وقتی افراد پردرآمد از تبلیغات انصراف دهند چه اتفاقی می افتد؟

اینکه چگونه این تغییر قابل توجه بر ماهیت خود تبلیغات تأثیر می گذارد، هنوز مشخص نیست. اما هر اتفاقی که می افتد، به ،وان مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران پی، شده، یک آژانس بازاریابی و طراحی وب عملکرد، یک چیز را می توانم با اطمینان بگویم که بازاریابان باید به خاطر داشته باشید: مسئولیت تماشا یا گوش دادن به تبلیغات بر عهده مشتریان نیست. این بر عهده تبلیغ‌کنندگان است که در وهله اول چگونه تبلیغات خود را ارزش توجه داشته باشند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/what-happens-when-high-earners-opt-out-of-ads/برندهایی که افراد فوق‌العاده ثروتمند را هدف قرار می‌دهند، به‌طور سنتی در تبلیغات تلویزیونی ،ج‌کننده‌های بزرگی نیستند – اما این را نمی‌توان در مورد آنهایی که محصولات خود را به ،وان ،یدهای آرزومند معرفی می‌کنند، گفت. و با این حال، تبلیغ‌کنندگان و ،یداران رسانه‌ها بسیار آگاه هستند که تبلیغات در بهترین زمان‌ها، صرف نظر از محتوا یا مخاطب، مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. مشتریان برای دسترسی به محتوایی که می‌خواهند بدون نیاز به وقفه‌های تبلیغاتی، هر کاری که در حد توانشان باشد انجام می‌دهند.

اگرچه این پایان داستان برای بازاریاب، نیست که به دنبال فروش به خانوارهای با درآمد بالاتر هستند – بسیار دور از آن. به ،وان مثال، برخی در حال تجدید علاقه خود به پست مستقیم، و همچنین تمرکز بر روی محتوای آنلاین بیشتر برای جذب مشتریان بالقوه هستند. به عبارت دیگر، آنها توجه خود را به مکان‌هایی معطوف می‌کنند که مشتریان نمی‌توانند به راحتی از آن‌ها انصراف دهند. و هنگامی که صحبت از پخش ویدیو می شود، حرکت به سمت حذف مشتریان از تبلیغات ممکن است منجر به قرار دادن محصولات فشرده تر در نمایش ها شود، به خصوص آنهایی که حول س، زندگی ظاهراً آرزومند هستند.

این تنها شروع یک تغییر اساسی در تبلیغات است

این معمای چشم انداز بازاریابی را برای یک تحول آماده می کند، زیرا تبلیغ کنندگان در مورد بهترین نحوه استفاده از هزینه تبلیغات خود تجدید نظر می کنند. همانطور که اریک اشمیت، تحلیلگر و مدیر تحقیقات گارتنر اشاره کرد، “افرادی که تبلیغ کنندگان بیشتر می خواهند هدف قرار دهند، از تبلیغ کنندگان پنهان می شوند.”

مخاطبان از تبلیغات “،ید” می کنند

البته، استثنائاتی نیز هستند. از ورزش‌های زنده استفاده کنید، که همچنان می‌توانند مخاطبان زیادی را ارائه دهند و در عین حال فرصت‌هایی را برای حمایت‌های مالی با ارزش و تأیید برندهای تحت رهبری ورزشکاران ارائه دهند. همچنین قابل توجه است که ورزش زنده اغلب گزینه ای برای حذف کامل تبلیغات، حتی در سرویس های پخش، ندارد. اما احتمالاً شاهد پراکندگی مداوم هزینه‌های رسانه‌ای به سمت راه‌های دیگر برای دستیابی به مخاطبان با درآمد بالاتر خواهیم بود، از جمله از طریق پست‌های اجتماعی ارگ،ک، و همچنین قالب‌های جدیدی مانند متاواسر نوپا.

در آینده، این تغییر احتمالاً چالش‌های بزرگ‌تری را برای کانال‌های رسانه‌ای که به طور سنتی با تبلیغات پشتیب، می‌شوند، از جمله تلویزیون، به همراه خواهد داشت، زیرا بازاریابان به دنبال جذب مخاطبان با درآمد بالاتر هستند یا منابع بیشتری را برای تبلیغات برای مشتریان قبلی صرف می‌کنند. چرا؟ زیرا اگر دسترسی به مشتریان با بیشترین درآمد قابل تصرف از طریق کانال های رسانه ای تبلیغات دشوارتر شود، هزینه تبلیغات به آرامی اما مطمئناً کاهش می یابد.

علاوه بر این، مشتریان ثروتمند به احتمال زیاد آیفون‌هایی دارند که دارای محدودیت‌های قابل توجهی از حریم خصوصی دیجیتالی به ،وان استاندارد نسبت به سایر دستگاه‌های تلفن همراه هستند. و در حالی که نحوه تعریف ما حتی یک خانوار با درآمد بالا در وهله اول تا حدودی خودسرانه است، حداقل در ایالات متحده اغلب به ،وان خانواده ای که درآمد سالانه آن بیش از 125000 دلار است مشخص می شود.

هنگامی که برای دیدگاه جه، کوچک‌نمایی می‌کنیم و در عین حال آن دسته‌بندی را حفظ می‌کنیم، داده‌های سال 2020 از فهرست وب جه، نشان داد که 70 درصد از مشتریان پردرآمد نسخه ممتاز یک محصول را انتخاب می کنند اگر به این م،ی است که آنها باید از تبلیغات صرف نظر کنند. این روند در سه سال پس از آن چقدر بیشتر توسعه خواهد یافت؟ علاوه بر این، GWI همچنین دریافت که 32 درصد از این گروه از مسدودکننده‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند که بیشتر از هر گروه درآمد دیگری است. در اصل، همان خانوارهایی که تبلیغ‌کنندگان بیشتر می‌خواهند به آنها بفروشند، به طور کامل از تبلیغات «،ید» می‌کنند.

تبلیغ کنندگان سعی می کنند یک قدم جلوتر بمانند

عرضه مستمر سرویس‌های پخش چند لایه، دور زدن پیام‌های بازاریابی را برای مشتریان آسان‌تر از همیشه کرده است، زیرا آنها برای لذت بردن از برنامه‌نویسی بدون وقفه برای تبلیغات، حق بیمه پرداخت می‌کنند. این یک چالش برای بازاریابان است که مانند همیشه مشتاق رسیدن به خانوارهای با درآمد بالاتر هستند: مشتری، که بیشترین درآمد قابل تصرف را دارند، ،، هستند که در بهترین موقعیت مالی برای صرف نظر از تبلیغات به طور کامل هستند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب