چگونه تبلیغ گوگل دهیم؟

تصویر زیر، نمونهای از تبلیغات نمایشی هدفمند برای مطلبی درباره «الگوریتمهای گوگل در سئو» در پلتفرم «کاپریلا» را نمایش میدهد. در نتیجه با ساخت اکانت گوگل ادز و ایجاد کمپین های تبلیغاتی می توانید تبلیغات خود را به افراد مناسب، در زمان و مکان مناسب نشان دهید. اما با تبلیغات در گوگل، شما علاوه بر هدفگذاری مخاطبان میتوانید در انتها نیز ببینید که چند نفر از مخاطبان شما، تبلیغ را دیدهاند و چند نفر به سایت شما وارد شدهاند. پس تا انتها ما را همراهی کنید. آژانسها کمپین را از همان ابتدا و با انتخاب ترکیب بهینهی کلمات کلیدی، انتخاب کانالهای نمایشی مناسب و یا مشاورهی دقیق در راستای طراحی محتوای بصری در مسیری هدایت میکنند که بتوانید بهترین نتیجهی ممکن را در کوتاهترین زمان کسب کنید. به عنوان مثال، شما میتوانید بر حسب پرسونای مخاطبان خود، آنها را طبق رده سنی، علایق، جنسیت، مکان، دستگاه دیجیتال و … همچنین گوگل ادوردز امکان تنظیم نمایش یک تبلیغ به مخاطبان خاص را بر اساس عواملی مانند موقعیت جغرافیایی، دستگاه مورد استفاده مشتریان، کلمات کلیدی مرتبط و … یعنی شما بعد از اینکه مثلا 1 میلیون تومان هزینه تبلیغ در گوگل می کنید، بسته به اینکه تعداد جستجو در کلمات کلیدی موردنظرتان چقدر باشد، بعد از یک مدت زمان مشخصی شارژ شما به اتمام می رسد و بایستی مجدداً با پرداخت هزینه اکانت خود را شارژ کنید.

به این ترتیب گوگل با توجه به حداکثر هزینه تعیین شده توسط آگهی دهنده، میزان نمایش آگهی را در حالات مختلف تنظیم می کند. فاکتورهای متعددی در محاسبه امتیاز کیفی کلیدواژه های تبلیغاتی گوگل ادوردز مؤثرند؛ برخی از آنها را شما میتوانید ارتقا دهید و برخی از کنترل شما خارج هستند. با استفاده از این روش تبلیغات، شما میتوانید تبلیغ اپلیکیشن خود را در سایر اپلیکیشنها، سایتها (از جمله یوتیوب) و صد البته گوگل پلی استور نمایش دهید. این تبلیغات باید توسط متخصصین انجام شود تا نتایج به خوبی قابل تشخیص و تحلیل باشد تا مسیر تبلیغات بعدی را روشن کند. بنا به این امکانات است که تبلیغات در گوگل بسیار هدفمند و با نتیجه واضح و روشن میتواند کسب و کار شما را به خوبی رشد دهد و زمینهای را برای شما ایجاد کند که بتوانید در این عرصه با رقبای بزرگ خود، رقابت نمایید. در بسیاری از سایتهای تبلیغاتی رایگان و اگهی اینترنتی مانند سایت (سودایران) به صورت کاملا رایگان می توانید آگهی خودتان را درج کنید. برای این کار شما ابتدا یکی از پلن های تبلیغات گوگل در اکسینو را انتخاب می کنید و سپس ما مشاوره بهینه سازی سایت شما برای نمایش بهتر در گوگل ادوردز را خدمتتان ارائه می کنیم تا در کمتر از 24 ساعت، تبلیغات شما در گوگل آغاز شود.

ربات انتخابی شما باید قابلیت هدف گیری هوشمندانه و حرفه ای برای فالو کردن را داشته باشد. روش اول سئو سایت (یعنی استفاده از تکنیک هایی حرفه ای جهت ورود صفحات سایت شما در صفحه اول گوگل به صورت دائمی) است که می توانید آن را از این صفحه سفارش دهید. شاید بتوانیم برگ برنده برتینا را نسبت به سایر فعالان در این زمینه نیروهای انسانی متخصص و حرفه ای آن بدانیم که با وجود کمی ناشناخته تر بودن این برند، باعث دلگرمی مشتریان است. حتی اگر شما هزینه هر کلیک را یک دلار قرار دهید، گوگل باتوجه به قیمت رقبا شما از پنل شما مساوی یا کمتر از این رقم را کم خواهد کرد. به این ترتیب گوگل پس از اتمام بودجه روزانه، نمایش تبلیغ را تا پایان آن روز متوقف خواهد کرد. از آنجایی که گوگل همیشه در حال رشد و توسعه است و هر روز الگوریتمهای گوگل تغییر میکند، در این مقاله میخواهیم شما را با نوآوری های تبلیغ در گوگل آشنا کنیم.

فیلتر کنید و از گوگل بخواهید دقیقاً تبلیغ شما را برای این افراد خاص مورد نظر شما، در مکان مورد نظر که از دستگاه مشخص شدهای جستجو در گوگل را انجام میدهند به نمایش بگذارد. حتی ممکن است نحوهٔ سفارش دادن را نفهمند. تبلیغات گوگل نیز به همینگونه است. چطور اکانت گوگل ادز ایجاد کنم ؟ تبلیغ در گوگل از طریق سرویس گوگل ادز (Google Ads) انجام میشود. بر همین اساس است که تبلیغ در صفحه اول گوگل میتواند یکی از راههای مفید برای شناساندن شما به مخاطبانتان باشد. متاسفانه در این سالها به دلیل افزایش قیمت بیش از حد دلار این روش تبلیغاتی برای اکثر بیزینس ها ناکارآمد گوگل ادز در ایران است. متاسفانه کلاهبرداری در هر صنعتی هست اما اینجا تا متخصص نباشید متوجه نمیشوید. پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

تبلیغات گوگل معمولا در قسمت بالا و پایین این نتایج و با علامت “Ad” قرار میگیرند. ۲. قسمت دوم ویژگیهای ما، Feature است. همانطور که میدانید هدف تمامی کسب و کارهای آنلاین این است که با کلمات کلیدی خود در صفحات نخست و حتی لینکهای اول گوگل باشند تا بیشترین ورودی را دریافت نمایند و با بیشترین کلیکها بتوانند با استراتژی درست، بیشترین مشتریان و به تبع آن درآمد بیشتری داشته باشند. هنگامی که مشتریان کلمه کلیدی انتخابی شما را در گوگل وارد کنند، حتماً سایت شما هم در نتایج گوگل برای آنها ظاهر میشود. گوگل امتیاز کیفی شما را به شما می گوید ، اما بهبود آن به شما بستگی دارد. ابتدا یک سایت داشته باشید یا اگر از قبل سایت دارید آن را بهینه سازی کنید. در این مدت، این شانس را خواهید داشت تا تعداد کاربران خود را افزایش دهید و آنها را با محتوا و خدماتی که ارائه میدهید به مشتریان کسب و کار خود تبدیل کنید. و اگر نمی خواهید برای سایت هزینه کنید ، میتوانید طراحی سایت رایگان انجام دهید .

برای یادگیری همه اینها، مقاله ما در مورد ایجاد ردیابی رویداد را بررسی کنید. چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید؟ تبلیغات گوگل در کرج؛ چرا و چگونه؟ در سال 2016، گوگل اعلام کرد که از این به بعد برای ترجمه از مدل شبکه عصبی استفاده می کند. این نه تنها به افزایش نرخ کلیک، بلکه به افزایش نرخ تبدیل هم کمک می کند. تبلیغ در گوگل به روش سئو زمان بر اما پر بازده می باشد و در مقابل ادوردز سریع تر می تواند برای شما جذب مشتری نماید اما بازده آن در بلند مدت نسبت به سئو بسیار پایین تر می باشد. همچنین اگر برای مدت کوتاهی بنا به مناسبت و یا رویدادی خاص همانند ایام نوروز، روز مادر، شب یلدا و غیره، تصمیم دارید کمپینهایی داشته باشید، تبلیغات در گوگل بسیار میتواند برای شما مفید باشد تا برند خود را به مخاطبان بسیاری که روزانه از قدرتمندترین مرورگر دنیا دیدن و بازدید میکنند، معرفی نماید. بنابراین چنانچه شما برای کسب و کار خود هیچ سایتی نداشته باشید یا اینکه سایت شما در کلمات کلیدی مهم و پربازدید در صفحه اول گوگل نباشد، سهم بسیار بزرگی از بازار تهران را در اختیار رقبایتان قرار می دهید و آنها روز به روز در کسب سهم بازار از شما پیشی می گیرند.

در این مقاله قصد داریم تا هر چه بیشتر شما را با تبلیغات در گوگل آشنا کنیم و در خصوص گوگل ادوردز بیشتر بدانید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. این که متناسب با عبارت جست و جو شده توسط شما چه محتوایی پیشنهاد داده شود ، به نظر گوگل بستگی دارد ! یعنی به قدری عبارت مورد جستجو را طولانی و خاص انتخاب کرده باشید که اصلا اجازهی تبلیغ نگیرد چون شاید در ماه زیر 100 بار جستجو شود. Google AdWords یکی از رایجترین سرویسهای تبلیغاته که احتمالاً اکثر شما روزی چند بار اسمش رو میشنوین! گاهی ممکن است کلیک های فیکی بر روی تبلیغاتتان انجام شوند که برای شما هزینه های اضافه ای به بار آورند. همه از طریق اینترنت امکان پذیر شده است. گوگل به کاربران این امکان را می دهد که برای تبلیغ خود، بودجه ای به صورت روزانه تعیین کنند. 3. شما می توانید آدرس اینترنتی (URL) هر یک از صفحات دلخواه خود را به عنوان صفحه مقصد در هنگام کلیک کاربران تعریف کنید و از این حیث هیچ مشکلی وجود ندارد. در نتیجه شما با استفاده از معیارهای ارزیابی دقیق ادوردز میتوانید عواملی که باعث کاهش یا افزایش رتبه شما شدهاند را بیابید و براساس این عوامل برای کسب و کار خود برنامهریزی و هدف گذاری کنید.

بنابراین چنانچه شما برای کسب و کار خود هیچ سایتی نداشته باشید یا اینکه سایت شما در کلمات کلیدی مهم و پربازدید در صفحه اول گوگل نباشد، سهم بسیار بزرگی از بازار کرج را در اختیار رقبایتان قرار می دهید و آنها روز به روز در کسب سهم بازار از شما پیشی می گیرند. در همین راستا آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس ادورز با تیمی جوان و خلاق از متخصصان و کارشناسان آگاه به دانش روز با شما همراه میشوند تا بتوانید بهترین نتایج را از تبلیغ گوگل به دست آورید. شما میتوانید کمپینهای خود را بهنوعی شخصیسازی کنید که فقط روی انواع خاصی از کاربران آنلاین تمرکز داشته باشد.

برای اینکه کسب و کار و خدمات مورد نظر خود را به بهترین و گسترده ترین نحو ممکن تبلیغ کنید، یکی از روش هایی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته، گوگل ادز یا بعبارتی تبلیغات گوگل ادورز می باشد. روزنامه ها، فضاهای خالی شهر به جای دادن امید و ایجاد فضاهای سبز پر شده است از فضای تبلیغاتی و این در حالی است که افزایش این فضاها چالش هایی را هم برای مردم، و هم برای برندها ایجاد کرده است. تبلیغ در گوگل یا گوگل ادز (Google Ads) دریچه ای است که دنیای دیجیتال مارکتینگ به روی کسب و کارها باز کرده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و سود خود را افزایش دهند. بنابراین شما از طریق یک حساب گوگل ادوردز و با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و رعایت معیارهای کیفی لازم، میتوانید تبلیغات خود را به مشتریان مورد نظر نمایش دهید. انجام تبلیغات با هزینههایی همراه است و انتظار میرود که این تبلیغات بتواند مخاطبان بالقوه را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. همچنین با استفاده از این امکان، شما میتوانید یک محتوا تبلیغاتی بصورت گیف از محصولات یا خدمات خودتان تهیه و از آن در کمپین دیسپلی خودتان استفاده کنید. متخصصین وب ثمین، تمامی عناصر تاثیر گذار در تبلیغات شما را بصورت مداوم رصد کرده و اقدامات لازم جهت افزایش بازدهی را انجام خواهند داد.

گوگل نیز در این مدت تبلیغ شما را نمایش میدهد؛ اما وقتی بودجه شما به اتمام برسد گوگل ادز دیگر نمایش تبلیغ را انجام نمیدهد. یعنی شما بعد از اینکه مثلا 2 میلیون تومان هزینه تبلیغ در گوگل می کنید، بسته به اینکه تعداد جستجو در کلمات کلیدی موردنظرتان چقدر باشد، بعد از یک مدت زمان مشخصی شارژ شما به اتمام می رسد و بایستی مجدداً با پرداخت هزینه اکانت خود را شارژ کنید. اما معمولاً بودن در صفحات نخست به روش ارگانیک و از طریق سئو بسیار کار زمان بری خواهد بود و اگر بخواهید به تنهایی از این روش برای رشد و بهینه کردن سایت خود استفاده کنید باید مدت زمان زیادی درنظر بگیرید. این سایت یکی از بهترین سایتهای رایگان تبلیغاتی بوده که تقریبا تازهکار است؛ ولی در مدت کوتاهی توانسته است جایگاه ویژهای در بین کاربران برای خدمات رایگان تبلیغاتی ارائه دهد. در تبلیغات کلیکی گوگل هزینه به ازای هر کلیک را خودتان تعیین مینمایید، ناگفته نماند که گوگل برای اینکه سایت شما جایگاه بهتری پیدا کند پیشنهاداتی را خواهد داد ولی به صورت کلی شما میتوانید برای کلمات کلیدی خود هزینه مد نظرتان را انتخاب نمایید.

آیا باید با سایتهای خارجی مذاکره کنیم تا بنر ما را در سایتشان نمایش … 1. در صورتی که کاربر تبلیغ شما را ببیند، ولی روی آن کلیک نکند، هیچ هزینه ای از حساب شما کسر نخواهد شد. شبکه جستجوگوگل GSN یا Google Search Network ؛ گروهی از رسانه­ های متعلق به گوگل و همچنین همکاران گوگل است که افراد در آن­ها به جستجو میپردازند. چگونه تبلیغات در گوگل را انجام دهید؟ همان طور که خودتان تا به حال برای خرید کردن و یا تحقیق کردن در خصوص خرید محصولی آن را در گوگل سرچ کرده اید، قطعا با تاثیر تبلیغات در گوگل آشنایی دارید. با مطالعهی راهنمای خرید امن، آسودهتر معامله کنید. میتوانید از طریق پیپال یا ارزهای دیجیتال مختلف پول خود را از این سایت تبلیغاتی دریافت کنید.

به شما این اطمینان را می دهیم که با سپردن تبلیغات خود به وب ثمین، بهترین بازدهی و برگشت سرمایه را خواهید داشت. 12. از یک حساب AdSense می توانید تبلیغات را در چندین وب سایت اجرا کنید. 6. از انتخاب عبارت های تک کلمه ای یا بیش از چهار کلمه ای، خودداری کنید. زیرا فردی که عبارت «خرید اینترنتی گوشی سامسونگ» را جستجو میکند، قطعاً ایرانی است و در ایران این عبارت را جستجو کرده است. بنابراین، در پایین صفحه، گزینه Create an account without a campaign را انتخاب می کنیم. امروزه بسیاری از مشتریان وقتی به دنبال یک محصول یا یک خدمت مشخص هستند، بی معطلی برنامه گوگل را در گوشی خود باز می کنند و کلمه کلیدی مرتبط با آن را جستجو می کنند: تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در کرج، نمایندگی ایران خودرو در کرج، شرکت طراحی سایت در کرج، بهترین دندانپزشکی در عظیمیه و… بسیاری از کسبوکارهایی که بودجه کافی در اختیار دارند، راه دوم را در کنار راه اول به کار میگیرند و قطعا نتایج بهتری هم کسب میکنند. با توجه به بازدید میلیونی از سایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ،اين روش سئو و بهینه سازی وب سایت موجب بهبود رتبه سايت شما در گوگل ميشود، گروه سایت سازی با تجربه بالا در امر سئو و طراحی وب سایت، تبليغ در گوگل و دارا بودن مدرك رسمي تبليغات در گوگل و با كادر مجرب سالهاست كه اين خدمات را بگونه اي حرفه اي و هموشمند در اختيار مشتريان خود قرار ميدهد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب