چگونه بهترین برنامه شریک SaaS را برای آژانس بازاریابی دیجیتال خود انتخاب کنید

محدودیت ها: ساختار کمیسیون سطحی ممکن است ،ب کمیسیون های بالا را برای آژانس های کوچکتر چالش برانگیز کند.

برنامه شریک ActiveCampaign

کمپین-فعال-نحوه-انتخاب-بهترین-برنامه-شریک-saas-برای-آژانس-بازاریابی-دیجیتال خود
منبع: ActiveCampaign

به مراحل ذکر شده در بالا دقت کنید و می تو،د هنگام انتخاب یک برنامه شریک SaaS تصمیم آگاهانه بگیرید. به یاد داشته باشید که هر برنامه شریک مزایا و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد، بنابراین تجزیه و تحلیل اینکه کدامیک با اه، و ا،امات آژانس شما مطابقت دارد ضروری است.

بهترین برای: آژانس هایی که به دنبال راه حل CRM گسترده و دسترسی به طیف گسترده ای از ادغام ها از طریق Salesforce AppExchange هستند.

برنامه شریک Salesforce به آژانس ها اجازه می دهد تا از مجموعه قوی Salesforce از CRM، فروش، بازاریابی و راه حل های خدمات مشتری استفاده کنند. این برنامه فرصت های اشتراک درآمد، دسترسی به منابع آموزشی گسترده و Salesforce AppExchange را برای ادغام محصول ارائه می دهد. Salesforce قصد دارد با ارائه راه حل ها و پشتیب، در سطح جه،، به شرکا در ایجاد و رشد تجارت خود کمک کند.

به ،وان یک آژانس بازاریابی دیجیتال، می د،د که همکاری با یک ارائه دهنده SaaS می تواند به طور قابل توجهی بر رشد و موفقیت ،ب و کار شما تأثیر بگذارد. با ارائه خدمات اضافی و استفاده از ابزارهای نوآورانه، می تو،د سبد خود را گسترش دهید و درآمد بیشتری ،ب کنید.

داشتن یک مدیر شریک اختصاصی و/یا چند نماینده مشارکت کارگزار به شما کمک می کند تا یک برنامه شراکت SaaS خوب را از یک برنامه متوسط ​​تشخیص دهید. این امر ادغام یکپارچه سرویس جدید در عملیات آژانس شما را تضمین می کند و موانع احتمالی را به حداقل می رساند.

مرحله 5: دسترسی به محتوای بازاریابی و آموزش

دسترسی به منابع بازاریابی مش، می تواند سود قابل توجهی برای آژانس شما داشته باشد. به دنبال برنامه‌های شریکی باشید که پشتیب، بازاریابی و فرصت‌هایی برای همکاری در پروژه‌ها و دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتری با وبینارها، گزارش‌ها و کتاب‌های الکترونیکی مش، ارائه می‌دهند. این تلاش‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا سرنخ‌های بیشتری ایجاد کنید و دامنه آژانس خود را گسترش دهید.

مرحله 4: از ارتباطات شفاف و پشتیب، فنی اطمینان حاصل کنید

با این حال، مهم است که عاشق یک بسته بندی آب نبات براق نشوید و قبل از ثبت نام برای یک شراکت فروش، پیشنهاد را به دقت ارزیابی کنید. پس از همه، شما نماینده محصول آنها خواهید بود و موفقیت مشتری شما به انتخاب بهترین ا،یستم شریک بستگی دارد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-c،ose-the-best-saas-partner-program-for-your-di،al-marketing-agency/

محدودیت ها: طیف گسترده راه حل های Adobe ممکن است نیاز به سرمایه گذاری زمان بیشتری داشته باشد تا آژانس ها در استفاده از ابزارهای خود مهارت پیدا کنند.

برنامه شریک SaaS من، برای شما چیست؟

هنگام ارزیابی یک برنامه شریک SaaS، در نظر گرفتن مدل اشتراک سود ضروری است. دنبال برنامه ای با ساختار کمیسیون رقابتی تا درآمد خود را به حدا،ر برس،د درصد کمیسیون و فرکانس پرداخت فاکتورهای مهمی هستند که باید هنگام مقایسه برنامه های مختلف در نظر گرفته شوند.

محدودیت ها: برنامه شریک GetResponse MAX ممکن است به سرمایه گذاری زم، قابل توجهی برای تکمیل دوره های گواهی شریک و استفاده کامل از فرصت های بازاریابی مش، ارائه شده توسط ارائه دهنده نیاز داشته باشد.

برنامه شریک HubS،

hubs،-چگونه-بهترین-برنامه-شریک-saas-برای-آژانس-بازاریابی-دیجیتال خود را انتخاب کنید
منبع: HubS،

بگویید آژانس بازاریابی دیجیتال شما برای برنامه شریک SaaS شرکت A ثبت نام کرده است، که 20٪ کمیسیون از ارزش طول عمر مشتری ارائه می دهد. شما مشتری را به نرم افزار بازاریابی ایمیلی شرکت الف ارجاع می دهید که برای آن 50 دلار در ماه می پردازد. تا زم، که مشتری به استفاده از سرویس ادامه دهد، 20٪ از این هزینه را دریافت می کنید (10 دلار در ماه)، که در نتیجه پس از 6 ماه 60 دلار کمیسیون دریافت خواهید کرد. با ارجاع مشتریان بیشتر و ارائه خدمات اضافی، درآمد کمیسیون خود را افزایش می دهید. این یک مدل ت،یم درآمد است.

یک برنامه شریک SaaS را از یک ارائه دهنده قابل اعتماد با سابقه اثبات شده در صنعت انتخاب کنید. تاریخچه، پایگاه مشتری و شهرت کلی شرکت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها می توانند سطح خدمات مورد نیاز آژانس شما را ارائه دهند.

چندین جنبه وجود دارد که ا،ر شرکای خوب وابسته و مشارکت های یکپارچه به اشتراک می گذارند. مهمترین آنها عبارتند از:

  • ارزیابی مدل ت،یم سود ارائه شده توسط برنامه مشارکت ارجاعی
  • اطمینان حاصل کنید که تجارت SaaS که در نظر دارید با آن شریک شوید قابل اعتماد و قابل اعتماد است
  • بررسی منابع و فرصت های احتمالی بازاریابی مش،
  • دریافت کمک تخصصی مشتری و/یا یک مدیر حساب اختصاصی از شریک فروش SaaS خود
  • امکان دسترسی به مواد و آموزش های فعال سازی بازاریابی و فروش
  • ارائه برنامه های صدور گواهینامه برای افزایش اعتبار شما

برنامه شریک HubS، آژانس‌ها را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های بازاریابی، فروش و خدمات مشتری HubS، را دوباره بفروشند و ارائه دهند. این برنامه ساختار کمیسیون چند لایه، آموزش و منابع گسترده، فرصت های بازاریابی مش، و مدیریت حساب اختصاصی را ارائه می دهد. برنامه شریک HubS، طراحی شده است تا به آژانس ها کمک کند تا ،ب و کار خود را افزایش دهند و بهترین خدمات بازاریابی ورودی را به مشتریان ارائه دهند.

بهترین برای: آژانس های متخصص در اتوماسیون بازاریابی و خدمات بازاریابی ایمیلی که به دنبال کمیسیون های مکرر هستند.

برنامه شریک ایده آل باید به شما کمک کند درآمد بیشتری ،ب کنید و پشتیب، و منابع لازم را برای رشد و موفقیت آژانس خود فراهم کنید.

GetResponse MAX یک ساختار کمیسیون رقابتی با طول عمر مشتری تا 50٪ کمیسیون ارائه می دهد. GetResponse با بیش از 20 سال تجربه در بازار ثابت کرده است که یک ارائه دهنده بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون بازاریابی قابل اعتماد است. آنها فرصت های بازاریابی مش،، فروش و متخصصان اختصاصی، محتوای بازاریابی شریک انحصاری، و دوره های گواهی شریک را ارائه می دهند.

یکی دیگر از نشانه های یک برنامه شریک موفق SaaS زم، است که شرکای جدید به محتوای انحصاری شریک و آموزش مداوم دسترسی پیدا می کنند. به ،وان مثال، شریک SaaS شما می تواند دارایی های فروش مارک دار را ارائه دهد تا به شما کمک کند همکاری خود را برجسته کنید، اتحادهای استراتژیک ایجاد کنید و به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

برنامه شریک راه حل Adobe آژانس‌ها را قادر می‌سازد تا از مجموعه بازاریابی دیجیتال و ابزارهای خلاقانه Adobe، از جمله Adobe Experience Cloud و Creative Cloud استفاده کنند. این برنامه فرصت های اشتراک درآمد، منابع انحصاری شریک و آموزش را ارائه می دهد. Adobe قصد دارد به شرکای خود کمک کند تا از طریق راه حل ها و پشتیب، قوی خود، تجربه های استثنایی برای مشتری ایجاد کنند.

این کار آژانس شما را قادر می‌سازد تا از روندهای صنعت، بهترین شیوه‌ها و پیشرفت‌های محصول به‌روز بماند و خدمات بهینه را برای مشتریان فعلی شما تضمین کند.

مرحله 6: برنامه های صدور گواهینامه را در نظر بگیرید

محدودیت ها: برنامه شریک ممکن است برای آژانس هایی که به دنبال طیف وسیع تری از راه حل های بازاریابی هستند، جامع نباشد.

برنامه شریک نیروی فروش

نحوه-انتخاب-بهترین-برنامه-شریک-saas-برای-نیروی-فروش- آژانس-بازاریابی-دیجیتال خود
منبع: نیروی فروش
بهترین برای آژانس هایی که بر بازاریابی دیجیتال و خدمات خلاق تمرکز دارند و به دنبال ارائه ابزارهای پیشرفته به مشتریان هستند.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، در اینجا برخی از بهترین برنامه های شریک SaaS در بازار آورده شده است.

برنامه شریک GetResponse MAX

getresponseMAX-،w-to-c،ot-the-the-saas-partner-program-for-Your-Di،al Marketing Agency
منبع: GetResponseMAX
هنگام همکاری با یک شرکت SaaS، ارتباطات شفاف و پشتیب، فنی اختصاصی ضروری است. اطمینان حاصل کنید که برنامه شریک خدمات پشتیب، اختصاصی برای نصب محصول و هرگونه دانش فنی مورد نیاز ارائه می دهد.

بهترین برای: آژانس‌های بازاریابی دیجیتال به دنبال کمیسیون‌های بالا، فرصت‌های بازاریابی مش، و پشتیب، جامع شریک هستند.

برنامه های صدور گواهینامه می توانند به آژانس شما کمک کنند تا اعتبار مشتریان را ،ب کند و محصولی را که شرکای فنی شما ارائه می دهند را بهتر درک کند. یک برنامه شریک را در نظر بگیرید که به شرکای معتبر اجازه می دهد تخصص و تعهد خود را برای ارائه بهترین خدمات ممکن نشان دهند.

بهترین برای: آژانس هایی که به دنبال راه حل جامع بازاریابی ورودی و پشتیب، شریک SaaS برای کمک به رشد ،ب و کار خود هستند.

برنامه شریک ActiveCampaign بر روی اتوماسیون بازاریابی، CRM و راه حل های بازاریابی ایمیلی تمرکز دارد. این برنامه کمیسیون های مکرر، داشبورد شریک اختصاصی، آموزش شریک و فرصت های بازاریابی مش، را ارائه می دهد. هدف ActiveCampaign کمک به آژانس ها برای افزایش درآمد و ارائه کمپین های بازاریابی قدرتمند و شخصی به مشتریان است.

دیگر انواع محبوب مدل های کمیسیون مورد استفاده در برنامه های شریک عبارتند از:

  • هزینه هر اکتساب (CPA): شرکا برای هر مشتری جدیدی که به خدمات مراجعه می کنند، کمیسیون ثابتی دریافت می کنند.
  • هزینه هر کلیک (CPC): شرکا به ازای هر کلیک ایجاد شده توسط پیوندهای ارجاع خود، کمیسیون ثابتی دریافت می کنند.
  • هزینه هر سرنخ (CPL): شرکا برای هر سرنخ واجد شرایطی که تولید می کنند کمیسیون ثابتی دریافت می کنند. یک سرنخ واجد شرایط معمولاً به ،وان مشتری بالقوه ای تعریف می شود که به خدمات ابراز علاقه کرده و اطلاعات تماس خود را ارائه کرده است.
  • کمیسیون چند لایه: شرکا بر اساس تعداد ارجاعاتی که ایجاد می کنند، نرخ های کمیسیون متفاوتی دریافت می کنند. به ،وان مثال، یک شریک ممکن است 10٪ کمیسیون برای 10 معرفی اول خود و 15٪ کمیسیون برای همه ارجاعات اضافی دریافت کند.
  • کمیسیون نرخ ثابت: شرکا برای هر ارجاع، بدون توجه به درآمد ایجاد شده توسط مشتری، یک کمیسیون ثابت دریافت می کنند.

شما باید ،ن بزنید که کدام نوع مدل کمیسیون به ویژه برای مورد خاص شما خوب عمل می کند و بر این اساس برنامه شریک را انتخاب کنید.

مرحله 2: ارزش و اعتماد را ارزیابی کنید

در حالی که همه عوامل ارائه شده در این مقاله ضروری هستند، شما تنها ،ی هستید که می د،د کدام یک از همه مهمتر است. شرکای SaaS معمولاً فعالیت های بازاریابی و فروش را در اولویت قرار می دهند و جذب مشتریان جدید را برای آنها آسان می کند.

شراکت با یک ارائه دهنده قابل اعتماد، همکاری روان تر و احتمال موفقیت بیشتری را تضمین می کند.

مرحله 3: به دنبال فرصت های بازاریابی مش، باشید

این امر به ویژه برای شرکای آژانس، که ممکن است با چندین شرکت SaaS با شراکت های ارجاع مختلف و شرکای وابسته همکاری کنند، مهم است.

5 برنامه شریک برتر SaaS

با ارزیابی دقیق آنها در برابر اه، تجاری خود، باید بتو،د بهترین شرکت SaaS را برای شراکت انتخاب کنید. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از آنها بیندازیم.

مرحله 1: مدل ت،یم سود را ارزیابی کنید

با این حال، با بسیاری از برنامه های شریک SaaS در بازار، انتخاب برنامه من، برای آژانس شما می تواند زمان بر باشد. در این مقاله، با تشریح مراحل کلیدی که هنگام ارزیابی برنامه‌های شریک باید در نظر بگیرید، به شما کمک می‌کنیم تا در این تصمیم پیمایش کنید. همچنین برخی از بهترین نمونه های برنامه شریک SaaS در بازار را در حال حاضر از نزدیک بررسی خواهیم کرد.

نحوه انتخاب برنامه شریک SaaS من،

محدودیت ها: برنامه شریک Salesforce ممکن است به دلیل پیچیدگی و عمق راه حل های آن، منحنی یادگیری تندتری داشته باشد.

Adobe Solution Partner Program

نحوه-انتخاب-بهترین-برنامه-شریک-saas-برای-آژانس-بازاریابی-دیجیتال-خود-adobe
منبع: Adobe

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب