chi،le و Elf هر دو در اوایل به حد مجاز “دوست” خود رسیدند و نمی توانند درخواست بیشتری از طرفداران را بپذیرند. با در نظر گرفتن این موضوع، بسیاری از برندها تصمیم می‌گیرند در استراتژی‌های بازاریابی سال 2023 خود به طور کلی از این برنامه صرف نظر کنند.

تقلید نوعی چاپلوسی است

وقت آن است که رسانه های اجتماعی واقعی باشند. پس از سال‌ها تغییر چهره در فیلترهای اینستاگرام، کاربران به اپلیکیشن BeReal روی می‌آورند تا حس واقعیت را بازگردانند.

BeReal در ژانویه 2020 توسط توسعه دهندگان فرانسوی Alexis Barreyat و Kévin Perreau درست قبل از شیوع بیماری همه گیر تاسیس شد. با این حال، این برنامه تا پایان سال 2021 شروع به جلب توجه نکرد و تا ژوئیه 2022، در رتبه اول اپ استور قرار گرفت. در 11 اکتبر، BeReal از 53 میلیون دانلود گذشت در سرتاسر پلتفرم‌های iOS و Android – افزایش شدیدی نسبت به 20 میلیون نصب گزارش شده در ماه جولای.

برندها همیشه به دنبال ،ر پنهان بعدی در استراتژی های بازاریابی خود هستند، و نادیده گرفتن نور درخشان و درخشان BeReal سخت است.

هنگامی که از یکی از سخنگویان متا در مورد ویژگی جدید پرسیده شد، خاطرنشان کرد که این ویژگی فقط به صورت داخلی در حال آزمایش است و هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این ویژگی واقعاً هرگز منتشر خواهد شد یا خیر.

در اصل، این نسخه BeReal از اینفلوئنسرها است – بدون فیلترها و خوراک انتخاب شده.

شرکت ها توجه کرده اند

جایی که نوآوری وجود داشته باشد، تقلید همیشه وجود خواهد داشت. از زم، که BeReal شروع به تسلط بر جهان کرد، اینستاگرام، TikTok و Snapchat همگی با برداشتی خاص از س، محبوب پست جلو و عقب این برنامه ارائه شده‌اند.

با این حال، به ثمر رساندن همکاری با برنامه، چالش برانگیزتر از آن چیزی است که برندها پیش بینی می کنند. کاربران به BeReal هجوم می‌آورند زیرا به دنبال این هستند که از فیدهای تبلیغاتی بسیار زیاد اینستاگرام، TikTok و موارد دیگر فرار کنند.

مفهوم برنامه ساده است: شما با دوستان و خانواده در برنامه ارتباط برقرار می کنید و هر روز در یک نقطه تصادفی، اعلان به صدا در می آید. “زمان برای BeReal: 2 دقیقه باقی مانده است تا BeReal را بگیرید و ببینید دوستانتان در چه کاری هستند!” پس از آن، ضربات دیوانه‌وار باز ، قفل گوشی، بارگیری برنامه، و گرفتن هر کاری که انجام می‌دهید فرا می‌رسد.

طبق برنامه، سفیران کالج BeReal میزبان مهم،‌ها هستند، بودجه بازاریابی را مدیریت می‌کنند، لحظات کلیدی دانشگاه را برای مشارکت ما شناسایی می‌کنند، ماموریت BeReal را نمایندگی می‌کنند و فعالیت‌های خلاقانه را اجرا می‌کنند.

هیچ فیلتری وجود ندارد، هیچ زیرنویس سنجیده‌ای وجود ندارد، و هیچ ساعتی که برای طراحی یک فضای مسطح کامل صرف شده است، وجود ندارد. هنگامی که زمان “واقعی” بودن فرا رسید، به سادگی می کوبید و می روید.

چگونه “واقعی” هستید؟

با این حال، هر دو برند به سرعت در برنامه های خود به دیوار آجری برخورد ،د. BeReal واقعاً از کاربران می‌خواهد که با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، نه اینکه فقط دنبال کنندگان زیادی ایجاد کنند، بنابراین محدودیت‌هایی برای تعداد اتصالاتی که می‌تو،د درون برنامه ایجاد کنید وجود دارد.

BeReal ممکن است برنامه ای نباشد که همه ما را از رسانه های اجتماعی سنتی نجات دهد، اما گامی در مسیر درست است. با این حال، با توجه به موضع ضد تبلیغات این شرکت و تنها 9 درصد از کاربران اندرویدی که هر روز از این برنامه استفاده می‌کنند، BeReal ممکن است در آینده با مشکلاتی در زمینه ،ب درآمد و حفظ برنامه مواجه شود.

با این حال، گاهی اوقات به اندازه کافی خوش شانس هستیم که وقتی آن اعلان روی صفحه نمایش داده می شود، کاری هیجان انگیز انجام می دهیم و شما اجمالی از کنسرت ها، سفرهای پارک موضوعی و شب های قرار ملاقات خواهید دید. این ،یبی از پیش پا افتاده و سرگرم کننده در طول هفته است که ما را انسان می کند.

پایگاه هواداران عظیم است

«چرا اینستاگرام باید از ویژگی‌های هر پلتفرم دیگری تقلید کند در حالی که بقیه ما سعی می‌کنیم با تک تک به‌روزرس،‌ها همگام باشیم؟» جس سروانتس کاربر توییتر این پست را منتشر کرد. طنز همه چیز این است که اینستاگرام و سایر شرکت های رسانه های اجتماعی در حال تلاش برای کپی ، یک پلتفرم ذاتی هستند ضد اینستاگرام.

اینکه آیا BeReal در برابر فرهنگ اینفلوئنسر به پیشرفت خود ادامه می دهد یا نه، مورد بحث است، اما کاربران امیدوارند که دیگران به دنبال کنندگان رو به رشد برنامه بپیوندند و فیلترها را برای همیشه کنار بگذارند.




منبع: https://di،alagencynetwork.com/get-real-،w-one-app-is-changing-the-way-we-use-social-media/

راز رشد انفجاری آنها این است که چگونه برنامه را تبلیغ کرده اند. این شرکت در مأموریت خود برای ایجاد یک برنامه عاری از فرهنگ اینفلوئنسر معمولی، نمی تواند دقیقاً خود را از طریق تبلیغات اینستاگرام تبلیغ کند.

صرف نظر از این، BeReal باعث ایجاد تغییراتی در سراسر جهان در مورد نحوه مشاهده و تعامل ما با رسانه‌های اجتماعی شده است، و در عین حال، نشان داده شده است که شرکت‌های کوچک هنوز شانس مبارزه با افراد بزرگ – متا، توییتر و تیک تاک را دارند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب