چگونه بهره وری کارکنان را با آموزش الکترونیکی افزایش دهیم؟

برای جذاب‌تر ، محتوا، می‌تو،د از داستان سرایی استفاده کنید و سناریوهایی را نشان دهید که کارمندان شما اغلب در محل کار با آن‌ها مواجه می‌شوند. شما همچنین می تو،د تعاملی را به دوره های خود اضافه کنید تا زم، که شخصی روی دکمه ها و تصاویر کلیک می کند، سناریوها زنده شوند.

ispring-time-management

پایگاه دانش واحد

پس از آماده شدن دوره آنلاین، می تو،د آن را در LMS خود آپلود کرده و استخدام های جدید را ثبت نام کنید. ا،ر LMS های پیشرفته مانند iSpring Learn به شما امکان می دهند فرآیند ثبت نام را خودکار کنید. شما فقط باید یک بار قانونی را تنظیم کنید که همه استخدام‌های جدید را به گروه «کارآموزان» می‌فرستد و بلافاصله آنها را به یک دوره آموزشی اختصاص می‌دهد. با استفاده از LMS، کارمندان شما می‌توانند در هر زمان و هر کجا که برایشان من، باشد، در یک دوره آموزشی شرکت کنند. فقط باید تاریخ های تکمیل برنامه را مشخص کنید.

هنگامی که آزمون خود را در یک LMS آپلود کردید و کارمندان شما آن را کامل ،د، می‌تو،د گزارش‌هایی با آمار دقیق از هر یادگیرنده ایجاد کنید. به ،وان مثال، iSpring Learn به شما امکان می دهد نمرات، تعدادی تلاش، تفکیک هر پاسخ و زمان صرف شده برای ارزیابی را مشاهده کنید.

آموزش مدیریت زمان

علاوه بر این، ارزیابی‌های منظم (نیمه سالانه یا حداقل سالانه) به شما کمک می‌کند شکاف‌های دانشی کارکنان را تعریف کرده و با ارائه آموزش‌های اضافی، فوراً آنها را پر کنید. آنها همچنین یک راه عالی برای شناسایی کارکنان با پتانسیل بالا و دیدن اینکه آیا یک فرد برای ارتقاء آماده است یا خیر.

همچنین راحت است که همه پاسخ‌های سؤالات متداول درباره محصولات و خدمات شرکت را در یک مرکز ذخیره کنید، بنابراین کارمندان همیشه می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را بدون پرت ، همکاران خود پیدا کنند. همه اینها به یک تیم کمک می کند تا بهره وری بیشتری داشته باشد و اجازه دهد همه اعضا طبق استانداردهای ی،ان کار کنند.

برنامه های آموزشی شخصی

روزهای مدرسه خود را به خاطر بسپارید: اگر معلمی بگوید در ک، بعدی آزمونی برگزار می شود، انگیزه بیشتری برای آماده شدن برای درس به درستی احساس می کنید. این روش برای آموزش بزرگسالان نیز مرتبط است. زم، که یک کارمند بداند که دانش و مهارت‌هایش ارزیابی می‌شود و نتایج توسط مدیریت بررسی می‌شود، بیشتر برای یادگیری تحریک می‌شود. و هر چه یک فرد ماهرتر باشد، در کار مؤثرتر و کارآمدتر است.

رهبران شرکت با درک این موضوع که کارایی کارکنان پایه و اساس هر ،ب و کاری است، به دنبال راه هایی برای افزایش بهره وری کارکنان و کمک به تیم برای کار هوشمندانه هستند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در خانه کار می کنند و شرکت ها به سمت یک مدل هیب، حرکت می کنند، این موضوع حتی مبرم تر می شود. خوشبختانه با تکنولوژی های روز می توان با آموزش آنلاین یا آموزش الکترونیکی، و در اینجا چگونه است.

ورود کارمندان جدید

آموزش مدیریت زمان بر توسعه مهارت‌های کارکنان در اولویت‌بندی، سازماندهی و تفویض اختیار متمرکز است تا آنها تمام تکنیک‌ها و تمرین‌های لازم را برای استفاده هوشمندانه از زمان و مدیریت حجم کاری با کمترین استرس ممکن داشته باشند. این ظرفیتی است که می تواند یک تیم را برای مشارکت بیشتر، کامل تر و سازنده تر قدرت دهد.
یکی از پایدارترین رویکردها برای آموزش مدیریت زمان، ارائه آن از طریق دوره های آموزش الکترونیکی است. از آنجایی که همان شیوه‌ها و نکات مدیریتی معمولاً برای نقش‌ها و مشاغل مختلف من، هستند، ممکن است بخواهید دوره‌های آموزشی را ،یداری کنید (بسیاری از آنها در بازار موجود هستند). با این حال، کارکنان معمولاً به محتوایی که احساس می‌کنند متن، با شرکت و موقعیت آن‌ها طراحی شده است، واکنش بهتری نشان می‌دهند. بنابراین، منطقی است که دوره های آموزش الکترونیکی را به تنهایی ایجاد کنید.

یادگیری شخصی راهی موثر برای افزایش بهره وری کارکنان است زیرا سفارشی سازی محتوای آموزش الکترونیکی را برای هر فرد مرتبط می کند. تطبیق برنامه آموزشی با توجه به نیازها، علایق و سطح مهارت هر کارمند به آنها کمک می کند تا مهارت هایی را که واقعاً نیاز دارند به دست آورند و این کار را به سرعت انجام دهند.

البته، ممکن است فکر کنید که برای ایجاد برنامه های یادگیری فردی به منابع زیادی نیاز است، اما ممکن است استفاده از این روش برای ارتقاء مهارت مدیران و دیگر رهبران شرکت کارآمد باشد.

یک دوره آموزشی مش، شامل یک مرور مختصر از شرکت – تاریخچه، ماموریت و ارزش‌های آن، فرهنگ شرکت، مروری بر محصولات/خدمات ارائه‌شده، و همچنین توضیح واضحی از نقش و انتظارات جدید کارمند است. برخی از سازمان‌ها، به‌ویژه در صنایعی مانند تولید، امور مالی، بیمه و حمل‌ونقل کار می‌کنند، همچنین شامل آموزش انطباق در برنامه سوار شدن می‌شوند.

همانطور که می بینید، سوار شدن آنلاین نه تنها به کارمندان کمک می‌کند تا سریع‌تر بهره‌ور شوند، بلکه مدیران و سرپرستان را از بخش خوبی از وظایف راهنمایی که در غیر این صورت باید انجام می‌دادند، رها می‌کند.

ارزیابی های منظم

مطابق با آمار، یک کارمند متوسط ​​روزانه 2 ساعت و 53 دقیقه بهره وری دارد که تنها 31 درصد از 8 ساعت روز کاری است. اعداد شگفت انگیز، درست است؟

دادن فرصت به کارمندان برای یادگیری آنلاین فقط یک تصمیم آموزشی حیاتی نیست، بلکه یک تصمیم تجاری مهم است. در مقایسه با آموزش های معمولی، می تواند به طور قابل توجهی بهره وری کارکنان را با ارائه انعطاف پذیری، تحرک و قابلیت اندازه گیری بیشتر افزایش دهد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-boost-employee-،uctivity-with-elearning/

برای ایجاد یک دوره آموزشی، نیازی نیست که یک متخصص فناوری باشید. برخی از ابزارهای نویسندگی وجود دارد، سوئیت iSpring به ،وان مثال، که به شما امکان می دهد دوره های آموزشی را به راحتی از قالب های آماده بسازید. علاوه بر این، با iSpring، می تو،د این کار را در رابط آشنای پاورپوینت انجام دهید، زیرا جعبه ابزار به ،وان یک افزونه PPT کار می کند.

ispring-new-employee-onboarding
یک پایگاه دانش شرکتی مانند یک کتابخانه آنلاین است – تمام استانداردهای شرکت، دستورالعمل ها، مقررات و سایر اطلاعات مهم جمع آوری شده در طول سال ها را ذخیره می کند. برای اینکه یک پایگاه دانش واقعاً برای کارمندان مفید باشد، باید کاربرپسند باشد. سازماندهی صحیح ذخیره سازی، جستجو و به روز رس، اطلاعات بسیار مهم است و ساده ترین راه برای انجام این کار با LMS است. کارمندان شما می توانند در هر زمان وارد سیستم شوند، مواد لازم را پیدا کنند و دانش خود را تازه کنند.

ispring-single-knowledge-base

یک استخدام جدید بر مسیر طول، ادغام در یک شرکت غلبه می‌کند و بدون یک فرآیند خوب کارکرد، می‌تواند یک ماه طول ،شد تا یک کارمند جدید احساس راحتی کند و کارآمد شود. با انتقال آنلاین، می‌تو،د این فرآیند را به میزان قابل توجهی سرعت بخشید. شما فقط باید یک بار یک دوره آموزشی ایجاد کنید و سپس آن را به همه تازه واردان اختصاص دهید.

یک راه آسان برای ارائه ارزیابی، ایجاد آزمون های آنلاین است. با iSpring Suite، می‌تو،د در عرض چند دقیقه آزمون‌ها بسازید، زیرا این جعبه ابزار دارای قالب‌های آماده از ۱۴ نوع سؤال است. برای مؤثرتر ، آزمون‌ها، می‌تو،د اسلایدهایی حاوی اطلاعات دقیق در مورد موضوع اضافه کنید، بازخورد دقیق بدهید و مسیرهای یادگیری فردی ایجاد کنید، بسته به اینکه هر کارمند چقدر در آزمون عملکرد خوبی دارد.

ispring-regular-،essment
به ،وان مثال، اگر مدیر پروژه نداند که چگونه یک کار را به زیردستان محول کند، این اطلاعات را در پایگاه دانش جستجو می کند. و اگر یک متخصص فروش تازه استخدام شده نحوه استفاده از CRM را نداند، می تواند دستورالعمل ها را در LMS بیابد.

فرض کنید تصمیم گرفتید یک برنامه آموزشی رهبری برای مدیر فروش خود ایجاد کنید. با یک LMS، به جای اختصاص طیف وسیعی از دوره های مستقل که مدیریت آنها دشوار است یا ایجاد یک دوره مس،ه طول،، می تو،د یک مسیر یادگیری ایجاد کنید. مسیر یادگیری به شما امکان می دهد چندین دوره را در یک برنامه بلند مدت ،یب کنید.

نتیجه

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب