ویژگی های مشترک آژانس های دیجیتال موفق در جهان

ویژگی های مشترک آژانس های دیجیتال موفق در جهان


چشم انداز بازاریابی دیجیتال یک میدان جنگ است و تنها قوی ترین آژانس ها زنده می مانند. اما چه چیزی باعث می شود این آژانس ها بر رقابت غلبه کنند و به قدرت های جه، تبدیل شوند؟

در این وبلاگ، ما بر آژانس‌های موفق در سراسر جهان تمرکز می‌کنیم و ویژگی‌های کلیدی را که تیم شما را از حالت خوب به بی‌رقیب ارتقا می‌دهد، آشکار می‌کنیم. دست و پنجه نرم کنید و آماده شوید تا آژانس خود را به امپراتوری بازاریابی دیجیتال که شایسته آن است تبدیل کنید.

چه چیزی یک آژانس دیجیتال مارکتینگ را موفق می کند؟

بیایید با یک واقعیت شناخته شده شروع کنیم: آژانس های بازاریابی دیجیتال موفق فراتر از مدیریت کمپین هستند. آنها برای درک مخاطبان هدف مشتریان، اه، تجاری و رقبا وقت می گذارند.

به عبارت دیگر، ساختن و راه اندازی یک آژانس دیجیتال موفق فقط به این نیست که کمپین های تبلیغاتی را به سمت دیوار شلیک کنید و امیدوار باشید چیزی کارساز باشد. این بیشتر در مورد ایجاد ،یبی از داده ها، استراتژی های هدفمند، ارتباطات خوب، خلاقیت، نتایج قابل اندازه گیری و مدیریت ارتباط با مشتری است.

بنابراین، به جرات می توان گفت که چیزی که یک آژانس دیجیتال واقعا عالی را می سازد، توانایی ،یب این رویکرد استراتژیک با مجموعه مهارت های جامع است. آژانس‌های دیجیتال با تسلط بر این ،یب از داده‌ها، استراتژی‌های هدفمند، ارتباطات واضح، خلاقیت و تمرکز مشتری، می‌توانند خود را از کمپین‌ها به شرکای استراتژیک تبدیل کنند که ارزش قابل‌توجهی و قابل اندازه‌گیری را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ موفق

در این مرحله باید به طور جداگانه به خلاقیت اشاره کنیم. برجسته شدن در نویز دیجیتال نیاز به ایده های تازه و محتوای جذاب دارد. تا آنجا که آژانس‌های برتر با تولید محتوای جذاب، توسعه کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی منحصربه‌فرد و اجرای استراتژی‌های نوآورانه سئو، جرقه خلاقانه‌ای را به روی میز می‌آورند.

از سوی دیگر، ما می د،م که بهترین آژانس ها دارای تیم هایی با دانش عمیق از کانال های مختلف مانند SEO، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات PPC هستند. با این حال، تجربه کافی نیست. باید با یادگیری مستمر پشتیب، شود. بر اساس مطالعه ای که توسط برسین توسط Deloitte انجام شد، نیمه عمر مهارت های بازاریابی تنها 2.6 سال است که نیاز به سازگاری مداوم را برجسته می کند.

البته، اطلاعاتی که در بالا منتشر کردیم، بدون در نظر گرفتن تخصص، برای همه آژانس‌ها (چون ویژگی‌های مش، بین آژانس‌های دیجیتال در جهان هستند) صدق می‌کند. حالا وقت آن است که کمی به تخصص اشاره کنیم.

چرا تخصص در آژانس های دیجیتال مهم است؟

فقط تا حدی درست است که بگوییم آژانس‌های تخصصی همیشه موفق‌ترین آژانس‌های جه، هستند. برخی از آژانس های بزرگ و با خدمات کامل با تیم های استثنایی در تمام رشته های بازاریابی دیجیتال به نتایج شگفت انگیزی دست می یابند. با این حال، تخصص برخی از مزایای را ارائه می دهد. بیایید از نزدیک نگاه کنیم.

از آنجایی که یک آژانس تخصصی منابع خود را بر روی تسلط بر حوزه خاصی از بازاریابی دیجیتال، مانند بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) متمرکز می کند، می توانند تیمی از متخصصان بسازند. دانش عمیق از بخش انتخابی خود. آ،ین الگوریتم ها، بهترین شیوه ها و روندهای صنعت.

بهترین ،مت؟ تخصص در دنیای آژانس های دیجیتال یک راه عالی برای تقویت درک عمیق تر از نیازهای خاص مشتری در این زمینه است. آژانس می تواند استراتژی طراحی کند، کمپین های هدفمند توسعه دهد و از ابزارهای تخصصی برای دستیابی به نتایج مطلوب استفاده کند. برای آژانس های کوچکتر، تخصص به آنها اجازه می دهد تا به طور موثر با بازیکنان بزرگتر رقابت کنند.

توجه: برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد تخصص در صنعت بازاریابی دیجیتال، خدمات آژانس دیجیتال ما را بررسی کنید.

در بین آژانس های دیجیتال موفق ویژگی های مش،ی وجود دارد

بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در جهان، به تصادف متکی نیستند. آنها ،یب خاصی از خصوصیات را پرورش می دهند که آنها را به اوج می رساند. در اینجا برخی از ویژگی های مش،ی که این آژانس های با عملکرد بالا را تعریف می کنند آورده شده است:

کارکنان واجد شرایط

برای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، ابزارهای پیشرفته و برنامه های هوشمندانه فقط شروع است. کارکنان برجسته آنها چیزی است که آنها را زنده می کند.

بهترین شرکت های دیجیتال

همانطور که می د،د، بازاریابی دیجیتال راه حل ی،، را ارائه نمی دهد. کارمندان واجد شرایط می توانند مخاطبان هدف، اه، تجاری و رقبا را برای تدوین استراتژی های داده محور تجزیه و تحلیل کنند. آنها همچنین می توانند چالش ها را عیب یابی کنند، زمینه های بهبود را شناسایی کنند و کمپین ها را برای بهبود عملکرد تطبیق دهند.

برجسته شدن در نویز دیجیتال نیاز به ایده های تازه و محتوای جذاب دارد – همانطور که در بالا ذکر شد. کارکنان واجد شرایط می دانند که چگونه خلاقیت را به کمپین ها تزریق کنند و محتوایی را تولید کنند که از شلوغی ها جلوگیری کند. آژانسی را تصور کنید که در بازاریابی تأثیرگذار تخصص دارد. تیم آنها متشکل از افرادی خواهد بود که در شناسایی اینفلوئنسرهای مربوطه، ایجاد مشارکت در محتوا، و توسعه کمپین‌های نوآورانه که سر و صدا ایجاد می‌کنند، مهارت دارند.

بالا در پاسخ

یکی دیگر از موارد مش، بسیاری از آژانس های دیجیتال موفق در سراسر جهان، پاسخگویی است.

همانطور که همه ما می د،م، این ویژگی بدون شک برای ایجاد اعتماد و تقویت روابط قوی مهم است زیرا مشتریان از شرکای بازاریابی خود انتظار ارتباط فوری دارند. یک آژانس واجد شرایط برای پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به نگر، ها و آگاه ساختن مشتریان از پیشرفت کمپین در دسترس است.

با این حال، پاسخ به تنهایی موفقیت را تضمین نمی کند. به حدی که برخی از آژانس‌ها ممکن است سطح بالایی از پاسخ‌گویی، ارائه به‌روزرس،‌های دائمی و زمان‌های بازگشت سریع را در اولویت قرار دهند. برخی دیگر ممکن است قبل از گزارش بر تجزیه و تحلیل عمیق یا برنامه ریزی استراتژیک تمرکز کنند. سطح ایده آل پاسخ بسته به رویکرد آژانس، ترجیحات مشتری و پیچیدگی کمپین می تواند متفاوت باشد.

حضور قوی آنلاین

البته حضور قوی آنلاین برای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مطلوب است.

شکی نیست که وب سایت های آژانس های بازاریابی به ،وان ویترین فروشگاه دیجیتال آنها عمل می کند. یک وب سایت خوب طراحی شده با پست های وبلاگ آموزنده و نمایه های رسانه های اجتماعی فعال نشان دهنده اعتبار و تخصص است.

آژانس عضو DAN Crowd را به ،وان مثال در نظر بگیرید. وب سایت آنها دارای مطالعات موردی است که موفقیت های گذشته را برجسته می کند، در حالی که نمایه های رسانه های اجتماعی آنها بینش صنعت و برنده جایزه را نشان می دهد. و بله، این نوع حضور قوی آنلاین به آنها اجازه می دهد تا مشتریان جدید جذب کنند و توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

با این حال، وقتی صحبت از ویژگی‌های مش، آژانس‌های دیجیتال موفق می‌شود، یک حضور آنلاین قوی باید با سابقه موفقیت‌آمیز، یک تیم قوی، و تمرکز بر ارائه نتایج قابل اندازه‌گیری برای مشتریان خود تکمیل شود.

سابقه اثبات شده و موفقیت طول، مدت

در ا،یستم دیجیتال مارکتینگ، جایی که روندها مانند شن‌های بیابان تغییر می‌کنند، دستیابی به موفقیت بلندمدت، خوب را از عالی جدا می‌کند. در حالی که تازه واردان جوان و مبتکر می توانند موفقیت بزرگی داشته باشند، آژانس هایی با سابقه اثبات شده مزایای قابل توجهی را برای مشاغلی که به دنبال شریک قابل اعتماد هستند ارائه می دهند.

بنابراین، طول عمر باعث ایجاد تجربه می شود. یک آژانس بلندمدت درک عمیقی از آنچه کار می کند، چه چیزی خوب نیست، و چگونه می تواند پیچیدگی های بازاریابی آنلاین را هدایت کند، دارد.

به رسمیت شناختن و جوایز صنعت یکی دیگر از نشانه های موفقیت بلندمدت است – به همین دلیل است که ما معمولاً صفحات جوایز را در وب سایت های آژانس های معروف می بینیم. این جوایز نشان دهنده توانایی آژانس برای جلوتر ماندن از منحنی و ارائه کارهای استثنایی به مشتریان خود است.

در این مرحله، لازم است به شما یادآوری کنیم که همه آژانس های دیجیتال مارکتینگ موفق، سابقه طول، و موفقیت تثبیت شده در دراز مدت ندارند. از آنجایی که چشم انداز بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است، آژانس های جدید با رویکردهای نوآورانه می توانند ظهور کنند و به سرعت به موفقیت دست یابند.

تایید از طریق پلتفرم های مختلف

اعتباربخشی از پلتفرم های مختلف مانند DAN احتمالاً نشان می دهد که آژانس برخی از معیارهای اساسی را برای اداره یک آژانس بازاریابی دیجیتال برآورده می کند. به همین دلیل، تعداد زیادی از آژانس های موفق گواهینامه های خود را از پلتفرم ها/مراکز معروف دریافت می کنند تا ثابت کنند که ساختار تجاری قانونی دارند.

نشان ش،ه آژانس دیجیتال

به ،وان مثال نشان “Approved Agency” DAN را در نظر بگیرید: فهرست شدن در فهرست دایرکتوری DAN، دید آژانس را برای مشتریان بالقوه ای که در جستجوی آژانس های مورد تایید DAN هستند، افزایش می دهد. مانند صدور گواهینامه، تأیید DAN ممکن است امکان دسترسی به فرصت های ش،ه و امکانات همکاری را فراهم کند.

به طور خلاصه، بسیاری از آژانس های موفق معمولاً از این نوع نشان ها و شاخص های مثبت برای نشان دادن تعهد خود به استانداردهای حرفه ای و مشارکت در جامعه بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند.

صورتحساب شفاف

ناگفته نماند – شیوه‌های صورت‌حساب شفاف اعتماد و شفافیت را در رابطه مشتری-ارائه‌دهنده ایجاد می‌کند. دنیای آژانس های دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست. به حدی که مشتریان می خواهند بدانند دقیقاً برای چه چیزی پول می پردازند و می توانند بودجه خود را به طور موثر پیگیری کنند. به همین دلیل است که صورت‌حساب شفاف یک ویژگی مش، در بین آژانس‌های دیجیتال موفق است.

بر اساس یک نظرسنجی Sprout Social، 86 درصد از آمریکایی ها می گویند که شفافیت شرکت ها مهم تر از همیشه است. دیگه چی؟ ما همچنین می د،م که شفافیت در مورد امور مالی/صورتحساب به آژانس ها، مشتریان و حتی سرمایه گذاران کمک می کند:

تعدادی از مطالعات نشان داده اند که سرمایه گذاران زم، تمایل بیشتری به ،ید سهام یک شرکت دارند که درک روشنی از امور مالی شرکت داشته باشند. بنابراین، اگرچه ممکن است برای رهبران ،ب‌وکار وسوسه‌انگیز باشد که ،ب‌وکار خود را در کوتاه‌مدت با افزایش تعدادشان قبل از مهلت افشای اطلاعات، اداره کنند، اما این ممکن است در نهایت یک استراتژی بازنده باشد.

علاوه بر ارتباط خوب بین آژانس ها و مشتریان، صورتحساب شفاف اجازه می دهد تا تمرکز از ساعت های قابل پرداخت به ارائه نتایج تغییر کند. به این ترتیب، آژانس ها برای ارائه کمپین های موثر انگیزه پیدا می کنند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/common-qualities-of-successful-di،al-agencies-in-the-world/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب