4 روشی که قرقره ها می توانند نام تجاری شما را متحول کنند


پلتفرم های اجتماعی مرکز دنیای دیجیتال هستند. همانطور که جهان تکامل می یابد، استراتژی برند نیز باید تکامل یابد. شرکت‌ها باید خود را با مناظر دائماً در حال تغییر هر پلتفرم اجتماعی که استفاده می‌کنند سازگار کنند و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک استفاده کنند تا خود را از رقبا متمایز کنند.

در حال حاضر، اینستاگرام از موقعیت خود در استراتوسفر مجازی حدا،ر استفاده را می‌کند، زیرا ویژگی‌های پست و استوری آن به اصلی ترین استراتژی بازاریابی یک برند جه، تبدیل شده است. و از زم، که اینستاگرام Reels را معرفی کرد و برندها را قادر می‌سازد تا ویدیوهای کوتاه قابل کشف تولید کنند تا مشتریان و مشتریان بالقوه را به طور ی،ان جذب کنند، شرکت‌ها به امید اینکه این ویژگی به آنها برتری دهد، این کار را انجام داده‌اند.

فرصت‌هایی که Reels برای تعامل و آگاهی از برند به ارمغان می‌آورد بسیار زیاد است، بنابراین برای شرکت‌ها ضروری است که نحوه استفاده از آن را سریع یاد بگیرند. و اگر به کمی تشویق نیاز دارید، در اینجا 4 روشی که Reels می تواند حفظ کند، آورده شده است شما نام تجاری جلوتر از منحنی

1) مخاطب جدیدی را هدف قرار دهید که ممکن است در غیر این صورت از دست داده باشید

یک حلقه پرطرفدار این قدرت را دارد که فرصت‌های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد که هرگز در هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری نخواهید دید. این به برند شما اجازه می دهد تا به مشتریان بالقوه ای برسد که قبلاً در بهترین حالت بعید بودند. به نظر می رسد الگوریتم اینستاگرام به نفع Reels است – و گویی این کافی نیست، این ویژگی بخش اختصاصی خود را در برنامه دارد که کاربران می توانند از طریق آن اسکرول کنند. قرقره ها می توانند نفوذ شما را گسترش دهند، به این م،ی که تنوع بیشتری از مخاطبان بالقوه برای برند شما وجود دارد. نصب قالب یکی از دغدغه‌های گذشته است – اکنون همه چیز به لذت بردن از آزادی آزمایش و سوق دادن نام تجاری خود در جهت‌های جدید و هیجان‌انگیز است.

2) خجالتی نباشید – نشان دهید از چه ساخته شده اید!

برخی از شرکت ها در تلاش برای نشان دادن شخصیت خود، صفحات خود را با پست های طول، اشباع می کنند، اما تنها کاری که واقعاً باید انجام دهند این است که نشان می دهد آن، و در کلمات بسیار کمتر – یا اصلاً هیچ. هیچ راهی بهتر از ایجاد صدای برند معتبر از طریق قدرت ویدیو برای ارتباط با مخاطبانتان وجود ندارد. قرقره ها به شما امکان می دهند جنبه انس، شرکت خود را نشان دهید. زیرا مطمئناً، محصولات شما عالی هستند و خدمات مشتری شما درجه یک است – اما مردم چه ،، هستند پشت آن همه؟ ممکن است شگفت زده شوید که بسیاری از مشتریان واقعاً چقدر علاقه مند به ملاقات با افرادی هستند که برندهای مورد علاقه خود را اداره می کنند، پس بیاورید مال شما به زندگی می پردازید و از مزایای بیلان بهره خواهید برد.

3) به آن به ،وان فرصتی برای آموزش نگاه کنید

می‌تو،د از حلقه‌های اینستاگرام برای پیش‌بینی سؤالات مخاطبان خود از قبل استفاده کنید، ویدیوهای مدیریت‌شده‌ای تولید کنید که نحوه استفاده از محصولاتتان را نشان می‌دهد، از مزایای آن‌ها حمایت می‌کند و اطلاعات کمتر شناخته شده‌ای درباره برندتان ارائه می‌دهد. شما می تو،د با قرار دادن شرکت خود به ،وان یک رهبر فکری، کنترل شهرت برند خود را به دست بگیرید، حتی فقط با کلیپ هایی که توضیح می دهند چه چیزی شما و محصولاتتان را متمایز می کند. علاوه بر این، به اشتراک گذاشتن پرسش‌های متداول، پرداختن به تصورات غلط، یا درگیر شدن با سؤالات عمومی مشتریان، قابلیت اطمینان، مفید بودن و قابل اعتماد بودن شرکت شما را نشان می‌دهد. عموم مردم به زودی خواهند فهمید که می توانند برای محتوای قابل دسترس و واقعی به شما تکیه کنند.

4) به محتوای ارزشمند همیشه سبز ارتقا دهید

برخلاف تصور رایج، استراتژی های بازاریابی نیازی به پیچیده بودن ندارند. صرفاً بازنگری و اشتراک‌گذاری مجدد محتوای همیشه سبز می‌تواند مؤثرترین راه برای افزایش ترافیک برند شما باشد، نه اینکه زمان زیادی برای ایده‌پردازی یک برنامه اجتماعی کاملاً جدید صرف کنید. علاوه بر این، Reels نه تنها می‌تواند به پست‌های قدیمی‌تر پیوند دهد، بلکه می‌تواند موضوعی را به مخاطبان کاملاً جدیدی معرفی کند. ویدیوهای سریع و مختصر که روش‌هایی را برجسته می‌کند که برند شما در میان جمعیت برجسته می‌شود تا اعتماد عمومی را افزایش دهد – و در زم، که بازار رقابتی‌تر از همیشه است، شما را مرتبط نگه می‌دارد.

در تجربه من به ،وان مدیر عامل و بنیانگذار یک آژانس بازاریابی عملکردی و طراحی وب، پی،ه شده، پلتفرم های اجتماعی قرار است به ،وان محبوب ترین فضایی که برندها در آن ارتباط برقرار می کنند به خدمت خود ادامه دهند.

قرقره ها به شما یک راه سرگرم کننده و سریع برای تبلیغ کارهایی که شرکت شما انجام می دهد و نشان می دهد که مشتریان و مشتریان احتمالی شما به طور ی،ان می توانند در یک لحظه به آن دسترسی داشته باشند، به شما می دهد. اگر برند شما هنوز از این ویژگی استفاده نکرده است، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به این سرگرمی بپیوندید – قبل از اینکه رقابت با انبوهی از دنبال کنندگان جدید به غروب آفتاب برسد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/ways-that-reels-can-revolutionise-your-،nd/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب