وب سایت شما بالاخره فعال شد و اکنون کار واقعی آغاز می شود

کوبا روش‌های مختلفی را توضیح می‌دهد که می‌توانند طرح‌های جدید تزریق کنند، تجربیات بهتری داشته باشند و بر اساس داده‌ها تغییراتی ایجاد کنند تا مخاطبان شما را درگیر کنند و فضای وب شما را بهینه نگه دارند.

این ارزش واقعی چیزی است جام ارائه می دهد و آنها را از سایر طراحان وب که پس از راه اندازی سایت ناپدید می شوند متمایز می کند. آنها در واقع به اطراف می مانند – به برند شما کمک می کنند تا حضوری حیاتی در بازار شما داشته باشد که نشان دهنده وضعیت آفلاین آن باشد.

توسعه دهندگان آنها دائماً از خود می پرسند “چگونه می توانم این گرافیک را بهبود بخشم؟ چگونه می توانم این دعوت به عمل را ارائه کنم تا آن را متقاعدکننده تر کنم؟».

اولویت‌بندی نیازهای مشتری در قلب کاری است که کوبا انجام می‌دهد. آنها مطمئن می شوند که نه تنها وب سایت شما خوب به نظر می رسد، بلکه در واقع برای شما نیز کار می کند.

بهینه سازی برای پیروزی

تا آن زمان، تیم آنها آماده است تا عملکرد داخلی سایت فعلی شما را بررسی کند و پاسخ های مورد نیاز را به شما بدهد. آنها در ایجاد ناوبری بی عیب و نقص در وب سایت شما متخصص هستند. به آنها اجازه دهید کنترل را در دست بگیرند و نتایج شما را به حدا،ر برسانند.

با نیازهای شرکت خود تماس بگیرید و کوبا می تواند بهترین روش ها را برای اه، خاص وب سایت شما راهنمایی کند.

رابط کاربری به صفحه‌ها، دکمه‌ها، کلیدها، نمادها و سایر ،اصر بصری اشاره دارد که هنگام استفاده از یک وب‌سایت، برنامه یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی با آنها تعامل دارید.

UX به کل تعامل شما با یک محصول، از جمله احساس شما در مورد تعامل اشاره دارد. خوب، بد، بی حوصله: ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه می تواند تفاوت بین ثبت نام یا قطع تماس باشد.

ارائه موفقیت دیجیتال برای برندهای پیشرو جه، کاری است که در کوبا انجام می دهند. آنها در سایت هایی متخصص هستند که سوزن را برای مشتریان خود به جلو می برند.

می تو،د دریابید که چه مناطقی مورد توجه آنها قرار می گیرد، احتمالاً روی چه مواردی کلیک می کنند، تا چه اندازه در حال پیمایش هستند و وقت گرانبهای خود را صرف چه چیزی می کنند. این به آنها اجازه می دهد تا محتوای شما را برای دستاوردهای آینده تغییر دهند و آن را برای کاربران شما مرتبط تر کند.

مسلماً آنها تمایل به وسواس در مورد KPIها دارند – Kooba می‌تواند معیارهای تعامل مخاطبان شما را اندازه‌گیری کند، آنها می‌توانند سفر کاربر شما را ردیابی کنند و حتی می‌توانند تحقیقات مهمی در مورد رفتارهای مشتریان شما و آنچه باعث می‌شود آن‌ها را علامت‌گذاری کنند، ارائه دهد.

اکنون با تیم آنها تماس بگیرید، با آنها با شماره 01 444 6677 تماس بگیرید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/your-website-has-finally-gone-live/

قبل از اینکه شما را با اصطلاحات اصطلاحی از دست بدهیم… توضیحی سریع در مورد اینکه چرا این مهم است: تجربه کاربر (UX) و تعامل کاربر (UI) کمی متفاوت است.

این حل مسئله مداوم نه تنها نتایج را نشان می دهد، بلکه می تواند آنها را اندازه گیری کند – به شما امکان می دهد موفقیت سرمایه گذاری بازاریابی خود را در زمان واقعی تماشا کنید.

به روز رس، وب سایت خود به صورت هفتگی یا ماهانه به مشتریان شما این امکان را می دهد که احساس کنند پیام برند دریافتی در زمان واقعی و مطابق با معاملات واقعی آنها با ،ب و کار شما – قابل دسترسی است.

ساده. برای آنها، وب سایت ها یک پروژه بلند مدت هستند.

اکنون که در جریان هستید؛ که یک استراتژی محتوای جدید برای موفقیت وب سایت شما حیاتی است، منتظر وبلاگ بعدی آنها باشید – ایده هایی در مورد اینکه چگونه محتوای خود را اصلی نگه دارید.

جالب توجه است که تحقیقات* بیان می کند که UI می تواند نرخ تبدیل را تا 200٪ افزایش دهد و UX خوب حتی می تواند این میزان را دو برابر کند – تا 400٪. این منطقی است.

اما چرا اینقدر مهم است که وب سایت خود را به روز نگه دارید؟ بگذار متقاعدت کنند…

تغییرات کوچک، نتایج بزرگ

ایجاد تغییرات تدریجی در محتوای شما واقعاً می تواند امواج بزرگی ایجاد کند. Kooba حفظ و نگهداری سایت شما را در اولویت قرار می دهد – اجرای تست های عملکرد هفتگی و تجزیه و تحلیل فعال و بهینه سازی صفحات شما.

اگر وجود داشته باشد، می توانند آن را اندازه گیری کنند (و خواهند کرد).

تحقیق مخاطب حیاتی

اما ترفند جادویی آنها چیست؟ چه چیزی آنها را موثرتر از همسالان خود می کند؟

با یک محتوا و استراتژی طراحی به روز و به روز، این فرصت را خواهید داشت که بینش های منحصر به فردی در مورد خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود بیابید. هیچ جایی بهتر از ش،ه دارایی های خود برای جستجوی این پاسخ ها وجود ندارد.

با صحبت از هدف خود، می تو،د درک عمیق تری از مخاطبان خود به دست آورید، هرچه بیشتر با آنها ارتباط برقرار کنند.

بله، تجربه‌های آنلاین لذت‌بخش آن‌ها، برندها را در ذهن خود به ارمغان می‌آورد، و صفحات فرود سفارشی آن‌ها منجر به جذب مشتریان ورودی می‌شوند. اما راز موفقیت آنها هدایت مشتریان از طریق فرآیند اجرای استراتژی محتوا و به روز رس، های جدید طراحی وب سایت است که با ،ب و کار آنها تکامل می یابد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب