چگونه با رفتار با لینکدین مانند توییتر، 20 هزار دلار در 9 ساعت به دست آوریم

تفاوت این با توصیه های صفحه اصلی: اخیراً کاربران از قدیمی بودن صفحه اصلی توصیه ها شکایت کرده اند. همان ویدئوها، همان نویسندگان، همه ی،ان. بنابراین، یوتیوب تصمیم گرفت تا وضعیت را تغییر دهد.

اطلاعات جالب زیادی در آنجا جمع آوری شده است. در اینجا نکاتی آمده است که ما بیشتر دوست داشتیم:

  • محتوای ویدئویی و ثابت را با هم ،یب کنید. کمپین‌های تبلیغاتی که فقط حاوی ویدئو یا ویدئو + استاتیک بودند، در 7 مطالعه از 10 مطالعه، عملکرد بهتری نسبت به تبلیغات استاتیک داشتند.
  • به جای بهینه سازی خلاقیت موجود خود برای داستان ها، یک «خلاقیت اول داستان» ایجاد کنید. در تست A/B، خلاقیتی که در ابتدا بر روی Stories متمرکز بود، از نظر افزایش تبدیل موفق‌تر بود و دارای یک 12% میانگین CPA پایین تر

و ما یک اینفوگرافیک با تمام ایده های کلیدی در یک جا برای شما آماده کرده ایم.

یوتیوب ما را بدون به روز رس، جالب رها نکرد.  ما از یک برگه




منبع: https://rgray.io/blog/،w-to-generate-20k-in-9-،urs/فیس بوک اخیرا فهرستی از بهترین شیوه های مبتنی بر داده برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی با کیفیت به نام «هدایتگر خلاق“.

توصیه فیس بوک در مورد نحوه تولید خلاقیت های بهتر، اگر با لینکدین به ،وان توییتر رفتار کنید، چه اتفاقی می افتد، یوتیوب می خواهد ویدیوها را برای کاربران شخصی سازی کند، چگونه محتوای همیشه سبز ایجاد کند، و بسیاری موارد دیگر از دنیای بازاریابی دیجیتال در ،مت جدید ما از هفتگی RGray بینش بازاریابی و خلاصه اخبار.

  • اگر می‌پرسید چگونه خلاقیت‌های برجسته ایجاد کنید تا کمپین‌های تبلیغاتی جالبی ایجاد کنید، خلاصه ما را بخو،د تا دریابید که چه چیزی در «Creative Guidance Navigator» ساخته شده توسط فیس‌بوک جالب است.
  • تصور کنید از LinkedIn استفاده می کنید انگار که از توییتر استفاده می کنید: 20 هزار دلار تولید خواهید کرد! خلاصه ما را بررسی کنید تا همه تردیدها برطرف شوند.
  • YouTube شنید که مردم فریاد می زدند که صفحه اصلی با توصیه ها قدیمی است! بنابراین تصمیم گرفتند آن را تقویت کنند. خلاصه جدید ما را ببینید تا دریابید که چگونه مشکل را حل ،د.
  • اگر نمی‌د،د محتوای همیشه سبز چیست یا نمی‌د،د چگونه آن را ایجاد کنید، اینفوگرافیکی را که برای شما آماده کرده‌ایم بررسی کنید تا بینش جدیدی دریافت کنید.

فیس‌بوک نکاتی مبتنی بر داده‌ها برای خلاقیت‌های تبلیغاتی بهتر دارد

فیس‌بوک اخیراً فهرستی از بهترین روش‌های مبتنی بر داده‌ها برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی باکیفیت به نام «Creative Guidance Navigator» را اعلام کرده است.
یک لحظه بسیار آزاردهنده وجود دارد: همه می گویند که شما باید خلاقیت های جالبی ایجاد کنید، اما هیچ ، توضیح نمی دهد یا نشان نمی دهد که چگونه این کار را انجام دهید.

اما چگونه می توان محتوای همیشه سبز با کیفیت ایجاد کرد؟ تیم BuzzSumo 3.65 میلیارد پست را برای شناسایی روندهای کلیدی که به ایجاد محتوای همیشه سبز کمک می کند، تجزیه و تحلیل ،د.

ما لینکدین و استفاده از قابلیت های آن را دست کم می گیریم! و این پست گواه آن است.

یوتیوب می خواهد ویدیوها را بیشتر در معرض دید قرار دهد

ع، جدید برای شما
اکنون وقت شماست که با اجرای این نکات خلاقیت خود را افزایش دهید!

چگونه با رفتار با لینکدین مانند توییتر، 20 هزار دلار در 9 ساعت به دست آوریم

این تجربه ای است که جاستین ولش از راه اندازی محصول Linkedin آموخت.  نکته اصلی این است که با لینکدین به ،وان توییتر رفتار کنید.

بیایید به برخی جزئیات نگاهی بیندازیم:

  • بازاریابان شکایت دارند که لینکدین محتوای نامفهوم زیادی دارد. آن را به مزیت خود تبدیل کنید و از بین جمعیت متمایز شوید!
  • جسور باشید: از اینکه مانند کاربران توییتر جسورانه به نظر برسید نترسید، زیرا لینکدین تشریفات بیشتری دارد زیرا آنها از آنچه رئیس خود می‌گویند می‌ترسند. اگر بتو،د به طور ملایم قطبی کنید، قطعاً در میان انبوه پست های مشابه برجسته خواهید شد.
  • پایدار و صبور باشید: جاستین ولش به مدت یک ماه هر روز مطالبی را منتشر کرده است که به او کمک کرده حتی قبل از شروع به کار بیش از 100000 مخاطب داشته باشد.
  • از نمایه خود به طور موثر استفاده کنید: از “بخش ویژه” نمایه خود برای افزودن CTA استفاده کنید.
  • تک شات خود را آماده کنید: در ساعت 7:15 صبح روز راه اندازی، جاستین پستی را به اشتراک گذاشت که دوره جدید خود را تبلیغ می کند. او بلافاصله از دنبال کنندگان LinkedIn Discord خود خواست که از او حمایت کنند. بنابراین، دامنه انتشار افزایش یافته است. اگرچه، ما استفاده از این تاکتیک را بیش از یک بار در سال توصیه نمی کنیم!
  • مثل جهنم درگیر شوید: در روز راه اندازی، جاستین 6 ساعت متوالی را صرف ارتباط با مردم از طریق پاسخ دادن به نظرات، پیام های خصوصی و ایمیل ها کرد.
  • لیست ایمیل خود را بزنید: جاستین بلافاصله پس از ارسال پست در ساعت 7:15 صبح، ایمیلی را برای نزدیک به 7000 نفر پیگیری کرد.
  • جمع آوری اثبات اجتماعی در زمان واقعی: جاستین تمام نظرات مثبت پست صبح خود را در لینکدین جمع آوری کرد و آنها را به صفحه فروش بلادرنگ اضافه کرد. هرچه نظرات بیشتری اضافه شود، نرخ تبدیل بیشتر می شود.

برای بهبود عملکرد وب سایت خود، حفظ جریان منظم محتوا مهم است. محتوای همیشه سبز می تواند به شما در افزایش رتبه صفحه و پشتیب، از فرآیند سئو کمک کند.

اما یک به روز رس، جدید با یک تب جدید می تواند اوضاع را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

تفاوت آن با برگه “کاوش”: در برگه «کاوش»، ویدیوهای پرطرفدار را در یک جایگاه خاص پیدا خواهید کرد. اگرچه آنها بر اساس ترجیحات شما انتخاب نشده اند. برگه New to You سعی می کند تعادلی بین نمایش ویدیوهای جدید و مرتبط به شما پیدا کند.

بینش جدید در مورد چگونگی ایجاد محتوای همیشه سبز [Infographic]

این تجربه است جاستین و، یاد گرفت از راه اندازی محصول Linkedin. نکته اصلی این است که با لینکدین به ،وان توییتر رفتار کنید. اما، این ،وماً خود توضیحی نیست.

یوتیوب ما را بدون به روز رس، جالب رها نکرد. به ما اطلاع داده شد برای شما جدید استتب ”، که در آن می تو،م گزینه های ویدیویی جدیدی را که مخصوصا برای ما ایجاد شده اند باز کنیم.

در صورتی که نمی دانستید: خلاقیت های بهتر = ROI بالاتر! فیس‌بوک می‌گوید: «ما دریافتیم که تبلیغات بازی با امتیاز کیفیت تبلیغات بالاتر از میانگین، 58 درصد هزینه متوسط ​​کمتری برای هر نصب و 32 درصد هزینه متوسط ​​کمتر برای هر ،ید در مقایسه با تبلیغات با امتیاز کیفیت در پایین‌ترین 10 درصد دارند».

محتوای همیشه سبز محتوای بهینه شده برای جستجو است که پیوسته مرتبط است و برای خوانندگان در مدت زمان طول، “تازه” می ماند.

چرا ما اهمیت می دهیم: قابلیت کشف ویدیوی YouTube می تواند مشکل باشد. برای مثال، یک ویدیو در TikTok می‌تواند ویروسی شود و میلیون‌ها بازدید داشته باشد، همه در یک برنامه. در یوتیوب به این سادگی نیست.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب