4 استراتژی بازاریابی دیجیتال برای ارتباط بهتر با سرنخ ها


بنابراین، شما سرنخ های بیشتری می خواهید. شاید کمپین های شما در حال سقوط هستند، یا شاید سرنخ هایی که به دست می آورید کیفیت پایینی دارند.

شاید تعجب نکنید که بد،د، ما به ،وان بازاریاب دیجیتال، در شرایط مشابهی بوده ایم. خوشبختانه، آژانس سوپ نکاتی را برای کمک به شما از طریق استراتژی بازاریابی دیجیتال خود انتخاب کرده است.

1. صفحه فرود خود را اصلاح کنید

ما به طور مداوم در مورد مشتری، که مشکلات مشابهی با سرنخ ها دارند می شنویم: آنها تا آ، راه به صفحه فرود می آیند، سپس بلافاصله برگه را می بندند و دیگر برنمی گردند. چرا اینطور است؟

راستش را بخواهید، گاهی اوقات صفحاتی که تبلیغات ما به سمت آنها هدایت می کند، به اندازه کافی توجه آنها را جلب نمی کند. موارد ضروری برای صفحه فرود شما عبارتند از:

  • زمان بارگذاری سریع
  • یک رابط کاربری تمیز
  • لحن مشابه در سراسر محتوای شما
  • یک CTA واضح

اگر مطمئن هستید که این مشکلات بالقوه پوشش داده شده است، سعی کنید برخی از این 5 نکته مهم را برای اصلاح اعمال کنید:

  1. از تئوری رنگ استفاده کنید تا محتوای خود را با متن و پس زمینه متضاد برجسته کنید.
  2. از ،اوین احساسی برای تأثیرگذاری بیشتر استفاده کنید.
  3. یک تم بصری با ،اصر شبیه به هم حفظ کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون سردرگمی زیبایی شناختی از طریق صفحه عبور کنند.
  4. زم، که به ،ب و کار شما مرتبط است، گواهینامه های قابل مشاهده داشته باشید.
  5. آی،‌های پلتفرم اجتماعی و قابلیت اشتراک‌گذاری محتوا را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی صفحات شما را در پلتفرم خود به اشتراک بگذارند.

2. انواع سرنخ فعلی خود را بشناسید

می د،م، ما هم دوست نداریم بیرون از حباب هایمان جسارت کنیم. با این حال، نشستن برای گپ زدن با تیم فروش خود، گام مهمی برای تعیین دقیق اشتباهات استراتژی فعلی شما است.

تیم‌های فروش معمولاً بازخورد خوبی در مورد نوع سرنخ‌هایی که با آن‌ها در تعامل هستند دارند و می‌توانند مشخص کنند که مشتریان ایده‌آل وجود ندارد و سرنخ‌های با کیفیت از کجا می‌آیند.

این 4 نوع سرنخ را بررسی و ردیابی کنید تا مطمئن شوید که هر گروه در استراتژی شما پوشش داده شده است و به شما کمک می کند تا هر منطقه مشکلی را شناسایی کنید.

1. رهبر واجد شرایط بازاریابی (MQL)

سرنخ که عمداً به بازاریابی قبلی علاقه نشان داده است اما هیچ ارتباط مستقیمی با ،ب و کار نداشته است. به ،وان مثال، پر ، یک فرم تماس، افزودن به سبد ،ید یا دانلود محتوا.

2. رهبر واجد شرایط فروش (SQL)

اغلب با MQL اشتباه گرفته می شود، این سرنخ است که علاقه نشان داده و آماده است تا با تیم فروش مستقیماً تماس بگیرد، دقیقاً همان چیزی که می خواهید بشنوید.

3. سرب واجد شرایط محصول (PQL)

این نوع سرنخ قبلاً تجربه‌ای با ،ب‌وکار شما داشته است و ارزش چیزی را که ارائه می‌دهید درک می‌کند، بنابراین احتمال ،ید آن‌ها بسیار بیشتر است.

4. رهبر واجد شرایط خدمات (SQL)

SQLها مستقیماً از یک مکالمه باز بین یک مشتری و یکی از اعضای تیم خدمات می آیند و نتیجه مستقیم کیفیت خدمات مشتری شما AKA هستند، هر چه SQL بیشتر باشد بهتر است.

3. از سیستم CRM دیجیتال استفاده کنید

اتخاذ یک استراتژی که به شما کمک می کند تا سرنخ های با کیفیت (به جای تعداد زیادی سرنخ نیمه کاره) را هدف قرار دهید، استفاده بسیار بهتری از هزینه تبلیغات گرانبهای شما در دراز مدت است. پس از نشستن با فروش، یک حرکت خوب بعدی راه اندازی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.

یک پلت فرم CRM تمام داده های شما را جمع آوری کرده و در یک مکان ارائه می کند. ساده ، ارتباطات و درک نکات و نکاتی که در حال حاضر در ،ب و کار شما می گذرد برای کارمندان شما بسیار آسان تر می شود. با معیارهای در دسترس مشتری و آمار جمعیتی، می‌تو،د کمپین‌ها و جریان‌های کاری را مشاهده کنید تا اطمینان حاصل کنید که آن‌ها منجر به رشد مشتریان شما می‌شوند. یا حتی انواع مختلف سرنخ را با ایمیل‌های خودکار شخصی‌شده یا هشدارهای کارکنان پیگیری کنید.

نکته مهم این است که اندازه ،ب و کار شما نتایج شما را هنگام استفاده از سیستم CRM تعیین نمی کند. چه یک فریلنسر انفرادی یا یک شرکت بزرگ مقیاس باشید که از نرم افزار CRM استفاده می کند، بهترین راه برای ردیابی و سازماندهی داده های مشتریان شماست.

یکی از محبوب ترین پلتفرم های نرم افزار CRM رایگان در سال 2022 HubS، است. با یک داشبورد فشرده و مجموعه‌ای از ابزارها برای بهینه‌سازی وبلاگ، ردیابی کمپین، و بازاریابی ایمیلی، برای سرمایه‌گذاری در سرنخ‌های با کیفیت بسیار بهتر خواهید بود!

4. تبادل ارزش را فراهم کنید

اگر می خواهید مشتریانتان چیزی به شما بدهند، باید در ازای آن چیزی بدهید. اینجاست که ایده «تبادل ارزش» مطرح می‌شود: برای به دست آوردن سرنخ‌ها برای ارائه اطلاعات به شما، باید در ازای آن ارزشی برای آنها فراهم کنید.

بسیاری از ،ب و کارها به سادگی یک پاپ آپ در صفحه فرود خود قرار می دهند و جزئیات مشتری را می پرسند، اما این می تواند فروش سختی به سرنخ های بالقوه باشد. کاری که می تو،د انجام دهید این است که نوعی ارزش را به آنها برگرد،د، به ،وان مثال…

  • کاغذ سفید
  • یک مشاوره
  • برگه منابع
  • نکات صنعت
  • یک کتاب الکترونیکی
  • یک مطالعه موردی

یا چیز دیگری خاص برای ،ب و کار شما. این به مشتریان انگیزه بیشتری می دهد تا علاقه نشان دهند یا جزئیاتی را برای شما ارسال کنند تا بعداً آن را پیگیری کنید.

به ،وان مثال، آژانس سوپ ارائه می دهد ممیزی دیجیتال رایگان. ارائه یک بازاریابی کامل و ممیزی سایت با بینش های خاص ،ب و کار در ازای فرصتی برای توسعه روابط با مشتری و نشان دادن ارزش خدمات آنها.

تیبا کارشناسان تماس بگیرید

اگر هنوز نمی‌د،د چگونه می‌تو،د سرنخ‌های خود را بهبود ببخشید یا نمی‌د،د اصلاح استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را از کجا شروع کنید، آژانس سوپ می‌تواند به شما کمک کند.

امروز از وب سایت آنها بازدید کنید و ممیزی دیجیتال رایگان خود را دریافت کنید تا استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را برای سرنخ های با کیفیت بیشتر ارتقا دهید.



منبع: https://di،alagencynetwork.com/di،al-marketing-strategies-to-better-connect-with-leads/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب