چگونه در 9 مرحله یک تیم تجارت الکترونیک قوی بسازیم

صرف نظر از اینکه اه، شما چه هستند، آنها فقط به صورت جمعی قابل دستیابی هستند. شما نمی تو،د سایتی را بازاریابی کنید که کاربر پسند نباشد و همچنین نمی تو،د یک فروشگاه فوق العاده بسازید که دید و بازدید ندارد. داشتن کمک ی،ان در همه این بخش‌ها برای مقیاس‌پذیری تجارت الکترونیک شما حیاتی است. در عین حال، عملیات شما تصمیم می گیرد که آیا مشتری دوباره از شما ،ید کند یا خیر. هنگامی که یک تیم تجارت الکترونیک می سازید، بین همه این بخش ها تعادل برقرار کنید.

6. گردش کار شخصی شده را طراحی کنید

اگر تیم کوچک تری دارید، به احتمال زیاد یک نفر چند نقش را ایفا می کند. اما با افزایش مقیاس، این تغییر می کند. شما به نقش‌ها و استعدادهای متمایزتری با موقعیت‌های خاص نیاز دارید که می‌توانند در زمینه‌های رشد خاصی مانند اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، افزایش حضور در رسانه‌های اجتماعی به شیوه‌ای جذاب و غیره کار کنند.

مواردی مانند نگه داشتن کارکنان در حلقه تصمیمات حیاتی، داشتن سیاست های درهای باز از سوی رهبران، ایمنی رو،، و توسعه یک رویکرد کلی کارمند محور، همگی به ایجاد یک محیط مولد و فرهنگی که روحیه و اعتماد را در بین کارکنان افزایش می دهد، می افزاید.

9. یک پایه فنی قوی ایجاد کنید

تیم‌های آژانس تجارت الکترونیک باید ،یبی از تخصص front-end و back-end داشته باشند. در حالی که فروشگاه آنلاین شما باید همیشه از نظر فنی ارتقا یابد، عملیات، خدمات مشتری و بازاریابی شما نیز باید ارتقا یابد.

آن‌ها می‌توانند از کارهایی که قبلاً انجام شده است استفاده کنند تا مسائل را سریع‌تر حل کنند. شما همچنین باید روابط قوی با توسعه دهندگان خود برای حل فوری مشکلات وب سایت داشته باشید و در تماس های مربوط به مدیریت فنی وب سایت خود به آنها اعتماد کنید. یک تیم تجارت الکترونیک ایده آل باید تیم های توسعه نرم افزار و بازاریابی مجزا برای نتایج بهینه داشته باشد.

تجارت الکترونیک فقط توسعه وب سایت آنلاین شما نیست. این یک بازی ادغام و ایجاد یک ا،یستم فناوری است. هنگامی که تیم خود را می سازید، باید آنها را در مورد استفاده از ا،یستم و برنامه ها برای تکمیل نیازهای فنی خود آموزش دهید.

شما تیم های مختلفی خواهید داشت که به طور وابسته به یکدیگر کار خواهند کرد. اما همانطور که مقیاس می‌گیرید، باید یک مدیر رقابتی نیز داشته باشید که بتواند تیم‌های شما را به طور مؤثر هدایت و هدایت کند. این مدیر یک حلقه ارتباطی بین مدیریت بالا و تیم های تجارت الکترونیک خواهد بود. آنها نقش ها را نادیده می گیرند، ارتباطات تجاری را مدیریت می کنند و استراتژی های فروش آنلاین را نظارت، تجزیه و تحلیل و بهبود می بخشند. همچنین مهم است که مدیر دارای مهارت های فنی و درک کل باشد انجام سفارش تجارت الکترونیک روند.

3- افراد من، را برای هر نقشی استخدام کنید

بیایید برخی از راه‌هایی را بررسی کنیم که می‌تو،د تیمی متن، با دیدگاه تجارت الکترونیک خود بسازید.

1. اندازه کارکنان خود را ارزیابی کنید

بسته بندی

استخدام افراد من، تنها اولین قدم برای آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بخشی از چشم انداز شما است. شما همچنین باید زمان و منابع خود را برای آموزش و توسعه مداوم در مورد اه، برند خود سرمایه گذاری کنید. استراتژی های قیمت گذاریو ابزارهای تجارت الکترونیک مانند سیستم های مدیریت سفارش و سیستم های تحویل برای کارآمد ، آنها در انجام وظایفشان.

تیم تجارت الکترونیک شما باید رشد بلند مدت ،ب و کار آنلاین شما را منع، کند. آنها باید ایمان ی،، داشته باشند تا برند شما را افزایش دهند و برای اطمینان از موفقیت آن با یکدیگر همکاری کنند. ساختن تیم شما با مجموعه ای از چالش ها همراه است. اما اگر با نکات ذکر شده بر آنها غلبه کنید، می‌تو،د نیروی کار عالی ایجاد کنید که با شما کار می‌کند و نه برای شما در راستای هدفتان.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-build-a-strong-ecommerce-team/

چه تیم شما از یک مکان مرکزی کار کند یا از راه دور، باید عملیات خود را ساده کنید. به همین دلیل است که باید انتظارات واضحی برای کل تیم خود از کلمه go داشته باشید. همچنین ایده ای در مورد اینکه از چه نرم افزار مدیریت تیمی استفاده کنید و چگونه و چه زم، عملکرد اعضای تیم خود را ردیابی کنید، ارائه می دهد.

8- فرهنگ اعتماد را توسعه دهید

ایجاد انتظارات از ابتدا، کلید موفقیت آمیز بودن عملیات است. هر یک از اعضای تیم دقیقاً می‌دانند که باید به چه اه،ی دست یابند و شما می‌تو،د نوع محیط و شرایط را برای رسیدن به آن تعیین کنید.

با افزایش مقیاس، تعداد فروش، سفارشات و مشتریان شما افزایش می یابد. تیم شما باید مجهز به مدیریت حجم کار در حال افزایش، استفاده از اتوماسیون در جاهایی که لازم است، و تفویض عادلانه مسئولیت ها باشد. شما همچنین باید آنها را برای پیشرفت حرفه ای آموزش دهید تا شانس بیشتری برای ماندن و بهبود در کاری که انجام می دهند داشته باشند.

5- یک تیم متعادل بسازید

بیشتر ،ب و کارهای تجارت الکترونیک به این دلیل پیشرفت می کنند که دارای ذهن استراتژیک برای ارتقای برند به ارتفاعات جدید هستند. ذهن‌هایی که دانش صنعت قابل‌توجهی، هوش بازاریابی و فروش، و قابلیت‌های متقابل قوی دارند، برای راه‌اندازی یک برند تجارت الکترونیک در حال رشد مورد نیاز هستند.

هنگامی که هر یک از اعضای تیم را ارزیابی کردید، می تو،د لیستی از وظایف را از قبل آماده کنید و یک ضرب الاجل واقعی را تعیین کنید که آنها می توانند به آن برسند. وظایف را بر اساس اولویت، کار تیمی و نقاط عطف گروه بندی کنید. این امر وظایف آنها را به صورت روزمره ساده می کند و زمان تلف شده در تصمیم گیری را کاهش می دهد.

7. ایجاد انتظارات روشن

اولین چیزی که باید از آن آگاه باشید تعیین تعداد پرسنل خود است. فرض کنید در حال انتقال از یک فروشگاه کوچک به یک ،ب و کار متوسط ​​هستید. شما باید تیم‌های جدیدی را که وارد تصویر می‌شوند، مشخص کنید: چه تعداد از آنها در محل حضور خواهند داشت؟ یا چند نفر از راه دور خواهند بود؟ اندازه سازمان شما بر اساس درآمد فروش، رشد مورد انتظار ،ب و کار، اه، برند و نیازهای کارکنان آینده تعیین می شود.

۲- یک مدیر استخدام کنید

همانطور که بر تقویت مهارت های فنی تیم خود تمرکز می کنید، باید به مهارت های نرم مانند انگیزه، رهبری، کار گروهی و غیره نیز توجه کنید. اینها مهارت هایی هستند که پرورش آنها زمان می برد و تنها در صورتی می تو،د این کار را انجام دهید که فرهنگ اعتماد داشته باشید.

همراه با مدیر، باید نقش ها و مسئولیت های تیم جدید را مشخص کنید و شرح وظایف آنها را فهرست کنید. با بررسی جایی که می تو،د به کمک اضافی نیاز داشته باشید، شروع کنید. به ،وان مثال، اگر بیشتر وقت شما صرف رسیدگی به سؤالات مشتری می شود، ممکن است نیاز به استخدام نمایندگان خدمات مشتری و ایجاد یک تیم پشتیب، داشته باشید.

4. آموزش

هر ، متفاوت کار می کند. ا،ر ،ب و کارها از سیستم کاری معمولی به سیستم جدیدی می روند که در آن به کارکنان انعطاف پذیری داده می شود تا مطابق با بهره وری خود کار کنند. بد،د که عادات کاری هر یک از اعضای تیم چیست و چه زم، بیشترین بازدهی را دارند.

بزرگ ، آن در تجارت الکترونیک سخت است. بازار ،ید آنلاین رقابتی است و برای موفقیت طعم و مزه باید بر موانع زیادی غلبه کنید. اما شما می تو،د همه آن را انجام دهید. فقط در صورتی که تیم من،ی در کنار خود داشته باشید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب