2023 روند زیبایی و سلامتی در تجارت الکترونیک

برندهای زیبایی و سلامتی بازیگران اصلی در تجارت الکترونیک و بازارهای مستقیم به مصرف کننده هستند. با توجه به افراد زیادی که در 18 ماه گذشته در خانه مانده اند، خودمراقبتی در بالاترین حد خود قرار دارد… فرصتی عالی برای رشد تقریباً هر نوع برند سلامتی به همراه دارد.

2023 روند زیبایی و سلامتی در تجارت الکترونیک

با توجه به شخصی سازی و راحتی در خانه، خدمات اشتراک زیبایی با ورود به سه ماهه چهارم رشد خواهند کرد. نامه ی سلطنتی گزارش می دهد که ارزش بازار جعبه اشتراک تا سال 2022 72 درصد رشد خواهد کرد. از آنجایی که مشتریان همچنان راحتی را در اولویت قرار می دهند و هوس شخصی سازی می کنند، مارک های D2C که جعبه های اشتراک انتخاب شده را ارائه می دهند، جایگاه منحصر به فردی در بازار دارند. به علاوه، خدمات اشتراک عملاً نرخ بازگشت مشتری بالایی را تضمین می کند.

نمایندگی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد – احساسی که به روندهای زیبایی مصرف کننده سرازیر شده است. چه انتخاب گسترده‌تری از سایه‌های زیرسازی، بسته‌بندی‌های مراقبت از پوست خنثی از نظر ،تی، یا مژه‌های مصنوعی که برای بیش از یک شکل چشم طراحی شده‌اند، راه‌های زیادی وجود دارد که برندهای زیبایی مستقیم به مصرف‌کننده می‌توانند طیف متنوع‌تری از مشتریان را تامین کنند.

ارتفاع-صفحه-نمایش-مدیریت-پروژه

داده ها نشان داده است که فروش محصولات زیبایی چندفرهنگی دو برابر بازار معمولی هستند. بنابراین، هنگامی که برند خود را بازاریابی می کنید، مطمئن شوید که خط محصول فراگیر شما در همه وثیقه های تبلیغاتی شما منع، می شود. استخدام طیف متنوعی از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی برای ایجاد ارتباطات شخصی با محصول شما می تواند ارزش داشته باشد.

2. سلامتی می تواند مجازی باشد

اگر شما یک برند زیبایی یا یک شرکت سلامتی هستید که به دنبال استخدام تیمی از کارشناسان رشد دسته‌بندی برای حمایت از شما در حین مقیاس‌بندی هستید، مایلیم با شما صحبت کنیم. SLTC راه‌حل‌های دیجیتالی جامعی را برای برندهای مستقیم به مصرف‌کننده در صنایع مختلف ارائه می‌دهد که برای توسعه و راه‌اندازی نام تجاری خود، ایجاد آگاهی از برند، و درآمد یا ،یبی از این موارد به کمک نیاز دارند. لطفا اینجا با ما تماس بگیرید برای رزرو تماس اکتشافی همچنین، بهترین فهرست آژانس های بازاریابی مد و ،ده فروشی ما را برای مطالعه بیشتر بررسی کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/beauty-wellness-trends-in-e-commerce/در میان مصرف کنندگان در هر سنی جذابیت زیادی برای تجربه ،ده فروشی شخصی وجود دارد. در واقع، یک اپسیلون نظرسنجی نشان داد که 80٪ از پاسخ دهندگان نشان دادند که احتمال بیشتری دارد که با شرکتی تجارت کنند که تجربیات شخصی ارائه می دهد. برندهای زیبایی، سلامت و تندرستی می‌توانند با ایجاد یک تجربه ،ید شخصی که منجر به توصیه‌های محصول سفارشی، چه برای ویتامین‌های روزانه یا راه‌حل‌های مراقبت از پوست، در این روند وارد شوند.

4. خدمات اشتراک اینجا هستند تا بمانند

اگر چند سال گذشته چیزی به ما آموخته است، این است که سلامتی می تواند در خانه اتفاق بیفتد. مصرف‌کنندگان همچنان در خانه ماندن را انتخاب می‌کنند – آن‌ها از افزایش دسترسی و انعطاف‌پذیری در مراسم سلامتی خود هیجان‌زده هستند. بنابراین، مهم است که برندهای سلامت و تندرستی تجارت الکترونیک دارای پیشنهادات مجازی باشند و به طور مداوم این پیشنهادات را افزایش و بهبود بخشند. در طرح بازاریابی خود، مطمئن شوید که مشتریان می دانند که پیشنهاد مجازی شما برای استفاده و ثبت نام آسان است.

3. آن را شخصی کنید

در اینجا برخی از بزرگترین روندهای زیبایی و سلامتی که باید با ورود به سه ماهه بعدی مراقب آنها بود، آورده شده است:

  1. فراگیر بودن کلید است.
  2. سلامتی می تواند مجازی باشد.
  3. آن را شخصی کنید.
  4. خدمات اشتراک اینجا هستند تا بمانند.

1. جامعیت کلیدی است

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب