چگونه (نه) با مخاطبان خود از طریق رسانه های اجتماعی در سال 2023 ارتباط برقرار کنیم

بنابراین… یک برند برای ارتباط با مخاطب به چه چیزی نیاز دارد؟ شخصیت کامل خود را نشان دهید.

جامعه به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود، اما با هدف ارتباط با افراد دیگر، نه ،وما با برندها. استراتژی‌های واقعی که به تأثیرگذاران یا افراد واقعی صدا و حضوری معتبر می‌دهند، برای پیوستن به گفتگو مهم هستند. مصرف کنندگان بر این تمرکز می کنند که چه ،ی در مورد برند صحبت می کند، چگونه این کار را انجام می دهد و چرا این کار را انجام می دهد: دهان به دهان 2.0 است.

InPulse Di،al که توسط دیگو پروسکی، مدیر عامل و رئیس استراتژی آژانس تأسیس شده است، تجربه زیادی در کمپین های رانندگی برای شرکت های مختلف مانند Paramount، NBC Universal، Diageo، Unilever، Coty، Sony Music، Travel Sentry، Uforia، و Food Network دارد. دیگران.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/reels-memes-or-influencers-،w-not-to-connect-with-your-audience-through-social-media/

مصرف کنندگان دوست ندارند احساس کنند فریب خورده اند و تبلیغات محتوایی که ارگ،ک بودن آنها جعلی است عمر کوتاهی دارد. برند باید بگوید: «من می‌خواهم این را به شما بفروشم، اما نه فقط برای سود، بلکه به این دلیل که تأثیر دارد، زیرا کار می‌کند، زیرا به روایت و هویت شخصی شما می‌افزاید.»

قالب و هویت را فقط برای جلب رضایت مخاطب تحمیل نکنید. اگر هدف شما به دست آوردن و حفظ مشتریان بیشتر و مش،ین بیشتر است، ضروری است که اصالت داشته باشید و فقط از روندها پیروی کنید تا حضور داشته باشید. ما باید تجزیه و تحلیل کنیم که چه بخشی از روایت ارزش افزوده دارد. لازم نیست همه برندها در TikTok یا Instagram حضور داشته باشند، اما اگر اصالت، سرگرمی، یا نحوه برقراری ارتباط با محتوای خوب را بدانند، همه می توانند آنجا باشند.

یک نمای جه،

اکنون می تو،م در مورد ابزارهای خارجی صحبت کنیم. به ،وان مثال، ویدیو بسیار بیشتر از تصویر استفاده می شود، اما اگر به هویت برند وفادار است، نباید بدون تجزیه و تحلیل از آن استفاده کنیم. اگر برای یک شرکت فرمت ویدیوی کوتاه با شخصیت آن مطابقت دارد، این مسیری است که باید طی شود و باید برای مدت طول، وجود داشته باشد. اما اگر در عوض، برند با عکاسی ارتباط دارد، باید به ارسال تصاویر خود ادامه دهد. ذات از همه مهمتر است.

برای توسعه یک استراتژی موثر رسانه‌های اجتماعی، ضروری است که برندها هدف خود را در جهان، آنچه را که می‌خواهند تغییر دهند، چگونه می‌خواهند درک شوند، و داستانشان چیست را بررسی کنند.

رسانه را بشناسید

InPulse Di،al خود را به ،وان یک شریک کلیدی برای توسعه استراتژی های رشد در ا،یستم دیجیتال در صنایع زیبایی، فین تک، مصرف انبوه، س، زندگی و سرگرمی قرار داده است.

با درک فرآیندهای ارتباطی ما، ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان، و با در نظر گرفتن اه، شرکت، می تو،م مشخص کنیم که کدام شاخص ها را دنبال کنیم. داده هایی را شناسایی کنید که امکان ارزیابی عمیق را فراهم می کند تا بتو،د تشخیص دهید که در کجا ممکن است یک مشکل یا فرصت بالقوه در کمپین شما وجود داشته باشد.

آیا حلقه‌ها، ویدیوهای TikTok، ابزارهای جدید توییتر یا ظهور Mastodon کلیدهای موفقیت در سال 2023 هستند؟ پاسخ نه، نه، نه و باز هم نه است. بنابراین، روند رسانه های اجتماعی که قرار است ،ب و کار شما را رشد دهد چیست؟

گفتگو در مورد ش،ه های اجتماعی اغلب حول محور تاکتیک ها و ابزارهای موجود برای ویروسی شدن محتوا می چرخد. حلقه‌های اینستاگرام بین جولای تا اکتبر ۲۰۲۲ ۲۲۰ میلیون کاربر افزایش یافت یا الگوریتم تیک توک دوباره تغییر کرد. اما اگر به جامعه من،ی نرسیدید، دنبال الگوریتم چیست؟

برند چه فکر و احساسی دارد؟ چه ،ی را استخدام می کند؟ چگونه در داخل با تنوع برخورد می کند؟ تاثیر سه گانه آن چیست؟ از چه عللی دفاع می کند و چگونه درگیر می شود؟ اینها برخی از تمایزهای مهم هنگام گفتن داستان برند شما هستند.

3 چیزی که برندها باید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند

بدون توسل به لفاظی به اقناع دست یابید، اما از طریق ارتباط صادقانه، به مکالمات آسیب پذیر دست یابید، حتی اگر ناراحت کننده باشند.

از ابزارها بدون از دست دادن هویت استفاده کنید

نقاط ارتباطی مختلف باید داستان یک برند را بازگو کنند. پست‌ها در توییتر، اینستاگرام، TikTok، ایمیل و کانال‌های دیگر باید به طور جداگانه کار کنند، اما باید رابطه‌ای بین آن‌ها داشته باشند، مانند صفحاتی از یک کتاب که به شما امکان می‌دهد بفهمید چه اتفاقی می‌افتد بدون توجه به اینکه از کجا شروع به خواندن می‌کنید. این دیدگاه جه، برای پر ، شکاف بین پلتفرم‌های مختلف و اجازه دادن به آن‌ها برای ارتقای یکدیگر و در عین حال حفظ هویت برند بسیار مهم است.

به چه شاخص هایی باید توجه کنم؟

ما فقط در مورد ت،یم بندی صحبت نمی کنیم. در ا،یستمی که مردم در 5 دقیقه آینده 100 گزینه برای یک محصول جستجو می کنند، مسئولیت کامل موفقیت شما را نمی توان به ویرایش یک حلقه نسبت داد، که البته این نیز مهم است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب