چگونه می توانیم آنها را جذب کنیم؟


با ورود نسل های جدید به نیروی کار، آنها ترجیحات جدیدی را با خود به ارمغان می آورند که با نسل های قبلی خود متفاوت است. شرکت شما باید با این اولویت های در حال تحول سازگار شود تا کارمندان جدیدی را جذب و حفظ کند که بینش تازه ای را با خود به همراه داشته باشند و به پیشرفت شرکت شما کمک کنند.

ممکن است تا چهار نسل در یک شرکت کار کنند، به این م،ی که یک شرکت باید برای هدف قرار دادن مجموعه ای از اولویت های شغلی هر نسل، طیفی از انتظارات را برآورده کند. مهم این است که در دام روش های قدیمی گرفتار نشوید و با زمان حرکت کنید تا استعدادهای تازه را به جامعه بیاورید.

جوانترین نسل در نیروی کار کنونی ژنرال Z است که به دنبال مزایای کاملاً متفاوتی هم در محل کار و هم در نقش شغلی خود نسبت به ،، که قبل از خود بودند، هستند.

آژانس بازاریابی با خدمات کامل غوغا تمام جزئیات در مورد Gen Z و انتظارات آنها در محل کار را توضیح می دهد.

Gen Z چیست؟

افرادی که در نسل Z قرار می‌گیرند بین سال‌های 1997 تا 2012 متولد شده‌اند و گاهی اوقات زومر نیز نامیده می‌شوند. این نسل در کنار اینترنت و گوشی‌های هوشمند بزرگ شد و به همین دلیل تکنولوژی‌ترین و بصری‌ترین نسلی هستند که تاکنون وجود دارد.

آنها به خوبی و واقعاً در دنیای دیجیتال غوطه ور هستند – این آنها را بومی دیجیتال می کند. آنها اطلاعات را به جای کتاب در موتورهای جستجو جستجو می کنند و بیش از نسل های قبل از آن ها پیشگام تغییرات انقلابی در مسائل اجتماعی، زیست محیطی و جه، هستند.

نسل Z بیش از یک سوم جمعیت جهان را تشکیل می دهد، بنابراین شما به آنها نیاز دارید. آنها همچنین یک نسل بسیار کارآفرین هستند، بنابراین ارزش زیادی را به همراه دارند.

چه چیزی برای ژنرال Z در محل کار مهم است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، Gen Z مجموعه ای از ترجیحات متفاوت نسبت به سایر نسل ها در مورد شغل آنها دارد. بیایید نگاهی به اولویت های آنها بیندازیم:

1. داشتن شغل آنها

این نسل انتظار دارند که به سرعت ارتقا پیدا کنند، مسیر شغلی خود را درک کرده و کنترل کنند، و حرفه خود را بخشی از یک تصویر بزرگتر ببینند. با توجه به افزایش هزینه های زندگی که در مقایسه با نسل های قبلی با آن مواجه هستند، امنیت مالی برای آنها محرک بالایی است.

2. آموزش و رشد

یکی از مهمترین چیزها برای این نسل این است که احساس کنند دائماً در حال تکامل هستند. این نه تنها باید به شیوه ای حرفه ای باشد، بلکه باید مهارت های نرم و مهارت های زندگی روزمره را نیز در بر گیرد.

در میان ژنرال Z رایج است که برای یک نقش شغلی احساس آمادگی نمی کنند، به خصوص زم، که صحبت از موقعیت های مدیریتی می شود، بنابراین بسیار مهم است که احساس کنند شرکت شما به آنها کمک می کند تا مهارت های لازم را تج، کنند.

3. انعطاف پذیری

انعطاف‌پذیری کلید است – زومرها انعطاف‌پذیری را در اولویت بالایی قرار می‌دهند، چه در رابطه با ساعات کاری یا مدل کلی کار. آنها باید احساس کنند که گزینه هایی دارند و می توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

بسیاری از ژنرال Z’رها کارفرمای، را ، می کنند که محیط کاری انعطاف پذیر را در اولویت قرار نمی دهند.

4. اشتیاق برای کار

ژنرال Z باید نسبت به محل کار و موقعیت خود احساس اشتیاق داشته باشد. آنها در واقع فقدان اشتیاق را به ،وان سومین دلیل بزرگ برای ، شغل خود ارزیابی ،د، به این م،ی که اگر به شرکت شما و موقعیت خود علاقه نداشته باشند احتمالاً آنها را از دست خواهید داد.

5. تمرکز بر فناوری

پیشرو بودن در فناوری چیزی است که ژنرال Z’ers در یک شرکت به دنبال آن خواهد بود. گنجاندن فناوری دیجیتال در روش کار شما یک چشم انداز جذاب تر برای Gen Z خواهد بود، به ،وان مثال استفاده از مدیریت وظایف آنلاین و پلت فرم های ارتباط داخلی.

علاوه بر این، این سیستم‌های دیجیتالی می‌توانند سطوح بهره‌وری را در شرکت شما افزایش دهند زیرا مزایای ارتباط، اتوماسیون، کارایی (و بیشتر) با خود دارند.

6. تراز ارزش

برای ژنرال Z بسیار مهم است که برای شرکتی کار کنند که ارزش های آنها را منع، کند. این ممکن است در بی،ه ماموریت کلی شرکت، یا نحوه عمل شرکت به مسئولیت اجتماعی خود باشد.

آنها ممکن است سوال کنند که آیا ابتکارات خیریه در محل وجود دارد یا اینکه آیا شرکت واقعاً به وعده های عمومی خود عمل می کند.

7. تنوع

یک اولویت بزرگ برای Gen Z، تنوع و گنجاندن در محل کار است. آن‌ها به دنبال شرکت‌هایی خواهند بود که نشان دهند واقعاً به تنوع اهمیت می‌دهند – عملکردها بلندتر از کلمات صحبت می‌کنند. به هر حال، Gen Z در سال 2020 به متنوع ترین نسل در تاریخ ایالات متحده تبدیل شد.

چگونه می تو،د کارمندان Gen Z را جذب کنید؟

ژنرال Z’ers به ​​،وان کارمندان یک شرکت مزایای زیادی را به همراه دارد. رویکرد آنها در زمینه فناوری و اولین رویکرد دیجیتالی به زندگی در عصر دیجیتال بسیار مهم است. ژنرال Z در کنار اینترنت و اپلیکیشن‌ها رشد کرده است تا اینکه بعداً به سراغ آنها بیاید، و این در رویکرد آنها به کار، زندگی و خلاقیت نشان داده می‌شود.

داشتن یک بینش Gen Z در شرکت شما همیشه مفید است تا به شما کمک کند در مسیر درست آینده هدایت شوید – در نهایت، آنها هستند آینده.

1. شفاف باشید

سعی کنید تا حد امکان در مورد موقعیت و آینده احتمالی آنها در شرکت شفاف باشید (البته به گونه ای که برای هر دو طرف من، باشد).

2. ارائه آموزش

یک برنامه آموزشی در سازمان با آموزش مدیریت، دوره های حرفه ای و آموزش مهارت های نرم ایجاد کنید تا به آنها کمک کند رشد کنند و به کارکنان بهتری تبدیل شوند. این کار هم به نفع آنها و هم به نفع شرکت شما است.

برنامه‌های منتورشیپ نیز چشم‌انداز جذابی برای ژنرال Z خواهد بود که بازخورد ثابت‌تری نسبت به نسل‌های قبلی دوست دارد. این ممکن است از این واقعیت ناشی شود که آنها در اولین محیط رسانه اجتماعی دیجیتال بزرگ شده اند، جایی که بازخورد و رضایت تقریباً فوراً به دست می آید.

از آنها برای دسترسی فوری به غذا، تلویزیون، پیام رس،، لایک های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر استفاده می شود.

به یاد داشته باشید که اطمینان حاصل کنید که هر ،ی که برای کار در شرکت شما درخواست می کند از همان ابتدا در مورد این فرصت ها مطلع شده باشد.

3. انعطاف پذیر باشید

گزینه هایی را در اختیار آنها قرار دهید، خواه خط مشی کار از راه دور باشد یا ساعات کاری انعطاف پذیر. همانطور که در بالا ذکر شد، انعطاف‌پذیری در واقع کلید جذب ژنرال Z است. هنگام بررسی پیشنهاد شغلی شما، عامل مهمی برای آنها خواهد بود. تعادل کار و زندگی برای Gen Z مهم است، بنابراین شما نیز باید از آن حمایت کنید.

4. ارزش خود را برجسته کنید

چه سودی برای آنها دارد؟ به ژنرال Z’ers ارزش شرکت خود و موقعیت آنها را در آن نشان دهید. وقتی وارد شدند – سود شماست.

می‌تو،د به ژنرال Z نشان دهید که چگونه مأموریت شما با ارزش‌های آن‌ها مطابقت دارد، چه پاداش‌های مالی ممکن است در شرکت شما دریافت کنند، چه تبلیغاتی ممکن است در آینده آن‌ها وجود داشته باشد و خیلی چیزهای دیگر.

5. ابتدا به دیجیتال بروید

ما تا به حال ثابت کرده‌ایم که Gen Z تا حد زیادی از فناوری آگاه است و یکی از راه‌های حیاتی برای وارد ، آنها (و حفظ آنها) اطمینان از اینکه شرکت شما در همه زمینه‌های کاری در درجه اول دیجیتال است. این برای پیشنهادات خارجی، ارتباطات داخلی، و همه چیز در این بین صدق می کند.

هنگامی که فناوری‌های جدید در صحنه ظاهر می‌شوند، استقبال کنید تا با صنعت فناوری دائماً در حال تحول همراه باشید و همیشه جلوتر از منحنی‌ها باشید.

6. یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

مهم است که به یاد داشته باشید که Gen Z باهوش ترین نسلی است که تا به امروز وارد نیروی کار شده است، بنابراین برای جذب آنها باید یک حضور خلاق و مرتبط در رسانه های اجتماعی ایجاد و حفظ کنید که مزایای کار برای شرکت شما را برجسته کند. این باید فراتر از خود کار و بیشتر به فرهنگ شرکت باشد.

با توجه به اینکه ژنرال Z زمان زیادی را به صورت آنلاین سپری می کند، منطقی است که آنها را در جایی که قبلاً در حال معاشرت هستند پیدا کنید، درست است؟ اطمینان حاصل کنید که محتوایی که منتشر می کنید جذاب و بسیار مرتبط است، با تکیه بر ماموریت، تنوع، فرصت های آموزشی، مکالمات به موقع و خاص صنعت، و هر ویژگی دیگری که ممکن است مخاطبان Gen Z را جذب کند.

7. تنوع را در اولویت قرار دهید

این به اندازه کافی خوب نیست که تنوع را به ارزش سطحی شرکت خود تبدیل کنید. باید یک اولویت عمیق باشد. اکنون بسیاری از شرکت ها افسران تنوع و شمول را استخدام می کنند تا فرآیندهای لازم را در زیرساخت شرکت ایجاد کنند که تنوع و شمول را در هسته آن قرار می دهد.

افکار نهایی

زومرها خواهان ارتباط شخصی و احساس ارتباط عمیق با مکان و موقعیتی هستند که دارند.

در نهایت، همه ما اینطور نیستیم؟



منبع: https://di،alagencynetwork.com/gen-z-is-already-here-،w-can-we-attract-them/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب