5 اتوماسیونی که امروز باید اجرا کنید تا از اشتراک HubSpot خود استفاده کنید


HubS، ابزار قدرتمندی است که می تواند بازاریابی و فروش هر ،ب و کاری را افزایش دهد. با بسیاری از ویژگی های قدرتمند برای انتخاب، HubS، گاهی اوقات به شدت مورد استفاده قرار نمی گیرد!

اولین قدم برای استفاده کامل از آنچه HubS، ارائه می دهد، پیاده سازی برخی از اتوماسیون بازاریابی HubS، اساسی و در عین حال موثر است. به خواندن لیستی از متحول‌کننده‌ترین اتوماسیون‌هایی که باید امروز پیاده‌سازی کنید تا از پتانسیل کامل HubS، استفاده کنید، ادامه دهید.

HubS، یک پلت فرم CRM است که بازاریابی، فروش، خدمات مشتری، عملیات و مدیریت وب سایت را در یک مکان ،یب می کند. نرم افزار مبتنی بر ابر برای ارتقای همسویی تیم، افزایش کارایی عملیاتی طراحی شده است. افزایش رشد بازاریابی و افزایش بازگشت سرمایه (ROI).

اولین قدم برای انجام همه اینها؟ اتوماسیون مطمئنی را پیاده سازی کنید که به مشاغل در هر اندازه کمک می کند سازماندهی و بهینه بمانند.

از این اتوماسیون های بازاریابی HubS، غافل نشوید

1. اتوماسیون مرحله چرخه حیات

اتوماسیون مرحله چرخه حیات یک ابزار ضروری برای هر تیم بازاریابی است. این اتوماسیون مرحله ای (مانند مش،، سرنخ، MQL، فرصت، مشتری، و غیره) را زم، که معیارهای خاصی برآورده می شود، اختصاص می دهد و به شما این امکان را می دهد که بد،د مشتریان بالقوه و مشتریان در کجای سفر خود هستند تا بتو،د با محتوا و فروش هدفمند به آنها خدمات ارائه دهید. مواد

برای مثال، اگر یک سرنخ هنوز به مرحله سرنخ واجد شرایط بازاریابی (MQL) منتقل نشده باشد، می‌تو،د به راحتی به سفر خاص آنها، مدت زم، که در هر مرحله صرف کرده‌اند و موارد دیگر نگاه کنید و سپس به‌طور خودکار آنها را ثبت کنید. در یک کمپین پرورشی مخصوص مرحله خود.

2. امتیازدهی سرب

یکی از قوی ترین ویژگی های HubS، آن است امتیاز دهی ، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد داده ها می توانند برای اولویت بندی خودکار دسترسی شما استفاده شوند.

فرض امتیازدهی سرنخ ساده است: بر اساس معیارهای خاصی، به مخاطبین یک مقدار عددی اختصاص داده می شود. آنهایی که نمرات بالاتری دارند بیشتر در سفر ،یدار در نظر گرفته می شوند و در اولویت قرار می گیرند.

برای اقدامات متفاوتی که مشتریان بالقوه انجام می دهند، مقادیر امتیاز متفاوتی می تواند وجود داشته باشد. شاید دانلود یک کتاب الکترونیکی از وب سایت شما به آنها 15 امتیاز و شرکت در یک وبینار محصول به آنها 25 امتیاز بدهد.

برخی از بهترین روش‌های استاندارد در مورد امتیازدهی وجود دارد، اما در نهایت می‌تو،د ارزش‌های امتیازی را بر اساس آنچه برایتان مهم است ایجاد کنید.

سپس، می‌تو،د گردش‌های کاری ایجاد کنید که وقتی یک مخاطب به یک امتیاز خاص می‌رسد فعال می‌شوند. به ،وان مثال، یک راه‌انداز گردش کار ممکن است این باشد که «تماس به امتیاز ۵۰ سرنخ می‌رسد» و سپس آنها به‌طور خودکار یک دنباله ایمیل پرورشی را دریافت می‌کنند که برای آن محدوده امتیاز بالا هدف‌گذاری شده است.

3. سری خوش آمدگویی خودکار

مجموعه خوش آمدگویی بخش مهمی از تعامل با مشتریان جدید است. اینها اولین ایمیل هایی هستند که مشتری پس از ،ید یا ثبت نام برای محصول شما دریافت می کند و این یک راه عالی برای معرفی ،ب و کار و برند شما است.

کمپین ایمیل سری خوش آمدگویی باید شامل موارد زیر باشد:

  • یک پیام خوشامدگویی گرم و شخصی از طرف شما که شور و شوق را در مورد تصمیم آنها برای ،ید خدمات یا محصول شما منتقل می کند.
  • مقدمه ای بر آنچه که آنها می توانند از پیشرفت ،ب و کار شما انتظار داشته باشند (به ،وان مثال، “شما نکات هفتگی در مورد نحوه استفاده موثرتر از محصول خود دریافت خواهید کرد، در مورد اخبار صنعت که همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد آشنا می شوید، و اطلاعات مربوط به رویدادها یا وبینارهای آینده ما را مشاهده می کنید” ).
  • به پلتفرم های رسانه های اجتماعی پیوند دهید تا مشتریان جدید شما بتوانند در تماس و به روز بمانند.
  • یک پیشنهاد/هدیه قوی برای نشان دادن اینکه مشتریان شما اهمیت دارند و پیشنهادات انحصاری دریافت خواهند کرد.

البته این مجموعه باید اتوماسیون بازاریابی باشد تا وقتی یک مخاطب به‌تازگی به‌،وان مشتری علامت‌گذاری شد، بلافاصله در جریان کار ثبت‌نام شود.

4. اتوماسیون تخصیص سرنخ

تخصیص خودکار سرنخ ها به افراد من، بخش مهمی از فرآیند بازاریابی شما است. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که زمان خود را به طور موثر تخصیص می دهید، و اعضای تیم شما را قادر می سازد بر نقاط قوت اصلی خود تمرکز کنند.

برای خودکار ، تخصیص سرنخ، به سادگی یک قانون در HubS، تنظیم کنید که به طور خودکار سرنخ‌های جدید را بر اساس اطلاعات نمایه و سایر داده‌های رکورد سرنخ به عضو صحیح تیم اختصاص می‌دهد. به این ترتیب، سرنخ‌های من، به اعضای تیم اختصاص داده می‌شوند که می‌توانند به بهترین شکل سفر رهبری را تقویت کنند.

5. سری تعامل مجدد برای فرصت های از دست رفته بسته

کمپین های تعامل مجدد راهی عالی برای ارتباط مجدد با مشتری، است که از رادار خارج شده اند. از دست دادن معاملات ممکن است خسته کننده باشد، اما اگر به درستی درگیر شوند، فرصت های از دست رفته بسته می توانند به آنچه ارائه می دهید علاقه مند شوند.

با این حال، هنگامی که صحبت از تعامل مجدد با مشتریان می شود، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

کمپین‌های مشارکت مجدد راه‌حلی برای همه نیستند – آنها برای افرادی طراحی شده‌اند که به آنچه شما باید ارائه می‌دهید بسیار علاقه‌مند بودند اما به دلایل مختلف (زمان، بودجه و غیره) آن را دنبال ن،د.

پس از گذشت زمان من، (چند ماه فکر کنید – نمی‌خواهید چند روز پس از علامت‌گذاری قرارداد به‌،وان از دست رفته، دوباره با هم درگیر شوید!)، فرصت‌های از دست رفته بسته باید به طور خودکار در یک سری نامزدی مجدد ثبت شوند.

این ایمیل ها باید به وضوح نشان دهند که چرا این افراد باید امروز دوباره با شرکت شما ارتباط برقرار کنند. این بدان م،ی است که آنها قبلاً با شما در ارتباط بوده اند و پیشنهادات جدید و اطلاعات جدیدی ارائه می دهند که ممکن است به آنها در ارزیابی مجدد تصمیم خود کمک کند.

نتیجه

HubS، ابزار قدرتمندی است که می تواند کارهای مهم را خودکار کند و اطلاعات مفیدی در مورد آنچه مخاطبین شما انجام می دهند در اختیار شما قرار دهد.

این 5 اتوماسیون بازاریابی یک راه عالی برای کار ، Hubs، برای شما به روشی است که در نظر گرفته شده است.

ابزارهای اتوماسیون موجود در HubS، به شما این امکان را می دهد که تلاش های بازاریابی و فروش خود را به سطح بالاتری ببرید، اما همچنان نیاز به برنامه ریزی و اجرای دقیق دارند.

اگر به دنبال الهام گرفتن در مورد نحوه شروع کار با گردش کار خودکار در Hubs، هستید، یک آژانس بازاریابی HubS، مانند ProperExpression!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/automations-to-implement-today-to-take-advantage-of-your-hubs،-subscription/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب