کمپین حداکثر عملکرد تبلیغات گوگل چیست و چگونه آنها را برای بهترین نتایج تنظیم کنید

تنظیمات کمپین، دارایی‌ها و آموخته‌های کمپین‌های قبلی محلی و هوشمند ،ید به‌طور خودکار به Performance Max منتقل می‌شود.

این شامل تبلیغات در جستجو، نمایش، YouTube، Gmail و Discovery می‌شود.

Performance Max دقیقاً با Smart S،pping تفاوت دارد زیرا می تواند برای تجارت الکترونیک و تولید سرنخ استفاده شود. ویژگی‌های جدید Google به فروشگاه‌ها این امکان را می‌دهد که فروش آنلاین و اه، درون فروشگاهی را اندازه‌گیری و بهینه کنند و مخاطبان جدید را در تمام موجودی Google باز کنند.

با Performance Max شروع کنید و آن را با اه، تجاری خاص خود تنظیم کنید. اگر کمپین‌های شما قبلاً تکمیل نشده‌اند، می‌تو،د خودتان آنها را به‌روزرس، کنید و در اینجا بیشتر بد،د.

Soup Agency یک آژانس بازاریابی دیجیتال B2B و B2C مبتنی بر ROI و متمرکز بر رشد است که در صنعت به رسمیت شناخته شده است، و آنها اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا راه حلی پیدا کنید که نتایج مورد نظر شما را به ارمغان بیاورد.

بنابراین اکنون که می د،م چگونه کار می کند، چه ،ی می تواند از کمپین های Google Performance Max بهره مند شود؟ بر اساس فناوری جدید و ویژگی‌های ذکر شده، Google Performance Max برای موارد زیر توصیه می‌شود:

  • دستیابی به اه، تبلیغاتی و تبدیلی خاص
  • به حدا،ر رساندن عملکرد کمپین خود، اگر محدود به پلتفرمی نباشد که تبلیغات شما در آن نمایش داده می شود
  • تبلیغات در تمام کانال های تبلیغاتی گوگل با یک کمپین
  • به دست آوردن دسترسی بیشتر و ارزش تبدیل فراتر از کمپین های جستجوی مبتنی بر کلمه کلیدی

در اینجا آمده است که چه چیزی را باید انتظار داشت و چگونه از آن حدا،ر استفاده را کرد.

Performance Max چیست؟

Google Performance Max از سیگنال های مخاطب به ،وان سیگنالی برای شناسایی مشتریان بالقوه ایده آل از داده های شما استفاده می کند. برای تسهیل این کار، فهرست‌های مشتریان، از جمله آدرس‌های ایمیل و شماره تلفن‌ها را در «مطابقت با مشتری» بارگذاری کنید.

Google از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا به طور کارآمدی آزمایش کند و کشف کند که چه تبلیغاتی برای اه، شما در اینجا بهترین عملکرد را دارند.

پس از اینکه مکان هدف کمپین خود را انتخاب کردید، مطمئن شوید که “حضور: افراد در مکان های هدف شما یا به طور منظم در آنها” را انتخاب کنید. در غیر این صورت، تبلیغات شما می تواند به افراد خارج از مکان هایی که تعیین کرده اید نشان داده شود.

گروه های دارایی

آیا علاقه مند به تبلیغ ،ب و کار خود با Google Performance Max هستید؟

افزودن پیشنهاد قیمت هوشمند به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با ارائه پیش‌بینی‌های دقیق‌تر در مورد تأثیر مبالغ پیشنهادی متفاوت بر تبدیل‌ها یا ارزش تبدیل، از طریق استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی Google، بیشترین استفاده را از بودجه خود ببرند.

توصیه می‌شود پس از ارتقا، دارایی‌های خلاقانه اضافی را اضافه کنید تا فوراً در موجودی اضافی شروع به خدمت کنید. شما باید حداقل یک دارایی ویدیویی را آپلود کنید، در غیر این صورت، Google به طور خودکار یکی را برای شما ایجاد می کند که بسیار مورد نظر باقی می ماند. ایجاد یک ویدیوی ساده در Canva یا هر ابزار ویرایش دیگری کافی است.

محرومیت ها

آنها خدمات خود را برای ،ب و کار شما تنظیم می کنند، بنابراین شما کانال های من، را در زمان من، هدف قرار می دهید و نتایج خود را به حدا،ر می رس،د.

از آنجایی که Google Performance Max در بین کمپین‌ها عرضه می‌شود، ویژگی‌های جدید آن می‌تواند به ،ب‌وکارها کمک کند مشتریان در حال تبدیل بیشتری را در تمام کانال‌های Google پیدا کنند و به راحتی کارایی بازاریابی را افزایش دهند.

از آنجایی که کمپین‌های ،ید هوشمند و محلی پس از ارتقا حذف می‌شوند، Google ویژگی‌های جدیدی را در Performance Max برای تبلیغ‌کنندگان قرار داده است تا به راحتی از عملکرد کمپین بهتر بهره ببرند.

در مرحله بعد، هدف اصلی کمپین خود را برای تبدیل ها انتخاب کنید. برای تجارت الکترونیکی یا ،ید، «،یدها» را انتخاب کنید، و برای «سرآمد» یا خدمات، تماس‌ها، فرم‌ها، چت‌ها و غیره را انتخاب کنید.

مکان یابی

در اینجا شما بین دو استراتژی پیشنهادی انتخاب دارید. حدا،ر تبدیل (با CPA هدف اختیاری) و حدا،ر ، ارزش تبدیل (با ROAS هدف اختیاری) وجود دارد. حساب‌های جدید باید با حدا،ر تبدیل شروع شوند تا Google داده‌ها را جمع‌آوری کند.

در طول این سال، Google Ads به‌روزرس، خودکار کمپین‌های خود را به Performance Max آغاز کرده است.

حساب‌های دارای داده‌های تاریخی می‌توانند مستقیماً به tCPA یا tROAS برای دستیابی به آن اه، بروند.

زمان استفاده از Performance Max

حدا،ر عملکرد گوگل یک نوع کمپین مبتنی بر هدف است که عملکرد را بر اساس اه، تبدیل مشخص شده شما با هدف گذاری و تحویل از طریق فناوری اتوماسیون به دست می آورد.

هنگامی که آماده شدید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تنظیم کمپین های Performance Max به آنها توجه کنید.

ساختار کمپین

می‌تو،د عملکرد کمپین سطح بالا و عملکرد مکان را مشاهده کنید، علاوه بر آن عملکرد را بر اساس ساعت‌های روز، روز از هفته، و روز و ساعت ،یبی اندازه‌گیری کنید.

چگونه یک کمپین حدا،ر عملکرد تبلیغات گوگل راه اندازی کنیم

فهرستی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر خود را در «نیت سفارشی» از جستجو و ،ید استاندارد ایجاد کنید. از «علایق» برای هدف قرار دادن افراد بر اساس علایق از پیش تعیین شده استفاده کنید و از «بازدیدکنندگان وب سایت» برای هدف قرار دادن کاربران جدید بر اساس داده‌های حساب خود از بازدیدکنندگان وب‌سایت، سرنخ‌ها و ،یدها استفاده کنید.

خوراک داده

با یکی از متخصصان آنها صحبت کنید تبلیغات در گوگل امروز.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/what-is-a-google-ads-performance-max-campaign-،w-to-set-them-up-for-best-results/

برای کمک به جذب مشتریان جدید، می تو،د لیست مشتریان خود را نیز آپلود کرده و آنها را از همه هدف گذاری حذف کنید.

سیگنال های مخاطب

برای تجارت الکترونیک، ارائه اطلاعات بیشتر محصول برای Google Performance Max مهم است، زیرا تأثیر قابل توجهی بر عملکرد کمپین فروشگاه شما دارد. این شامل داده‌هایی مانند نام تجاری، MPN/SKU، کد UPC، ،اوین توصیفی، طبقه‌بندی/رده‌بندی Google، نوع محصول، تصاویر متعدد و غیره است.

استراتژی های مناقصه

Performance Max همچنین گزارش و بینش کامل تری ارائه می دهد.

بهترین روش این است که ساختار کمپین خود را ساده و متراکم کنید، مگر اینکه به دنبال بخش بندی برای اه،ی مانند بودجه بندی یا تخصیص هدف باشید، زیرا این به سیستم اجازه می دهد تا برای عملکرد بهینه با منابع داده بیشتر تلاش کند.

پویش اه،

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب