4 نکته حرفه ای برای ایجاد داشبورد آژانس قدرتمند


اگر کلمه ای برای توصیف فرآیند گزارش دهی مشتری وجود داشته باشد، وقت گیر است.

تصویرش کن

شما با حساب مشتری وارد فیس بوک می شوید، چند اسکرین شات می گیرید، آن ها را در صفحه گسترده قرار می دهید و برای آن ها ارسال می کنید. شما از سیستم خارج می شوید و دوباره با حساب مشتری دیگر وارد سیستم می شوید، اسکرین شات ها را می گیرید و … خوب، می د،د که چطور پیش می رود.

کل چرخه هر بار تکرار می شود. تنها. زمان.

این مقدار زیادی از زمان تلف شده است. این زمان بهتر است برای تجزیه و تحلیل داده های واقعی و تصمیم گیری های مهم صرف شود.

خوشبختانه، روزهای جمع آوری داده های دردناک شما به پایان رسیده است.

این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه با داشبورد آژانس بازاریابی که به‌طور خودکار تولید می‌شود، ساعت‌ها از وقت خود را به دست آورید. با این هدف، می د،د که یک داشبورد قدرتمند ایجاد کنید که حتی سرسخت ترین مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد.

شروع کنیم.

داشبورد آژانس چیست؟

داشبورد آژانس یک گزارش تصویری است که عملکرد کلی یک کمپین بازاریابی را نشان می دهد.

داشبوردهای آژانس که با اتوماسیون امکان پذیر شده اند، داده ها را از کانال های جداگانه نمایش می دهند یا داده های ادغام های مختلف (مانند تعامل از لینکدین + تعامل از فیس بوک) را در یک مکان ،یب می کنند.

شما به راحتی می تو،د این داشبوردها را با استفاده از ابزارهای گزارش دهی مانند DashThis. کانال های مورد علاقه خود را فقط یک بار به هم متصل کنید و اجازه دهید کل داده های بازاریابی شما را به صورت خودکار در یک گزارش زیبا جمع آوری کند.

در اینجا نحوه تولید خودکار است تجارت الکترونیک داشبورد ممکن است شبیه زم، باشد که DashThis را با Google Ads، Klaviyo و Google Analytics متصل می‌کنید. توجه داشته باشید که ارزیابی عملکرد در یک نگاه چقدر سریع و آسان است.

ecommerce-dashboard-dashthis
منبع: DashThis

برخلاف صفحات گسترده، این داشبورد آژانس به ذینفعان اجازه می دهد تا عملکرد خود را در زمان واقعی مشاهده کنند.

بیشتر وجود دارد.

با DashThis، می‌تو،د این گزارش‌ها را در یک زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده به اشتراک بگذارید و یک PDF را از طریق ارسال خودکار ایمیل ضمیمه کنید، و دردسر ارسال دستی آنها را از بین ببرید.

چگونه داشبورد آژانس عالی برای مشتریان خود ایجاد کنید?

31 درصد از بازاریابان برای ی،ان سازی منابع مختلف داده مشتریان خود تلاش می کنند، اشاره ای به پشته فناوری ناکارآمد، دپارتمان های مشتری محور نادرست و مشکلات همکاری متقابل.

خوشبختانه، استفاده از ابزاری مانند DashThis به شما کمک می کند تا کل داده های خود را از چندین کانال در یک مکان جمع آوری کنید.

در اینجا نحوه ایجاد یک داشبورد آژانس دیجیتال یکپارچه در سه مرحله ساده آمده است:

  1. ابزارهای بازاریابی مورد علاقه خود را به هم متصل کنید
  2. یک الگو را از بیش از 40 گزینه انتخاب کنید
  3. معیارهای خود را در ابزارک های از پیش تعیین شده انتخاب کنید (نکته: در ،مت ما حرکت کنید نمونه های KPI اگر گیر کرده اید لیست کنید)

DashThis داده های خام شما را به طور خودکار به نمودارها و نمودارهای چشم نواز تبدیل می کند. ویجت ها را همانطور که می خواهید ،شید و رها کنید تا ظاهری منسجم ایجاد کنید.

آژانس-داشبورد-ابزار-گزارش-دشتیس
منبع: DashThis

ابزارهای گزارش دهی خودکار بازاریابی، داشبوردهای متعددی را در یک چشم به هم زدن ایجاد می کنند. می‌تو،د آن‌ها را به‌،وان الگو ذخیره کنید، آن‌ها را برای استفاده در آینده شبیه‌سازی کنید، و حتی آن‌ها را مطابق با برند منحصربه‌فردتان بر،ب سفید بزنید.

استفاده آزمایشی 15 روزه رایگان خود را دریافت کنید امروز با داشبوردهای آژانسی که به صورت خودکار تولید می شوند ساعت ها از وقت خود را به دست آورید. کارت اعتباری مورد نیاز نیست.

ال،ای داشبورد آژانس

ال،ا یکپارچگی در گزارش‌ها را در کانال‌ها و مشتریان متعدد شما تضمین می‌کنند. در اینجا سه ​​قالب محبوب (و رایگان!) وجود دارد که می تو،د امروز برای ساخت داشبورد آژانس خود از آنها استفاده کنید.

قالب گزارش بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ همه کانال ها را برای جذب، پرورش و تبدیل مشتریان در بر می گیرد. با استفاده از الگوی زیر پیشرفت خود را در Google Analytics و موارد دیگر پیگیری کنید.

این به شما امکان می‌دهد اتاق‌های بهبود را بدون چشم‌اندازی به اعداد بی‌حس‌کننده شناسایی کنید.

الگوی گزارش رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی منبع آموزش، سرگرمی و تعامل برای مخاطبان هدف شما هستند.

در اصل، این همه چیزهایی است که باید قبل از فروش به مشتریان انجام دهید. با استفاده از این الگوی جامع، بهترین مشتریان امروز شما را در کجا معاشرت می‌کنند.

این به شما کمک می کند کانال های برتر خود را شناسایی کنید و برای ماه، سه ماهه یا سال آینده اولویت بندی بهتری داشته باشید.

الگوی گزارش PPC

PPC به مشتریان ایده آل شما می رسد و فروش را سریعتر از SEO جذب می کند. با این داشبورد عمیق، ROI خود را برای تلاش‌های تبلیغاتی پولی خود اندازه‌گیری کنید.

بهتر است، داده های PPC و SEO خود را در یک داشبورد جمع آوری کنید تا ROI رویکرد یکپارچه خود را نشان دهید.

ایجاد داشبورد آژانس: 4 نکته مفید

ظاهر گزارش شما می تواند یک ارائه را ایجاد کند یا آن را ،اب کند.

یک کار افتضاح انجام دهید، مشتری شروع به زیر سوال بردن تخصص شما خواهد کرد. اما وقتی آن را خوب طراحی می کنید؟ شما تاثیری به یاد ماندنی بر جای می گذارید، ایده های خود را در کمپین بعدی ،یداری می کنید، و بدون سرمایه گذاری در کارهای قانونی بیشتر، قرارداد مشتری را تمدید می کنید.

در اینجا چهار نکته موثر برای انجام هر سه و استفاده حدا،ری از داشبوردهای آژانس خود را در DashThis آورده شده است.

1) کمتر، بیشتر است

KPIهایی با تاثیر بالا را انتخاب کنید که با اه، تجاری همسو هستند.

به ،وان مثال، گروهی از مشتریان سازم، C-suite که به دنبال بهبود رشد درآمد هستند، ممکن است بر درآمد خالص سالانه تکرارشونده جدید (ARR) به ،وان KPI و معیارهای زیر برای اندازه‌گیری پیشرفت خود تمرکز کنند: تعداد اشتراک‌ها، ARR گسترش، و نرخ ریزش.

2) داده ها را با هم گروه بندی کنید

بهترین داشبوردهای بصری به طرح ها اجازه تنفس می دهند.

این گزارش‌ها بدون ،اصر غیرضروری، اطلاعات پیچیده را به گرافیک‌های قابل هضم تقطیر می‌کنند و به طور همزمان یک تجربه مرور بسیار آسان را ایجاد می‌کنند.

شما به راحتی می تو،د این کار را انجام دهید، حتی اگر مهارت های طراحی و کدنویسی صفر داشته باشید.

از هدرها برای جدا ، داده های غیر مرتبط با یکدیگر استفاده کنید یا به مشتریان اجازه دهید تا پیشرفت خود را پردازش کرده و در مورد آنها فکر کنند. داده‌های مربوطه را در همان بخش ،شید و رها کنید تا عملکرد کلی کمپین کانال‌های مشابه ارائه شود.

آژانس-داشبورد-طراحی-نکات
همه معیارهای بازاریابی پولی را گروه بندی کنید تا دیدی چشم پرنده ایجاد کنید

به ،وان مثال، یک تیم بازاریابی درآمد SaaS با استفاده از Salesforce CRM ممکن است داده های بازاریابی و فروش را در داشبورد عملکرد خود گروه بندی کند تا کمپین ها را مستقیماً به درآمد نسبت دهد.

3) از کادر نظر برای افزودن ارزش استفاده کنید

بازاریاب ها کلاه های مختلفی می پوشند.

علاوه بر ردیابی معیارها در کمپین های بازاریابی و استراتژی حرکت های بعدی، ما همچنین مسئول آموزش مشتریان هستیم.

برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد کمپین، نظرات یا یادداشت‌هایی را در داشبورد آژانس اضافه کنید. برای مثال، اگر با مشتری بدون تخصص بازاریابی کار می‌کنید، یادداشتی برای تعریف معیارها درج کنید.

این یادداشت ها همچنین برای توضیح هرگونه عملکرد نامنظم (به ،وان مثال، افزایش ناگه، نرخ پرش) عالی هستند. در طول گزارش هر چند وقت یکبار که نیاز دارید از آنها استفاده کنید.

4) آن را به مشتریان خود ارائه دهید

مشتریان تصمیم می گیرند که آیا می خواهند قرارداد را بر اساس عملکرد و تجربه تمدید کنند یا خیر، و ارائه داشبورد نقش بزرگی در هر دو عامل دارد.

در حالی که درست است که یادداشت ها و ابزارهای نظر در ابزار گزارش بازاریابی شما کافی است، ارائه داشبورد آژانس به مشتریان شما دارای مزایای جذاب خاصی است، مانند رفع هرگونه سردرگمی و فروش متقابل و بالا.

فرض کنید تعداد بازدیدهای منحصربفرد از صفحه را در کمپین بازاریابی محتوا ارائه می‌دهید و مشتری به طور اتفاقی اشاره می‌کند که بازخورد مشتری را در مورد تجربه ضعیف مرور دریافت کرده است. این یک فرصت نادر برای شما ایجاد می کند تا خدمات فنی SEO خود را مانند ممیزی SEO به آنها ارائه دهید.

چه راهی بهتر از تمرکز بر بهترین مشتریان فعلی خود برای بهبود ارزش طول عمر مشتری و درآمد شما؟

از صرف ساعت‌های گرانبها برای جمع‌آوری داده‌ها از منابع متعدد در مشتریان مختلف خودداری کنید.

این چهار نکته حرفه ای به شما نشان می دهد که چگونه در عرض چند دقیقه یک داشبورد مشتری آژانس بازاریابی زیبا ایجاد کنید، بهره وری خود را بهبود بخشیده و در زمان برای فعالیت های با ارزش افزوده بیشتر صرفه جویی کنید.

نسخه آزمایشی 15 روزه رایگان DashThis خود را دریافت کنید امروز.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/pro-tips-for-creating-powerful-agency-dashboards/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب