همچنین میتو،د مکان خاصی را که میخواهید مخاطبان هدفتان شخصاً از آنجا بازدید کنند، قرار دهید. مشتریان خود را تشویق کنید تا در مورد تجربه خود در حین کار با شما در هفتهها یا ماههای گذشته نظرات مثبتی را در مورد پوند شما بنویسند.
بهینه سازی متادیتا
شما همچنین باید به مطالعه نظرات آنلاین فکر کنید. این بخشهای بازخورد به شما این امکان را میدهد که بد،د مشتریان قبلی و فعلیشان در مورد آنها و خدماتی که اجرا میکنند چه فکری میکنند.
ما 6 نکته ضروری را در زیر جمع آوری کرده ایم:
ساخت B2B Buyer Personas
متادیتا توضیحات متا و ،اوین متا صفحات یک وب سایت هستند. بهینهسازی ابرداده به رباتهای موتور جستجو کمک میکند تا محتوای صفحات وب را درک کنند، که به نمایهسازی کمک میکند و تعیین میکند که آیا مطالب مربوط به سؤالات جستجوگران است یا خیر.
در زیر پنج مرحله قیف فروش مجتمع آمده است:
در عصر دیجیتال امروزی، ،بوکارها نمیتوانند قدرت سئو در بازاریابی ،بوکار به تجارت (B2B) را نادیده بگیرند. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی برای بهبود رتبه وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. با افزایش دید وب سایت، ،ب و کارها می توانند ترافیک بیشتری را جذب کنند، سرنخ های بیشتری تولید کنند و درآمد را افزایش دهند.
یکی دیگر از کارهایی که برای توسعه یک استراتژی سئوی B2B موثر باید انجام دهید این است که عملکرد رقبای خود را هدایت کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا در مورد رقبای خود بیشتر بد،د، از جمله اینکه آیا کمپین های آنها به نفع آنها کار می کند یا خیر.
از کلمات کلیدی محلی در محتوا و ابرداده خود استفاده کنید. برای مثال، اگر صاحب یک فروشگاه لباس کودکان هستید، میتو،د «در سنگاپور» را در پایان یا «نزدیک من» اضافه کنید تا محتوای شما در مقابل افرادی که از این نوع هدف جستجو استفاده میکنند ظاهر شود. سئوی محلی در واقع یکی از خدمات متعددی است که آژانس سئوی محترم سنگاپور دارد اوم ارائه می دهد.
ایجاد شخصیت ،یدار B2B برای هر ،ب و کاری که به دنبال موفقیت در بازار B2B است بسیار مهم است. این به شما امکان می دهد نیازها، اه، و نقاط دردناک مخاطب هدف خود را درک کنید تا بتو،د استراتژی های بازاریابی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید
یک قیف فروش پیچیده شامل چندین مرحله است. درک یک قیف فروش پیچیده برای ،ب و کارها بسیار مهم است زیرا به آنها اجازه می دهد تا به طور موثر مشتریان بالقوه را در فرآیند فروش راهنمایی کنند و در نهایت منجر به فروش و درآمد بیشتر شود.
هنگامی که درک عمیقی از قیف های فروش پیچیده داشته باشید، به راحتی می تو،د کمپین های جذاب و مرتبط تری ایجاد کنید که مخاطبان هدف خود را جذب و وادار به اقدام کنند.
انجام تجزیه و تحلیل رقبا
انجام تحقیقات کلمات کلیدی یکی از جنبه های مهم سئو B2B است زیرا اولین گام هر کمپین است. این روش شامل شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی است که مخاطب هدف شما برای جستجوی محصولات یا خدمات شما استفاده می کند.
می تو،د از ابزارهایی مانند Google AdWords Keyword Planner برای تجزیه و تحلیل رقبا استفاده کنید. با گوگل AdWords Keyword Planner، می تو،د کلمات کلیدی مورد نظر آنها را پیدا کنید. به ابزار Keyword Planner بروید و “Find new keywords” را انتخاب کنید. وارد وب سایت یا صفحه فرود رقیب خود شوید و ابزار لیستی از کلمات کلیدی را که آنها هدف قرار داده اند ایجاد می کند.
شخصیت ،یدار B2B نماینده مشتری ایده آل شما در بازار B2B است. این مشخصات دقیقی از تصمیم گیرندگان و تأثیرگذاران کلیدی در یک شرکت است که مسئول تصمیم گیری ،ید مربوط به محصول یا خدمات شما هستند.
با کار به ،وان مشاور سئو B2B در سنگاپور، استراتژی بازاریابی ،ب و کار خود را به سطح بالاتری ببرید. با OOm تماس بگیرید، یک آژانس پیشرو در سئو B2B، بنابراین آنها می توانند به شما کمک کنند تا با SEO B2B خود شروع کنید.