چگونه می تواند کلیدی برای افزایش فروش باشد

ربات‌های چت که مانند یک استایلیست دیجیتال شخصی عمل می‌کنند، از کاربر می‌خواهند قبل از ارائه توصیه‌های آگاهانه، به سؤالات چند گزینه‌ای پاسخ دهند تا بدانند چه چیزی را دوست دارند. این می تواند یک لباس کامل یا جدیدترین قطعه مرسوم باشد.

بنابراین، می‌د،د که ،ب‌وکار مکالمه چیست و چگونه شروع کنید. عصر جدیدی در دنیای تجارت الکترونیک است که به ،ب و کارها و مشتریان اجازه می دهد تا به طور مستقیم با یکدیگر تعامل داشته باشند و روابط مثبتی با یکدیگر ایجاد کنند.

آیا چیزی بدتر از گیر، در پشت یک کافی شاپ وجود دارد، زم، که برای کار در آنجا هستید، اما هوس کافئین دارید؟ استاربا، این را درک می کند. و تصمیم گرفتند به مشتریان خود روشی متفاوت ارائه دهند.

ابزارهای ارتباطی موجود مانند نرم افزار چت زنده، چت زنده، دستیارهای صوتی و سایر ابزارهای پیام رس، ارزش زیادی برای ،ب و کار شما به ارمغان می آورد. توسعه یک طرح تجاری تعاملی جدید زمان می برد و مدیریت همه پلتفرم ها در ابتدا دشوار خواهد بود. اما کم کم همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد.

خوشبختانه برای شما، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد که می تو،د از بین آنها انتخاب کنید، از جمله:

چت زنده

اگر مشتری سوالی بپرسد، چت و کارکنان انس، می توانند با هم همکاری کنند تا پشتیب، جامع ارائه دهند. و هنگامی که مشتری آماده ،ید شد، همه چیز از شروع پرداخت تا بسته شدن تراکنش و اطلاعات ردیابی و حمل و نقل را می توان در یک مکان انجام داد.

ایده آل برای مشتری موبایل

آنها به استفاده از میم ها، گیف ها، ویدیوها و ایموجی ها اجازه می دهند تا مکالمه را س، تر کرده و تعامل مشتری را بهبود بخشد. مشتریان اغلب از آنها برای ارتباطات شخصی، تماس با برندها یا ،ید آنلاین استفاده می کنند.

با اجازه دادن به مشتریان برای ارتباط حضوری با برندها، چت یا ،یبی از این دو، مشتریان تجربه برتری را دریافت می‌کنند که متن، با نیازهای آنهاست.

و آمار بازاریابی محاوره ای برای خود صحبت می کند.

هیچ راه یا روش درستی برای اجرای یک تجارت مکالمه وجود ندارد. ،ب و کارها می توانند برای ارائه بهترین تجربه برای مشتریان خود کم و بیش به چت بات ها و نمایندگان زنده اعتماد کنند.

تجارت محاوره ای به ،ب و کارها و مصرف کنندگان اجازه می دهد تا در هر مرحله از سفر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و این رابطه را بهبود می بخشد و شانس رضایت مشتری را افزایش می دهد.

انواع تجارت محاوره ای

تجارت مکالمه ای که به ،وان تجارت چت یا بازاریابی مکالمه نیز شناخته می شود، راهی را برای بازاریابان آنلاین نشان می دهد تا فرصت های گفتگو را برای فروش محصولات و خدمات خود باز کنند.

برنامه های چت زنده همچنین پتانسیل تجارت الکترونیکی بسیار خوبی دارند. می تو،د از آن برای ترغیب فعالانه مشتریان برای بازدید از وب سایت شما و ،، که از شما کمک نخواهند استفاده کنید. پس از آن، می تو،د مشتری را از طریق وب سایت خود راهنمایی کنید و با ارائه مشاوره شخصی به آنها در انتخاب محصول کمک کنید.

چت ربات ها

آژانس دیجیتال Aumcore بر این باور است که راحت بودن با تجارت مکالمه به شما کمک می کند در مسیر درست حرکت کنید تا مشتریان خود را خوشحال و با برند خود راحت کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/conversational-commerce-،w-it-could-be-the-key-to-boost-sales/

مزیت اضافه شده این است که آنها فقط می توانند همانطور که با مخاطبین خود صحبت می کنند صحبت کنند. جنبه دوستانه چنین ،ب و کاری از ارزش صرفه جویی در زمان پشتیب، می کند. با تکمیل کار در یک برنامه کاربردی کاملاً پشتیب، شده، مشتریان سازماندهی می شوند تا در زمان خود صرفه جویی کنند و در عین حال مطابق با استانداردهای دیجیتال در شرایط راحتی خود باشند.

قابل تنظیم و انعطاف پذیر

بازاریابی مکالمه شرکت را قادر می‌سازد تا با برقراری ارتباط مستقیم مشتری و شرکت از طریق کانال‌های مختلف، با مشتریان خود در هر مرحله از سفر ،ید خود ارتباط برقرار کند.

تجارت مکالمه می تواند به برندها اجازه دهد تا کمبود تماس در فروشگاه های آنلاین خود را جبران کنند. این نه تنها بر عدم حضور فیزیکی کمک فروشنده تأثیر می گذارد، بلکه بر نوع محتوایی که مشتریان دریافت می کنند نیز تأثیر می گذارد.

از آنجایی که مصرف کنندگان قبلاً با پیامک ها، برنامه های پیام رس، و برنامه های تشخیص صدا آشنا هستند، تجارت مکالمه کمتر تهدیدی محسوب می شود. برع،، مشتریان می توانند از یک س، ارتباط طبیعی تری بهره مند شوند که ممکن است قبلاً در ارتباطات روزانه خود با آن آشنا باشند.

چت زنده به کاربر این امکان را می دهد که با دو یا حتی سه مشتری به طور همزمان ارتباط برقرار کند و باعث کاهش زمان انتظار و بهبود رضایت مشتری شود.

چت بات نرم افزاری است که با ارائه پاسخ به سوالات کاربران از طریق پیامک به آنها کمک می کند. چت بات ها می توانند به طور همزمان با بسیاری از کاربران ارتباط برقرار کنند و اطلاعات را در چند ث،ه، شبانه روزی ارائه دهند.

اما جالب ترین و ترسناک ترین چیز این است که بیش از 100 میلیون دستگاه مجهز به ال،ا در سراسر جهان وجود دارد.

استاربا،

  • پلتفرم: درون برنامه ای
  • هدف: روتین قهوه صبح خود را بهبود بخشید

با استفاده از ربات باریستای هوشمند، که فقط از طریق برنامه آنها در دسترس است، مشتریان می توانند – حتی با فرمان صوتی – سفارش دهند و هزینه قهوه خود را از تلفن هوشمند خود پرداخت کنند. سپس به محض آماده شدن نوشیدنی داغ پیامی به آنها اطلاع می دهد.

H&M

  • پلت فرم: کیک
  • هدف: تبدیل پیشنهادات برند سفارشی به فروش

محبوبیت روزافزون دستیارهای صوتی، برندها را تشویق کرده است که از آنها در تجارت الکترونیک و ابتکارات خدمات مشتری استفاده کنند. دستیارهای صوتی می توانند بازخورد یا بررسی سریع را مستقیماً در وب سایت شما ارائه دهند که می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند کمک کند.

مزایای تجارت محاوره ای

همچنین، می‌تو،د آن‌ها را در وب‌سایت و پلتفرم پیام‌رس، خود پیاده‌سازی کنید تا تجربه‌ای روزانه در مراحل مختلف سفر مشتری ارائه دهید. این ویژگی‌ها ربات‌ها را به شکل محبوبی از تجارت مکالمه تبدیل کرده است و به مشتریان اجازه می‌دهد با تلاش کمتری تعامل داشته باشند.

برنامه های پیام رس،

اکنون که می د،د کجا و چه زم، باید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، زمان آن رسیده است که نحوه انجام آن را بیابید.

برنامه‌های پیام‌رسان، پلتفرم‌های چت هستند که به شما امکان می‌دهند به صورت فوری پیام‌ها را با نمونه‌های محبوب از جمله مسنجر، وی چت و واتس‌اپ مبا، کنید.

برندها چیزهای زیادی در مورد تجارت چت دوست دارند. اما چطور می شود انجامش داد؟

همچنین گزینه ای برای مشاهده لباس های ایجاد شده توسط سایر کاربران ربات برای الهام گرفتن و رای دادن به آنها وجود دارد.

نتیجه

آن‌ها می‌توانند در صورت نیاز، تشخیص صدا را اضافه کنند، از طریق برنامه‌های متنی یا پیام‌رس، با مشتریان تعامل داشته باشند یا از روش‌های سنتی خدمات مشتری مانند چت صوتی یا وب استفاده کنند. حد آسمان است، جایی که پیاده‌سازی‌های تجاری مکالمه را می‌توان برای برآورده ، نیازهای ،ب‌وکارها و مشتریانشان افزایش داد.

نمونه هایی از تجارت محاوره ای

انتظار می رود با هزینه های جه، در کانال های تجارت محاوره ای تا سال 2025 به 290 میلیارد دلار برسدشواهد فزاینده ای وجود دارد که تجارت محاوره ای راه آینده است.

تجارت محاوره ای چگونه کار می کند؟

شاید بزرگترین مزیتی که مشتریان در یک تجارت مکالمه به دست می آورند، تاکید بر خدمات شخصی سازی شده باشد. هنگامی که مشتریان به دنبال اطلاعات محصول هستند، چت می تواند به آنها کمک کند تا کارهایی مانند جستجوی کاتالوگ برای محصولات و توصیه های مورد علاقه خود را انجام دهند.

بیشتر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان از رسانه‌های اجتماعی پیشی گرفته‌اند و ۲۰ درصد بیشتر از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی کاربران را جذب کرده‌اند. آنها به ایجاد ارتباط شخصی و خلاقانه کمک می کنند، که می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد.

دستیارهای صوتی

با استفاده از مکالمات از طریق چت و پیام، در برخی موارد از اتوماسیون استفاده می کند تا به مشتری در سفر مشتری کمک کند. فرآیند ،ید و ارتباط با مشتری به پنج بخش ت،یم می شود:

  • اطلاع
  • توجه
  • تصمیم
  • حفظ
  • دفاع

اگرچه Kik ممکن است به اندازه فیس‌بوک مسنجر یا واتس‌اپ در پلتفرم‌های پیام‌رسان محبوب نباشد، اما همچنان پایگاه کاربران قابل توجهی با بیش از 300 میلیون نفر دارد. و بیش از 40 درصد از آنها نوجوانان آمریکایی هستند. بنابراین، این یک فضای عالی برای H&M برای ارتباط با مشتریان خود از طریق ربات چت Kik می کند.

آ مطالعه دیلویت دریافتند که حدود 58 درصد از مصرف کنندگ، که گوشی هوشمند دارند از آن برای ،ید در فروشگاه استفاده کرده اند. علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که 50 درصد از ،یداران تلفن همراه از تلفن های خود در فروشگاه ها استفاده می کنند، در حالی که 50 درصد از آنها در مسیر فروشگاه استفاده می کنند. بنابراین، تجارت محاوره ای برای مصرف کنندگ، که از گوشی های هوشمند خود برای تصمیم گیری ،ید استفاده می کنند ایده آل است.

مشتریان می توانند به جای اینکه صرفاً یک سرویس یا جستجوی محصول را در یک برنامه پیام رس، شروع کنند و ،ید را در کانال دیگری انجام دهند، بدون ،وج از آن کانال، تراکنش را شروع و تکمیل کنند. مشتریان می توانند محصولات را جستجو کنند، از طریق چت یا زنده (یا هر دو) کمک دریافت کنند و این فرآیند را یکپارچه و بدون زحمت تکمیل کنند.

پشتیب، شخصی و جامع

برندها می توانند با استفاده از پایگاه مشتریان تلفن همراه خود و ارائه بهترین تجربه در حال حرکت، درآمد خود را افزایش دهند. مشتریان از راحتی این تجربه بهره مند می شوند زیرا برای مثال هنگام ،ید نیازی به برقراری تماس دیگری یا بازدید از یک وب سایت ندارند.

کاربر پسند با مزایای صرفه جویی در زمان

دستیار صوتی نرم افزاری است که از طریق دستورات صوتی برای پاسخ به سوالات کاربران کار می کند. دستیارهای صوتی – مانند دستیار گوگل، آمازون ال،ا، کورتانا یا سیری – در بسیاری از برنامه های الکترونیکی به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

71% از مشتریان می گویند به احتمال زیاد از برندی ،ید می کنند که به آنها امکان ارسال پیامک به جای تماس را می دهد، در حالی که 75 درصد بیشتر روی مارک هایی سرمایه گذاری می کنند که پیامک ارائه می دهند تا پشتیب، مبتنی بر تماس.

در اینجا پنج مزیتی که تجارت محاوره ای می تواند برای تجربه مشتری استثنایی فراهم کند، آورده شده است.

عملکرد تک کاناله ساده است

این دستیار مجازی که در یک بلندگوی هوشمند زندگی می‌کند، مح،ات را برای شما انجام می‌دهد، به شما می‌گوید تیمبوکتو کجاست، چراغ‌هایتان را خاموش می‌کند، درباره آب و هوای سنگاپور به شما می‌گوید یا نیکل ، بازی می‌کند. همه چیز مرتب است. اما اجازه ندهید جادوی او شما را گول بزند، کار اصلی آن نمایشگر بودن است. یا باید بگویم یک دوست متفکر باشید که به شما در ،ید کمک می کند؟ به هر حال این محصول آمازون است.

در یک تجارت مکالمه، مشتریان با استفاده از گروه‌های چت، برنامه‌های پیام‌رسان یا مدل‌های زبان طبیعی، در تعاملات خدماتی مجازی و کامل شرکت می‌کنند. به ،وان مثال می توان به پلتفرم های محبوب مانند Kik، WhatsApp، Slack و Facebook Messenger یا پلتفرم های تشخیص صدا مانند سیری یا کورتانا اشاره کرد.

برای پاسخ به این سوال، بیایید به هفت نمونه از مدل های ،ب و کار تجارت الکترونیک نگاه کنیم که از ابزارهای تجاری تعاملی برای جذب مشتریان در فروش استفاده می کنند.

آمازون ال،ا

  • پلتفرم: بلندگو
  • هدف: تسخیر جهان. (خیلی، درسته؟)

مهم نیست که تجربه مشتری از طریق یک برنامه چت، ربات چت، دستیار صوتی یا پلت فرم پیام رس، ارائه شود – تا زم، که ارتباط مشتری ساختارمند، مفید و انگیزه مشتری از طریق فروش باشد، در خدمت است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب