در اینجا برخی از بهترین ویژگی های آن آورده شده است:
- خطوط لوله فروش بسیار قابل تنظیم
- تجزیه و تحلیل فروش هوشمندانه
- تقویم و ابزارهای مدیریت وظایف
- ثبت فعالیت و سابقه تماس
- یادآوری وظایف پیگیری
monday.com
این به شما امکان می دهد خط لوله کامل شرکت خود را که بر اساس نمایندگان فروش گروه بندی شده اند بررسی کنید، بنابراین می تو،د تعیین کنید که بهترین عملکرد شما چه ،، هستند. شما می تو،د با اندازه گیری و پیش بینی فروش خود، اه، واقع بینانه تعیین کنید و مشکلات را قبل از اینکه بر درآمد شما تأثیر بگذارد، حل کنید.
ویژگی های برجسته عبارتند از:
- پایگاه داده مدیریت تماس
- گزارش فروش و تجزیه و تحلیل
- ادغام ها
- جستجوی فروش
کپسول
در اینجا برخی از ویژگی های برجسته برنامه CRM ارائه شده است:
- ارسال و پیگیری ایمیل
- مسیریابی سرب
- ثبت لینک
- گزارش های درجه سازم،
- اتوماسیون گردش کار
Freshworks CRM
Freshworks CRM، یک ابزار مدیریت مشتری، مدیریت خط لوله، امتیازدهی سرنخ، بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی و تلفن و ایمیل داخلی را ارائه می دهد.
با پیوند رابطه و مسیریابی سرنخ، نمایندگان فروش شما می توانند فوراً سرنخ های گرم را دنبال کنند. برای مثال، سرنخها بهطور خودکار بسته به فعالیتهایشان، از جمله ایمیلها، تماسهای تلفنی یا تعامل با یک کمپین بازاریابی، در زمان واقعی به سمت نمایندگان فروش هدایت میشوند.
همچنین، ابزارهای مدیریت مشتری، ،بوکارها را قادر میسازد تا ارتباطات خود را با مصرفکنندگان آینده و فعلی به شیوهای یکپارچه مدیریت کنند.
بهترین ابزارهای مدیریت مشتری در سال 2023
یکی از قوی ترین ویژگی های Zo، CRM ارتباط چند کاناله با مشتریان است. زیرا این ویژگی تیم های فروش را قادر می سازد تا با مشتریان در هر کجا که هستند ارتباط برقرار کنند. Zo، CRM همچنین یک سیستم قوی برای خودکارسازی و تجزیه و تحلیل عملکردهای فروش ،ب و کار شما، مدیریت سرنخ ها، فعالیت های مشتری و پیش بینی روند فروش ارائه می دهد.
به طور خلاصه، Insightly به شما کمک می کند تا دید واضحی از ساختار یک سازمان و تعامل با برند خود ایجاد کنید.
ابزار مدیریت مشتری به شما در مدیریت فروش، ساده ، عملیات و ترتیب دادن مکالمات مشتری هدفمند کمک می کند. در نتیجه، ،بوکارها ممکن است بهتر به مشتریان خود خدمت کنند، روابط قویتری با مشتری ایجاد کنند و سود را افزایش دهند. اما نرم افزار مدیریت مشتری راه حل ی،، نیست. هر ،ب و کاری نیازهای متفاوتی دارد و هر سیستم مدیریت مشتری ویژگی های برجسته خود را دارد.
با مدیریت سرنخ، می تو،د فرم ها را مستقیماً در monday.com ایجاد کرده و آنها را در وب سایت خود قرار دهید. سپس، ارسالها مستقیماً در هیئت مدیره monday.com شما جمعآوری میشوند و ابزار تمام دادهها و فعالیتهای مخاطبین شما از جمله تماسها، ایمیلها و جلسات را ذخیره میکند.
این نرم افزار دارای ویژگی ها و قابلیت هایی است که به شما در ایجاد شفافیت کامل برای مشتریان خود کمک می کند. این باعث صرفه جویی در زمان زیادی از روز شما می شود که برای به روز رس، مشتریان خود در مورد وضعیت پروژه، آماده شدن برای یک جلسه وضعیت هفتگی یا ایجاد یک گزارش ماهانه صرف می کنید.
برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از:
- مدیریت خط لوله
- امتیازدهی پیشرو
- بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی
- تماس های صوتی داخلی
- گزارش های فروش
- گزارش های عمیق
Zendesk
برای مشاهده برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار مدیریت مشتری Zo،، لیست زیر را بررسی کنید:
- مدیریت خط لوله
- امتیازدهی پیشرو
- بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی
- داشبوردها و گزارش های قابل تنظیم
- ادغام های چندگانه
با بصیرت
اگرچه فرآیند مربوط به نقاط مشکل مشتریان ممکن است ساده به نظر برسد، اما بسیار پیچیده است. بر اساس این مطالعه، می توان آن را به چهار نقطه درد اصلی ت،یم کرد: مالی، بهره وری، فرآیند و پشتیب،. بررسی نقاط درد هر مشتری در این دستهها به شما این امکان را میدهد که شروع کنید به این فکر کنید که چگونه شرکت یا محصول خود را به ،وان راهحلی برای مشکلات مشتری احتمالی خود قرار دهید و چه چیزی برای راضی نگه داشتن آنها لازم است.
با نرمافزار مدیریت کلاینت یکپارچه Zo،، فعالیتهای سرنخ، ترجیحات ،یدار مشتری را ردیابی کنید و به فهرستهای قیمت یا اسناد دسترسی داشته باشید بدون اینکه برنامهها را در چندین دستگاه جابجا کنید.
ابزارهای مدیریت مشتری دارای طیف گسترده ای از انتخاب ها هستند. برخی از آنها می توانند در مناطق مختلف اعمال شوند. اینجاست که نرم افزار مدیریت مشتری برای سازماندهی و آسان ، زندگی تجاری شما وارد عمل می شود.
علاوه بر این، monday.com می تواند برای مدیریت انواع مشتریان استفاده شود. دارای قابلیتی است که به شما امکان می دهد یک برد CRM ایجاد کنید تا تمام اطلاعات مشتری شما متمرکز شود. این یک طرح کاملاً قابل تنظیم خواهد بود.
Salesforce یک نرم افزار CRM مبتنی بر ابر ارائه می دهد که می تواند اطلاعات و تعامل مشتری را از یک مکان ردیابی کند. Salesforce CRM یکی از بهترین سیستم های مدیریت مشتری برای نظارت بر فرآیندهای بازاریابی و فروش شرکت شما است. اتوماسیون فروش قوی، مدیریت تماس، و ابزارهای اسناد بازاریابی را ارائه می دهد.
این پلتفرم یک نسخه رایگان ارائه می دهد که شامل نسخه Lite ابزارهای CRM پولی آن است. چه یک تیم کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، HubS، به شما امکان دسترسی به هزاران ویژگی کاربردی را می دهد تا بتو،د پایگاه داده مشتریان خود را بدون محدودیت زم، یا تاریخ انقضا بسازید.
یکی از مفیدترین محصولات Salesforce ابزار پیش بینی فروش آن است. با استفاده از پیشبینی فروش، میتو،د تصویری بیدرنگ از پیشبینیهای نمایندگان فروش خود به دست آورید.
راهحلهای بازاریابی ایمیل و پیامک Keap به شما کمک میکند تا سرنخهای خود را بر اساس معیارهای مشخص شده به مشتریان بالقوه ت،یم کنید. حتی یک فرم ساز ارائه می دهد که به شما امکان می دهد فرم های سفارشی طراحی کنید که می توانند بلافاصله در وب سایت شما ادغام شوند. برای اطمینان از پیگیری به طور خودکار اقدام می کند!
بیایید برخی از بهترین ویژگی های سیستم مدیریت مشتری را ببینیم:
- مدیریت خط لوله و پیش بینی فروش
- تماس با مدیریت
- مدیریت نقل قول
- مدیریت رهبری
- داشبورد پویا و گزارش های سفارشی
- ادغام یکپارچه ایمیل
،ید
ویژگی هایی که سیستم مدیریت مشتری ارائه می دهد را خلاصه کنید:
- جستجوی فروش
- ایجاد فرم های سفارشی
- ایمیل های از پیش نوشته شده
- گزارش گیری پیشرفته
- جذب خودکار سرب
- سازنده صفحه فرود
Zo، CRM
علاوه بر این، از آنجایی که ارتباط درست در CRM اتفاق می افتد، به طور خودکار ثبت می شود. هنگامی که تماس ها، ایمیل ها و هر فعالیت دیگری برای شما ثبت شد، می تو،د ورود به موقع دستی داده را حذف کنید.
مدیریت مشتری یکی از مهمترین جنبه های یک ،ب و کار موفق است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یک مشتری خوشحال یک مشتری وفادار است و می تواند اخبار ،ب و کار شما را منتشر کند و می تواند به افزایش فروش شما کمک کند.
Keap یکی دیگر از بهترین ابزارهای مدیریت مشتری است که تمام ارتباطات مشتری، بازاریابی، پرداخت ها و فعالیت ها را در یک مکان پیگیری می کند. نرمافزار مدیریت کلاینت به جمعآوری سرنخهای بیشتر و تبدیل مشتریان بیشتری کمک میکند.
نمایندگان فروش می توانند از طریق کانال های متعدد از جمله تلفن، ایمیل، چت زنده، رسانه های اجتماعی و فرم های وب با مشتریان احتمالی تماس بگیرند. به علاوه، به نمایندگان فروش اجازه می دهد تا اثربخشی ارتباطات خود را اندازه گیری کنند و بهترین زمان و کانال را برای دستیابی به مشتریان بالقوه بیابند.
دستیار فروش هوش مصنوعی Pipedrive یک راه حل یک مرحله ای است زیرا نه تنها به کارکنان فروش شما آموزش می دهد، بلکه از الگوریتم هایی برای تجزیه و تحلیل عملکرد قبلی آنها و ارائه بینش های خاص و توصیه های اتوماسیون به آنها استفاده می کند.
در این مقاله، 10 بهترین ابزار مدیریت مشتری در بازار را بررسی خواهیم کرد و همچنین به انتخاب بهترین ابزار CRM برای مشاغل کوچک کمک خواهیم کرد.
monday.com یک راه حل گردش کار و مدیریت تیم است که به مدیریت موثر سرنخ ها، روابط با مشتری، خطوط لوله فروش و وظایف در یک مکان کمک می کند.
در قلب هر ،ب و کاری یک هدف اصلی قرار داده شده است: ارائه راه حل برای نقاط درد مشتریان. برای انجام این کار، آنها باید چندین فرآیند مرتبط با مشتری را مدیریت کنند. اگر در فرآیند فروش به درستی مدیریت نشود، ممکن است فروش از دست رفته باشد.
فرم های گمرکی ارائه شده توسط Keap می توانند مستقیماً در صفحات فرود وب سایت شما جاسازی شوند و آنها به طور خودکار اقدامات خاصی را آغاز می کنند. بنابراین، تیمهای بازاریابی و پشتیب، فروش شما میتوانند در هر زمان و به موقع پیگیری کنند.
Pipedrive به ،وان یکی از بهترین ابزارهای مدیریت مشتری در صنعت ابزار SaaS شناخته می شود. این ویژگیها شامل مدیریت خط لوله، فرمهای وب، رباتهای گفتگو، اتوماسیون گردش کار و کمک فروش مبتنی بر هوش مصنوعی است. از طریق اتوماسیون گردش کار، می تو،د کارهای تکراری را خودکار کنید.
در حالی که ارزیابی برنامههای نرمافزار مدیریت مشتری میتواند ترسناک به نظر برسد، یافتن ویژگیهای منحصربهفرد هر یک از آنها مهم است، بنابراین میتو،د برنامهای را پیدا کنید که برای ،بوکار شما بهترین کارایی را دارد.
در اینجا برخی از بهترین ابزارها برای نمایندگان فروش شما آمده است.
- Hubs، CRM
- Pipedrive
- نیروی فروش
- ،ید
- Zo، CRM
- با بصیرت
- Freshworks CRM
- Zendesk
- کپسول
- monday.com
Hubs، CRM
منحصر به فرد ترین ویژگی این است که کپسول شخصی سازی عمیق را تسهیل می کند. میتو،د فیلدهای سفارشی را به سوابق ،بوکار خود، بر،بهای سفارشی برای دستهبندی مخاطبین بر اساس نیازهای ،بوکارتان، نقاط عطف فروش سفارشی متن، با فرآیندتان و فهرستهای سفارشی مخاطبین بر اساس فیلترها اضافه کنید.
Insightly رسیدگی به مشتریان بالقوه و مشتریان را ساده می کند. این پلت فرمی را برای ساخت برنامه های سفارشی با قو،ن اعتبارسنجی، فیلدهای مح،ه شده، اتوماسیون گردش کار، داشبوردها و گزارش ها فراهم می کند.
در اینجا برخی از ویژگی های برجسته نرم افزار مدیریت مشتری HubS، آمده است:
- تماس با مدیریت
- مراحل معامله
- داشبوردهای روزانه
- رهبری مدیریت وظیفه
- ضبط خودکار داده ها
- گزارش در زمان واقعی
Pipedrive
همچنین با نرم افزار مدیریت کلاینت می تو،د این نقاط دردناک را به راحتی برطرف کنید. این برای کمک به ،ب و کارها در مدیریت روابط با مشتریان خود و همچنین مشتریان بالقوه در دسترس است. همچنین شرکتها را قادر میسازد تا فعالیتهای تکراری را خودکار کنند و به تیم اجازه میدهد بر روی وظایف با اولویت بالاتر تمرکز کند.
Zendesk یک نرم افزار خدمات مشتری است که راه حل های مدیریت مشتری را نیز برای بهبود ارتباطات و ارتباط با مشتریان ارائه می دهد. ویژگی منحصر به فرد آن تمرکز بر نزدیک ، تیم های فروش و پشتیب، است.
Capsule یک ابزار مدیریت مشتری است که مدیریت تماس، خط لوله فروش و مدیریت وظایف را ارائه می دهد. این برای استارت آپ ها ایده آل است زیرا دارای ویژگی های عالی مدیریت سرنخ و توانایی یکپارچه سازی ایمیل است.
HubS، CRM یک نرم افزار مدیریت مشتری یکپارچه برای کمک به رشد ،ب و کار شما است. سازگار، یکپارچه و ساده برای استفاده است. HubS، راه حل هایی مانند ردیابی ایمیل و اعلان ها، ردیابی بالقوه، زمان بندی جلسات و حتی چت زنده را ارائه می دهد تا بتو،د با مهم ترین مشتریان خود در ارتباط باشید.
زمان بیشتری را صرف ورود به نرم افزارهای مختلف برای پیگیری مشتریان خود نسبت به کارهای واقعی خط مقدم می کنید؟ بنابراین، زمان آن رسیده است که شما باید به سمت آن حرکت کنید ابزارهای مدیریت مشتری
در اینجا برخی از ویژگی های monday.com CRM ارائه شده است:
- مدیریت خط لوله فروش
- تماس با مدیریت
- بررسی متمرکز داده ها
- امتیازدهی پیشرو
- قیف های فروش سفارشی
- رابط کاربر پسند
- مدیریت کارها
بسته بندی
ما امیدواریم این لیست از بهترین ابزارهای مدیریت مشتری به شما کمک می کند تعیین کنید کدام پلتفرم برای نیازهای شما من، است. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را انتخاب کنید که من، ،ب و کار شما است و دست به کار شوید! برو مشتریانت را خوشحال کن!
منبع: https://di،alagencynetwork.com/top-best-client-management-tools/
بنابراین، مطمئن شوید که نرم افزار انتخابی شما دارای تمام ویژگی های مهم مدیریت مشتری برای ،ب و کار شما است، مانند مدیریت تماس، داشبورد خط لوله فروش و اتوماسیون فروش.
HubS، CRM به شما این امکان را می دهد که زمان کمتری برای ثبت یادداشت ها و زمان بیشتری برای ایجاد روابط صرف کنید.
قابلیت تلفن داخلی و ایمیل بهترین ویژگی هایی است که Freshworks ارائه می دهد. به جای ادغام با سایر پلتفرمها، نمایندگان شما میتوانند تماس برقرار کنند، ایمیل ارسال کنند و مستقیماً در CRM با مشتریان احتمالی در تماس باشند. برای تماس با مشتریان احتمالی، میتو،د شمارههای محلی و رایگان را در Freshworks ،یداری کنید و آنها را به نمایندگان فروش اختصاص دهید تا آنها یک خط تلفن منحصر به فرد داشته باشند.
در اینجا برخی از ویژگی های نرم افزار CRM Pipedrive عبارتند از:
- اتوماسیون فروش
- مدیریت رهبری
- بینش و گزارش های زمان واقعی
- تماس با مدیریت
- مدیریت خط لوله فروش
نیروی فروش
این یک ابزار فروش یکپارچه برای ردیابی تاریخچه ارتباطات مشتریان، ساده ، فعالیت های فروش روزانه، و نظارت بر هر مشتری در حین حرکت در قیف فروش است.