اگر به دنبال الهام بخشی برای استراتژی رسانه های اجتماعی ،ده فروشی خود هستید، نگاه ، به کمپین های موفق رسانه های اجتماعی از سایر مشاغل ،ده فروشی می تواند بهترین قدم اول باشد! این کمپین ها می توانند ایده های خلاقانه زیادی در مورد تعامل با مخاطبان، نمایش محصولات و در نهایت افزایش فروش به شما ارائه دهند. در اینجا برخی از بهترین کمپین های رسانه های اجتماعی برای صنعت ،ده فروشی وجود دارد که می تو،د از آنها به ،وان الهام بخش برای استراتژی خود استفاده کنید.
هدف – هدف می گیرد
Target، هفتمین ،دهفروش بزرگ در ایالات متحده، از رسانههای اجتماعی برای افزایش تعامل با مخاطبان خود و تبدیل فروش استفاده میکند. در این مثال کمپین ،دهفروشی رسانههای اجتماعی، Target روشهای سادهتر، سادهتر و مقرونبهصرفهتر برای انجام کارهای روزمره مانند سازماندهی و آشپزی را به اشتراک میگذارد.
اگر از تعداد پیامها و نظراتی که در ش،ههای اجتماعی دریافت میکنید غرق شدهاید، یک خبر خوب وجود دارد! میتو،د از ابزارهای رسانههای اجتماعی برای مشاهده هر نظر، پیام و اشارهای که دریافت میکنید در یک صفحه استفاده کنید.
در اینجا یک نمونه کمپین ،ده فروشی رسانه های اجتماعی از Marks & Spencer آمده است:
کمپین جمعه سیاه TikTok والمارت، #DealGuesser، موفقیت بزرگی بود و سر و صدای زیادی در اطراف برند ایجاد کرد. این کمپین دارای یک بازی بود که از بازی ک،یک Heads-Up الگوبرداری شده بود و هم اینفلوئنسرها و هم سایر کاربران TikTok را شامل می شد. در طول سه روز، این کمپین 3.5 میلیارد بازدید و 456 میلیون تعامل ایجاد کرد.
بسته بندی
اگر علاقه مند به دریافت پشتیب، و مشاوره هستید، به شما پیشنهاد می کنیم مجموعه ما از بهترین آژانس های رسانه های اجتماعی در ایالات متحده را بررسی کنید.