چرا سال 2023 سالی برای رونق آژانس های کوچک است؟


آژانس های کوچک بزرگتر از همیشه هستند.

Adweek’s برنامه آژانس سال هم اکنون منبسط آژانس‌های کوچک ایالات متحده را شامل شود، و به تعداد بسیار زیاد آژانس‌های کوچکی که «سریع‌ترین آژانس‌های در حال رشد 2022» خود را ساخته‌اند، اشاره نکنیم. فهرست – از 20 آژانس، 14 آژانس 50 یا کمتر کارمند دارند.

در حالی که سه سال گذشته مملو از چالش‌هایی بوده است: همه‌گیری، تورم، دنیای در حال تغییر کار، و اکنون حتی در آینده نزدیک. رکود اقتصادی، آژانس های کوچک از طریق آن پیشرفت خواهند کرد.

در صحبت با صدها نفر از رهبران آژانس در چند سال گذشته، آژانس‌های کوچک مطمئن هستند که برای موفقیت راه‌اندازی شده‌اند، مهم نیست سال 2023 چه خواهد داشت. این واقعیت که همه گیری جه، به تنهایی باعث ایجاد “موج جدید آژانس های کوچکو برندهای بزرگی که از آژانس های بزرگ تاسیس شده به آژانس های بسیار کوچکتر حرکت می کنند، گواهی بر قدرت آنهاست.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا آژانس های کوچک امسال برای برنده شدن بزرگ آماده هستند:

انعطاف پذیری بیشتر

این ابرقدرت بسیاری از آژانس‌های کوچک است که به آن‌ها در طول همه‌گیری کمک کرد تا به این من،ت برسند. آن‌ها می‌دانند که چگونه با کمتر کار بیشتری انجام دهند و همچنین می‌توانند روی یک سکه صرف کنند. به ،وان مثال یک روابط عمومی کوچک یا آژانس تبلیغاتی را در نظر بگیرید. آنها اغلب بودجه هنگفتی ندارند که در کمپین‌های رسانه‌ای پولی بزرگ استفاده کنند، و یا تیم‌های بزرگی برای اجرا ندارند. آنها مدبر هستند و اغلب برای ایجاد جادو با تیم های کوچک، بودجه های کوچکتر و تاکتیک های به دست آمده استفاده می کنند.

حتی اگر یک مشتری مجبور شود ناگهان کاهش یابد و با بودجه کمتری کار کند، آژانس‌های کوچک چشمک نمی‌زنند که مجبور به کاهش قیمت شوند، در حالی که همچنان می‌توانند نتایج را ارائه دهند. آنها را برای چالش در نظر بگیرید.

آژانس‌های کوچک اغلب بر روی کار پروژه در مقابل نگهدارنده‌های بزرگ تمرکز می‌کنند و سربار بسیار کمتری برای کار دارند – مانند فضای اداری و حقوق کارکنان به تنهایی – بنابراین می‌توانند قیمت‌های رقابتی را نیز ارائه دهند. به علاوه، آن‌ها می‌توانند راحت‌تر تاکتیک‌ها را تغییر دهند، و مهم‌تر از آن، آن‌ها را بسیار سریع‌تر از پیمایش تمام تشریفاتی که آژانس‌های بزرگ‌تر می‌توانند به آن‌ها بشناسند، بپذیرند.

خدمات شخصی

هر ،ی که در یک آژانس کوچک کار کرده است، می داند که شما با مشتریان خود، اغلب در سطح شخصی، نزدیک می شوید. شما عمیقاً در موفقیت آنها سرمایه گذاری می کنید. این البته زم، که شما با پنج مشتری کار می کنید، به جای 15 یا بیشتر، بسیار طبیعی تر است! در تماس‌های هفتگی یا دو هفته‌ای شما، مشتری معمولاً مستقیماً با افرادی که در حسابی که کار را تحویل می‌دهند صحبت می‌کند، در مقابل مدیر حسابی که به سادگی اطلاعات را با بقیه اعضای تیم به اشتراک می‌گذارد.

یکی از بزرگ‌ترین نگر،‌ها، در زمان‌های سخت، ،وج مشتریان یا به تعویق انداختن پروژه‌ها است. مشتریان به احتمال زیاد این کار را با آژانس کوچکی که با آنها رابطه شخصی دارند و به راحتی می توانند برای برآورده ، نیازهای خود تغییر دهند و کاهش دهند، کار می کنند. حتی بیشتر از آن، زم، که برندها برای ارائه نتایج در زمان‌های سخت فشار وارد می‌کنند، توانایی تکیه بر تیم نمایندگی کوچک‌تر که در دسترس‌تر است، آنها را به یک دارایی بزرگ تبدیل می‌کند.

بهره برداری از تکنولوژی

آژانس های کوچک به سادگی نمی توانند هزینه کنند نه کارآمدترین و سازمان‌یافته‌ترین خود در مقایسه با همتایان بزرگ‌تر خود باشند. اغلب اوقات، آنها سیستم ها و فرآیندهایی را برای اطمینان از آن نیز در اختیار دارند. این امر به آنها به ویژه در سالی که پر از عدم قطعیت اقتصادی است، پا را از دست خواهند داد. آژانس‌های کوچک اغلب هنوز پایه‌های موفقیت را پایه‌ریزی می‌کنند، بنابراین اولویت اصلی آن‌ها ارائه کار مشتری به موقع و با بودجه برای ایجاد شهرت است.
موفق ترین آژانس های کوچک استفاده می کنند مدیریت پروژه نرم افزار تا به آنها کمک کند تا آنجا که ممکن است روان اجرا شوند و خودشان را آماده کنند رشد. سطح خدمات و تجربه ای که آنها با نرم افزار من، ارائه می دهند به آنها کمک می کند تا از “بزرگ ها” متمایز شوند و مهمتر از آن، اعتماد مشتریان را در مواقع نامشخص ایجاد می کند. این امر به ویژه در هنگام استفاده از نرم افزاری که به مشتریان اجازه می دهد به پروژه ها و وظایف دسترسی داشته باشند، صدق می کند. ارتباطات و شفافیت بیشتری وجود دارد، و ابزارهایی مانند ردیابی زمان و بودجه بندی داخلی تضمین می کنند که تمام ساعت ها در نظر گرفته شده و هیچ پولی روی میز باقی نمی ماند.

کارشناسان نتیجه محور

شکی نیست که کار با آژانس بزرگی که “فروشگاه تک مرحله ای” است و هر خدماتی را ارائه می دهد، مزایایی دارد. با این حال، زم، که بودجه به طور بالقوه برای مشتریان سخت تر می شود، اه، و استراتژی ها باید متمرکزتر شوند. این زم، است که کار با آژانسی که در یک یا چند مورد تخصص دارد و بر آن مسلط است می تواند سودمندتر باشد.

از هر ،ی که در یک آژانس کوچک کار کرده است بپرسید، آنها به شما خواهند گفت – اگر در اوج بازی خود نیستید، نمی تو،د به همان روشی که اگر در یک آژانس بزرگ بودید پنهان کنید. وقتی رویکرد ساده‌تری دارید که توسط تیم کوچکی از متخصصان پشتیب، می‌شود، به احتمال زیاد به اه، خود می‌رسید و بودجه زیادی را در این فرآیند از دست نمی‌دهید. ناگفته نماند، آژانس های کوچک تشنه هستند تا اطمینان حاصل کنند که شما به اه، خود می رسید، زیرا شما یکی از معدود مشتریان کلیدی هستید که به آنها خدمات می دهند.

چه برای اولین بار با یک آژانس کوچک کار کنید، یا نگران ماندن در آژانس بزرگتر فعلی خود هستید، به سرعت از آژانس های بوتیک و مزایایی که می توانند ارائه دهند، غافل نشوید، به خصوص زم، که عدم اطمینان اقتصادی در پیش است. از توانایی آنها برای انطباق سریع با خدمات بسیار شخصی، فرآیندهای کارآمد مبتنی بر فناوری، و تخصص تخصصی، چیزی که آنها می توانند به برندها ارائه دهند کم نیست.

مهم نیست که چه می‌شود، بد،د که هدف نباید جستجوی راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها باشد، بلکه باید این باشد که کجا مسئولانه هزینه کنید و چه نوع فعالیت‌هایی را اولویت‌بندی کنید تا بهترین بازگشت سرمایه را به دست آورید.

امسال، از استفاده از یک آژانس کوچک هوشمند و باهوش برای کمک به ارائه نتایج بزرگ نترسید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/why-2023-is-the-year-for-small-agencies-to-thrive/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب