در چند سال گذشته، تجارت الکترونیک رشد دو رقمی را تجربه کرده است. رونق تجارت الکترونیک را می توان به دو دلیل اصلی نسبت داد: افزایش تمایل مشتریان به اعتماد به ،ده فروشان آنلاین با روش های پرداخت امن و توانایی ،ده فروشان برای ارائه سریع تر محصولات بدون به خطر انداختن تجربه مشتری.
افزایش تعاملات دیجیتال در س، زندگی امروزی به این م،ی است که ،ب و کارها باید سریعتر یکپارچه شوند و چرخش کنند. در غیر این صورت، عدم انجام این کار تنها منجر به از دست دادن مشتریان می شود. به غیر از ،ده فروشان، ش،ه رسانه ،ده فروشی نیز می تواند توسط هر نهاد B2C، مانند موسسات مالی و شرکت های مخابراتی، با هدف دستیابی به مخاطبان بیشتر مشتری در یک مکان مورد استفاده قرار گیرد. در واقع، آ،ین پیش بینی ها نشان می دهد که ،ده فروشی تجارت الکترونیک تا سال 2024 بیش از 20 درصد از کل ،ده فروشی ها را تشکیل می دهد. تبلیغات رسانه ای ،ده فروشی همچنین انتظار میرود که از هر پنج تبلیغ دیجیتالی یک مورد را به خود اختصاص دهد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد ش،ه های رسانه ،ده فروشی تجارت الکترونیک بد،د:
1. آنها یک جریان درآمد اضافی را ارائه می دهند
آینده رسانه های ،ده فروشی واقعا روشن است. ،ده فروش، که به دنبال پیشرفت در آینده هستند باید در تبلیغات رسانه های ،ده فروشی سرمایه گذاری کنند تا با رفتار ،یدار در حال تغییر سازگار شوند. با این حال، برندهای آینده نگری که می خواهند از این فرصت استفاده کنند، باید با استفاده از داده های شخص اول، یک پایگاه مشتری انعطاف پذیر ایجاد کنند تا یک ش،ه رسانه ،ده فروشی کارآمدتر ایجاد کنند.
ش،ههای رسانهای ،دهفروشی، پتانسیل گستردهای را از نظر گزینههای هدفگیری و دسترسی به برندها ارائه میدهند. همانطور که برندهای بیشتر به طور فزاینده ای تبلیغات استراتژیک را به کار می گیرند، این امر باعث افزایش بیشتر رقابت در بازار برای محصولات شما می شود.
شما باید با دقت ش،ه رسانه ،ده فروشی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد تا یک استراتژی تبلیغاتی چند کانالی را فعال کنید که تصویر برند شما را ارتقا دهد و به گسترش پایگاه مشتری شما کمک کند.