گسترش سئو در مقابل روابط عمومی دیجیتال: کدام یک بهترین است؟

به ،وان یک امتیاز اضافی، بسیاری از رو،مه ها و مجلات حتی ممکن است محتوای شما را به صورت فیزیکی منتشر کنند و دسترسی شما را حتی بیشتر افزایش دهند.

گسترش سئو یا روابط عمومی دیجیتال: کدام یک را باید استفاده کنم؟

گسترش سئو و روابط عمومی دیجیتال از استراتژی های بسیار مشابهی برای دریافت لینک استفاده می کنند. همه چیز در مورد ش،ه سازی و ایجاد روابط با افراد من،، ایجاد محتوایی است که ارزش افزوده را ایجاد می کند و در تعقیب سرنخ ها مداوم است.

برای برنامه بازاریابی رایگان خود همین امروز با ما تماس بگیرید، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می تو،د از گسترش، روابط عمومی و ایجاد پیوند برای پیشبرد ،ب و کار خود استفاده کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/seo-outreach-vs-di،al-pr-which-one-is-best/

تمایز اصلی این است که اه، متفاوت هستند. روابط عمومی دیجیتال بر نشریات مطبوعاتی متمرکز است، در حالی که گسترش SEO بسیار گسترده تر است. متخصص، که استفاده می کنید ممکن است مجموعه مهارت های کمی متفاوتی نیز داشته باشند، اگرچه همپوش، زیادی بین این دو وجود دارد. به ،وان مثال، هم متخصصان سئو و هم متخصصان روابط عمومی دیجیتال باید بدانند چگونه متقاعد کننده بنویسند و سایت های با کیفیت بالا را شناسایی کنند.

به یاد داشته باشید، اگر برای ایجاد یک استراتژی توسعه سئو که به شما ، لینک های با کیفیت و مرتبط می دهد، به پشتیب، نیاز دارید، Bubblegum Search می تواند به شما کمک کند. ما هم در حوزه روابط عمومی دیجیتال و هم در زمینه سئوی عمومی متخصص هستیم، به این م،ی که وقتی با ما کار می‌کنید، ،ب‌وکار شما بهترین‌ها را از هر دو دنیا دریافت می‌کند!

بیش از 40 درصد از متخصصان سئو، توسعه و لینک بیلدینگ سخت ترین ،مت ها از شغل آنها

یکی از راه‌هایی که یک متخصص اطلاع‌رس، می‌تواند لینک‌ها را دریافت کند، جستجوی نام تجاری شما در وب‌سایت‌های دیگر است. اگر سایتی شرکت، محصولات یا علائم تجاری شما را با نام ذکر کند، متخصص با مدیر سایت تماس گرفته و از آنها می خواهد که پیوندی به وب سایت شما ارائه دهند.

روابط عمومی دیجیتال زیرمجموعه خاصی از گسترش سئو است. تمام روابط عمومی دیجیتال، گسترش سئو است، در حالی که همه ارتباطات سئو، روابط عمومی دیجیتال نیستند!

به ،وان مثال، یک متخصص روابط عمومی دیجیتال می تواند یک بی،ه مطبوعاتی در مورد شرکت شما بنویسد و آن را برای خبرنگاران مرتبط ارسال کند. اگر این رو،مه نگاران داستان را به صورت آنلاین منتشر کنند، پیوندی به وب سایت خود دریافت می کنید.

این بدان م،ی است که هر پیوند مرتبط و معتبری که می تو،د دریافت کنید، صرف نظر از اینکه یک وبلاگ، سایت خبری یا وب سایت در زمینه صنعت شما باشد، ارزش طلا را دارد!

این به موتورهای جستجو مانند گوگل نشان می دهد که وب سایت شما قابل اعتماد و قابل اعتماد است و اطلاعات مورد نیاز بازدیدکنندگان را در اختیار آنها قرار می دهد.

اکنون که هر دو نوع استراتژی ایجاد لینک را بررسی کردیم، بهترین راهبرد برای استفاده از کدام است؟

در خاتمه، همیشه خوب است که روی سئو دیجیتال و سئو فراگیر تمرکز کنید و گزینه های خود را تا حد امکان باز نگه دارید. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ عالی، سایت‌های هدف من، را شناسایی می‌کند، در سطح عالی ارسال می‌کند و محتوایی را می‌نویسد که این ،‌لینک‌ها را جذب کند!

گسترش سئو، که اغلب به ،وان “لینک سازی برای سئو” شناخته می شود، علم ایجاد لینک برای وب سایت های دیگر و به دست آوردن لینک ها است. بسیاری از تخصص های مختلف توسعه وجود دارد. به ،وان مثال، گسترش SEO محلی بر دریافت ، لینک از وب سایت هایی در همان منطقه و منطقه ای که ،ب و کار شما است، متمرکز است.

یکی دیگر از استراتژی‌های مورد استفاده، یافتن لینک‌های ش،ته خارجی در سایر وب‌سایت‌ها است. کارشناس توسعه ایمیلی به مدیر سایت درباره لینک ،اب هشدار می دهد و محتوای جایگزینی را در سایت شما توصیه می کند که بتواند به آن لینک دهد. آنها در مورد یک لینک ش،ته که به سئو آسیب می زند هشدار می دهند و شما در ازای آن یک ، لینک جدید براق دریافت می کنید. برد – برد!

روابط عمومی دیجیتال چیست؟

یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت ،ب‌وکارتان در رتبه‌بندی موتورهای جستجو این است که سایر وب‌سایت‌ها را به شما پیوند دهند.

وقتی با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار می کنید (مانند جستجوی آدامس!)، آنها ممکن است چند تاکتیک مختلف را برای دریافت آن ، لینک های بسیار مهم به سایت شما پیشنهاد کنند. دو روش متداول برای ایجاد لینک عبارتند از گسترش سئو و روابط عمومی دیجیتال.

یکی از تاکتیک‌هایی که کارشناسان روابط عمومی دیجیتال از آن استفاده می‌کنند، شناسایی مجلات تجاری است که سرمقاله‌ها را منتشر می‌کنند. بسیاری اسناد «ویژگی فوروارد» ایجاد می‌کنند که مشخص می‌کند هر نسخه از مجله درباره چه موضوعی خواهد بود. سپس کارشناس روابط عمومی دیجیتال می‌تواند یک مقاله مرتبط ارائه کند، و اگر مجله تجاری با آن موافقت کند، همه سیستم‌ها از کار می‌روند!

این استراتژی ایجاد پیوند در مورد برجسته شدن در نشریات آنلاین مانند رو،مه ها و مجلات است. کارشناسان روابط عمومی دیجیتال عموماً از پیشینه رو،مه نگاری می آیند، به این م،ی که آنها می دانند که نشریات چه چیزی را دوست دارند ببینند و حتی ممکن است ش،ه ای از مخاطبین داشته باشند که می توانند با آنها تماس بگیرند.

با این حال، این عبارات به چه م،ا هستند و آیا گسترش سئو یا روابط عمومی دیجیتال گزینه من،ی برای ،ب و کار شما است؟ بیایید دریابیم.

توسعه سئو چیست؟

متخصصان Outreach معمولا از پیشینه بازاریابی دیجیتال می آیند. این بدان م،است که آنها می توانند از ابزارهای توسعه SEO و نرم افزار توسعه SEO برای شناسایی فرصت ها و یافتن افراد من، برای هدف استفاده کنند.

در حالی که گرفتن ، لینک از یک سایت عالی ارزش تلاش را دارد، اما ممکن است سخت باشد. معمولاً قبل از اینکه «بله» بگیرید، «نه»های زیادی دریافت می‌کنید، باید زمان زیادی را صرف تعقیب مخاطبین کنید، و ارتباطی که بهترین نرخ پاسخ را دریافت می‌کند باید برای هر نشریه سفارشی و به صورت دستی انجام شود. اگرچه ابزارها و نرم افزارهای گسترش SEO برای کمک به تسهیل فرآیند وجود دارد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب