14 نمونه الهام بخش “با صفحه تیم ملاقات کنید” توسط آژانس های دیجیتال

هدف اصلی صفحه Meet the Team همیشه این است که به کاربران نشان دهد شما چه تیمی هستید. این به شما بستگی دارد که هنگام ایجاد چنین صفحه ای دقیقاً چه هدفی دارید. با این حال، به خاطر داشته باشید که این صفحات قطعا به شما کمک می کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید!

سگ آژانس، اونی،، نیز در تصاویر تیم گنجانده شده است و ،وان او «افسر ارشد پارس است. ” چقدر بانمکه؟


KOTA

ما چند آژانس بازاریابی دیجیتال را فهرست کرده‌ایم که صفحات شگفت‌انگیز «ملاقات با تیم» را ایجاد کرده‌اند. حالا بیایید ببینیم این آژانس ها چه کاری را درست انجام می دهند! در زیر آژانس هایی هستند که ما برای الهام گرفتن انتخاب کرده ایم.

نور،

صفحات درباره ما یا ملاقات با تیم به شما امکان می دهد با کاربر، که از وب سایت شما بازدید می کنند تعامل داشته باشید. بنابراین، جدای از کاری که انجام می‌دهید و خدماتی که ارائه می‌دهید، به برقراری ارتباط واقعی‌تر کمک می‌کند و در عین حال این واقعیت را آشکار می‌کند که یک تیم پشت همه کار سخت وجود دارد.

یک لمس شخصی به صفحه خود اضافه کنید

در نهایت، ایجاد یک صفحه “با تیم ما ملاقات کنید” هویت شرکت شما را بیان می کند. در حالی که برای شرکت خود شخصیت ایجاد می کنید، آگاهی از برند را نیز افزایش می دهید و مطمئناً این چیزی است که به رشد برند شما کمک می کند.

نمونه های الهام بخش “Meet The Team Page” توسط آژانس های دیجیتال

آژانس بازاریابی دیجیتال Search & Gather مستقر در تورنتو بر جستجوی پولی (PPC)، اجتماعی پولی و تبدیل (بهینه سازی صفحه فرود) متمرکز است. هنگامی که Search & Gather شروع به کار کرد، آنها یک تیم کوچک مشتاق 5 نفره بودند، همانطور که در صفحه تیم ما ملاقات ،د. این صفحه دارای تصاویر سرگرم کننده ای از تیم اصلی است که از آپارتمان یکی از اعضای تیم کار می کنند در حالی که آنها هنوز دفتر ندارند. نکته برجسته اصلی این صفحه روشی است که Search & Gather نحوه توسعه آنها به ،وان یک تیم و تجربیات اولیه آنها را توضیح می دهد. آنها به روشی واقعاً صمیمانه و خوشایند به کاربر این فرصت را داده اند که اطلاعات بیشتری در مورد آژانس ،ب کند. تصاویر تیم بسیار عالی هستند و نشان می دهد که همه در حین کار سرگرم هستند.

بسته بندی

Bleech یک آژانس توسعه وب است که وب سایت های با کیفیت وردپرس را کدنویسی می کند. راه حل های آنها بر اساس یک سیستم م،ار است که نگهداری آن را ساده و گسترش آن را آسان می کند. اطلاعات آژانس بلیچ تحت ،وان گردآوری شده است تیم و کاربران با توضیحی کوتاه و مختصر از نحوه تعریف خود مواجه می شوند. تیم Bleech خود را به ،وان حل کننده مشکل، متفکر فنی و عاشق وردپرس تعریف می کند. با اسکرول ، به پایین، این فرصت را دارید که نگاهی به محیط کاری دلپذیر در دفتر بیندازید.

علاوه بر این، این مکان عالی برای افزودن آگهی های شغلی است. بنابراین، سعی کنید یک صفحه حرفه ای، سرگرم کننده و منحصر به فرد ایجاد کنید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/top-inspiring-di،al-agency-meet-the-team-page-examples/

آنها به طور خلاصه به 4 قانون مهم اشاره ،د و وقتی به پایین اسکرول می کنیم، ،مت Our Team ظاهر می شود. ما دوست داشتیم که این تصاویر تیمی بسیار حرفه ای به نظر می رسند! آنها به درستی تعیین کرده اند که کدام یک از اعضای تیم چه ،ی است و، این بخش تیم ما، که شبیه ع، های تیم ک،یک نیست که حتی می تو،م آن را “خسته کننده” توصیف کنیم، جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

Redonk Marketing یک آژانس دیجیتالی است که بر ایجاد تجربیات کاربری که برندسازی می‌کند، روابط با مشتری را عمیق‌تر می‌کند و ،ب‌وکار را رشد می‌دهد، متمرکز است. آژانس مستقر در تگزاس یک صفحه ملاقات با تیم ساده و دوستانه را انتخاب کرد با ،وان “ما کی هستیم“. در ابتدا، چند توضیح در مورد فرهنگ و دیدگاه ردونک ارائه شده بود. آنها قبل از اینکه مردم را به نمایش بگذارند، رویکرد تجاری خود را توضیح می دهند. پرتره های تیم دارای ،اوین و مقدمه های کوتاهی از جمله یک واقعیت سرگرم کننده در مورد عضو تیم است. صفحه تیم وب سایت، که در آن بیشتر از رنگ های سبز استفاده می شود، به لطف پس زمینه سرسبز و سفید، فضایی بسیار خاکی به آن اضافه می کند. اگرچه زم، که ماوس را روی تصاویر می‌برید، تصاویر تیم در نگاه اول ساده به نظر می‌رسند، اما شکل آنها تغییر می‌کند و تصاویر خنده‌دار اعضای تیم ظاهر می‌شوند.

di،al-agency-meet the-team-page-examples-redonk-marketing

صفحه “ملاقات با تیم” یکی از مهمترین بخش های وب سایت آژانس شما است که ثابت می کند تیمی پشت کار شما وجود دارد و همچنین نشان می دهد که کارمندان در چه موقعیتی کار می کنند و کاربران باید با چه ،، ارتباط برقرار کنند. .

M،ive Media یک آژانس طراحی برند و تجربه مستقل است. خدمات آنها تنوع زیادی دارد، مانند برندسازی، بازاریابی دیجیتال، طراحی وب و غیره. آژانس مستقر در ونکوور دارای یک وب سایت مدرن و زیبا با جلوه های بصری عالی است. صفحه درباره ما روی پس‌زمینه سیاه قرار گرفته است. در سرتاسر صفحه، اطلاعات مهم زیادی نه تنها در مورد اعضای تیم، بلکه در مورد آژانس نیز وجود دارد، مانند خدمات ارائه شده توسط M،ive Media و ارزش های اصلی آنها. این صفحه، بر خلاف بسیاری از وب سایت های آژانس های دیگر، تحت ،وان گردآوری شده است آژانس.

صفحات «درباره ما» و «تیم» معمولاً اولین مکان‌هایی هستند که بازدیدکنندگان به آن نگاه می‌کنند. بنابراین، آنها بخش مهمی از طراحی کلی وب سایت شما هستند. بنابراین، باید از تصاویر یا گرافیک های با کیفیتی استفاده کنید که تیم شما را برجسته کرده و نمایه آژانس شما را بیان کند. همچنین، از طراحی جذابی که من، شرکت شماست استفاده کنید. تفکر طراحی به بازاریابان کمک می کند تا با همدلی بیشتر تعامل مشتری را تقویت کنند.

Luminary کارکنان خود را به ،وان “جنگجویان دیجیتال” توصیف می کند و همه آنها را تحت ،وان قرار می دهد مردم ما، همراه با تصاویری با کیفیت بالا. در حالی که ژست های دلپذیر و سرگرم کننده همه کارمندان توجه کاربر را به خود جلب می کند، قطعا انرژی مثبت را به وب سایت آژانس منتقل می کند. Luminary از سال 1999 تجربیات دیجیتالی برنده جوایزی را ایجاد کرده است و آنها عمدتاً در پروژه های بزرگ مقیاس پیاده سازی شده با Kentico، Episerver، Sitecore و Um،co تخصص دارند.


RNO1

علاوه بر این، نشان دادن کارمندان و مسئولیت های آنها مفید خواهد بود زیرا دیدن استعدادهای تیم شما ممکن است چیزی باشد که بازدیدکنندگان شما به دنبال آن هستند.

KOTA یک آژانس خلاق دیجیتال مستقر در لندن و نیویورک است. آنها از سال 2014 حضور آنلاین برندهای نوآور را با موفقیت تغییر داده اند. تیم آنها متشکل از افراد خلاق با دانش فنی، استراتژیست هایی است که خارج از چارچوب فکر می کنند و توسعه دهندگ، که نوآوری را پیش می برند. صفحه تیم که در آن از رنگ‌های آبی نئون و صورتی، ی،ی رنگ‌های اصلی آژانس KOTA به شدت استفاده می‌شود، تجربه کاربری لذت بخشی را به کاربر می‌دهد. وقتی وارد صفحه آژانس می شوید با چند کلمه که آژانس به طور خلاصه بیان می کند و سپس یک ویدیوی دلنشین زیر ،وان دریافت می کنید. استودیو ما. با استفاده از این ویدئو، کاربران این فرصت را دارند تا کارهایی را که آژانس KOTA انجام داده است، به همراه فرصت نگاهی کوچک به محیط اداری، مشاهده کنند. پس از آن، دیدن تیم در حال تفریح ​​با هم نه تنها در دفتر، بلکه در خارج از محیط کار، باعث می شود احساس نزدیکی بیشتری به آنها کنید.

صفحه تیم از همان طرح رنگی وب سایت پیروی می کند که با رنگ های آبی، رنگ اصلی آژانس هدایت می شود. می تو،د ارزش ها و اه، آژانس را با مطالعه بیشتر در وب سایت، که همچنین حاوی تاریخچه مختصری از چگونگی و چرایی پیدایش شرکت است، بیابید.


بازاریابی ردونک

وقتی برای اولین بار وارد صفحه تیم ملاقات Luminary می شویم، یک ویدیوی نمایشی درباره آنها به کاربر خوش آمد می گوید. در این ویدیوی کوتاه، آنها با برخی از کارمندان آژانس، خدماتی که ارائه می‌کنند و مشتری، که این خدمات را به آنها ارائه می‌کنند، من، هستند. این ویدئوی کوتاه این تصور را به وجود می‌آورد که آژانس لومینری در نگاه اول به خوبی تثبیت شده و با تجربه است. علاوه بر این ویدیو، آژانس جزئیات کوچکی را نیز در صفحه About قرار داده است که م،ای نام تجاری خود را توضیح می دهد. این یک جزئیات جزئی اما حیاتی است! اگر نام برند شما منحصر به فرد است یا برای شما م،ای خاصی دارد، ممکن است بخواهید آن را با کاربران یا مشتریان خود نیز به اشتراک بگذارید.

RNO1 یک برند ساحل غربی و آژانس تجربه دیجیتال است که مقر آن در کالیفرنیا است. شعار آنها “با هم، ما می تو،م موج ایجاد کنیم.” بنابراین، RNO1 یک وب سایت زیبا با موضوع اقیانوس با رنگ های ملایم دارد. صفحه meet the team آژانس دارای طراحی بسیار آرام و آرامی است. اطلاعات مختصری در مورد آژانس داده شده است و آنها همچنین به صورت بسیار کم لیستی را ارائه می دهند که به چه ،، خدمات ارائه می دهند. ع، های تیمی که هنگام اسکرول به پایین ظاهر می شوند، طراحی بسیار مینیمال دارند که چشم را خسته نمی کند. اما وقتی ماوس را روی ع،‌های تیم می‌چرخ،د، رنگ پس‌زمینه ع،‌ها تغییر می‌کند و برای هر کارمند به رنگ پاستلی متفاوتی تبدیل می‌شود. این رنگ و تعامل را به صفحه تیم آرامش بخش RNO1 اضافه می کند. جزئیات «موج اقیانوس» در حین شناور بودن روی تصویر نیز لمس ملایمی است.

di،al-agency-meet-the-team-page-examples-rno1

تصاویر یکپارچهسازی با سیستمعامل در سراسر سایت نشان داده شده است. آنها یک صفحه درباره ما بسیار ساده و آسان برای چشم دارند. آنها هر دو توضیح می دهند که چرا می خواهید با سرگرد تام کار کنید و به شما اجازه می دهند با اعضای اصلی تیم ملاقات کنید.


رسانه های عظیم

Major Tom یک آژانس دیجیتال با خدمات کامل است که استراتژی سطح بالا را با قابلیت های پیاده سازی و فناوری ،یب می کند. صفحه اصلی آنها به دلیل طراحی پیمایش اختلاف منظر آن تأثیر قابل توجهی ایجاد می کند. دارای شخصیت و بصری است که نمایندگی را منع، می کند. همین امر در مورد صفحه ‘Meet the Team’ آنها نیز صدق می کند. یک صفحه کوتاه اما دقیق، رویکرد سرگرد تام را توضیح می‌دهد و تیم را به نمایش می‌گذارد.

یک ملاقات خلاقانه صفحه تیم ما مک، فوق العاده برای نشان دادن فرهنگ و تیم آژانس شما است. از خلاقیت خود در هنگام اضافه ، شخصیت به این بخش استفاده کنید. به ،وان مثال، افزودن ویدئو، استفاده از تصاویر، یا ذکر جزئیات شخصی در مورد کارمندان، قطعا برند شما را به یاد ماندنی تر می کند.

در صورت تمایل، می‌تو،د پیوندهایی به پروفایل‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌های آن‌ها اضافه کنید و اگر شرکت بزرگی نیز دارید، می‌تو،د از نمودارهای سازم، استفاده کنید.

در نهایت، تصاویر تیمی را بر اساس رنگ های آبی-صورتی نئون می بینیم. صفحه آژانس که نشان می دهد KOTA متشکل از یک تیم کوچک اما پویا است، یکی از خلاق ترین و سرگرم کننده ترین صفحاتی است که دیده ایم.


رنگ پریده

مهمتر از همه، به شما این امکان را می دهد که با ارائه ایده به کاربران یا مشتریان بالقوه درباره آژانس خود، موضع صمیمانه تری اتخاذ کنید.

چه چیزی باعث می‌شود یک صفحه عالی «با تیم ما ملاقات کنید»؟

ع، های حرفه ای حال و هوای صفحه تیم را کاملا تغییر می دهد و قطعا به شما کمک می کند صفحه خود را به سطح بالاتری ببرید. اگر مطمئن نیستید که چگونه تصاویر تیم خود را نمایش دهید، می تو،د یک روز عکاسی حرفه ای در دفتر راه اندازی کنید!


سرگرد تام

Redonk، شاید یکی از سرگرم‌کننده‌ترین نام‌های آژانسی را داشته باشد که تاکنون فهرست کرده‌ایم. آنها همچنین نقل قول های بسیار طنز آمیزی در سراسر وب سایت خود و همچنین صفحه تیم خود دارند.


جستجو و جمع آوری

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب