چرا کسب و کار شما از گسترش سئو و لینک سازی سود می برد؟

اگر می خواهید سایر صاحبان وب را متقاعد کنید که به سایت شما پیوند دهند، باید دلیلی برای این کار به آنها ارائه دهید. بهترین راه برای انجام این کار، ایجاد صفحات وب، وبلاگ ها، گزارش ها، و ویدئوها و اینفوگرافیک هایی با کیفیت بالا است که به آنها ارزش می دهد.

رایگان خود را دریافت کنید امروز برای بازاریابی برنامه ریزی کنید و مزایای گسترش سئو را برای خودتان ببینید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/why-your-business-will-benefit-from-seo-outreach-and-link-building/

به ،وان مثال، فرض کنید ،ب و کار شما تنقلات وگان سالم می فروشد و می خواهید یک کمپین لینک سازی ایجاد کنید. به جای اینکه تلاش‌های خود را بر روی وب‌سایت‌های گیاه‌پسند متمرکز کنید، دوندگان، دوچرخه‌سواران و ورزشکاران و تأثیرگذار، را که ممکن است به یک میان‌وعده سالم علاقه‌مند باشند، هدف قرار می‌دهید.

هر چه تعداد ، لینک های بیشتری در وب سایت های دیگر داشته باشید، شانس دریافت ترافیک ارجاع بیشتر می شود. ترافیک ارجاعی ترافیک وب است که از وب سایت های دیگر به سایت شما می آید. وقتی این ترافیک از منبعی با کیفیت بالا و مرتبط باشد، شانس مشاهده سرنخ ها، فروش و تبدیل ها را افزایش می دهید.

ایجاد لینک و گسترش سئو می تواند به شما کمک کند محصولات و خدمات خود را به صنایع جدید، مخاطبان هدف جدید و حتی کشورهای جدید ارتقا دهید.

در سال 2016گوگل توصیه کرد که یکی از سه فاکتور برتر رتبه بندی جستجو لینک هایی است که به یک سایت اشاره می کنند. ، لینک های با کیفیت بالا محتوای اضافی را در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهند و به آنها اطلاع می دهند که اگر سایت های دیگر به آن لینک می دهند، محتوای شما باید برای کاربران ارزشمند باشد.

2. شما می تو،د به یک صدای اقتدار در صنعت خود تبدیل شوید

وقتی با آنها تماس می گیرید و خود را معرفی می کنید، ش،ه سازی می کنید و آنها را از محصولات و خدماتی که ارائه می کنید آگاه می کنید. با ایجاد و پرورش یک رابطه، شما در حال ساختن و پرورش ،ب و کار خود نیز هستید!

آیا ساخت لینک همچنان برای سئو در سال 2022 مهم است؟ بله همینطور است!

هدف از سئو این است که صفحات وب شما تا حد امکان در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند. این امر دید محتوای شما را افزایش می دهد و احتمال اینکه افراد بر روی لینک های شما کلیک کنند را افزایش می دهد.

و به یاد داشته باشید، اگر برای ایجاد محتوای عالی که باعث کلیک و ایجاد لینک می شود به کمک نیاز دارید، یک آژانس بازاریابی دیجیتال مانند Bubblegum Search می تواند کمک کند.

6. شما می تو،د با شرکت های دیگر ش،ه کنید

خبر خوب این است که ترافیک ارجاع در گوگل آنالیتی، قابل اندازه گیری است. می تو،د ببینید چه نسبتی از بازدیدهای شما ترافیک ارجاعی است و همچنین می تو،د ببینید که ترافیک از کدام وب سایت های خاص می آید.

حتی اگر کمپین توسعه سئو شما موفقیت آمیز نباشد، همچنان محتوای ارزشمندی خواهید داشت که باعث افزایش ترافیک، افزایش فروش و افزایش سرنخ می شود.

این می تواند به شما برتری نسبت به رقبای خود بدهد، به خصوص اگر ، لینک ها و مقالات شما در نشریات صنعتی معتبر ظاهر شوند.

3. ترافیک (مرتبط) بیشتری دریافت می کنید

این برای بهبود استراتژی‌های لینک‌سازی خوب است زیرا می‌د،د چه نوع وب‌سایت‌هایی را با گسترش سئو در آینده هدف قرار دهید.

4. ،ب و کار خود را به بازارهای جدید ارتقا می دهید

وقتی محتوای روشنگر و متفکرانه ای را ارسال می کنید که سایر وب سایت ها به آن پیوند دارند، به یک رهبر فکری در صنعت خود تبدیل می شوید. این باعث افزایش اعتماد در ،ب و کار شما می شود و باعث می شود مردم شما را در زمینه کاری خود متخصص بدانند.

به همین دلیل ، لینک ها یک راه عالی برای افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو هستند. هر ، لینکی که دریافت می کنید به گوگل می گوید که سایت شما معتبر و با کیفیت است.

لینک بیلدینگ یکی از چالش برانگیزترین حوزه های سئو است، اما یکی از موثرترین آنهاست.

اعتماد بخش بزرگی از سئو است. هرچه مردم بیشتر به وب سایت شما و محتوایی که منتشر می کنید اعتماد کنند، احتمال اینکه در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید بیشتر می شود.

یکی از مزایای گسترش SEO که اغلب در مورد آن صحبت نمی شود این است که به شما فرصتی می دهد تا با صاحبان وب مرتبط ارتباط برقرار کنید.

آنها یک محتوای تازه دریافت می کنند، و شما یک پیوند به وب سایت خود دریافت می کنید. همه برنده هستند! اگر تا به حال از خود پرسیده اید که مزایای گسترش سئو چیست، ما این راهنما را برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم. و به یاد داشته باشید، اگر به کمک و پشتیب، بیشتری در مورد استراتژی های لینک سازی خود نیاز دارید، جستجوی آدامس می تواند شما را شروع کند.

ممکن است از خود بپرسید که مزایای گسترش سئو و همچنین اهمیت لینک سازی چیست.

گسترش لینک سازی (یا گسترش سئو) هنر بدست آوردن این ، لینک های بسیار مهم است. شما تعیین می کنید که کدام صاحبان وب به احتمال زیاد به محتوای شما پیوند می دهند و سپس آنها را برای ترغیب آنها به این کار ارسال می کنید. از طرف دیگر، می‌تو،د با تماس بگیرید و بپرسید که آیا می‌تو،د یک پست سرمقاله یا مهمان برای سایت آنها ایجاد کنید.

امیدواریم این مقاله شما را در مورد مزایای گسترش سئو متقاعد کرده باشد.

در اینجا تنها برخی از راه‌هایی که ،ب‌وکار شما می‌تواند از گسترش سئو استفاده کند، آورده شده است.

1. رتبه موتور جستجوی خود را افزایش می دهید

با ارتباط با صاحبان وب سایت و دریافت ، لینک های با کیفیت بالا به وب سایت خود، نه تنها ترافیک ارجاع را افزایش می دهید بلکه رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش می دهید.

اگر به پشتیب، اضافی در زمینه توسعه سئو و ایجاد لینک نیاز دارید، یک آژانس بازاریابی دیجیتال مانند Bubblegum Search می تواند کمک کند. تیم کارشناسان ما فرصت‌های ایجاد پیوند را شناسایی می‌کنند، با سازمان‌ها و نشریات مربوطه ارتباط برقرار می‌کنند و محتوایی را ایجاد می‌کنند که مردم می‌خواهند به آن پیوند دهند.

نتایج این کمپین دوگانه است. نه تنها ترافیک ارجاعی را از وب‌سایت‌های جدید دریافت می‌کنید، بلکه Google زمینه بیشتری را دریافت می‌کند که شانس نمایش سایت شما را هنگام جستجوی این مخاطبان هدف افزایش می‌دهد.

5. محتوای وب سایت خود را بهبود می بخشید

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب