4 عامل رتبه بندی گوگل که مردم فراموش می کنند


هر صاحب وب‌سایتی می‌خواهد بهترین نتیجه جستجو در گوگل باشد. همه ما می د،م که اینجا جایی است که شما ترافیک ،ب می کنید و می تو،د فروش داشته باشید. اما ما همچنین می د،م که رسیدن به آنجا می تواند یک سفر دشوار باشد. برای رسیدن به این جایگاه شماره یک، کار سخت و ثبات زیادی لازم است. در واقع، گاهی اوقات، سال ها طول می کشد تا فقط به اولین گوگل برسید.

چیزی که باید بد،د این است که فاکتورهای رتبه بندی گوگل می توانند تغییر کنند. اگر از یک استراتژی سئو قدیمی پیروی می کنید که برای مدت طول، از آن استفاده کرده اید، ممکن است اثربخشی آن کمتر شود. به همین دلیل است که شما به نتایجی که می خواهید نمی رسید. بنابراین، در اینجا چهار فاکتور رتبه بندی گوگل وجود دارد که مردم فراموش می کنند.

مهم ترین عوامل رتبه بندی گوگل که مردم فراموش می کنند

محتوای تازه و با کیفیت

همه ما می د،م که محتوای وب سایت شما مهم است و Google هنگام رتبه بندی وب سایت شما به آن توجه می کند. اما، همه چیز در طول سال ها تغییر کرده است و همه چیز در مورد کلمات کلیدی و تعداد دفعات استفاده از آنها نیست. در عوض، گوگل می‌خواهد محتوایی را که کیفیت بالایی دارد و زم، که چیز جدیدی را به روی میز می‌آورد، در اولویت قرار دهد. موتور جستجو نمی خواهد محتوای تکراری یا غیر اصلی را ببیند.

بنابراین، برای ،ب رتبه خوب، باید محتوایی ایجاد کنید که به خوبی تحقیق شده و منحصر به فرد باشد. علاوه بر این، این باید به طور منظم انجام شود. گوگل محتوای جدید و اخیرا منتشر شده را در اولویت قرار می دهد. اگر در زمینه سئو و تولید محتوا به کمک نیاز دارید، می تو،د استخدام کنید ClickSlice برای مراقبت از این برای شما به ،وان یک آژانس برنده جوایز، تیم می داند که برای ایجاد محتوایی که گوگل می خواهد ببیند چه چیزی لازم است و این می تواند به وب سایت شما کمک کند تا رتبه بالایی داشته باشد و توسط کاربران مرتبط دیده شود.

سرعت بارگذاری سایت شما

همه ما می د،م که داشتن یک وب سایت سریع مهم است. مردم سایت شما را می بینند، روی لینک کلیک می کنند و منتظر اطلاعات فوری هستند. آنها در اطراف آویزان نمی شوند و منتظر بارگذاری آن هستند. حتی فقط چند ث،ه می تواند تفاوت ایجاد کند. اما، بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که این چیزی بیش از یک تجربه کاربری ساده است. این در واقع چیزی است که گوگل نیز به آن اهمیت می دهد.

در واقع، سرعت بارگذاری وب سایت شما یک عامل رتبه بندی است. این بدان م،ی است که شما باید آن را جدی بگیرید. خوشبختانه، ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد سرعت سایت خود را آزمایش کنید و تغییراتی ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، شما می خواهید در گوگل رتبه بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشید. به علاوه، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که مردم راضی هستند و در سایت شما باقی می مانند.

، لینک هایی که دارید

آیا قبلاً در مورد ، لینک شنیده اید؟ اگر پاسخ منفی است، این چیزی است که شما می خواهید با آن آشنا شوید. گوگل ، لینک ها را به ،وان یک فاکتور رتبه بندی در نظر می گیرد، به این م،ی که اگر بخواهید در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرید، مهم خواهد بود. در اصل، ، لینک ها را می توان لینک های ورودی نامید. این زم، است که وب سایت دیگری به سایت شما لینک می دهد. اغلب به ،وان یک توصیه دیجیتال در نظر گرفته می شود. این به گوگل می گوید که شما چیز خوب و ارزشمندی در وب سایت خود دارید.

بنابراین، شما می خواهید مطمئن شوید که ، لینک دارید. بهترین راه برای انجام این کار، ایجاد محتوای با کیفیتی است که مردم می خواهند به آن لینک دهند. علاوه بر این، می‌تو،د پست‌های مهمان برای سایت‌های دیگر ایجاد کنید و پیوندی به صفحات وب خود اضافه کنید. این باید به روشی طبیعی باشد، که همچنین خوانندگان را تشویق می کند تا ببینند شما در مورد چه چیزی هستید.

طراحی سازگار با موبایل

تقریبا همه یک گوشی هوشمند دارند. این بدان م،است که افراد بیشتری از موبایل خود برای جستجوی محصولات و خدمات در اینترنت استفاده می کنند. گوگل از این موضوع آگاه است و تنها به رتبه بندی وب سایت هایی می پردازد که سازگار با موبایل هستند. این بدان م،ی است که صفحات وب به سرعت بارگذاری می شوند و همچنین طراحی من،ی برای مشاهده در تلفن همراه دارند.

بنابراین، باید مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما سازگار با موبایل است. این امر گوگل را تشویق می کند تا رتبه شما را بهبود بخشد و اطمینان حاصل کند که کاربران من، می توانند شما را آنلاین پیدا کنند. خوشبختانه، پلتفرم‌های زیادی وجود دارند که تم‌ها و قالب‌های سازگار با موبایل را ارائه می‌دهند. بنابراین، این چیزی است که شما به راحتی می تو،د انجام دهید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/google-ranking-factors/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب