4 روش موثر برای مقابله با روند ترک سیگار


روند ، بی سر و صدا مدتی است که موضوع داغ دنیای تجارت و رسانه ها بوده است. در حالی که این نام جدید است، این موضوع قدیمی است و برای رهبران ،ب و کار شناخته شده است – عدم مشارکت کارکنان.

و این ممکن است واکنشی به دوران بسیار استرس‌زای کووید باشد که باعث تغییر درک محیط کار و ناامنی بی‌سابقه‌ای شد. کارمند، که از انعطاف‌پذیری بیشتر و تعادل بین کار و زندگی برخوردار بودند، نمی‌خواهند به ساعات طول، کار برگردند و زندگی خصوصی خود را فدای کار کنند.

در حالی که حامیان بی سر و صدا اظهار می کنند که این شورش آنها علیه فرهنگ شلوغی است که مست،م در دسترس بودن 24 ساعته کارمندان برای کار است، بسیاری از صداهای متضاد می گویند که ، بی سر و صدا مربوط به کارگران تنبل و بی انگیزه است.

اما آیا این حقیقت دارد؟

و چگونه می توان چنین نگاه یک جانبه ای به این موضوع را توجیه کرد؟

واقعیت این است که کارمندان بیشتر و بیشتری مایلند فقط بر روی وظایفی کار کنند که با شرح وظایفشان مطابقت دارد و در ساعات کاری مشخص شده این پیام را می‌فرستد که ممکن است دلایل جدی‌تری در پشت ، ، بی‌صدا وجود داشته باشد که رهبران ،ب‌وکار مایل به اعتراف باشند. و با توجه به مجله تجاری هاروارد، ، بی سر و صدا همه چیز مربوط به روسای بد است، نه کارمندان بد، با تاکید بر اینکه مدیران مسئول شاد نگه داشتن کارمندان و درگیر ، کارشان هستند.

یک نظرسنجی این بی،ه را تأیید می کند و نشان می دهد که کارکنان مایلند برای رهبر، که قدردانشان هستند و به آنها اعتماد دارند، فراتر از آن عمل کنند. رهبران کارآمدی که قادر به متعادل ، حجم کار و ایجاد روابط قابل اعتماد هستند، 63 درصد از کارمندان را آماده کار فراتر از آن خواهند کرد، در حالی که 2 درصد از آنها مستعد ، بی سر و صدا خواهند بود. با این حال، رهبران ناکارآمد با س، های رهبری ضعیف، 14 درصد از کارمندان را به طور بی سر و صدا ، می کنند و تنها 20 درصد از آنها بیش از حد لازم در محل کار خود انجام می دهند.

اگر نمی خواهید در دسته دوم قرار بگیرید، به خواندن ادامه دهید. در اینجا راه هایی برای رسیدگی به روند بی سر و صدا ، در شرکت خود پیدا خواهید کرد. به اصل این موضوع بپردازید و راه هایی بیابید تا کارکنان خود را راضی و انگیزه دهید تا دوباره بهترین کار خود را انجام دهند.

انگیزه های ، بی سر و صدا را آشکار کنید

برای یافتن راه‌های کارآمد برای کاهش تأثیر ، بی‌صدا در محل کار، ابتدا باید دلایل پذیرش این روند توسط کارکنان را بد،د. به‌جای اینکه دلایل جدایی را فرض کنید، جلسات صادقانه 1 به 1 را با کارمندان میزب، کنید و بدون قضاوت با دقت گوش دهید.

ممکن است متوجه شوید که وضعیت آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیست. برای بهبود تعادل کار/زندگی کارکنان و بازگرداندن آنها به مسیر با توجه به عملکرد بالا، ممکن است فقط نیاز به انجام چند تنظیم حجم کاری داشته باشید.

انتظارات خود را تنظیم کنید

واگذاری وظایف و توزیع بار کاری می تواند زمان بر و سخت باشد. باید بد،د چه وظایفی را به چه کارمند، محول کنید و برای هر یک از آنها چقدر حجم کار کافی است. شما همچنین باید الگو بگیرید و در مورد ساعات کاری حد و مرز تعیین کنید. این امر به ویژه در مورد ارسال ایمیل‌های مربوط به کار یا برنامه‌ریزی جلسات بعد از ساعت کاری یا در تعطیلات آ، هفته بسیار مهم است.

این گفته، به کارمند، که ساعت های طول، یا در تعطیلات آ، هفته کار می کنند یا ،، که مدتی است از PTO استفاده نکرده اند توجه کنید. همه این کارگران در خطر افتادن به فرسودگی شغلی هستند و نیاز به توجه فوری شما دارند. راه حل های پیشرفته مانند نرم افزار م،تورینگ کامپیوتر می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از نحوه کار کارکنان خود به دست آورید.

این برنامه جدا از ردیابی حضور و غیاب آنها و زمان صرف شده در محل کار، زمان صرف شده برای کارها و پروژه ها، وب سایت ها و ابزارهای مختلف را ثبت می کند. این داده ها به شما نشان می دهد که آیا آنها غرق در کارها و پروژه ها هستند یا خیر. یا اینکه ساعت های زیادی را صرف جلسات غیر ضروری می کنند. کارمندان شما ممکن است وظایف بیشتری را بپذیرند که می توانند انجام دهند زیرا تسلیم «فرهنگ بله» می شوند.*

دلیل گذراندن زمان زیاد در محل کار هر چه باشد، اگر نمی خواهید کارمندانتان از کار جدا شوند، باید آن را متوقف کنید.

هنگامی که کارگران را شناسایی می کنید، با توزیع مجدد برخی از بار کاری آنها به اعضای تیم که وظایف کمتری در خط لوله آنها دارند، به آنها کمک کنید. همچنین، آنها را تشویق کنید که ساعات کاری را تنظیم کنند و اعلان‌ها را در Slack یا ایمیل‌های کاری بعد از ساعت کاری یا آ، هفته‌ها خاموش کنند. به این ترتیب، به آنها نشان می دهید که تعادل کار و زندگی و رفاه آنها را مقدم بر نتایج قرار می دهید و انگیزه های ، بی سر و صدا را از بین می برید.

از کارمندان در مورد برنامه های آینده بپرسید

به‌جای قضاوت ، و انتقادات شدید به کارمندان بی‌تفاوت خود، سعی کنید آشکارا درباره برنامه‌های آینده آنها صحبت کنید. به این ترتیب، می تو،د با نشان دادن علاقه واقعی به کارمندان خود و مسیر شغلی آنها، مسیر گفتگو را تغییر دهید.

اگر کارمندان شما می‌خواهند در موقعیت‌های فعلی خود پیشرفت بیشتری کنند، اما آموزش و راهنمایی کافی دریافت نمی‌کنند، با ارائه فرصت‌ها و پشتیب، بیشتر به آنها کمک کنید. همچنین، زم، که تنها کاری که می خواهند انجام دهند طراحی صفحات وب است، ممکن است احساس کنند در نقش یک عامل فروش گیر کرده اند. اگر این مورد برای جداسازی است، با تغییر تیم و دریافت حمایت لازم برای پیشرفت در نقش‌های جدید، پیشرفت جانبی را برای آنها ممکن کنید.

با این حال، اگر متوجه شدید که افراد ،ت شما به جای پیشرفت در نقش فعلی خود به ،وان مدیر پروژه، رویای راه اندازی برنامه تحویل غذای خود را دارند، می تو،د نقش متفاوتی را توصیه کنید که در آن احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

نکته اصلی این است که هنگام کار با مردم، ارتباط باز و صادقانه کلید اصلی است. این گفتگو ممکن است تنها انگیزه ای باشد که آنها برای بازگشت به مسیر یا بیان شفاهی اه، شغلی واقعی خود و دنبال ، آنها چه در شرکت شما یا در جای دیگر به آن نیاز دارند.

با کارمندان بی انگیزه خود بررسی کنید

این کاری است که باید زم، انجام دهید که اولین نشانه های انگیزه پایین ظاهر شود. به ،وان مثال، کارمندی که قبلاً دقیق و متعهد شما بوده است ممکن است شروع به دیر دویدن در جلسات هفتگی کرده باشد یا به طور کلی از آنها صرف نظر کند. این زم، است که باید بررسی کنید و بفهمید که آیا اتفاقی در زندگی شخصی آنها باعث می شود که آنها به شدت درگیر کار خود نشوند.

اما اگر می خواهید این روش کارساز باشد، ابتدا باید یک رابطه قابل اعتماد با اعضای تیم خود داشته باشید. زیرا کارمندان تنها زم، حرف خود را باز می کنند و در مورد مبارزات شخصی صحبت می کنند که معتقد باشند مدیران از این مسائل علیه آنها استفاده نخواهند کرد.

همچنین ارائه و دریافت بازخورد دقیق و عینی می‌تواند کلیدی برای ایجاد یک محل کار از نظر رو، ایمن باشد که در آن شما و کارکنانتان به طور ی،ان می‌تو،د نظرات صادقانه و مبتنی بر داده‌ها را در مورد عملکرد به اشتراک بگذارید. این اطلاعات جمع‌آوری‌شده از طریق نرم‌افزار م،تورینگ برای کارمندان می‌تواند تصویر واضحی از عملکرد یک فرد با تمرکز بر نقاط قوت و ضعف ارائه دهد. وقتی به کارمندان خود اجازه می دهید به داده های نظارتی خود دسترسی داشته باشند، می تو،د به آنها کمک کنید تا نقاط ضعف خود را بهتر درک کنند تا بتوانند روی بهبودها کار کنند.

علاوه بر این، به آن‌ها این فرصت را می‌دهید تا در مورد دلایل اصلی کناره‌گیری و ، بی‌صدا صحبت کنند. مهمتر از همه، شما به آنها نشان خواهید داد که یک رهبر شفاف و با اخلاق هستید که می توان به او اعتماد کرد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/effective-ways-to-address-quiet-quitting-trend/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب