کارهایی که در بازاریابی ایمیلی نباید انجام داد

استفاده از تجزیه و تحلیل برای ردیابی نتایج و تنظیم استراتژی به شما کمک می کند تا با رفع اشتباهات خود رشد کنید.

فقط ارسال ایمیل های تصادفی برای دیدن نتایج کافی نیست. شما باید به برنامه ای پایبند باشید که خوانندگان شما بتوانند روی آن حساب کنند و بدانند چه زم، باید از شما در صندوق ورودی خود بشنوند.

با این حال، شما همچنین می خواهید آن را جالب کنید تا مردم کنجکاو شوند و بخواهند بیشتر بدانند. این کنجکاوی برای تشویق افراد به خواندن ایمیل کافی است.

استفاده از ابزار بازاریابی ایمیلی نیز راهی آسان برای استفاده از جنبه ت،یم بندی شخصی سازی است. با جدا ، مخاطبان خود به گروه‌ها، می‌تو،د آنچه را که هر کدام از آنها بیشتر علاقه دارند از شما بشنوند، دسته‌بندی کنید.

حالا یک متخصص را تصور کنید که وقت خود را با خواندن اصولی که از روی قلب می داند تلف می کند. آنها ناامید می شوند و علاقه خود را برای تکمیل ایمیل از دست می دهند. اینها فقط دو نمونه از استفاده از ت،یم بندی برای ارائه خدمات بهتر به مخاطبان هستند.

از خطوط موضوعی ضعیف استفاده کنید

بخشی از اقدام با یک هدف روشن همچنین شامل یک فراخوان برای اقدام در ایمیل های شما است. خوانندگان شما می خواهند بدانند دقیقاً چه چیزی از آنها می خواهید، و ساده ، آن بهترین راه برای دریافت آن است. از گنجاندن تماس های زیاد برای اقدام مراقب باشید، زیرا می تواند بیشتر گیج کننده باشد و بیشتر خودخواهانه به نظر برسد تا مفید.

بیش از تعمیم

همانطور که قبلاً ذکر کردیم، درج نام شخصی در خط موضوع نیز مفید است. در حالی که ممکن است برای ایجاد یک سوژه موثر، یک ع، در تاریکی به نظر برسد، چند نکته برای بهترین نرخ باز وجود دارد که می تو،د به دست آورید.

خوانندگان شما قدرد، خواهند کرد که محتوای شما مطابق با نیازهای آنها طراحی شده است. تصور کنید که برای یک مبتدی ایمیلی ارسال می کنید که اصول اولیه یک فرآیند را نادیده می گیرد. آنها گیج می شوند و آن را بسیار بی فایده می دانند.

استفاده از راه‌های ساده‌تر برای رساندن پیام شما ضروری است، زیرا مصرف ایمیل را آسان‌تر و در نتیجه ارزشمندتر می‌کند.

ایمیل بدون هدف

بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین راه ها برای صحبت مستقیم با مخاطبان است. می تو،د با آنها ارتباط برقرار کنید و مشتریان وفادار ایجاد کنید. همچنین یک راه عالی برای ایجاد ترافیک به وب سایت شما، افزایش سرنخ ها و اجرای کمپین های بزرگ است.

شخصی سازی یکی از بزرگترین نقاط قوت بازاریابی ایمیلی است، اما اغلب نادیده گرفته می شود. صرفاً گنجاندن نام در یک ایمیل باعث می شود آن را شخصی تر به نظر برس،د و روابط قوی تری ایجاد کنید. این به راحتی با استفاده از یک ابزار زمان بندی ایمیل مانند Mailchimp قابل دستیابی است. باز هم، این راهی برای ایجاد روابط با مشتری است. تحقیقات نشان می دهد که استفاده از نام شخصی در خط موضوع نرخ باز را 26 درصد افزایش می دهد. به هر حال، شخصی سازی چیزی فراتر از وارد ، نام است.

عمدی بودن در مورد زمان تماس شامل ارسال به موقع ایمیل است. شما باید به اخبار مربوط به صنعت، شرکت یا جهان به موقع پاسخ دهید. خوانندگان متوجه می شوند که شما آ،ین روز فروش مهم را به آنها یادآوری می کنید، و این به ،وان یک ایمیل هدفمند واجد شرایط است.

اغلب، مردم تصمیم می گیرند که آیا ایمیلی را صرفاً بر اساس موضوع باز کنند یا خیر. اشتباهی که بازاریابان مرتکب می شوند این است که موضوع را به گونه ای بیان می کنند که به نظر هر،مه می آید و بنابراین هرگز باز نمی شود یا به دست مخاطبان نمی رسد.

فرکانس ممکن است بر اساس صنعت شما و از ،ب و کار دیگر متفاوت باشد، اما ارسال ایمیل حداقل یک بار در ماه توصیه می شود. هرچه بیشتر ایمیل بزنید، بیشتر در ذهن مشتریان بالقوه زم، که به چیزی که شما ارائه می دهید نیاز دارند، خواهید بود.

شما نمی تو،د انتظار داشته باشید که در بازاریابی ایمیلی بی نقص باشید، بنابراین اگر متوجه شدید که این اشتباهات را مرتکب شده اید، ناامید نشوید. همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد و هر چند وقت یکبار بهتر است ارزیابی کنید که کمپین های بازاریابی ایمیلی شما چگونه پیش می رود.

همچنین مهم است که به زبان مخاطب صحبت کنید. گاهی اوقات، شرکت ها بیش از حد در تلاش برای حرفه ای و چشمگیر به نظر می رسند و در نهایت از اصطلاحاتی استفاده می کنند که درک آن سخت است.

آیا شما بامزه و شوخ هستید یا جدی و غمگین هستید؟ تقویت برند خود را در نظر بگیرید در داخل شرکت قبل از برقراری ارتباط با جهان.

خوراکی های کلیدی

در حالی که ایجاد روابط با مشتریان شما یکی از اه، اصلی بازاریابی ایمیلی است، باید به خاطر داشته باشید که آنها نمی خواهند از شرکت شما فقط به خاطر ارتباط با یکدیگر بشنوند.

همانطور که گفته شد، همیشه نباید تصور کنید که تماس بیشتر بهتر است. اگر ایمیل‌های شرکت شما در صندوق ورودی آن‌ها پر شده است، می‌تو،د شرط ببندید که فرستنده را مسدود می‌کنند یا اشتراک ایمیل‌های بعدی را لغو می‌کنند. یافتن تعادل کلیدی برای دیدن بهترین نتایج از کمپین های خود است.

در عوض، مهم است که در ازای وفاداری به مخاطب چیزی بدهید. از معاملات انحصاری و کدهای فروش قدرد، می شود، اما آنها همچنین می خواهند محتوای آموزشی یا سرگرم کننده را در صندوق پستی خود ببینند.

نشان داده شده است که کمپین های بخش بندی شده است عملکرد بهتری نسبت به کمپین های غیربخشی دارد. نمونه ای از این دسته بندی خوانندگان خود به ،وان دانش مبتدی، متوسط ​​یا پیشرفته از صنعت شما است. بر اساس این دسته، می تو،د برای هر بخش ایمیل متفاوتی ارسال کنید که به طور خاص به آنها مربوط می شود.

با این حال، شما می خواهید از طعمه کلیک ، خوانندگان خود با موضوعات جالبی که هیچ ارتباطی با محتوای ایمیل ندارند، جلوگیری کنید. اطمینان حاصل کنید که موضوع شما با آنچه می خواهید بگویید نیز مرتبط باشد. در غیر این صورت، با از بین بردن اعتماد و از دست دادن اعتبار، نتیجه مع، مورد نظرتان را خواهید داشت.

ناسازگار بودن

عدم ایجاد رابطه با آنها از طریق فروش بیش از حد منجر به لغو اشتراک و از دست دادن مشتریان بالقوه خواهد شد.

یک راه خوب برای رفع این مشکل، ایجاد یک شخصیت شرکتی است که در آن به شرکتی که ایمیل ها را ارسال می کند، شخصیت می دهید.

با صرف زمان برای بهبود استراتژی خود، موفقیتی را خواهید دید که می تواند تمام تلاش های بازاریابی شما را به همراه داشته باشد.



منبع: https://di،alagencynetwork.com/what-not-to-do-in-email-marketing/

یکی از راه‌های انجام این کار، ایجاد محتوایی مانند «شما پرسیدید، ما تحویل دادیم» یا «به سؤالات شما پاسخ داده شد» است تا نشان دهید که به مشتریان خود و بازخوردهایی که به شما می‌دهند اهمیت می‌دهید و باعث اعتماد می‌شود.

بسیاری از شرکت ها در دام این می افتند که فقط در مورد خودشان صحبت کنند. آنها تصور می کنند که از آنجایی که مخاطبان آنها برای ایمیل ها ثبت نام کرده اند، می خواهند همه چیز را در مورد شرکت و فروش بشنوند. در حالی که بازاریابی محصولات یا خدمات شما گاهی اوقات مهم است، مخاطبان شما همچنان به دنبال ارزش هستند.

اطمینان حاصل کنید که برای هر ایمیلی که ارسال می کنید، هدف مشخصی دارید، خواه این هدف، اطلاع رس،، سرگرمی یا ایجاد انگیزه باشد.

همچنین باید صدای برندی را که برای صحبت با مشتریان خود استفاده می کنید در نظر بگیرید. اگر ایمیل‌های شما همه به نظر می‌رسد که توسط افراد مختلف نوشته شده‌اند، پس به‌دست آوردن مزایای تقویت برند بازاریابی ایمیلی دشوار است. همچنین برای مخاطبان شما گیج کننده است و ارتباط آنها با شرکت را سخت تر می کند.

با وجود تمام مزایایی که شرکت شما می تواند از بازاریابی ایمیلی به دست آورد، جای تعجب نیست 64 درصد از ،ب و کارهای کوچک در بازاریابی ایمیلی شرکت می کنند. با این حال، هنوز چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشت. برای موفقیت، باید از این 4 اشتباهی که توسط آنها توضیح داده شده است اجتناب کنید 97 سوئیچ هنگام تهیه یک کمپین بازاریابی ایمیلی

در مورد خودتان بگویید

یک موضوع خوب باید کوتاه باشد. طول ایده آل برای یک موضوع 7 کلمه است، بر اساس مطالعه انجام شده توسط Marketo.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب