چرا بررسی های آنلاین برای آژانس ها مهم است (پلتفرم ها شامل!)

agency-reviews-why-online-reviews-matter-for-agencies


دست و پنجه نرم کنید، زیرا ما به بررسی دنیای بررسی آژانس های بازاریابی دیجیتال و اینکه چگونه می توانند فرآیند تصمیم گیری شما را تقویت کنند، می پردازیم.

پیدا ، آژانس دیجیتال مارکتینگ من، این روزها می تواند مانند جستجوی یک سوزن در انبار کاه به نظر برسد. اعتماد همه چیز استاما با وجود گزینه های بسیار زیاد، چگونه می د،د کدام یک را انتخاب کنید؟ این مکان است بررسی های آنلاین خوش آمدید وارد شوید این مانند تبلیغات شفاهی بدون فیلتر از افراد واقعی است که قبلاً با آژانس کار کرده اند. آنها می توانند به شما ایده ای از نقاط قوت آژانس، نحوه کار با آنها و شاید حتی برخی از مواردی که باید به آنها توجه کنید ارائه دهند. اما آیا همه بررسی ها برابر هستند؟ بیایید بررسی کنیم که چرا بررسی های آنلاین برای آژانس های بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است و چگونگی استفاده از آنها را به نفع خود بررسی کنیم.

چرا بررسی آنلاین برای آژانس های بازاریابی دیجیتال مهم است؟

برای آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، بررسی‌های آنلاین، به‌ویژه موارد مثبت، طلای خالص هستند. این به ،وان یک مدرک اجتماعی است که به همه نشان می دهد که آژانس واقعاً برای مشتریان خود نتیجه می گیرد و نتیجه چیست؟ این بدان م،ی است که افراد بیشتری نام آژانس را می بینند، که دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید جذب کنید و مشتریان جدیدی را به دنبال داستان های موفقیت مشابه جذب کنید.

در اینجا دلیل قدرتمند بودن نظرات مثبت است:

1. ایجاد اعتماد و اعتبار: سس راز موفقیت

ایجاد اعتماد مانند سس مخفی است که در دستور العمل بازاریابی خود به آن نیاز دارید. این مهم ترین مکمل غذا است و همه چیز را با هم جمع می کند. بررسی‌های آژانس بازاریابی دیجیتال که مشاهده می‌کنید، رأی اعتماد عمومی است که به مشتریان بالقوه نگاهی اجمالی به توانایی آژانس شما برای ارائه خدمات می‌دهد. اگر مشتریان شما تحسین خود را از کار شما ابراز کنند، بدون شک باعث ایجاد اعتماد می شود. حتی یک نقد منفی هم می تواند چیز خوبی باشد. این به شما فرصتی می دهد تا با پرداختن مستقیم به نگر، ها و نشان دادن اینکه واقعاً به آنها اهمیت می دهید، خدمات عالی خود را به مشتریان نشان دهید.

2. مشاهده آنلاین: قدرت بررسی و سئو

بررسی های آنلاین اسپری های سئو جادویی برای آژانس های دیجیتال هستند. این به شما کمک می کند تا با ایجاد محتوای جدید و تولید شده توسط کاربر که موتورهای جستجو عاشق آن هستند، به صورت آنلاین برجسته شوید. به ،وان مثال، پلتفرم های بررسی آنلاین مانند گوگل این بررسی ها را جدی می گیرند. غول موتور جستجو معتقد است که آژانس شما ممکن است با آنچه مشتریان بالقوه شما به دنبال آن هستند مطابقت داشته باشد.

هرچه نظرات مثبت بیشتری از مشتریان خود دریافت کنید، آژانس شما در رتبه بندی جستجو بالاتر خواهد رفت. این باعث می شود مشتریان بالقوه راحت تر شما را پیدا کنند و البته به شما نیز اعتماد کنند.

3. تبدیل بررسی ها به نتیجه: چگونه بر تصمیمات تأثیر بگذاریم

حساب کنید: تصور کنید در شرف ،ید یک محصول فناوری هستید. آیا شما به صورت تصادفی یکی را ،یداری می کنید یا ابتدا به بررسی ها نگاه می کنید؟ ا،ر مردم این روزها قبل از ،ید هر چیزی نظرات را بررسی می کنند و این شامل خدمات بازاریابی دیجیتال نیز می شود.

از طریق جیفی

مجموعه ای عالی از نظرات مثبت می تواند بازی را تغییر دهد، زیرا به مشتریان بالقوه نشان می دهد که آژانس شما در حال دریافت نتایج است. شما می تو،د آن را به ،وان یک اثبات اجتماعی در نظر بگیرید – اگر دیگران تجربه خوبی از آن داشته باشند، احتمال اعتماد افراد بیشتر است.

4. بازخورد: سلاح مخفی شما برای بهبود

بررسی ها به ،وان یک مک،سم بازخورد حیاتی عمل می کنند. این به آژانس شما کمک می کند تا بداند چه چیزی با مشتریان شما خوب کار می کند و در کجا ممکن است به بهبود استراتژی های بازاریابی خود نیاز داشته باشید. خبر خوب! بازخورد ورودی در زمان واقعی است که به شما امکان می دهد مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. این همچنین به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم استراتژی ها و خدمات بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشید تا نیازهای آنها را بهتر برآورده کنید.

بازخورد برای بهبود بررسی های آژانس

استفاده از قدرت پلتفرم های بررسی: راهنمای شما برای توصیفات مشتری

تاکنون اهمیت و مزایای بررسی آژانس های بازاریابی دیجیتال را شناسایی کرده ایم و زمان آن فرا رسیده است که توجه خود را به پلتفرم های آنلاینی که در آن نظرات آژانس های بازاریابی دیجیتال جمع آوری و نمایش داده می شوند، معطوف کنیم.

در اینجا برخی از تأثیرگذارترین پلتفرم های بررسی برای آژانس های بازاریابی دیجیتال آورده شده است:

ش،ه آژانس دیجیتال

DAN یک پلت فرم جامع برای کشف بهترین آژانس های بازاریابی دیجیتال و ابزارهای SaaS در جهان است! 85 درصد از بازدیدکنندگان و دنبال‌کنندگان ما متخصصان بازاریابی، آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ، شرکت‌های دیجیتال متمرکز، برندها، فریلنسرها، کارمندان و تصمیم‌گیرندگان شرکت‌های بزرگ هستند. ما از این ویژگی برای ارائه مزایای مختلف به اعضای خود از انتشار فایل های آنها استفاده می کنیم مطالعات موردی، اخبار یا بی،ه های مطبوعاتی برای ارائه گسترده گزینه های تبلیغاتی. یکی از مزایای عضویتی که ما ارائه می دهیم، بررسی آژانس های بازاریابی دیجیتال است. اینها مزایایی است که ما را از بقیه متمایز می کند.

بررسی آژانس فن دان

یک تیم سخت‌کوش پشت این پروژه قرار دارد تا نظرات مشتریان آنلاین را خلاصه کند تا یک نمای کلی از آنچه مردم در مورد آژانس در سایت‌های بررسی مختلف می‌گویند به شما ارائه دهند. هدف ما این است که به هر علاقه‌مند بازاریابی دیجیتالی که به دنبال آژانسی برای همکاری است، ارائه دهیم. بررسی های تازه و دقیق آژانس های بازاریابی دیجیتال.

همچنین یک ویژگی بسیار مفید دیگری نیز وجود دارد که ما ارائه می دهیم، که این است:گزیده ها را دریافت کنیدشرکت‌ها اغلب در انتخاب بهترین شرکای دیجیتال خود در شرایطی که چندین آژانس دیجیتالی وجود دارد، احساس گمراهی می‌کنند. و صنایع به ارزیابی اینکه آیا خدمات آژانس با نیازهای تجاری آنها مطابقت دارد یا خیر، تعیین اینکه کدامیک بهترین هستند و بازخورد مشتریان قبلی در مورد آژانس کمک می کند.

دریافت مظنه - دیجیتال - آژانس - ش،ه

،ب و کار من را گوگل کنید

چیست: «Google برای ،ب‌وکار من» یک سرویس رایگان فهرست‌بندی ،ب‌وکارهای محلی است که به ،ب‌وکارها کمک می‌کند رتبه‌بندی و دیده شدن جستجوی محلی خود را بهبود بخشند.

مزایا برای آژانس ها

سئوی محلی را تقویت کنید تشویق مشتریان محلی راضی به گذاشتن نظرات مثبت در نمایه «Google برای ،ب‌وکار من» می‌تواند رتبه‌بندی جستجوی محلی شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. این باعث می شود مشتریان بالقوه در منطقه شما راحت تر شما را پیدا کنند.
افزایش اعتماد به نفس بررسی های مثبت باعث ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه ای می شود که خدمات آژانس شما را در نظر می گیرند.

ملاحظات

تمرکز محلی «Google برای ،ب‌وکار من» برای آژانس‌هایی که پایگاه مشتریان محلی دارند تأثیر بیشتری دارد.
کمیت مهم است هرچه نظرات مثبت بیشتری دریافت کنید، تأثیر قوی‌تری بر سئوی محلی شما خواهد داشت.

claw.co

چیست: کلاچ یک پلت فرم تحقیقاتی B2B است که مشتریان بالقوه را با آژانس های بازاریابی از پیش بررسی شده مرتبط می کند.

مزایا برای آژانس ها

ارائه کار پروژه کلاچ به آژانس‌ها اجازه می‌دهد اطلاعات دقیق پروژه، از جمله توصیفات مشتری، مطالعات موردی و نتایج پروژه را مشاهده کنند. این بینش در مورد قابلیت های آژانس شما باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود.
مخاطب هدف کلاچ بر شرکت های B2B تمرکز دارد و آن را به یک پلت فرم ارزشمند برای دستیابی به مشتریان بالقوه ای تبدیل می کند که به طور خاص به دنبال آژانس های بازاریابی هستند.

ملاحظات

فرآیند غربالگری آژانس‌ها یک فرآیند بررسی را طی می‌کنند تا در Clutch فهرست شوند و سطح کیفیت را برای مشتریان بالقوه تضمین می‌کنند.
روی جزئیات پروژه تمرکز کنید برجسته ، موفقیت‌های پروژه‌های خاص و نظرات مشتریان در کلاچ می‌تواند تأثیرگذارتر از نظرات مثبت عمومی باشد.

بینش همتایان گارتنر

چیست: Gartner Peer Insights پلتفرمی است که شامل بررسی‌های تایید شده توسط کاربر است و به طور خاص بر راه‌حل‌های سطح سازم، تمرکز دارد.

مزایا برای آژانس ها

بازار هدف گارتنر به شرکت های سطح سازم، خدمات ارائه می دهد. بررسی‌های مثبت در اینجا می‌تواند اعتبار آژانس شما را برای پروژه‌های بزرگ افزایش دهد.
روی راه حل های سازم، تمرکز کنید تخصص آژانس خود را در مق، با چالش های بازاریابی پیچیده برای سازمان های بزرگ به نمایش بگذارید.

ملاحظات

محدوده محدود Gartner Peer Insights ممکن است به آژانس‌هایی که روی ،ب‌وکارهای کوچک تمرکز می‌کنند مرتبط نباشد.
بررسی های تایید شده فقط کاربران تایید شده می توانند نظر بگذارند، که ممکن است حجم نظرات را در مقایسه با سایر سیستم عامل ها محدود کند.

بالا شهر

چیست: UpCity یک پلت فرم بررسی B2B است که به مشتریان بالقوه اجازه می دهد آژانس های دیجیتال را بر اساس طیف وسیعی از عوامل از جمله رتبه بندی مشتریان مقایسه کنند.

مزایا برای آژانس ها

برتری نسبی UpCity به شما امکان می دهد نقاط قوت آژانس خود را در کنار رقبا به نمایش بگذارید. وقتی مشتریان بالقوه در حال مقایسه گزینه‌ها هستند، نظرات مثبت می‌تواند یک تمایز کلیدی باشد.
مخاطب هدف UpCity بر ،ب و کارهای B2B تمرکز دارد و آن را به پلتفرم ارزشمند دیگری برای دستیابی به بازار هدف شما تبدیل می کند.

ملاحظات

حضورت را بساز ایجاد یک حضور قوی در UpCity ممکن است شامل ادعای پروفایل شما، ارائه اطلاعات دقیق و تشویق نظرات مشتریان باشد.
یک مسابقه برجسته شدن در UpCity مست،م تمرکز بر نظرات مثبت و نمایش ارزش پیشنهادی واضح است.

پاداش: سیستم عامل های رسانه های اجتماعی

من می‌خواهم پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را به ،وان یک امتیاز در اینجا اضافه کنم، زیرا شخصاً فکر می‌کنم این پلتفرم‌ها در مورد نظرات مشتریان بسیار قدرتمند هستند. به اشتراک گذاری داستان های موفقیت و فریادهای مثبت مشتری از طریق رسانه های اجتماعی می تواند به تقویت روایت برند شما کمک کند و به حضور آنلاین شما یک حس انس، اضافه کند.


خوب، من فقط به چند مورد از بسیاری از پلتفرم های بررسی آنلاین اشاره کردم که در آن مشتریان بالقوه برای بررسی آژانس ها جستجو می کنند. همیشه به خاطر داشته باشید که کلید این است ایجاد حضور قوی در پلتفرم هایی که بیشترین ارتباط را با مخاطبان هدف خود دارند را در اولویت قرار دهید.

پرورش فرهنگ نظرات مثبت: چگونه نظرات مشتریان را تشویق کنیم؟

شما مجبور نیستید بنشینید و منتظر بم،د تا مشتریان شما نظرات مثبتی در مورد خدمات آژانس شما بنویسند. آنها باید فعالانه تشویق شوند شما.

در زیر، من برخی از استراتژی های عملی را به اشتراک می گذارم که می تو،د به راحتی آنها را پیاده سازی کنید:

  • دستیابی به نتایج عالی: اساس نظرات مثبت فراتر از انتظارات مشتری است. بنابراین شما باید روی ارائه نتایج استثنایی تمرکز کنید که به وضوح بر نتیجه مشتری شما تأثیر می گذارد.
  • ارتباط باز را حفظ کنید: ارتباطات شفاف را در طول فرآیند تعامل با مشتری ترویج دهید. شما باید مرتباً برای دریافت بازخورد (مثبت و منفی) با مشتریان خود تماس بگیرید و هر گونه نگر، را فوراً برطرف کنید. در پایان روز، مشتریان راضی بیشتر احتمال دارد که نظرات مثبت خود را از خود به جای بگذارند.
  • گذاشتن نظرات را آسان کنید: با ارائه دستورالعمل‌های واضح و هدایت مشتریان به پلتفرم‌های بررسی مربوطه، فرآیند بررسی را ساده کنید.
  • پاسخ به همه نظرات: برای تأیید و پاسخ به همه نظرات، چه مثبت یا منفی، وقت بگذارید. شما باید به طور عمومی از مشتریان راضی به خاطر بازخوردشان تشکر کنید و هر گونه نگر، که در بررسی های منفی مطرح می شود را برطرف کنید.
  • ارائه مشوق ها (با دقت): اگرچه ممکن است انگیزه دادن به بررسی ها وسوسه انگیز باشد، اما باید احتیاط کرد. پلتفرم‌های بررسی آنلاین اغلب نظراتی را که به نظر تحریک‌آمیز به نظر می‌رسند جریمه می‌کنند. همیشه بهتر است بر ایجاد روابط معتبر و دقیق با مشتریان تمرکز کنید.

با اجرای این استراتژی ها، می تو،د فرهنگ بررسی های مثبت را پرورش دهید. این به شما کمک می کند تا مشتریان جدید جذب کنید و موقعیت آژانس خود را در این دنیای رقابتی بازاریابی دیجیتال تقویت کنید.

غذای آماده: اعتماد و موفقیت را با بررسی آژانس بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید

بررسی آژانس های بازاریابی دیجیتال چیزی بیش از یک بررسی است – آنها ابزاری قدرتمند برای ایجاد اعتماد، افزایش دید و بهبود مستمر خدمات هستند. هنگامی که به طور فعال نظرات مثبت دریافت می کنید و از پلتفرم های نقد نهایت استفاده را می کنید، می تو،د صدای آژانس خود را بالا ببرید، مشتریان جدید جذب کنید و روابط بلندمدت با مشتری ایجاد کنید.

به خاطر داشته باشید که هر بررسی گامی به سوی اعتبار و موفقیت بیشتر برند در بازار دیجیتال است. به اشتراک بگذارید، پاسخ دهید و رشد کنید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/agency-reviews-why-online-reviews-matter-for-agencies/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب