پنج راه برای خروج فعال آژانس ها از رکود

طبق این تصویر، صنعت در حال کند شدن است، اما وضعیت کاملاً وخیم نیست. با این حال، نباید فراموش کنیم که تورم بالا در قیمت های مصرف کننده ممکن است خطر رکود را برای خدمات بازاریابی و تبلیغات و همچنین بسیاری از صنایع دیگر در آینده نزدیک ایجاد کند.

یک برنامه مالی قوی می تواند اولین قدم شما برای غلبه بر رکود باشد. اگر درک خوبی از ساختار بودجه خود، از جمله جریان نقدی، مخارج و درآمد دارید، آمادگی بیشتری نسبت به رقبای خود برای زمستان دارید.

برای ایجاد یک تصویر واقعی و گرمتر از برند فقط به یک لمس مرتبط و انس، نیاز دارید. و واقعی بودن همیشه برنده است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/ways-for-agencies-to-get-out-of-the-recession-alive/دقت در هزینه ، به این م،ی نیست که باید رضایت مشتری را کنار بگذارید یا اجازه دهید همه فرصت ها از بین بروند. تمرکز فقط بر کاهش هزینه ها احتمالاً اشتباه خواهد بود تحقیق هاروارد بیزینس ریویو پیشنهاد می‌کند: شرکت‌هایی که از رکود اقتصادی و پس از آن بهترین عملکرد را داشته‌اند، احتمالاً بین حمله و دفاع خود از نظر استراتژیک تعادل برقرار می‌کنند. به دنبال راه های واقعی برای ایجاد درآمد باشید. از روی کنجکاوی عمل کنید نه از روی ترس.

ایده مفید دیگر ورود به بازارهای جدید برای آژانس های دیجیتال و تنوع بخشیدن به پایگاه مشتریان خود برای تقویت آن است. اگر خدمات را فقط در یک یا دو حوزه دسته بندی می کنید، ممکن است زمان خوبی باشد تا کمی بازی خود را ارتقا دهید و خدمات و صنایع بیشتری را در اختیار داشته باشید. و فراموش نکنید، تجمل بازاری است که تقریبا هرگز نمی میرد. حداقل تا الان نه.

همه گیری کووید-19 عامل اولیه ای بود که راه را برای وضعیت اقتصادی شکننده سال 2022، به ویژه ضربه زدن به اقتصاد چین، هموار کرد. شروع جنگ در اوکراین پس از آن اتفاق افتاد و وضعیت در بخش انرژی را تشدید کرد و به ،ه خود اروپا را از نزدیک تحت تأثیر قرار داد.

اول، شما باید پول خود را با دقت ،ج کنید، به ،وان مثال، از ریسک ، بیش از حد یکباره خودداری کنید. ،ب‌وکارها اغلب با این تصور که جام مقدس را برای جلوگیری از کاهش سود پیدا کرده‌اند، ایده‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را ارائه می‌کنند، اما معمولاً در نهایت خدمات خود را بدون پایگاه مشتری مستحکمی برای پرداخت هزینه خدمات جدید گسترش می‌دهند.

سعی کنید استراتژی هایی با بازگشت سرمایه (ROI) بالا را اجرا کنید. استراتژی شما می تواند بر SEO، PPC و بازاریابی ایمیلی تمرکز کند. هر چیزی که ضروری است با توجه به نیازهای خاص آژانس شما تعیین می شود.

برای ایمن بودن، برای آژانس‌های بازاریابی مهم است که تیم‌های خود را با انگیزه نگه دارند و برای زمان‌های سخت آماده شوند.

5 استراتژی برای آژانس ها

شما از قبل می د،د که باید در زمان رکود، مراقب باشید. فرمول طلایی این است که به معیارهای خود توجه زیادی داشته باشید. باید مطمئن شوید که ارزش پول خود را از کمپین های خود دریافت می کنید. چشمان خود را کاملا باز نگه دارید و معیارهای خود را با دقت اندازه گیری کنید.

سال 2023 ممکن است از نظر اقتصادی چالش برانگیز باشد، اما چنین زمان هایی پر از فرصت های جدید شناخته شده است، حتی اگر اهل ریسک نباشید.

برنامه مالی خود را تقویت کنید

دنیای تجارت هنوز نیاز به درک ویژگی های رکود اقتصادی 2022 برای تجزیه و تحلیل سناریوهای احتمالی آینده دارد. این یک ضرورت برای همه صنایع است تا بهترین استراتژی های خود را برای مبارزه با بحران شکل دهند.

این رکود برای خدمات بازاریابی و تبلیغات چه م،ایی دارد؟

ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که طوری رفتار کنید که انگار هیچ اتفاقی نمی افتد. درعوض، واقعی بودن اعتباری برای شما به همراه خواهد داشت که بعد از این روزها حتی بیشتر از آن سود می برید.

آیا تیمی با فناوری دارید؟ حتی بهتر. از فناوری‌های اخیر مانند هوش مصنوعی، متاورس و بلاک چین که به نظر می‌رسد در آینده قابل پیش‌بینی در دستور کار تجاری باقی می‌مانند، نترسید. اگر تیم شما به آن علاقه داشته باشد و آماده انجام تحقیقات گسترده در بازار باشد، تمرکز بر آن زمینه ها به شما مزیت رقابتی می دهد.

مرتبط باشید

یکی از راه ها قیمت گذاری هوشمند است. مشتریان شما نیز به احتمال زیاد برخی از مشکلات مالی را تجربه می کنند. شما می تو،د با ارائه تخفیف های شخصی و معاملات بسته به آنها کمک کنید.

اگرچه باید انتظار کاهش موقت درآمد را داشته باشید، اما همچنان می تو،د در این دوره عملکرد خوبی داشته باشید، به خصوص اگر ذخیره نقدی برای روزهای تاریک احتمالی داشته باشید. در نهایت، اگر سطح بدهی خود را تحت کنترل نگه دارید تا از کاهش امتیاز اعتباری خود جلوگیری کنید، کمک خواهد کرد.

روی معیارهای خود کار کنید

صنعت و آژانس های بازاریابی هنوز به شدت تحت تاثیر این رکود قرار نگرفته اند. با این حال، گام های این صنعت برای مبارزه با کاهش اعتماد مشتری و افزایش عرضه جه، حیاتی است.

به ،وان مثال، اگر از پلتفرم‌های اجتماعی برای بازاریابی استفاده می‌کنید، تعاملات معیاری عالی برای نظارت است. و نیازی به گفتن نیست، ایده خوبی است که در استراتژی سئوی وب سایت خود تجدید نظر کنید و پس از آ،ین مداخلات گوگل، بررسی کنید که آیا سئوی شما برای شما کار می کند، نه علیه شما. یک اشتباه این است که فقط بر روی ترافیک وب سایت تمرکز کنید، بنابراین به روش های خلاقانه فکر کنید و مشتریان جدید و درآمد را از آن ،ب کنید.

اجرای استراتژی های قیمت گذاری هوشمند به جای کاهش هزینه

ارائه مدل‌های قیمت‌گذاری خلاقانه به شما کمک می‌کند مشتریان فعلی خود را حفظ کرده و مشتریان جدید را در طول و پس از رکود جذب کنید. اگر روی ارائه بهترین ،وجی که ارزش قیمتش را دارد تمرکز کنید، ممکن است شناور نگه داشتن قایق برایتان آسان تر باشد.

متنوع کنید: خدمات شما، مشتریان شما، فناوری های شما

به جای اینکه منتظر رستاخیز باشید و منابع خود را در گودال نگر، بریزید، می تو،د هوشمندانه عمل کنید و تلاش بیشتری را برای بهره وری و بهره وری انجام دهید.

مطابق با پیش بینی جه، تبلیغات در اواسط سال توسط GroupM، تبلیغات همچنان 8.4 درصد رشد می کند، بدون در نظر گرفتن تبلیغات سیاسی ایالات متحده. این برآورد کمی کمتر از پیش‌بینی قبلی در دسامبر 2021 است. علاوه بر این، بودجه رسانه‌ای بازاریابان در سال 2022 در حال افزایش بوده است، اما این نرخ نسبت به سال گذشته کندتر است، به خصوص برای بازاریابان مسن‌تر.

شرکت شما نیز به احتمال زیاد از این استراتژی سود خواهد برد. به ،وان مثال، اگر خدماتی دارید که قبلاً موفقیت خود را ثابت کرده است، می‌تو،د با ارائه قیمت‌های پرداخت به ازای عملکرد، پیوندهای خود را با مشتریان تقویت کنید.

اتخاذ یک لحن احساسی، به جای لحن تهاجمی، در کمپین های شما به مشتریان شما نشان می دهد که آژانس شما انسان محور و سازگار است. محتوای طنز و انتخاب های طراحی حس خوب ممکن است برای مخاطبان شما آرامش ایجاد کند. و طنز را با بدبینانه اشتباه نگیرید. بدبینی در دهه 2000 بود.

سعی کنید به جای تکیه بر احساس روده، سطح خطر را تجزیه و تحلیل کنید. این به شما کمک می کند تا روی رشد سالم تمرکز کنید.

انتظار می‌رود رکود بر همه اقتصادها تأثیر بگذارد، اما چنین سناریویی برای بازارهای نوظهور و کشورهای در حال توسعه خطرناک‌تر است.

برخی از انعطاف پذیری ها مطمئناً به شما کمک می کند تا آژانس خود را از بحران محافظت کنید. به دنبال فرصت های جدید برای تنوع بخشیدن به حداقل یک زمینه از کارتان همیشه عاقلانه است. تخم مرغ و سبد. شما مته را می د،د.

می تو،د با خارج شدن از خدمات معمولی خود و امتحان برخی از بخش های همسایه شروع کنید. به ،وان مثال، اگر تمرکز معمول شما بر بازاریابی حفظ است، بازاریابی اکتسابی را در نظر بگیرید.

ایالات متحده، منطقه یورو و چین – سه اقتصاد بزرگ جهان – همگی در حال کاهش هستند. اقتصاد جه، هشدارهای شدیدتر از رکود اقتصادی را نسبت به بحران مالی سال 2008 منتشر می‌کند، این نسبتاً یادآور دهه 1970 متلاطم است که با تورم سرسام‌آور و بحران انرژی مشخص شد.

با نزدیک شدن به سال 2023، کارشناسان به طور فزاینده ای در مورد ریسک بالای رکود جه، بحث می کنند. اعتماد مصرف کننده جه، در حال حاضر به طور قابل توجهی کاهش یافته است و بانک های مرکزی در سراسر جهان به افزایش نرخ بهره برای مبارزه با تورم ادامه می دهند. اینها برخی از شاخص های اولیه رکود اقتصادی آینده هستند.

به سمت گروهی که همه چیز وحشتناک خواهد بود نپرید و از مرور فید توییتر خود دست بردارید. در عوض، انرژی خود را در جای دیگری استفاده کنید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید تا به آنها بگویید که در یک کشتی هستید. (هر چند در واقع این را نگویید.)

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب