چرا توضیحات متا هنوز برای Seos مهم و مرتبط هستند

وقتی فقط 160 کاراکتر برای بازی دارید، می تواند یک چالش باشد!

مشکل این رویکرد این است که شما توضیحات متا را برای هر صفحه منحصربه‌فرد سفارشی نمی‌کنید و احتمال جذب مشتریان خود را کاهش می‌دهد. به‌علاوه، اگر دو یا چند قطعه محتوا در یک صفحه رتبه‌بندی شوند، توضیحات تکراری نامرتب به نظر می‌رسند و تصور بدی از ،ب‌وکار شما می‌دهند.

آره. هر چه توضیحات متا سئو شما مرتبط تر و به خوبی نوشته شده باشد و با هدف کاربر مطابقت داشته باشد، احتمال بازنویسی آن توسط گوگل کمتر خواهد بود.

بهترین روش ها توضیحات متا SEO

وقتی 300 توضیحات متا برای نوشتن دارید، ممکن است وسوسه شوید که یک میانبر انتخاب کنید و از همان توضیحات برای برخی یا صفحات مشابه استفاده کنید.

توضیحات متا خود را معادل ویترین مغازه در نظر بگیرید. هر دو اولین چیزهایی هستند که یک مشتری بالقوه می بیند، بنابراین مطمئن شوید که خوب به نظر می رسند!

طول توضیحات متا SEO: توضیحات متا چقدر باید باشد؟

هنگام نوشتن توضیحات متا SEO از این به نفع خود استفاده کنید. آنچه را که مشتریان شما می خواهند ببینند را درک کنید و یک توضیحات متا ایجاد کنید که آنچه را که باید بدانند به آنها می گوید. چگونه محصول یا خدمات شما زندگی آنها را بهتر می کند؟

آیا زمان برای ایجاد توضیحات متا کامل ندارید؟ جستجوی آدامس می تواند کمک کند. ما متخصص سئو هستیم، به این م،ی که هر متا توضیحاتی که برای ،ب و کار شما ایجاد می کنیم، باعث افزایش کلیک و مهمتر از همه، سرنخ ها و فروش می شود.

تگ ،وان متا شما در کنار توضیحات متا کار می کند تا به مشتریان احتمالی درباره ،ب و کار شما بگوید. مهم است که مطمئن شوید هر دو تا حد کمال بهینه شده اند.

با این حال، اگر آنها «خدمات طراحی مجدد حمام در نزدیکی من» را جستجو کنند، به ،ید بسیار نزدیک‌تر هستند.

امروز با ما تماس بگیرید برای تماس رایگان و بدون تعهد شما تنها چیزی که نیاز داریم 20 دقیقه برای درک ،ب و کار شما است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/why-meta-descriptions-are-still-important-and-relevant-for-seos/

ابزارهایی مثل همین کد شاک پیشنهاد به شما امکان می دهد ببینید که توضیحات متا شما در موتورهای جستجو چگونه به نظر می رسد، بنابراین می تو،د بررسی کنید که آیا خیلی طول، یا خیلی کوتاه است.

آیا گوگل توضیحات متا سئو را بازنویسی می کند؟

با این حال، توصیه می کنیم توضیحات متای شما بین 50 تا 160 کاراکتر باشد. در حالی که توضیحات متا شما می‌تواند طول،‌تر باشد، ممکن است در نتایج موتور جستجو قطع شود، اگر بیش از حد پرکلام باشد. بعلاوه، شما یک متا توضیحات طول، و خسته کننده نمی خواهید که مشتریان احتمالی شما را بخواباند!

بیایید به نمونه خدمات طراحی مجدد حمام از قبل برگردیم. اگر مشتری به دنبال «ایده‌های طراحی مجدد حمام» باشد، ممکن است به فکر یک حمام جدید باشد، اما هنوز در مرحله تحقیق است و تا ،ید فاصله زیادی دارد.

بسیاری از ،ب و کارها توضیحات متا را مهم نمی بینند و حتی ممکن است کادر صفحه خود را خالی بگذارند. با این حال، ما معتقدیم که این یک فرصت تلف شده است و هنوز هم بسیار مهم است که بهینه شود.

در اینجا نکات برتر ما برای نوشتن بهترین توضیحات متا SEO وجود دارد.

مثل یک مشتری فکر کنید

پاسخ قطعی به این سوال سخت است، زیرا توضیحات متا با استفاده از اندازه پی،ل و نه کاراکتر کار می کنند. به ،وان مثال، یک P یا یک Z فضای بیشتری نسبت به یک I اشغال می کند.

با این حال، چگونه مشتریان را تشویق می کنید که صفحه شما را به ،وان پاسخ به درخواست موتور جستجوی خود انتخاب کنند؟ این زم، است که یک توضیحات متا شگفت انگیز وارد می شود.

چگونه می تو،د یک توضیحات متا من، SEO بنویسید که خوب به نظر برسد، مشتریان خود را وادار به کلیک ، کند و توسط موتورهای جستجو بازنویسی نشود؟

توضیحات متا یک تگ HTML است که محتوا و هدف یک صفحه خاص در وب سایت شما را خلاصه می کند. این اطلاعات در کنار URL صفحه شما و توضیحات متا در نتایج موتور جستجو نشان داده می شود.

موتورهای جستجو مکان های فوق العاده رقابتی هستند. شما می‌خواهید تمام تلاش خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که صفحه شما در ده نتیجه برتر قرار می‌گیرد، زیرا مشتریان شما احتمالاً از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند.

سعی کنید ،وان متای خود را بین 50 تا 70 کاراکتر نگه دارید، کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کنید و نام شرکت خود را برای افزایش آگاهی بیشتر از برند درج کنید.

به‌،وان متخصص بازاریابی دیجیتال، ما از قدرت توضیحات متا و اینکه چگونه می‌توانند مشتریان احتمالی را برای بازدید از وب‌سایت شما جذب کنند، می‌د،م. در این مقاله، به این می پردازیم که چرا توضیحات متا سئو بسیار مهم هستند و چگونه می توان توضیحات متا سئو پسندی را نوشت که کاربران موتورهای جستجو دوست خواهند داشت.

توضیحات متا قهرمانان گمنام وب سایت شما هستند. بهترین توضیحات متا سئو را که می تو،د بنویسید و در نتیجه نرخ کلیک سایت خود را به طور سرسام آوری مشاهده خواهید کرد!

بسته بندی

مشکل این است که گوگل مانند شما وب سایت و ،ب و کار شما را نمی شناسد. از هوش مصنوعی برای نشان دادن چه چیزی استفاده می کند فکر می کند درست است؛ با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که آن را اراده درست بودن. این می تواند منجر به یک مشتری گیج شود که ممکن است از وب سایت شما رد شود و به جای آن روی رایانه کلیک کند.

متخصصان برجسته طراحی مجدد حمام در بریت،ا. راه حل های با کیفیت بالا و سفارشی متن، با نیازهای شما. برای پیشنهاد رایگان و بدون اجبار خود امروز با ما تماس بگیرید.

گوگل اعتراف کرده است که گاهی اوقات توضیحات متا خود را در اختیار کاربران موتورهای جستجو قرار می دهد تا اطلاعاتی را ارائه دهد که بیشتر با نیازهای آنها مرتبط باشد.

این نشان می دهد که شما چه ،ی هستید، چه کاری انجام می دهید، و یک فراخوان به عمل می دهد و مشتریان را تشویق می کند که با هم تماس بگیرند. و این فقط در مورد طول من، است!

در اینجا یک نمونه متا توضیحات SEO است. بیایید تصور کنیم که شما یک ،ب و کار خدمات طراحی مجدد حمام را اداره می کنید. توضیحات متا برای صفحه اصلی شما می تواند این باشد:

قبلاً اشاره کردیم که اگر توضیحات متا شما با هدف کاربر مطابقت داشته باشد، احتمال کمتری وجود دارد که گوگل آن را بازنویسی کند. منظور ما از قصد کاربر، هدف خاصی است که مشتری بالقوه شما هنگام جستجو دارد.

با این حال، توضیحات متا سئو تأثیر غیر مستقیمی بر سئو دارد. یک توضیحات متا به خوبی نوشته شده که از کلمات کلیدی من، استفاده می کند و یک فراخوان برای اقدام قانع کننده دارد، می تواند بازدیدکنندگان را تشویق کند تا سایت شما را بررسی کنند.

اغلب از ما می پرسند که آیا توضیحات متا من، سئو عامل رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند گوگل است یا خیر. توضیحات متا به‌طور مستقیم بر رتبه‌بندی‌ها تأثیر نمی‌گذارند، همانطور که ، لینک‌ها و بهینه‌سازی کلمات کلیدی تأثیر می‌گذارند، و گوگل این موضوع را تایید کرده است.

اگر بتو،د کلمات کلیدی را که می د،د مشتری برای یافتن صفحه شما از آنها استفاده می کند، درج کنید. این موارد همیشه در نتایج موتورهای جستجو جسورتر می شوند و توضیحات متا شما را بیشتر برجسته می کنند.

توضیحات متا خود را منحصر به فرد نگه دارید

در حالی که نوشتن توضیحات متا سئو منحصر به فرد ممکن است مانند یک کار طاقت فرسا به نظر برسد، مگر اینکه محتوا و هدف صفحه شما به شدت تغییر کند، این یک کار یکباره است. برای ایجاد محتوای باکیفیت وقت بگذارید و هم اکنون و هم در آینده از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

تگ ،وان متا خود را فراموش نکنید

ممکن است با خود فکر کنید: «صبر کنید، آیا این بدان م،است که اگر گوگل این کار را برای من انجام دهد، مجبور نیستم برای نوشتن توضیحات متا سئو کار کنم؟»

بنابراین … آیا توضیحات متا SEO هنوز مهم هستند؟

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب