10 هک فروش که باید بدانید چگونه یک محصول را درست بازاریابی کنید

رسانه های اجتماعی دارایی ارزشمندی برای هر ،ب و کاری است که به دنبال افزایش دسترسی و تعامل است. محتوای خلاقانه‌ای را که مستقیماً به محصول یا خدمات شما مربوط می‌شود در پلتفرم‌های مختلف، از توییتر و فیس‌بوک گرفته تا اینستاگرام و یوتیوب، به اشتراک بگذارید – کاربران را به سمت تعامل با صفحه برند شما سوق می‌دهد. استفاده از اینفلوئنسرهای صنعت نیز می تواند از نظر افزایش دید آنچه شما ارائه می دهید بسیار سودمند باشد. بنابراین این گزینه را برای حدا،ر تأثیر بررسی کنید.

6. پلتفرم های تعامل فروش را درگیر کنید

دانستن اینکه مشتریان در مورد شما چه فکری می کنند، کلید موفقیت است. برای جمع‌آوری بازخورد ارزشمند آن‌ها، نه فقط از طریق نظرسنجی‌ها و بررسی‌ها، بلکه با تعامل فعال با آن‌ها، وقت بگذارید تا بتو،د به طور مداوم محصول یا خدمات خود را بهبود ببخشید. انجام این کار به طور منظم مشتریان راضی را تضمین می کند که بیش از حد مایل به تایید آن هستند.

هک-فروش-شما-باید-باید-چگونه-یک محصول را به بازار عرضه کنید

8. توسعه روابط با مشتریان فعلی

با گذشت زمان، به یاد داشته باشید که چه چیزی مشتریان را جذب می کند: سخت کوشی و فداکاری!

بازاریابان باهوش می دانند که موفقیت در یافتن تعادل من، بین استراتژی های خلاقانه و مدیریت هوشمندانه بودجه است.

رویدادها می توانند به شما در ایجاد علاقه به محصول خود و ایجاد روابط با مشتریان کمک کنند. مطمئن شوید که از قبل مسابقه را به خوبی تبلیغ کرده اید و جوایز جذابی را ارائه می دهید. بسته به اندازه ،ب و کار شما، میزب، یک رویداد ممکن است شامل یافتن یک فضای فیزیکی و سازماندهی پیشنهادات غذا/نوشیدنی باشد، اما حتی شرکت‌های کوچک نیز می‌توانند به لطف پلتفرم‌های استریم، رویدادهای مجازی را میزب، کنند.

3. تخفیف بدهید

حفظ روابط قوی با مشتریان برای هر ،ب و کاری ضروری است. با برقراری ارتباط پس از فروش یا خدمات، وفاداری را ایجاد کنید و تبلیغات دهان به دهان را تشویق کنید – اعلان‌های ایمیل، تماس‌های تلفنی یا پیام‌های شخصی راه‌های عالی برای حفظ ارتباط مشتریان فعلی هستند! این تعاملات به شما کمک می کند تا یک رابطه مداوم را تقویت کنید که می تواند منجر به ،یدهای تکراری شود.

9. از تاکتیک های سئو استفاده کنید

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به بهبود دید وب سایت ها در موتورهای جستجو مانند Google کمک می کند، که می تواند منجر به هدایت ترافیک بیشتر به سمت آنها شود. این امر به ویژه در هنگام فروش آنلاین محصولات مهم می شود زیرا جستجوهای ارگ،ک محرک های کلیدی نرخ تبدیل فروش هستند. در حال اجرا تاکتیک های سئو مانند بهینه سازی ،اوین و توضیحات در صفحات وب و همچنین ایجاد کلمات کلیدی مرتبط به مشتریان بالقوه کمک می کند تا هنگام جستجوی آنلاین برای محصولات یا خدمات خاص مرتبط با شما، به راحتی شما را پیدا کنند.

اینها تنها تعدادی از هک های فروش هستند که بازاریابان باید هنگام تبلیغ یک محصول یا خدمات در نظر بگیرند. صرف نظر از اندازه شرکت شما، سرمایه‌گذاری در خدمات طراحی وب حرفه‌ای و میزب، رویدادها می‌تواند به ایجاد کمپین‌های بازاریابی مؤثر کمک کند که درآمد را افزایش دهد. ارائه تخفیف، ایجاد ویدیوهای قانع‌کننده، و استفاده از پلتفرم‌های تعامل فروش نیز راه‌های بسیار خوبی برای ،ب‌وکارهای کوچک و همچنین شرکت‌های بزرگ‌تر برای دسترسی آسان‌تر به مشتریان بالقوه است.

مواد تبلیغاتی مانند بروشورها، پوسترها و بروشورها هنوز راه‌های مؤثری هستند تا مردم از مزایای محصول یا خدمات شما مطلع شوند، بدون اینکه یک کمپین تبلیغاتی کامل که مستقیماً برای آنها طراحی شود. علاوه بر این، اقلام تبلیغاتی مانند تی‌شرت‌ها و خودکارهای مارکدار نیز می‌توانند در رویدادها یا کنفرانس‌ها به ،وان تبلیغات پیاده روی عمل کنند.

نتیجه

طبق تحقیقات HubS،، 82 درصد از بازاریابان از بازاریابی محتوا برای افزایش نرخ تعامل خود استفاده می کنند. ویدئوها یکی از محبوب ترین راه ها برای تبلیغ محصول شما هستند و به مشتریان نگاه عمیق تری به محصول شما می دهند. و برای اجرای این ایده به بودجه هنگفتی نیاز نیست. شما می تو،د استفاده کنید Movavi Video Editor برای ایجاد ویدیوهای جذاب که ویژگی ها و مزایای محصول شما را به نمایش می گذارد. ایجاد ویدئوهای آموزشی، نمایش محصول و ویدئوهای تبلیغاتی می‌تواند راه‌های موثری برای دستیابی به مشتریان بالقوه باشد و احتمال ،ید مجدد آنها را در آینده افزایش دهد.

اما حتی با منابع محدود، راه هایی برای اجرای یک برنامه بازاریابی موفق بدون ش،تن بانک وجود دارد. برای یادگیری 10 هک فروش برتر طراحی شده برای مشاغل کوچک – از ایجاد محتوای دیجیتال تا قراردادهای مقرون به صرفه – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!

1. یک وب سایت ایجاد کنید

با تلاش مداوم با استفاده از این استراتژی های اثبات شده – همراه با تکیه بر هک های مدرن در صورت نیاز – هر نوع ،ب و کاری می تواند پایگاه مشتریان خود را به طور ارگ،ک و بدون ش،تن بانک رشد دهد. موفق باشید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/sales-hacks-you-s،uld-know-،w-to-market-a-،uct-right/وب سایت شما می تواند یک دارایی قدرتمند در تلاش های بازاریابی شما باشد. مطمئن شوید که بهترین چیزهایی را که ارائه می‌دهید با تصاویری خیره‌کننده و توضیحات آموزنده و مختصر محصول به نمایش می‌گذارید – این کلید ایجاد اولین تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه است. این به مشتریان شما مقصدی برای ،ید ارائه می دهد. سرمایه گذاری در خدمات طراحی وب سایت حرفه ای همچنین می تواند به اطمینان حاصل شود که سایت شما شیک، مدرن و قابل اعتماد به نظر می رسد.

2. میزبان رویدادها

پلتفرم‌های تعامل فروش به شما امکان می‌دهند داده‌های مشتری را مدیریت و ردیابی کنید و به شما امکان می‌دهد نیازها و ترجیحات آنها را بهتر درک کنید. به این ترتیب، می تو،د روابط قوی تری با مشتریان ایجاد کنید و اطلاعات مورد نیاز آنها در مورد محصول یا خدمات خود را به راحتی و به سرعت در اختیار آنها قرار دهید. نرم افزار تعامل فروش معمولاً شامل ویژگی هایی مانند مدیریت تماس، ردیابی ایمیل و برنامه جلسات است. آنها همچنین بینشی در مورد فرآیند فروش و می تواند به شما کمک کند ردیابی کنید که کدام فعالیت های بازاریابی منجر به معاملات بسته می شود.

7. بازخورد مشتریان را پیگیری کنید

ارائه تخفیف یک راه عالی برای تشویق مردم به ،ید محصول شما است. می تو،د از طریق کوپن یا کدهای ویژه تخفیف ارائه دهید. این همچنین می‌تواند شامل پیشنهادات ویژه مانند «یکی ب،، یکی بگیر» و سایر تبلیغات مشابه باشد.

هک های فروش-شما-باید- بد،د

4. اولویت بندی ویدیوها

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب