47 آمار دیجیتال بازاریابی املاک و مستغلات که باید برای سال 2024 بدانید

must-know-real-estate-digital-marketing-statistics


آمار بازاریابی دیجیتال املاک و مستغلات نشان می دهد که بهبود استراتژی های دیجیتال برای رقابتی ماندن در بازار امروز ضروری است. انتظار می رود بازار جه، املاک و مستغلات تا سال 2024 به 637.80 تریلیون دلار برسد و ارزش بازار آمریکا به تنهایی 1.2 تریلیون دلار باشد. 47 تریلیون دلار.

علاوه بر این، انتظار می رود ایالات متحده 132 تریلیون دلار ارزش املاک و مستغلات تولید کند. با تقاضای روزافزون، آژانس های بازاریابی املاک و مستغلات، به ویژه آنهایی که در ایالات متحده هستند به دلیل فضای رقابتی، باید رویکرد دیجیتال خود را برای هماهنگی با روندها و تغییرات تنظیم کنند.

در این پست گردآوری کرده ام 47 آمار کلیدی برای نشان دادن اینکه چگونه ابزارهای دیجیتال و روندها آینده املاک و مستغلات را شکل می دهند. قبل از اینکه وارد جزئیات شویم، مانند بازاریابی ویدئویی و آمار رسانه های اجتماعی، در اینجا یک مرور مختصر از صنعت به طور کلی آورده شده است:

  • تغییر به کار از راه دور به طور قابل توجهی تقاضا برای املاک و مستغلات حومه شهر را افزایش داده است.
  • ،یدار، که برای اولین بار خانه ،یدند، 26 درصد از کل ،یداران را در سال 2022 تشکیل می دادند که نسبت به 34 درصد در سال 2021 کاهش داشت.
  • هزاره ها درصد زیادی از ،یدار، را که برای اولین بار خانه ،یداری می کنند، تشکیل می دهند که 70 درصد از آنها نسل هزاره جوان هستند.

پیشرفت سریع

  1. آمار دیجیتال مارکتینگ املاک و مستغلات
  2. آمار ویدئویی املاک و مستغلات
  3. آمار ش،ه های اجتماعی املاک و مستغلات
  4. آمار رفتار ،یدار آنلاین خانه
  5. آمار ایمیل مارکتینگ املاک و مستغلات
  6. آمار عکاسی املاک

آمار دیجیتال مارکتینگ املاک و مستغلات

وقتی صحبت از ایده‌ها و استراتژی‌های بازاریابی املاک و مستغلات می‌شود، سئو، بازاریابی ایمیلی (که بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد) و تبلیغات پولی ثابت کرده‌اند که موثرترین ابزار برای نمایندگان و کارگزاران هستند.

  • 54.2 درصد از بودجه بازاریابی نمایندگان املاک در سال 2024 به بازاریابی دیجیتال اختصاص یافته است.
  • 23.1 درصد از مشاوران املاک و مستغلات ایالات متحده از بازاریابی محتوا استفاده می کنند
  • جستجوهای ارگ،ک و پولی 57 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت را تشکیل می دهند.
  • میانگین نرخ تبدیل برای جستجوی ارگ،ک 3.2٪ است در حالی که میانگین نرخ تبدیل برای جستجوی پولی 1.5٪ است.
  • هزینه هر کلیک برای PPC در املاک و مستغلات از 0.50 تا 4.00 دلار متغیر است.
  • 61.7٪ از کاربران جستجوی ارگ،ک املاک و مستغلات از طریق تلفن تبدیل می کنند.

آمار ویدئویی املاک و مستغلات

بازاریابی ویدیویی روشی همهجانبه برای برجسته ، ویژگی‌های یک ملک است که به ،یداران کمک می‌کند پس از نگاهی جامع به خانه، سریع تصمیم بگیرند. چه تورهای مجازی باشد و چه فیلم های هواپیماهای بدون سرنشین، محتوای ویدیویی در بازاریابی املاک و مستغلات ضروری شده است.

  • فهرست‌های دارای ویدیو 49 درصد سرنخ‌های واجد شرایط بیشتری دریافت می‌کنند.
  • 73 درصد از صاحبان خانه می گویند که ترجیح می دهند با نماینده ای که از ویدیو استفاده می کند لیست کنند.
  • محبوب ترین انواع ویدیو برای بازاریابان در سال 2021، ویدیوهای توضیح دهنده (72 درصد)، ویدیوهای مقدماتی (49 درصد)، ویدیوهای راهنما (48 درصد)، ویدیوهای فروش و تبلیغات بصری (42 درصد) بودند.
  • فهرست‌های دارای ویدئو درخواست‌ها را تا 403 درصد افزایش می‌دهند.
  • ویدیوها اعتماد ،یداران را تا 28 درصد افزایش می دهند.
  • یوتیوب محبوب ترین موتور جستجو در بین 51 درصد از ،یداران خانه است.
  • بازاریاب، که از ویدیو استفاده می کنند 49 درصد سریعتر از کاربران ویدیو درآمد ،ب می کنند.
  • بر اساس گزارش Hubs،، 81 درصد از بازاریابان گزارش دادند که ویدیو به آنها کمک می کند تا سرنخ ایجاد کنند.

کمپین های رسانه های اجتماعی املاک و مستغلات یک تغییر بزرگ بازی برای نمایندگان برای دستیابی به ،یداران بالقوه بیشتر و ارتباط مستقیم با آنها است. این آمار نشان می دهد که پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین چقدر برای بازاریابی املاک و مستغلات اهمیت دارند.

  • 92 درصد از مشاوران املاک و مستغلات ایالات متحده از فیس بوک برای ایجاد سرنخ استفاده می کنند.
  • 12 درصد از مشاوران املاک از TikTok برای دسترسی به ،یداران جوان تر استفاده می کنند.
  • 51 درصد از متخصصان املاک و مستغلات از رسانه های اجتماعی برای تولید سرنخ استفاده می کنند.
  • 63 درصد از مشاوران املاک و مستغلات از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ املاک برای فروش استفاده می کنند.
  • 57 درصد از مشاوران املاک روزانه از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی ،ب و کار خود استفاده می کنند.
  • علیرغم تعداد کاربران زیادی که دارد، تنها 26 درصد از مشاوران املاک از یوتیوب استفاده می کنند.
  • طبق گفته 46 درصد از نمایندگان املاک، رسانه های اجتماعی بزرگترین منبع سرنخ های با کیفیت بالا هستند.
  • 90 درصد از مشاوران املاک از فیس بوک، 52 درصد در اینستاگرام و 48 درصد از لینکدین استفاده می کنند.

آمار رفتار ،یدار آنلاین خانه

با توجه به اینکه ،یداران بیشتری تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، برای نمایندگان املاک و مستغلات ضروری است که حضور دیجیتالی قوی داشته باشند. این آمار بر اهمیت ظاهر شدن در اوایل سفر ،یدار تأکید می کند، زیرا تقریباً هر نسلی برای جستجوی خانه به اینترنت متکی است.

آمار املاک و مستغلات

منبع: https://www.nar.realtor/sites/default/files/do،ents/2021-real-estate-in-a-di،al-age-10-05-2021.pdf

  • مشتریان به بررسی های آنلاین 88 درصد به اندازه توصیه های دوستان و خانواده اعتماد دارند.
  • به گفته 72 درصد از مشتریان، نظرات و نظرات مثبت اعتبار شرکت را افزایش می دهد.
  • 97 درصد از ،یداران از اینترنت برای جستجوی ملک استفاده می کنند.
  • در میان ،یداران خانه، 50 درصد از لپ تاپ یا رایانه رومیزی استفاده می کنند.
  • 41 درصد از ،یداران جدید جستجوی خانه خود را به صورت آنلاین آغاز ،د.
  • 95 درصد از ،یداران خانه از منابع آنلاین استفاده می ،د.
  • 50 درصد از ،یداران خانه از دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند.

آمار ایمیل مارکتینگ املاک و مستغلات

بازاریابی ایمیلی یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که متخصصان املاک و مستغلات از آن استفاده می کنند. این به نمایندگان اجازه می دهد تا با ارائه محتوای شخصی و ارزشمند به ،یداران و فروشندگان بالقوه در ذهن خود باقی بمانند. صرف نظر از به‌روزرس،‌های املاک، بینش‌های بازار یا توصیه‌ها، کمپین‌های ایمیلی راهی مؤثر برای ایجاد روابط و تبدیل سرنخ‌ها هستند.

  • 54 درصد از متخصصان از ایمیل برای تقویت روابط طول، مدت استفاده می کنند.
  • شرکت های املاک و مستغلات دارای میانگین نرخ باز شدن ایمیل 37.18٪ هستند.
  • کمپین های ایمیلی نرخ تبدیل را تا 25 درصد بهبود می بخشد.
  • میانگین بازگشت سرمایه مورد انتظار در بازاریابی ایمیلی 40 دلار برای هر دلاری است که ،ج می کنید.
  • بازاریابی ایمیلی دارای بازگشت سرمایه 3600 درصدی، نرخ تبدیل 40 درصدی بالاتر از رسانه های اجتماعی است و میانگین نرخ باز شدن آن در املاک و مستغلات 25 درصد است.

آمار عکاسی املاک

تصاویر با کیفیت بالا و تصاویر تعاملی کلیدی برای جلب توجه ،یداران هستند. لیست هایی با ع، های برجسته نه تنها چشمان بیشتری را به خود جلب می کنند، بلکه سریعتر نیز به فروش می رسند، زیرا ،یداران بیشتری برای تصمیم گیری آگاهانه به ع، ها و تورهای مجازی متکی هستند.

  • 89 درصد از ،یدار، که از اینترنت برای جستجوی خانه استفاده می ،د، ع، را ضروری می دانستند.
  • ،یداران خانه 60 درصد از وقت خود را صرف دیدن ع، های فهرست می کنند، در حالی که در توضیحات فقط 20 درصد است.
  • 89٪ از همه نسل ها ع، ها را ضروری می دانند، در حالی که 82٪ در طول جستجوی خانه خود به تورهای مجازی متکی هستند.
  • لیست املاک و مستغلات با عکاسی حرفه ای 32٪ سریعتر از آنهایی که بدون عکاسی هستند به فروش می رسد.
  • خانه‌های دارای ع، هوایی 68 درصد سریع‌تر از خانه‌های بدون ع، فروخته می‌شوند.

همانطور که می بینید، داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی برای متخصصان املاک و مستغلات امروزی بسیار مهم است. چه استفاده از ویدئو برای نمایش ویژگی‌ها یا استفاده از قدرت رسانه‌های اجتماعی باشد، رویکرد صحیح واقعا می‌تواند شما را متمایز کند. این 47 آمار نشان می دهد که چقدر مهم است که از روندها جلوتر بم،د و ،یداران را در جایی که وقت خود را سپری می کنند ملاقات کنید: آنلاین. با انعطاف پذیر ماندن و سازگاری با این تغییرات، موقعیت بهتری برای موفقیت در سال 2024 و بعد از آن خواهید داشت.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/real-estate-di،al-marketing-statistics/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب