در زیر برخی از استراتژیهای کلیدی رسانههای اجتماعی وجود دارد که کارآفرینان و بازاریابان آنلاین میتوانند برای رسیدن به اه، خود از آنها استفاده کنند.
1. حساب های رسانه های اجتماعی خود را به سایت تجارت الکترونیک خود پیوند دهید
مقالات وبلاگ شما باید از استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خاصی استفاده کنند و جذاب باشند تا کاربران بتوانند آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند، نظر بدهند و به پست شما واکنش نشان دهند – درست همانطور که در برنامه های رسانه های اجتماعی انجام می دهند. علاوه بر تقویت حضور آنلاین یک ،ب و کار، یک وبلاگ جذاب می تواند برای نشان دادن تخصص و اقتدار برند شما، ایجاد اعتماد در بین مشتریان بالقوه شما و مشتریان فعلی استفاده شود.
3. استفاده کنید سپست های غم انگیز
اینفلوئنسر مارکتینگ نیز ابزار ارزشمندی برای ،ب و کارهایی است که امیدوارند در کوتاه ترین زمان ممکن دامنه خود را گسترش دهند. می تو،د از ابزارهای خاصی برای تعیین اینکه این شخصیت ها در جایگاه انتخابی شما هستند استفاده کنید. پس از دانستن اینکه آنها چه ،، هستند، زم، را برای درک استراتژی های آنها اختصاص دهید، ال،ا را مطالعه کنید و دلیل کلیک ، آنها را دریابید. این ،اصر را در ایجاد محتوای خود بگنج،د.
بر اساس گزارش شرکت تحقیقات بازار نیلسن در سال 2015، 73 درصد از مصرف کنندگان هزاره مایل به ،ید محصولات بیشتر از شرکت های پایدار و اخلاقی هستند. این رقم درصد بالاتری را نسبت به 66 درصد از افراد مورد بررسی در تمام گروه های سنی نشان می دهد.
10. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید
پلتفرمهای رسانههای اجتماعی میتوانند به،وان ابزاری قدرتمند برای بازاریابان دیجیتال با هدف تقویت ،بوکارهای کوچک، استارتآپها و فروشندگان آنلاین استفاده شوند.
در غیر این صورت، با آنها تماس بگیرید تا ببینید چگونه می تو،د همکاری کنید. توجه داشته باشید که این غولهای رسانههای اجتماعی زندگی پرمشغلهای دارند و ممکن است در شراکت با استارتآپها یا ،بوکارهای محلی مردد باشند. با این حال، امتحان ، ضرری ندارد.
14. هزینه تبلیغات در ش،ه های اجتماعی را بپردازید
ویدئوها در جلب و حفظ توجه کاربران موثرتر هستند. محبوبترین سایت میکروبلاگینگ نشان داد که کاربر، که ویدیوها را ،یب میکنند ده برابر افزایش در تعامل را تجربه کردهاند. علاوه بر این، پستهای یکپارچه ویدئویی در تمام ش،ههای رسانههای اجتماعی، هزینه کمتری را در هزینه هر مشارکت گزارش کردهاند.
اگر مشتریان شما با به اشتراک گذاشتن نظرات خود موافق نیستند، آنها را تشویق کنید که صفحه و محصولات شما را لایک کنند. درخواست از آنها برای به اشتراک گذاشتن نظرات یا نظرات خود نیز می تواند به جذب مشتریان بیشتر کمک کند. برخی از فروشندگان از محمولههای خود ع، میگیرند و در عین حال جزئیات گیرنده را به ،وان اثبات مشروعیت محو میکنند.
8. افزایش تعامل فالوورها
پلتفرم پیشرو به اشتراک گذاری تصویر حدا،ر 30 هشتگ را در یک پست امکان پذیر می کند. در عمل، بهتر است محتوای خود را به سه مورد محدود کنید، زیرا انجام بیشتر به قصد شما برای هدف قرار دادن بازار من، کمکی نمی کند. برای اینکه بد،د از کدام هشتگ من، استفاده کنید، اصطلاحات محبوب و خاص را انتخاب کنید. علاوه بر این، هشتگهای مرتبط و قابل کلیک را انتخاب کنید تا شانس اشتراکگذاری را افزایش دهید.
13. مطالعه کنید یا با اینفلوئنسرها همکاری کنید
از ویدیوهای آموزشی، وبینارها و توصیفات مشتری برای یک پست جذاب استفاده کنید. برجسته ، فرآیندهای تولید یا بسته بندی نیز ایده خوبی است. علاوه بر این، آپلود ویدیوهای زنده به جای ویدیوهای کنسروی ممکن است مؤثرتر و جذاب تر باشد. از آنجایی که ادغام ویدیوها در همه پستهای شما غیرممکن است، جاسازی یک تصویر یا تصاویر متحرک ممکن است تأثیر ی،، داشته باشد. فروش زنده همچنین یک روند در حال ظهور برای کارآفرینان در سراسر جهان است، به ویژه آنهایی که لباس و سایر اقلام می فروشند.
7. نظرات خیره کننده مشتریان را برجسته کنید
این روند که در ابتدا توسط مشهورترین سایت میکروبلاگینگ جهان ایجاد شد، تقریباً در همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب استفاده نمی شود. استفاده از هشتگها به ،بوکار شما امکان میدهد دسترسی شما را گسترش دهد، اما مشتریان هدف به احتمال زیاد در محتوای شما مشارکت میکنند.
یک نظرسنجی اخیر از Datareportal نشان می دهد که 58.4٪ از جمعیت جهان از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند که به بیش از 4.6 میلیارد نفر ترجمه می شود. به طور متوسط، یک کاربر 2.27 ساعت را صرف برنامه های دیجیتالی خاص مبتنی بر اتصال می کند، با 424 میلیون کاربر جدید که در 12 ماه گذشته قبل از ژانویه 2022 ثبت نام کرده اند. از آنجایی که آژانس های بازاریابی دیجیتال قصد دارند دسترسی مشتریان خود را بهینه کنند، بنابراین نیاز به آنلاین در دسترس است. کارشناسان بازاریابی دوست دارند وب من،. این ابزارها به ،بوکارها کمک میکنند تا با وجود رقابت شدید در صورت همراهی با استراتژیهای من،، به اه، خود برسند. در این مقاله بد،د که چگونه.
نحوه کار سایت های تجارت الکترونیک
سایتهای تجارت الکترونیک به شرکتها و صاحبان مشاغل اجازه میدهند تا کالاهای ملموس، محصولات نامشهود مانند خدمات و سایر اقلام دیجیتالی را در اینترنت بفروشند. کارآفرینان میتوانند این موارد را حفظ کنند یا از آنها برای گسترش دامنه دسترسی فروشگاههای فیزیکی خود استفاده کنند و امکان انجام معاملات سریع جه، را فراهم کنند.
علاوه بر برجسته ، نظرات مشتریان، شرکت ها می توانند محتوای مش،ین خود را تشویق کرده و به اشتراک بگذارند. خواه یک وبلاگ، نقد، تصویر یا ویدیو باشد، محتوا باید تجربه مثبت دنبال کنندگان شما را از استفاده از محصول شما نشان دهد. مسابقه ای راه اندازی کنید تا ببینید محتوای چه ،ی بیشترین تعامل یا لایک را دارد و به برندگان جوایزی ارائه دهید. علاوه بر این، از آنها بخواهید دوستان خود و حساب شما را تگ کنند. انجام این کار تعامل را افزایش می دهد و به ایجاد شهرت شما به ،وان یک برند که قادر به ارائه نتایج است کمک می کند.
11. بهترین زمان برای ارسال پست را مشخص کنید
علاوه بر پذیرش و پردازش سفارشها، ،بوکارها میتوانند پرداختها، نظارت، ترتیب حمل و نقل، تعامل با مشتریان یا ارائه پشتیب، پس از فروش را انجام دهند. از سایت های تجارت الکترونیک نیز می توان برای تقویت فرآیندهای بازاریابی و فروش استفاده کرد.
ایجاد یک حساب فهرست ،ب و کار محلی می تواند به برند شما کمک کند تا به ،یداران محلی دسترسی پیدا کند. با تکمیل این استراتژی با حضور در رسانه های اجتماعی همه کانال، استارتاپ ها و شرکت های کوچک می توانند آگاهی از برند را افزایش دهند، ،یداران بیشتری را جذب کنند، جریان درآمد را افزایش دهند و خدمات به موقع به مشتریان ارائه دهند.
با استراتژی من، که با سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتال تکمیل می شود، حضور اجتماعی می تواند نیروی قدرتمندی در افزایش آگاهی از برند، ایجاد اعتماد، گسترش دسترسی شما و افزایش جریان درآمد باشد.