چرا سئو برای تجارت الکترونیک مهم است؟

اول از همه، شما باید بد،د که سئو چیست تا بفهمید چرا برای فروشندگان تجارت الکترونیک بسیار مهم است. بهینه سازی موتورهای جستجو، به اختصار سئو، فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو است. به عبارت دیگر، شما در حال بهبود وب سایت خود هستید تا بتو،د به صورت آنلاین برای افرادی که می خواهند محصولات یا خدمات شما را ببینند قابل مشاهده باشید. استراتژی های مختلفی در سئو وجود دارد.

بنابراین، این همان کاری است که SEO قادر به انجام آن است. می تو،د ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. بهینه سازی سایت شما به این م،ی است که در صفحات نتایج گوگل بالاتر ظاهر می شود. مشتریان می توانند شما را پیدا کنند.

تجربه کاربری را بهبود می بخشد

اکنون که می د،د سئو چیست، وقت آن است که به مزایایی که می تواند وب سایت و تجارت الکترونیک شما ارائه دهد نگاه کنید. بنابراین، بیایید نگاهی بیندازیم.

ترافیک بیشتری را جذب می کند

بنابراین، اینجا جایی است که سئو می تواند غلبه کند. با در نظر گرفتن استراتژی من،، توانایی ارائه اثرات ماندگار برای یک وب سایت تجارت الکترونیک را دارد. شما در حال سرمایه گذاری زمان و پول برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل هستید.

آیا اخیراً وب سایت تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کرده اید؟ احتمالاً به این حرکت تجاری کشیده شده‌اید، زیرا می‌تو،د سرمایه‌گذاری جدید خود را از هر جایی اداره کنید، و همچنین از هزینه‌های راه‌اندازی کمتری لذت ببرید. در واقع، تقریباً هر ،ی آزادی شروع تجارت الکترونیک را دارد و می تواند بسیار سودآور باشد. بعلاوه، مقیاس پذیری فوق العاده است و آسمان محدودیت دارد.

احتمال اینکه افراد روی چند نتیجه اول گوگل کلیک کنند بیشتر از تبلیغات است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/why-is-seo-important-for-e-commerce/

با این حال، اگر در تلاش برای جذب مشتری هستید، ممکن است نگران باشید. شاید بسیاری از افراد سئو را به ،وان پاسخی برای مشکل شما توصیه کنند. اما این چیست و چرا برای تجارت الکترونیک بسیار مهم است؟ بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

سئو چیست؟

نکته خوب این است که سئو و تجربه کاربری دست به دست هم می دهند. وقتی گوگل ببیند که شما می تو،د یک تجربه کاربری عالی ارائه دهید، رتبه شما را افزایش می دهد. بنابراین، این چیزی است که شما قطعاً می خواهید روی آن تمرکز کنید.

این اثرات ماندگار را ارائه می دهد

اگر به سختی درک می کنید که سئو چیست یا چگونه می تو،د یک استراتژی خوب برای سایت تجارت الکترونیک خود ایجاد کنید، بد،د که مجبور نیستید به تنهایی این کار را انجام دهید. در واقع، در حال حاضر بسیاری از خدمات حرفه ای وجود دارد که می تو،د از آنها استفاده کنید. برای مثال، ClickSlice بهترین آژانس سئو Ecom در لندن است و آنها می توانند به شما در بهبود سایت شما کمک کنند. آنها می دانند که چگونه می توانند به نتایج دست یابند و رتبه شما را در گوگل بهبود بخشند، که با خود مزایای زیادی برای ،ب و کار شما به همراه خواهد داشت. به علاوه، در وقت شما در تلاش برای یادگیری در مورد SEO و اجرای یک استراتژی صرفه جویی می کند. می تو،د روی تجارت الکترونیک خود تمرکز کنید.

مزایای سئو چیست؟

برای اینکه بتو،د با تجارت الکترونیک خود فروش داشته باشید، باید مشتریان را به سمت وب سایت خود جذب کنید. شما نمی تو،د این کار را انجام دهید مگر اینکه برای جستجوهای مرتبط در صفحه اول گوگل باشید. از این گذشته، وقتی به دنبال چیزی می گردند، هیچ ، از صفحه اول عبور نمی کند.

فراموش نکنیم که تجربه کاربری بسیار مهم است. مردم می خواهند دقیقا همان چیزی را که به دنبالش هستند پیدا کنند. بنابراین، شما باید وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که مطمئن شوید این اتفاق می افتد. در واقع، سرمایه گذاری در سئو به مردم اطمینان می دهد که آنچه را که به دنبال آن هستند را آنلاین پیدا می کنند. شما می تو،د برای کلمات کلیدی خاصی رتبه بندی کنید و آنها می توانند آن محصولات را در فروشگاه تجارت الکترونیک شما پیدا کنند.

بسیاری از فروشندگان تجارت الکترونیک به فکر پرداخت هزینه برای تبلیغات هستند. آنها معتقدند که این یک راه سریع برای ترغیب مشتریان به بازدید از وب سایت آنها و ،ید است. اما، در حالی که این می تواند کار کند، باید بد،د که هزینه آن هزینه دارد. به علاوه، مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد مردم دیگر دوست ندارند روی تبلیغات کلیک کنند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب