چرا نمی توانید در سال 2023 آن را نادیده بگیرید؟

همچنین می‌تو،د مکان خاصی را که می‌خواهید مخاطبان هدفتان شخصاً از آنجا بازدید کنند، قرار دهید. مشتریان خود را تشویق کنید تا در مورد تجربه خود در حین کار با شما در هفته‌ها یا ماه‌های گذشته نظرات مثبتی را در مورد پوند شما بنویسند.

بهینه سازی متادیتا

شما همچنین باید به مطالعه نظرات آنلاین فکر کنید. این بخش‌های بازخورد به شما این امکان را می‌دهد که بد،د مشتریان قبلی و فعلی‌شان در مورد آنها و خدماتی که اجرا می‌کنند چه فکری می‌کنند.

ما 6 نکته ضروری را در زیر جمع آوری کرده ایم:

ساخت B2B Buyer Personas

متادیتا توضیحات متا و ،اوین متا صفحات یک وب سایت هستند. بهینه‌سازی ابرداده به ربات‌های موتور جستجو کمک می‌کند تا محتوای صفحات وب را درک کنند، که به نمایه‌سازی کمک می‌کند و تعیین می‌کند که آیا مطالب مربوط به سؤالات جستجوگران است یا خیر.

در زیر پنج مرحله قیف فروش مجتمع آمده است:

در عصر دیجیتال امروزی، ،ب‌وکارها نمی‌توانند قدرت سئو در بازاریابی ،ب‌وکار به تجارت (B2B) را نادیده بگیرند. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی برای بهبود رتبه وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. با افزایش دید وب سایت، ،ب و کارها می توانند ترافیک بیشتری را جذب کنند، سرنخ های بیشتری تولید کنند و درآمد را افزایش دهند.

یکی دیگر از کارهایی که برای توسعه یک استراتژی سئوی B2B موثر باید انجام دهید این است که عملکرد رقبای خود را هدایت کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا در مورد رقبای خود بیشتر بد،د، از جمله اینکه آیا کمپین های آنها به نفع آنها کار می کند یا خیر.

از کلمات کلیدی محلی در محتوا و ابرداده خود استفاده کنید. برای مثال، اگر صاحب یک فروشگاه لباس کودکان هستید، می‌تو،د «در سنگاپور» را در پایان یا «نزدیک من» اضافه کنید تا محتوای شما در مقابل افرادی که از این نوع هدف جستجو استفاده می‌کنند ظاهر شود. سئوی محلی در واقع یکی از خدمات متعددی است که آژانس سئوی محترم سنگاپور دارد اوم ارائه می دهد.

ایجاد شخصیت ،یدار B2B برای هر ،ب و کاری که به دنبال موفقیت در بازار B2B است بسیار مهم است. این به شما امکان می دهد نیازها، اه، و نقاط دردناک مخاطب هدف خود را درک کنید تا بتو،د استراتژی های بازاریابی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

یک قیف فروش پیچیده شامل چندین مرحله است. درک یک قیف فروش پیچیده برای ،ب و کارها بسیار مهم است زیرا به آنها اجازه می دهد تا به طور موثر مشتریان بالقوه را در فرآیند فروش راهنمایی کنند و در نهایت منجر به فروش و درآمد بیشتر شود.

هنگامی که درک عمیقی از قیف های فروش پیچیده داشته باشید، به راحتی می تو،د کمپین های جذاب و مرتبط تری ایجاد کنید که مخاطبان هدف خود را جذب و وادار به اقدام کنند.

انجام تجزیه و تحلیل رقبا

انجام تحقیقات کلمات کلیدی یکی از جنبه های مهم سئو B2B است زیرا اولین گام هر کمپین است. این روش شامل شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی است که مخاطب هدف شما برای جستجوی محصولات یا خدمات شما استفاده می کند.

می تو،د از ابزارهایی مانند Google AdWords Keyword Planner برای تجزیه و تحلیل رقبا استفاده کنید. با گوگل AdWords Keyword Planner، می تو،د کلمات کلیدی مورد نظر آنها را پیدا کنید. به ابزار Keyword Planner بروید و “Find new keywords” را انتخاب کنید. وارد وب سایت یا صفحه فرود رقیب خود شوید و ابزار لیستی از کلمات کلیدی را که آنها هدف قرار داده اند ایجاد می کند.

شخصیت ،یدار B2B نماینده مشتری ایده آل شما در بازار B2B است. این مشخصات دقیقی از تصمیم گیرندگان و تأثیرگذاران کلیدی در یک شرکت است که مسئول تصمیم گیری ،ید مربوط به محصول یا خدمات شما هستند.

با کار به ،وان مشاور سئو B2B در سنگاپور، استراتژی بازاریابی ،ب و کار خود را به سطح بالاتری ببرید. با OOm تماس بگیرید، یک آژانس پیشرو در سئو B2B، بنابراین آنها می توانند به شما کمک کنند تا با SEO B2B خود شروع کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-power-of-seo-in-b2b-marketing-why-you-cant-afford-to-ignore-it/اگر استراتژی های من،ی را برای ارتقای وب سایت B2B خود بد،د، می تو،د بر این موانع غلبه کنید و بهترین نتایج را به دست آورید.

داشتن کارت های بیشتر در آستین به شما امکان می دهد راه های بهتری برای افزایش ترافیک وب سایت، سرنخ ها و تبدیل ها پیدا کنید. در این صورت، یک ج، تحلیل رقابتی ایجاد کنید تا تجارت خود را با همه رقبای خود مقایسه کنید. این به شما کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت همه را در یک نگاه ببینید.

از سئوی محلی استفاده کنید

چرخه‌های فروش طول،‌تر، سئوی B2B را برای سازمان‌ها دشوار می‌کند، زیرا به توجه و زمان بیشتری نیاز دارد. علاوه بر این، وب‌سایت‌های B2B می‌توانند نیازمندی‌های فنی پیچیده‌تری داشته باشند، که تضمین این موضوع را چالش‌برانگیزتر می‌کند که تمام مؤلفه‌های سئو داخلی و فنی در جای خود قرار دارند.

برای کشف نکاتی برای توسعه یک استراتژی موثر SEO B2B در سال 2023، ادامه مطلب را بخو،د.

6 نکته برای توسعه یک استراتژی موثر SEO B2B در سال 2023

هنگام بهینه سازی ابرداده دو چیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: کلمات کلیدی و تعداد کاراکترها.

  • کلمات کلیدی: کلمات یا عبارات اضافه شده باید با محتوای صفحه وب مرتبط باشند.
  • تعداد کاراکترها: حدا،ر تعداد کاراکترهایی که می تو،د برای توضیحات متا و ،وان متا استفاده کنید. در غیر این صورت، متونی که بیشتر از تعداد کاراکترها هستند در SERP قابل مشاهده نخواهند بود.
    • توضیحات متا: 150 تا 160 کاراکتر
    • ،وان متا – 50 تا 60 کاراکتر

امروز از SEO B2B استقبال کنید!

از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner، Google Trends یا SEMrush برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با حجم جستجوی بالا و رقابت کم استفاده کنید. روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنید زیرا آنها خاص تر هستند و شانس بالاتری برای رتبه بندی دارند.

یک قیف فروش پیچیده را درک کنید

آیا محل ،ب و کار فیزیکی دارید؟ اگر چنین است، سئوی محلی می تواند به شما کمک کند تا به مشتریان بالقوه در نزدیکی خود دسترسی پیدا کنید. بهینه سازی نمایه ،ب و کار Google (GBP) خود را با اطلاعات دقیق از جمله نام، آدرس و شماره تلفن ،ب و کار خود شروع کنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب