چرا آژانس های بازاریابی نیاز به استفاده از VPN دارند

،ب‌وکارهای آگاه از بودجه و مصرف‌کنندگان مقتصد به طور ی،ان ممکن است وسوسه شوند از چیزی که به ،وان «وی‌پی‌ان رایگان» شناخته می‌شود، استفاده کنند. با این حال، جای تعجب نیست که VPN های بدون هزینه در واقع رایگان نیستند. در عوض، در نهایت با داده های گرانبها یا راحتی خود پرداخت خواهید کرد.

برخی از کارمندان انعطاف پذیری کار از راه دور را ترجیح می دهند. حتی یک نام برای چنین افرادی وجود دارد – عشایر دیجیتال. با این حال، بسیاری از شرکت ها به حق نگران مسائل مختلف امنیت سایبری هستند که ناشی از کار از راه دور است. علاوه بر این، کار از سرتاسر جهان، حفظ یک اینترانت برای به اشتراک گذاری منابع را چالش برانگیز می کند.

متخصصان دیجیتال مارکتینگ باید از ابزارهای زیادی برای رسیدن به اه، خود و دستیابی به مخاطبان هدف استفاده کنند.

اگر فقط در حال گشت و گذار در وب برای جستجوی میم های خنده دار هستید، این مشکل بزرگی نیست. با این حال، اگر با داده های محرمانه یا جزئیات پرداخت سروکار دارید، می تواند خطرناک باشد. به ،وان مثال، یک هکر می تواند آن اطلاعات را مخفی کند و از آن برای مقاصد شرورانه مانند اخاذی داده یا سرقت هویت استفاده کند. علاوه بر این، یک اتصال در معرض آسیب پذیری انسان در وسط و DDoS حملات انکار سرویس توزیع شده.

محدودیت‌های جغرافیایی آنلاین، عمل محدود ، محتوا به کشورها یا مناطق خاص است. این محدودیت‌ها با بررسی آدرس‌های IP، که برای ،ن مکان کاربر استفاده می‌شوند، اعمال می‌شوند و سپس بر اساس آن عمل می‌کنند. این امر در صنعت سرگرمی رایج است و فیلم ها و برنامه های تلویزیونی به مناطق خاصی محدود می شوند.

اتصال به اینترنت بدون فعال بودن VPN باعث می‌شود فعالیت‌های آنلاین شما در معرض ISP (ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی) و سایر کاربران در ش،ه قرار گیرد. این بدان م،ی است که آنها به وضوح می بینند که از چه وب سایت هایی بازدید می کنید و چه داده هایی رد و بدل می شوند.

بدون VPN، شما در دام مجرمان سایبری هستید که می توانند عملیات شما را با باج افزار خنثی کنند. به علاوه، هزینه VPN در مقایسه با ضررهای احتمالی ناشی از نقض امنیت چیزی نیست.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/why-marketing-agencies-need-to-use-a-vpn/

ش،ه های خصوصی مجازی با تغییر مسیر اتصال آنلاین شما از طریق سرورهای راه دور کار می کنند. این فرآیند آدرس IP (پروتکل اینترنت) و مکان شما را به طور همزمان پنهان می کند. علاوه بر این، تمام فعالیت‌های شما را از طریق رمزگذاری پنهان می‌کند و آن‌ها را برای جاسوسان و سایر تماشاگران بالقوه غیرقابل خواندن می‌کند.

بسیاری از شما با حالت ناشناس و نحوه ایجاد یک صفحه تمیز برای بازدید از وب سایت ها به ،وان یک کاربر جدید آشنا هستید. با این حال، VPN برای پیشبرد این رویکرد و به دست آوردن یک آدرس IP جدید بسیار مهم است، بنابراین هویت واقعی شما کاملاً پنهان می شود. بعلاوه، زم، که روشی من، برای پنهان ، هویت خود دارید، اجرای برخی از کمپین های بازاریابی آسان تر است.

تحقیق در مورد بازارهای خارجی

همه برای حفظ حریم خصوصی آنلاین و محافظت در برابر تهدیدات دیجیتال به VPN نیاز دارند. مورد دوم برای ،ب و کارهای آنلاینی که با مبالغ هنگفت پول و حجم زیادی از داده ها سر و کار دارند بسیار مهم است.

همانطور که قبلا ذکر شد، محصولات VPN را می توان به دو دسته ت،یم کرد:

  1. شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی
  2. مصرف كننده

با این حال، بسیاری یک VPN (ش،ه خصوصی مجازی) را جزء ضروری کیت خود نمی دانند. با این حال، من می خواهم کمی در مورد این موضوع روشن کنم و به شما بگویم که چرا آژانس های بازاریابی باید از VPN استفاده کنند.

مروری بر فناوری VPN

به طور خلاصه، یک تونل VPN برای مخفی نگه داشتن اسرار تجاری شما هنگام کار در ش،ه های عمومی حیاتی است.

ناشناس بودن

پنج دلیل ذکر شده برای داشتن VPN مربوط به آژانس های بازاریابی و سایر مشاغل دیجیتال است. اما چه مزایایی باعث جذب کاربران عادی برای ،ید VPN های مصرف کننده می شود؟ بیایید فقط یک لحظه به آن موضوع بپردازیم.

  1. رفع انسداد خدمات استریم محبوب ترین مورد استفاده از VPN مصرف کننده، دسترسی به فیلم ها و نمایش های تلویزیونی مسدود شده جغرافیایی است. این یک مشکل رایج در میان پلتفرم‌های استریم مانند Netflix یا HBO Max است.
  2. ناشناس ماندن باید بپذیریم که تبلیغات آنلاین در نمایه سازی کاربران اینترنتی کاملاً ماهر شده است. به این ترتیب، کاربران اغلب از VPN ها برای ،یب شدن با جمعیت، پنهان ، مکان خود و جلوگیری از ردیابی استفاده می کنند.
  3. محافظت در برابر تبلیغات، ردیاب ها، ب،زارها. برخی از بهترین خدمات VPN دارای ابزارهای ویژه ای برای مسدود ، تبلیغات م،ب و ردیاب های آنلاین هستند. حفاظت از پاداش شامل جلوگیری از حملات فیشینگ و ب،زار از ورود به سیستم شما است.
  4. پر، از سانسور و نظارت همه نمی توانند از آزادی اینترنت که بیشتر ما به آن عادت کرده ایم لذت ببرند. برای برخی، VPN یک ابزار ضروری برای دسترسی به وب رایگان و جلوگیری از سانسور آنلاین است.

آیا VPN های رایگان قابل اجرا هستند؟

تفاوت اصلی این دو در مخاطب هدف است. VPN های شرکتی در درجه اول برای مشاغل برای محافظت آنلاین و تسهیل اتصالات امن به یک ش،ه مش، ساخته شده اند. با این حال، آنها می توانند مکان های سرور اضافی و امتیازات دیگر را شامل شوند. این خدمات معمولاً برای کل شرکت ،یداری می شوند و دارای برنامه های قیمت گذاری مقیاس پذیر هستند. یک نمونه عالی از VPN شرکتی ارزشمند NordLayer است.

یک VPN می تواند این مشکلات را برطرف کند به همه اجازه می دهد از هر مک، به یک ش،ه متصل شوند. علاوه بر این، اتصال VPN در برابر تهدیدات دیجیتال مختلف در ش،ه های عمومی محافظت می کند.

تفاوت بین VPN های شرکتی و مصرف کننده

مطمئن ترین VPN های رایگان در واقع خدمات فریمیوم هستند که ارائه دهندگان ممتاز با طرحی بدون هزینه هستند. جای تعجب نیست که گزینه رایگان شامل محدودیت های مختلفی برای به حداقل رساندن تأثیر مشتریان بدون پرداخت بر روی ش،ه کلی و ترغیب آنها به اشتراک است. در اینجا خلاصه ای از محدودیت هایی است که احتمالاً با آنها روبرو خواهید شد.

  • سرپوش داده ها اولین محدودیتی که احتمالاً با آن روبرو خواهید شد، سقف داده ماهانه یا روزانه است. می تواند بین چند صد مگابایت تا ده گیگابایت متغیر باشد.
  • سرعت های دریچه گاز. یکی دیگر از موانع محبوب کاهش سرعت اتصال است. این تضمین می‌کند که مشتری، که پولی دریافت نمی‌کنند، تجربه بسیار پایین‌تری نسبت به مش،ین دارند.
  • عدم توانایی در اطراف بلوک های جغرافیایی رفع انسداد محتوای دارای محدودیت جغرافیایی کمی بیشتر از تغییر آدرس IP شما از طریق VPN نیاز دارد. به این ترتیب، این مراحل اضافی برای پرداخت به مشتریان رزرو شده است.
  • ویژگی ها و مکان های سرور کمتر. Freeloaders همچنین باید با ویژگی های امنیتی کمتر و انتخاب های سرور مبارزه کنند. گزینه های کشور می تواند بین ارائه دهندگان بسیار متفاوت باشد.
  • ثبت اطلاعات بالقوه ارائه دهندگان VPN که خود را کاملاً رایگان تبلیغ می کنند، معمولاً در شرایط خدمات خود شگفتی های ناخوشایندی را شامل می شوند. این موارد می تواند شامل ثبت بیش از حد داده ها و به اشتراک گذاری آن با اشخاص ثالث ناشناس باشد.

نتیجه

هر کدام شایسته توضیح کاملی در مورد مزایای آن هستند که در ادامه بیشتر خواهید دید.

امنیت داده ها

تغییر مکان خود با VPN یک راه عالی برای تحقیق در بازارهای خارجی است. به طور خاص، به شما این امکان را می دهد که ردای یک کاربر از یک کشور دیگر را بپوشید و وب را از چشم آنها مشاهده کنید. این به م،ای دیدن نتایج منحصر به فرد در موتورهای جستجوی آنلاین، طرح‌بندی وب‌سایت‌های خاص کشور، و معاملات انحصاری منطقه است.

دسترسی به محتوای محدود شده

ابتدا باید اصول اساسی فناوری VPN را مرور کنیم. از این گذشته، ممکن است همه با این نرم افزار آشنا نباشند.

در حالی که این مانور ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، پتانسیل زیادی را برای کاربران VPN باز می کند. به ،وان مثال، VPN های تجاری دارای صدها سرور هستند که به مشتریان اجازه می دهد از مناطق مختلف در سراسر جهان انتخاب کنند. از طرف دیگر، یک VPN شرکتی به همه کارکنان اجازه می دهد بدون توجه به جایی که در آن قرار دارند به منابع مش، دسترسی داشته باشند.

این پدیده می تواند متخصصان بازاریابی را نیز تحت تأثیر قرار دهد. به ،وان مثال، برخی از ابزارها یا وب سایت های ضروری ممکن است در کشور شما غیرقابل دسترسی باشند. از طرف دیگر، می‌تو،د از VPN برای باز ، قیمت‌های اشتراک ارزان‌تر استفاده کنید.

توانایی کار از راه دور

در مورد فناوری VPN و استفاده از آن، زمینه بسیار بیشتری برای پوشش وجود دارد. اگر می خواهید عمیق تر در این موضوع غوطه ور شوید، بازدید کنید VPNpro برای راهنماهای گسترده و توصیه های ارائه دهنده.

چرا آژانس های بازاریابی نیاز به استفاده از VPN دارند

از سوی دیگر، VPN های مصرف کننده محصولات شخصی هستند و ویژگی های آنها بر اساس ارائه دهنده انتخابی شما متفاوت خواهد بود. برخی می توانند همه این کارها را انجام دهند (شما را ایمن نگه می دارند، ناشناس نگه می دارند و محتوای جریان محدود جغرافیایی را رفع انسداد می کنند)، در حالی که برخی دیگر در جنبه های خاصی تخصص دارند. این سرویس‌ها دارای طرح‌های اشتراک ثابت هستند و از اتصال چند دستگاه با یک حساب پشتیب، می‌کنند. شناخته شده ترین و موثرترین VPN مصرف کننده NordVPN است.

سایر مزایای VPN

بازاریابان آنلاین گاهی اوقات برای اه، تحقیقاتی مجبورند چندین بار از یک وب سایت خاص بازدید کنند. متاسفانه بازدیدهای مکرر از همان آدرس آی پی می تواند به اشتباه به ،وان هر،مه احتمالی تعبیر شود. علاوه بر این، ردیاب‌ها و کوکی‌های آنلاین نتایج شما را منحرف می‌کنند زیرا به ،وان کاربر بازگشتی علامت‌گذاری می‌شوید.

در اینجا خلاصه ای سریع از آن است پنج دلیل که آژانس های بازاریابی باید از فناوری VPN استفاده کنند.

  1. امنیت داده ها
  2. ناشناس بودن
  3. تحقیق در مورد بازارهای خارجی
  4. دسترسی به محتوای محدود شده
  5. توانایی کار از راه دور

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب