اگر در مورد استفاده از تجسم داده ها به نفع خود سر خود را می خارید، ادامه مطلب را بخو،د. گذشته از همه اینها، 40 درصد شرکت ها به طور مکرر از آن استفاده کنید بنابراین این چیزی است که باید در نظر گرفته شود.
AgencyAnalytics یک ابزار بازاریابی دیجیتال و گزارش سئو است که به آژانس ها و مشاغل اجازه می دهد تا ترافیک وب سایت، رتبه بندی کلمات کلیدی، معیارهای رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنند. از دیدگاه من، می توان آن را یک ابزار قدرتمند در نظر گرفت که یک نمای کلی از عملکرد بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد.
به ،وان یک ،ب و کار کوچک، ممکن است پایگاه مصرف کننده ای فشرده داشته باشید. مطمئناً، شما سعی خواهید کرد محصولات/خدمات خود را آزمایش کرده و پاسخ آنها را مطابق با فروش تولید شده ارزیابی کنید. با این حال، یک مرحله بین معرفی یک سرویس و دریافت نرخ تبدیل وجود دارد. این مرحله تجسم داده است. در حالی که بسیاری از نرم افزارهای تجزیه و تحلیل بازاریابی در دسترس هستند، پیش نیاز تجزیه و تحلیل داده ها، تجسم مؤثر آن است.
Google Data Studio ابزاری عالی برای ایجاد و به اشتراک گذاری تجسم ها و گزارش های داده های سفارشی است. این یک پلتفرم رایگان و مبتنی بر ابر است که به کاربران امکان میدهد به منابع داده مختلفی متصل شوند و گزارشها و داشبوردهای بصری خیرهکننده ایجاد کنند.
این مقاله بهترین ابزارهای رایگان تجسم داده را برای حفاری انگشتان پا در تجسم داده ها فهرست می کند. با این حال، تجسم داده ها به مجموعه بزرگی از داده ها برای نتیجه گیری دقیق نیاز دارد. بنابراین، اگر شما یک ،ب و کار کوچک هستید، تلاش برای تجسم داده ها ممکن است هنوز برای شما من، نباشد. استفاده از این ابزارها را زم، که ،ب و کار شما به اندازه متوسط افزایش می یابد برای نتایج موثر در نظر بگیرید. در حالی که اگر یک ،ب و کار در مقیاس بزرگ هستید، تجسم داده ها ضروری است. این نه تنها مجموعه داده های عظیم را ساده می کند، بلکه به شما کمک می کند تا تصمیمات تجاری سریع و آگاهانه بگیرید.
این مقاله را به،وان سرنخ خود در نظر بگیرید تا هر گونه ابزار تجسم داده را امتحان کنید. آماده آزمون و خطا باشید تا ابزارهایی را بیابید که به بهترین نحو با نیازهای ،ب و کار شما مطابقت دارند. برو تحقیق کن و اجرا کن!
Microsoft Power BI یک پلت فرم هوش تجاری است که مجموعه ای از ابزارهای تجسم و تجزیه و تحلیل داده ها را برای ایجاد داشبوردها، گزارش ها و نمودارهای تعاملی فراهم می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا به منابع داده متنوعی مانند صفحات گسترده ا،ل، پایگاه های داده، خدمات مبتنی بر ابر و بسیاری دیگر متصل شوند.
یکی از بهترین ابزارهای تجسم داده ها واتاگراف بیشتر توسط آژانس های بازاریابی به منظور ایجاد داده های م،ادار و کاربردی تر برای مشتریان خود استفاده می شود. این داده های خام را در یک نسخه روشن و تصمیم محور نشان می دهد. در حین انجام این کار، Whatagraph مجموعه داده های متعددی را برای تجسم داده ها مانند نمودار دایره ای، نمودار میله ای، نمودار، تصاویر و نقشه ها ارائه می دهد. داده های تجسمی می تواند تعامل بین آژانس ها و مشتریان آنها را تقویت کند.
DataWrapper توسط بسیاری از توسعه دهندگان، رو،مه نگاران و طراحان از چندین کشور اروپایی و برخی از ایالات متحده ساخته شده است. این ابزار با هدف اصلی کمک به رو،مهنگاران برای ایجاد سریع نمودارهای تجسم دادهها ساخته شده است تا پایهای برای داستانهای خود فراهم کند. با این حال، هر ،ی یا هر ،ب و کاری که به دنبال نمایش داده های مشابه است، می تواند از آن استفاده کند. همچنین دارای ابزارهای همکاری متعددی است که به کاربران امکان می دهد گزارش ها و داشبورد خود را با اعضای تیم و سایر ذینفعان به اشتراک بگذارند.
بیایید درست شیرجه بزنیم
1. AgencyAnalytics
منبع: Agency Analytics
میتو،د پروژهها را بهصورت رایگان روی پلتفرمها به،وان اپلیکیشن ایجاد و منتشر کنید.
با استفاده از Whatagraph، عادلانه است که با برگه های ا،ل یا تیمی از تحلیلگران داده خداحافظی کنید. خبر خوب! از آنجایی که Whatagraph در گزارش های بازاریابی نیز برجسته شده است، می تو،د ابزارهای خود را به هم متصل کنید و همه KPI های خود را در داشبورد زیبا تجسم کنید و گزارش هایی را در زمان واقعی دریافت کنید که به مشتریان اجازه می دهد واکنش های فوری نشان دهند.
4. Microsoft Power BI
منبع: Microsoft Power BI
Zo، Analytics یک ابزار قدرتمند و کاربر پسند است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش ارائه می دهد. چه مالک یک ،ب و کار کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، فکر می کنم ارزش آن را دارد که به ،وان راه حلی برای نیازهای تجزیه و تحلیل داده خود در نظر بگیرید.
9. نمودار گوگل
منبع: نمودار گوگل
Looker یک پلت فرم قدرتمند و انعطاف پذیر است که می تواند به ،ب و کارها کمک کند تا پتانسیل کامل داده های خود را آزاد کنند. چه به دنبال به دست آوردن بینش از دادههای مشتری، ردیابی معیارهای کلیدی عملکرد یا تجزیه و تحلیل عملیات تجاری باشید، Looker ابزارها و ویژگیهایی را که برای موفقیت به آن نیاز دارید ارائه میکند.
8. Zo، Analytics
منبع: Zo، Analytics
نگاه کننده یک پلت فرم تجزیه و تحلیل داده و هوش تجاری بسیار توانمند است که مجموعه وسیعی از ویژگی ها و عملکردها را ارائه می دهد. این یک راه حل مبتنی بر ابر است که به شرکت ها در هر اندازه امکان می دهد به منابع داده خود متصل شوند و تصاویر، گزارش ها و داشبوردهای سفارشی داده را بسازند. همچنین دارای ابزارهای همکاری متعددی است که به کاربران امکان می دهد گزارش ها و داشبورد خود را با اعضای تیم و سایر ذینفعان به اشتراک بگذارند.
داده ها، در صورت استفاده دقیق، پتانسیل افزایش یا تغییر کامل ،ب و کار آنلاین شما را دارند. فرض کنید یک مجموعه داده در برگه ا،ل خود ذخیره کرده اید. شما باید از این داده ها نمودار، نمودار یا ،صر بصری بسازید تا قابل استفاده باشد و نمی تو،د از روی داده ها تصمیمات آگاهانه بگیرید. چگونه دیگر روندها و ال،ا را ترسیم می کنید و رفتارهای مصرف کننده را تحلیل می کنید؟
یک گام بزرگ برای ارتقاء مقیاس ،ب و کار شما، حرکت از داشتن داده به استفاده از داده است.
Zo، Analytics یک ابزار عالی هوش تجاری و تجزیه و تحلیل است که به سازمان ها در تجزیه و تحلیل داده ها و تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند. از دیدگاه من، یکی از مزایای کلیدی Zo، Analytics رابط کاربر پسند آن است. فکر میکنم پیمایش آسان است، حتی برای کاربر، که ممکن است با تجزیه و تحلیل دادهها آشنا نباشند. قابلیت کشیدن و رها ، را ارائه می دهد که ایجاد گزارش ها و داشبوردهای سفارشی را بدون نیاز به کدنویسی پیچیده آسان می کند.
این مقاله هشت ابزار رایگان تجسم داده را در نظر گرفته است.
بهترین نرم افزار رایگان تجسم داده ها
اگر از یک پیشینه غیر فنی هستید و به دنبال ابزاری هستید که داده ها را به سرعت آنلاین منتشر کند، اینفوگرام ابزار تجسم داده های شما است. این طراحی شده است تا کاربران غیر فنی مانند طراحان، بازاریابان و دیگر متخصصان تجاری را در ذهن نگه دارد. در حالی که نسخه پولی این ابزار بسیاری از ویژگی ها را باز می کند، می تو،د آنها را برای مدت معینی به صورت رایگان امتحان کنید.
AgencyAnalytics طیف وسیعی از ویژگی ها از جمله داشبوردهای قابل تنظیم، گزارش بر،ب سفید و ادغام با انواع ابزارهای شخص ثالث از جمله Google Analytics، Facebook، Twitter و غیره را ارائه می دهد. این به کاربران اجازه می دهد تا گزارش های سفارشی برای مشتریان ایجاد کنند و به روز رس، داده ها را در زمان واقعی ارائه می دهد.
2. HubS،
منبع: HubS،
بسیاری از ابزارهای گزارش بازاریابی نیز برای ارتقاء بازاریابی به سطح بعدی در دسترس هستند. در حالی که برخی از ابزارهای تجسم داده دارای نسخه های پولی هستند، بسیاری از ابزارهای تجسم داده رایگان با ویژگی های عالی وجود دارد. بهترین ،مت؟ نیازی نیست به پشتیب، IT تکیه کنید.
نمودار گوگل یک ابزار رایگان و مبتنی بر وب است که توسط Google ارائه شده است که به کاربران امکان می دهد نمودارها و نمودارهای تعاملی برای تجسم داده ها ایجاد کنند. این یک ابزار مفید برای ایجاد نمودارهای بصری جذاب و آموزنده است که می تواند در صفحات وب جاسازی شود و با دیگران به اشتراک گذاشته شود.
به نظر من، Microsoft Power BI یکی از قدرتمندترین ابزارهای هوش تجاری موجود در بازار امروز است. این یک پلتفرم تجسم و تجزیه و تحلیل داده مبتنی بر ابر است که به مشاغل در هر اندازه کمک می کند تا از داده های خود بینش ،ب کنند. یکی از نقاط قوت کلیدی Power BI رابط کاربر پسند آن است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی تصاویر خود را پیمایش و سفارشی کنند. همچنین طیف وسیعی از ویژگیهای همکاری و اشتراکگذاری را ارائه میدهد که اشتراکگذاری گزارشها و داشبوردها را با همکاران و ذینفعان آسان میکند.
5. Google Data Studio
منبع: Google Data Studio
طراحی شده است تا کاربر پسند و شهودی باشد، حتی برای کاربر، که تجربه کمی در تجزیه و تحلیل داده ها دارند یا اصلاً تجربه ندارند. مجموعه ای از قالب ها و رابط های از پیش ساخته شده را ارائه می دهد که اتصال به منابع داده محبوب مانند Google Analytics، Google Sheets و غیره را آسان می کند. به طور کلی، Google Data Studio یک پلت فرم قدرتمند و انعطاف پذیر است که می تواند به ،ب و کارها کمک کند تا پتانسیل کامل داده های خود را باز کنند.
6. DataWrapper
منبع: DataWrapper
یک تجارت با داده های مصرف کننده بزرگ سروکار دارد. با این حال، اگر داده ها تجسم شوند، درک اطلاعات موجود می تواند آسان تر باشد.
ابزارهای تجسم داده HubS، طیف وسیعی از ویژگیها از جمله داشبورد قابل تنظیم، گزارشدهی پیشرفته و ادغام با انواع ابزارهای شخص ثالث از جمله Google Analytics و Salesforce را ارائه میدهند. این ابزارها بینشهای بیدرنگ درباره عملکرد فروش و بازاریابی خود به ،بوکارها ارائه میکنند و به شناسایی زمینههای بهبود کمک میکنند.
3. Whatagraph
منبع: Whatagraph
بنابراین اگر می خواهید عمیقاً در ایجاد تصاویر فانتزی برای فیس بوک، اسلایدها، پوسترها و سایر اینفوگرافیک ها غوطه ور شوید، این ابزار را امتحان کنید! مطمئناً یکی از آن ابزارهای رایگان تجسم داده است که باید از آن استفاده کنید!
بسته بندی
نسخه رایگان این ابزار به شما امکان می دهد تا 10000 نمودار ایجاد کنید، در حالی که نسخه پولی بیش از این را پشتیب، می کند. این یک ابزار مبتنی بر وب با فضای آکادمی است در صورتی که شما یا تیمتان بخواهید با استفاده از این ابزار در ک، های آموزشی آنلاین شرکت کنید. به علاوه، این ابزار یک منطقه گا،ی برای آپلود داده ها و تجسم آنها برای اشتراک گذاری ارائه می دهد.
7. نگاه کننده
منبع: Looker
نسخه رایگان این ابزار به شما امکان می دهد تا 10 پروژه ایجاد کنید. این ابزار ویژگی های زیر را ارائه می دهد:
رابط را ،ش و رها کن
نمودارها و نمودارهای تعاملی
بیش از 35 نوع نمودار دیگر.
HubS، یک پلتفرم نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که ابزارهای قدرتمند تجسم داده را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهد. به نظر من، این ابزار ارزشمندی است که به ،بوکارها اجازه میدهد تا تعاملات خود را با مشتریان مدیریت کنند و در عین حال تجسم دادههای واضح و روشنگری را نیز ارائه دهند.
نمودارهای گوگل انواع نمودارها از جمله نمودارهای خطی، میله ای، دایره ای و پراکنده و همچنین گزینه های پیشرفته تری مانند نمودارهای جغرافیایی و ج، زم، را ارائه می دهد. همچنین گزینه های سفارشی سازی مانند تغییر رنگ ها، فونت ها و ،اوین نمودار را فراهم می کند. یکی از مزایای Google Charts سهولت استفاده از آن است. از یک API ساده و شهودی استفاده می کند که ادغام نمودارها را در برنامه های وب برای توسعه دهندگان آسان می کند. علاوه بر این، از طیف گسترده ای از فرمت های داده پشتیب، می کند و به روز رس، های بلادرنگ را برای داده های پویا ارائه می دهد.