چگونه یک پایه محکم برای موفقیت در سئو بسازیم

اول از همه، پلتفرمی را که وب سایت خود را روی آن ساخته اید در نظر بگیرید. این چیزی است که برای یک استراتژی سئو مهم است زیرا ممکن است لازم باشد با آن پلتفرم تجارت الکترونیک سازگار شود. برخی از آنها به صورت متفاوتی کدگذاری شده اند، به این م،ی که ،اصر خاصی از بهینه سازی نیز متفاوت خواهند بود. به ،وان مثال، اگر شما یک تجارت الکترونیک هستید، ممکن است Magento را انتخاب کنید، که لازم است در مقایسه با شخصی که روی وردپرس کار می کند، از زاویه ای متفاوت به سئو نگاه کنید.

در زیر، برش کلیک 5 مرحله ضروری را برای شما فهرست کرده است:

پلتفرم خود را درک کنید

بنابراین، اولین قدم برای موفقیت و ایجاد یک پایه محکم برای سئو، درک پلت فرم خود است. اگر شما فردی نیستید که در زمینه فن آوری یا دانش در مورد بهینه سازی اطلاعات کافی ندارید، ممکن است یک ممیزی SEO وب سایت را در نظر بگیرید. این به شما امکان می دهد تا در مورد سایت خود و نحوه کمک فعلی آن در پلتفرم بیشتر بد،د. سپس، اطلاعاتی در اختیار دارید که می‌تو،د هنگام ساختن استراتژی خود با آنها کار کنید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید

سئو چیزی نیست که بتو،د مستقیماً وارد آن شوید. بله، ممکن است بد،د که باید به طور منظم محتوای جدید ایجاد کنید یا باید ، لینک بسازید. اما، اگر ابتدا کار اساسی را انجام ندهید، می تو،د زمان خود را تلف کنید. به ،وان مثال، می تو،د محتوایی ایجاد کنید که به مخاطبان شما مرتبط نباشد و ، لینک هایی بسازید که کیفیت پایینی دارند. به عبارت دیگر شما به نتایج دلخواه نخواهید رسید و رتبه گوگل خود را بهبود نخواهید داد.

هر ،ب و کاری دارای رقابت در اینترنت است. این واقعیت هر صنعتی است و شما همیشه باید برای مشتریان بجنگید. برای اینکه بتو،د رقابت کنید و قبل از رقابت خود در گوگل ظاهر شوید، باید یک استراتژی سئو قدرتمند ایجاد کنید که شما را به آنجا برساند. تنها راهی که می تو،د این کار را انجام دهید این است که بد،د رقیب شما چه ،ی است و آنها برای رتبه بندی چه می کنند.

بررسی رتبه بندی دامنه چیزی است که بسیار مهم است. اگر با وب‌سایتی پیوند می‌دهید که رتبه دامنه پایینی دارد، بعید است که این به هیچ وجه به شما کمک کند. بنابراین، ممکن است وقت خود را تلف کنید. انجام تحقیقات خود برای شروع، نتایج با استراتژی شما را تضمین می کند.

زمان را به یک استراتژی اختصاص دهید

ا،ر صاحبان وب سایت در مورد آنچه که باید در مورد سئو انجام دهند، ایده ای دارند. به ،وان مثال، شما می خواهید بد،د که باید کلمات کلیدی را وارد کنید. اما، آیا واقعاً می د،د بهترین کلمات کلیدی برای ،ب و کار شما چیست؟ اگر می خواهید یک استراتژی سئو موفق بسازید، باید پاسخ این سوال را بد،د. شما نمی تو،د کلمات کلیدی یا اولین کلماتی که در اینترنت ظاهر می شوند را حدس بزنید.

حتی قبل از اینکه استراتژی سئوی خود را ایجاد کنید، باید تعهدی را که خودتان به آن وارد می کنید، درک کنید. اگر می‌خواهید خودتان با بهینه‌سازی مق، کنید، باید بد،د که این به خودی خود یک کار تمام وقت است. برای رسیدن به نتایج و بهبود رتبه خود باید متعهد باشید.

بنابراین، مطمئن شوید که می تو،د برای استراتژی خود زمان بگذارید. زم، را در برنامه خود اختصاص دهید که بتو،د آن را به سئو و دنبال ، استراتژی خود برای موفقیت اختصاص دهید. همیشه سعی کنید در رویکرد خود سازماندهی کنید و این را به خاطر بسپارید مدیریت زمان حیاتی است. این بدان م،است که به طور منظم روی مواردی مانند محتوا کار کنید، همچنین خطاهای فنی را برطرف کنید و روی ، لینک ها کار کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-build-a-solid-foundation-to-succeed-with-seo/

بنابراین، ،صر دیگری که باید با آن مق، کنید رقابت است. ساختن یک پایه محکم مست،م آن است که بد،د آنها در چه کاری هستند. به ،وان مثال، می تو،د از ابزارهای سئو برای یافتن کلمات کلیدی استفاده شده توسط آنها استفاده کنید که می تواند در استراتژی شما مفید باشد. بنابراین، همیشه به آنچه رقبای خود انجام می دهند توجه کنید، زیرا این اطلاعات می تواند مفید باشد.

رتبه بندی دامنه را بررسی کنید

درعوض، شما باید تحقیق صحیح کلمات کلیدی را در اولویت قرار دهید. این به م،ای بررسی کلمات و عباراتی است که مشتریان شما استفاده می کنند. به طور خاص، شما کلمات کلیدی کم رقابتی را می خواهید که بتو،د برای آنها رتبه بندی کنید.

مسابقه را بشناسید

یکی از ،اصر ضروری هر استراتژی سئو خوب، ساخت ، لینک های با کیفیت است. لینک بیلدینگ باید چیزی باشد که دائماً روی آن کار می کنید، و به ویژه، باید اطمینان حاصل کنید که با وب سایت های معتبر در ارتباط هستید. کاری که قبل از اینکه بتو،د لینک بسازید باید انجام دهید این است که رتبه بندی دامنه را بررسی کنید. قبل از اینکه آنها را با وب سایت خود مرتبط کنید، می خواهید مطمئن شوید که وب سایت ها دارای سایت های خوب هستند.

بنابراین، چگونه می تو،د یک پایه محکم برای موفقیت در سئو ایجاد کنید؟ در اینجا پنج کاری وجود دارد که می تو،د قبل از شروع ایجاد یک استراتژی انجام دهید که به شما در افزایش رتبه شما کمک می کند.

5 مرحله برای شروع ایجاد یک استراتژی برای افزایش رتبه شما

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب