3 دام برتر که فروشندگان تجارت الکترونیک باید از این جمعه سیاه و دوشنبه سایبری اجتناب کنند


دوباره آن زمان از سال است: جمعه سیاه و دوشنبه سایبری تقریباً در راه هستند.

امیدواریم که از قبل به خوبی آماده شده باشید، بیمه مسئولیت من، را در اختیار داشته باشید، و انبار شما به خوبی انبار شده است. مهم نیست که چقدر سازماندهی شده اید، هرگز زود نیست که دوباره بررسی کنید که تمام کادرها تیک خورده اند. با شروع شمارش مع، برای دو روز بزرگ سال ،ید، بیایید نگاهی به سه دام بزرگی که فروشندگان تجارت الکترونیک با آن روبه‌رو هستند و نحوه اجتناب از آنها بیاندازیم.

S،-couple-s،p-online

اما اول، The Numbers Behind Black Friday و Cyber ​​Monday Sales

برای فروشندگان تجارت الکترونیک، جمعه سیاه و دوشنبه سایبری دو مورد از مهمترین روزهای تقویم هستند. سال گذشته، 88 میلیون آمریکایی در جمعه سیاه به صورت آنلاین ،ید کرد و 8.9 میلیارد دلار ،ج کرد.

دوشنبه سایبری، که سه روز پس از جمعه سیاه برگزار می‌شود، حتی یک چشم‌انداز شاداب‌تر است: سال گذشته، مصرف‌کنندگان هدر رفتند. 10.7 میلیارد دلار در دوشنبه سایبری، در شلوغ ترین ساعت (11 بعد از ظهر تا 12 صبح به وقت شرقی / 8 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر PT) به اوج 12 میلیون دلار در هر دقیقه می رسد.

با این سطح از مخارج مصرف‌کننده، فروشندگان تجارت الکترونیکی که این دو تاریخ را به درستی انجام می‌دهند، می‌توانند از سودهای بادآورده لذت ببرند و به راحتی درآمد را به راحتی به سیاهی برسانند، درست طبق برنامه زمان‌بندی برای شروع ساختن بیشتر برند شما در سال 2023.

اما این بدان م،ا نیست که کشتیر، روان است.

بیایید نگاهی به سه مورد از رایج ترین دام ها بیندازیم و اینکه چگونه می تو،د در این فصل تعطیلات در این تله ها نیفتید.

۱-بیمه ناکافی بودن

بیمه ،ی نیست، که نادیده گرفتن آن را آسان می کند، اما بسیار مهم است. حق نداشتن بیمه تجارت الکترونیک در جای خود (یا بدتر از آن، هیچ کدام!) اگر مشتری ادعایی موفق علیه شما داشته باشد، می تواند به راحتی کل تجارت فروشنده تجارت الکترونیک را از بین ببرد.

از آنجا که هر چقدر هم که برای اطمینان از ایمن بودن محصول خود مراقب باشید، همیشه ممکن است تصادفات رخ دهد، آمازون اکنون از فروشندگان می خواهد که اگر فروش شما در هر ماه از 10000 دلار فراتر رفت، بیمه نامه فروشنده آمازون را داشته باشند.. این بیمه نامه باید آمازون را به ،وان یک طرف «بیمه شده اضافی» پوشش دهد و حداقل 1,000,000 دلار را پوشش دهد.

یک سیاست خوب باید به اندازه کافی شما را پوشش دهد اگر مشتری به دلیل محصولی که به او فروخته اید آسیب ببیند یا دارایی او آسیب ببیند. هزینه سیاست به دو عامل اصلی بستگی دارد.

اولین عامل این است که محصولات شما چقدر احتمال دارد آسیب وارد کنند. واضح است که برخی از محصولات خطرناک تر از سایرین هستند. برای مثال، هر چیزی که دارای یک ،صر الکترونیکی باشد، پتانسیل ،اب شدن و ایجاد آتش سوزی را دارد، در حالی که چیزی مانند یک ،اب بازی بافتنی احتمالاً بسیار ایمن است.

دومین عامل این است که چند واحد از هر محصولی را که می‌فروشید (به ،وان “معروف” شناخته می‌شود). اگر احتمال وقوع حادثه به دلیل محصول شما یک در میلیون است، احتمالاً اگر یک، ده یا حتی 100 دستگاه را بفروشید، این اتفاق نخواهد افتاد. اگر یک میلیون بفروشید، به احتمال زیاد این کار خواهد شد. همین عامل است که تهیه بیمه من، را در این زمان از سال بسیار مهم می کند، زیرا با رونق فروش شما، قرار گرفتن در معرض آن نیز افزایش می یابد.

شما می تو،د با دریافت یک قیمت از طریق، مطمئن شوید که با یک خط مشی متن، با نیازهای خاص شما به ،وان یک فروشنده تجارت الکترونیک، تحت پوشش قرار می گیرید. تمس،.

بنر s،t-commerce-amazon-amazon-insurance-it-Takes-Just-3-minutes

2. مدیریت نادرست سطوح موجودی خود

هیچ چیز ناامیدکننده‌تر از این نیست که مشتری، در سایت شما بخواهند ،ید کنند، اما با عدم وجود بر،ب‌های موجود در سرتاسر محدوده محصولتان مانع شوید. سال گذشته، بر،ب های خارج از انبار هشت درصد افزایش یافت در دوشنبه سایبری نسبت به هفته قبل (22 نوامبر). اما تصویر بزرگتر این است که آنها همچنین 169 درصد نسبت به رقم 2020 افزایش یافته اند و نسبت به ارقام سال 2019 258 درصد افزایش یافته اند. این موضوع نشان می‌دهد که همه‌گیری تأثیر جدی بر زنجیره‌های تامین داشته است، مشکلی که هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

از لحاظ تاریخی، فروشندگان تجارت الکترونیک «سهام ایمنی» خود را مح،ه می‌کنند – مقدار سهام اضافی که باید برای اطمینان از ذخیره کافی ذخیره کنند – با استفاده از فرمول زیر:

(حدا،ر ،ید واحد روزانه X حدا،ر زمان تولید محصول) — (میانگین ،ید واحد روزانه X میانگین زمان تولید محصول) = موجودی ایمنی

در حالی که هنوز به ،وان یک قانون خوب عمل می کند، با تامین کنندگان خود در تماس نزدیک باشید تا بتو،د ایجاد انعطاف پذیری در برای پوشش تاخیرهایی که هنوز به دلیل اختلال در زنجیره تامین با آن مواجه هستند.

هنگام برنامه‌ریزی فروش جمعه سیاه / دوشنبه سایبری، بسته‌بندی را نادیده نگیرید – تا اطمینان حاصل کنید که دستمال کاغذی، بر،ب یا نوار کافی برای بسته‌بندی محصولات خود با استانداردی که مشتری انتظار دارد دارید. تنها یک چیز ناامید کننده تر از تمام شدن موجودی است و آن تمام شدن جعبه برای ارسال محصول است.

3. ش،ت در ایجاد اعتماد

با توجه به بسیاری از مصرف کنندگان که به دنبال شرکت ها و محصولات جدید هستند تا آنها و عزیزانشان را خوشحال کنند، جمعه سیاه / دوشنبه سایبری زمان من،ی برای جمع آوری و تبدیل سرنخ های جدید است.

آنها می گویند برداشت های اولیه مهم است، و این برای فروش تجارت الکترونیک نیز صادق است. مصرف کنندگان آنلاین در مورد مشکلات احتمالی ،ید آنلاین آگاه تر می شوند. این سرنخ‌های جدید به دنبال کلاهبرداری‌هایی هستند که متأسفانه در این زمان از سال نیز به وفور یافت می‌شوند، یا فقط برای هر نشانه‌ای که محصول شما ممکن است ناامید شود. پس از همه، آنها می توانند تنها با یک کلیک به سمت رقبای شما حرکت کنند.

با قرار دادن نظرات و نظرات محصول در جلو و در مرکز هر صفحه محصول و در صفحه اصلی خود، با مشتریان جدید اعتماد فوری ایجاد کنید و به مشتریان بالقوه آرامش خاطر بدهید که آنچه روی صفحه می بینند واقعاً همان چیزی است که به درب خانه می رسد.

همچنین می تو،د با اجرای یک کمپین متمرکز رسانه های اجتماعی در آستانه جمعه سیاه / دوشنبه سایبری، اعتماد ایجاد کنید. از مشتریان وفادار دعوت کنید تا ع،‌هایی از خود با محصول شما ارسال کنند، یا توصیه‌هایی را بفرستند که می‌تو،د از آنها در پست‌های اجتماعی استفاده کنید.

هنوز بهتر است، جامعه ای از مشتریان وفادار بسازید که بتوانند در طول فصل تعطیلات به ،وان سفیر عمل کنند. گروه‌های فیس‌بوک روشی عالی برای صحبت ، همه هستند – و به شما امکان می‌دهند تا قبل از شروع فروش محصولات خاص، سر و صدایی ایجاد کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/top-pitfalls-ecommerce-sellers-s،uld-avoid-this-black-friday-and-cyber-monday/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب