ویدئو وال چیست، انواع آن کدام است و چه کاربرد هایی دارد؟ | asilight

در خرید این مدل ویدیو وال‌ها خطوط Bezel بسیار اهمیت دارن و با توجه به میزان Bezel اون‌ها متفاوت هست. در حالت نمایش تکی ، هر صفحه جزئی کوچک از یک نمایشگر بزرگتر است و تمامی صفحات در کنار یکدیگر یک صفحه نمایش بزرگتر را تولید میکنن. اما در حالت مولتی ، هریک از صفحاتویدیو وال تصویر جداگانه ای به نمایش میذارن، در ادامه این مطلب هم درباره اجاره ویدئو وال تهران خواهیم گفت.

کنترلر ویدئو وال:

حتی نسل جدید ویدئو وال‌، این قابلیت را دارند که در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته بدون وقفه به کار خود ادامه دهند. اگر بخواهیم به شکل خلاصه بگوییم، جنس تکنولوژی این دو محصول با یکدیگر تفاوت دارند. تکنولوژی بکار رفته در تلویزیون شهری یک فناوری جدیدتر و کارآمدتر است.

ویدئو وال چیست، انواع آن کدام است و چه کاربرد هایی دارد؟ | asilight

نمایشگرهای تبلیغاتی ماژولار می باشند و در صورت خرابی هر یک از اعضا ، به راحتی می توان قطعه مورد نظر را تعویض نمود. تلوزیون های شهری نسبت به آب باران و گرد و خاک مقاوت بالاتری دارند در صورتی که ویدئو وال ها این مقاومت را ندارند. توجه به اندازه صفحه نمایش اهمیت زیادی دارد و باید به نحوی باشد که از دور به راحتی قابل مشاهده باشد .

  • در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه میشوند و سیستم های اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستم های سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیه های چاپ شده و …) شده اند.
  • در ویدیو وال‌های LED هیچ‌گونه Bezel‌ی به‌‌کار گرفته نشده و می‌تونیم این مورد رو هم از نقاط قوت اون ذکر کنیم.
  • برخلاف پنل‌های استفاده‌ شده در دستگاه‌های تلویزیون، نمایشگرهای LCD دارای یک حاشیه بسیار باریک هستند که فاصله بین پنل‌ها را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود که در کل مثل یک بوم بزرگ ویدئو وال باشد.
  • تنها نقطه‌ی قوت DLP نسبت به سایر ویدیو وال‌ها همین درز یا Bezel بسیار باریک (در حد صفر میلی‌متر) هست.
  • اکثر اتاق‌های کنترل ۲۴ / ۷ معمولا طول عمر ۲۰ سال دارند، بنابراین باید کل سرمایه‌گذاری برای این سیستم را طی این دوره زمانی در نظر بگیرید، هزینه‌های کلی تدارکات، عملیات، سرمایش و نگهداری را در نظر بگیرید.
  • آنها در دفاتر شرکت ها ، مدارس ، ادارات دولتی ، بیمارستان ها ، هتل ها ، قمارخانه ها و عبادتگاه ها نصب می شوند.

در اینجا لازم دانستیم تا به این نکته اشاره کنیم; که ویدئو وال سامسونگ، با توجه به خاصیت ضد تابش بیشتری که دارد. در محیط هایی که نور محیطی مستقیم به پنل تصویر تابیده می‌شود (مانند چراغ سقف)، عملکرد بهتری به نسبت نمایشگر صنعتی الجی از خود نشان می‌دهد. ویدئو وال سامسونگ با وضوح تصویر فول اچ دی و روشنایی تصویر ۵۰۰ نیت و طیف رنگی گسترده با قادر به نمایش نزدیک به ۱۶ میلیون رنگ است. در حالی که یک سیستم ویدئو وال می تواند انواع مختلفی از محتوا را نمایش دهد ، توصیه نمی شود که آن را پر کنید. یک ویدئو وال طراحی شده به صورت حرفه ای باید دارای فضای سفید کافی باشد تا خوانندگان بتوانند مطالب را به راحتی و به سرعت مشاهده کنند. بدون جزئیات زیاد ، نرم افزار شما مرکز فرماندهی است که به شما امکان می دهد محتوا را بارگذاری یا ایجاد کنید و آن را در ویدئو وال خود مستقر کنید.

ویدئو وال جی پلاس مدل GDS-43KU45

این نمایشگرها مانند دیگر نمایشگر‌های صنعتی دارای ویژگی‌های مختلف و متنوعی هستند. یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید این نوع نمایشگرها، برند LGنام دارد. شرکت LG یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید در زمینه انواع وسایل الکتریکی مانند تلویزیون‌های مختلف و ویدئو وال‌ها است. با همگانی شدن این تکنولوژی جدید نیاز به نمایشگرهایی است که برای استفاده در مکانهای عمومی شهری ، تجاری و صنعتی طراحی شده باشند زیرا نمایشگرهای خانگی توانایی انجام چنین کاری را برای مدتهای طولانی ندارند. پردازشگرهای تصویر ویدیویی در حال حاضر در نسخه‌های سخت‌افزاری و مبتنی بر نرم‌افزار موجود هستند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب