هنگامی که با افراد حرفه ای برای ایجاد یک وب سایت برای ،ب و کار املاک خود کار می کنید، تمرکز آنها را بر کیفیت تصاویری که برای نمایش ویژگی ها و ویژگی ها استفاده می شود، خواهید دید. مثلا، جمعیتیک آژانس خلاق جه،، برای بازسازی وب سایت خود با Meraas همکاری کرد. همانطور که در مطالعه موردی خود تاکید شده است، Crowd تلاش بیشتری برای نمایش خواص Meraas به بهترین شکل ممکن انجام داده است:
اگر به دنبال راهی بی دردسر برای مدیریت وب سایت خود به ،وان یک مشاور املاک هستید، باید از یک سازنده وب سایت که برای صنعت شما ساخته شده است استفاده کنید! این پلتفرمها با ویژگیهای بسیار خوبی مانند قالبهای قابل تنظیم، ادغام IDX و ابزارهای CRM برای آژانسهای املاک و مستغلات بارگذاری میشوند که برای مشاوران املاک عالی هستند. با چنین ابزار قدرتمندی که در اختیار دارید، می تو،د به راحتی حضور آنلاین خود را افزایش دهید و در عین حال روابط قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنید.
طراحی وب سایت شما نیز در هنگام نمایش ویژگی های دارایی شما بسیار مهم است. اگر ع، های شما به صورت استراتژیک قرار نگرفته باشند، یا اگر تصاویر بسیار کوچک یا بزرگ باشند، ممکن است حواس بازدیدکنندگان شما پرت شود و بدون کاوش بیشتر، سایت شما را ، کنند. برای جلوگیری از چنین پیامدهای نامطلوبی، می تو،د از بین بهترین سازندگان وب سایت برای مشاوران املاک انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش شما به خوبی طراحی شده است. این به شما کمک می کند تا توجه بازدیدکنندگان خود را به خود جلب کنید، فهرست های خود را به طور موثر به نمایش بگذارید، و شانس ایجاد سرنخ را افزایش دهید.
یک وب سایت ساز و ابزار CRM را ادغام کنید
همه اهمیت آن را می دانند، اما چگونه می تو،د وب سایت خود را در میان دریای سایر وب سایت های املاک و مستغلات متمایز کنید؟
وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید
بازاریابی ویدیویی روشی قدرتمند و جذاب برای نمایش ویژگی های خود و ارتباط با مخاطبان است. بیایید به راههای استفاده از بازاریابی ویدیویی برای مشاغل املاک و مستغلات نگاهی بیندازیم و ببینیم که سایر مشاوران املاک چگونه این کار را انجام میدهند:
ویدیوهای گشت و گذار در خانه برای YouTube بسازید
در اینجا نمونه ای از استفاده از اینستاگرام برای ایجاد سرنخ برای ،ب و کار املاک و مستغلات شما آورده شده است:
با کمک بازاریابی ایمیلی، میتو،د سرنخها را پرورش دهید، محتوای روشنگرانه را توزیع کنید و یک رابطه قوی با مشتریان خود حفظ کنید. برای بهبود کمپین های خود، می تو،د سه پیشنهاد بازاریابی ایمیلی املاک زیر را در نظر بگیرید:
ارسال خبرنامه های منظم
دنیای املاک و مستغلات در ایالات متحده به طور مداوم در حال تحول است و به ،وان یک حرفه ای املاک، باید جلوتر از بازی باشید. با وجود بسیاری از ایده های بازاریابی برای مشاوران املاک، تشخیص اینکه کدام یک برای ،ب و کار شما بهترین کارایی را دارند بسیار مهم است.
بازاریابی محلی برای هر ،ب و کار املاک و مستغلات بسیار مهم است، زیرا به شما کمک می کند حضوری قوی در جامعه خود داشته باشید و مشتریان بالقوه ای را که به طور خاص به منطقه شما علاقه مند هستند جذب کنید.
تورهای دارایی مجازی یک گزینه عالی برای به نمایش گذاشتن لیست های خود و ایجاد علاقه به املاک شما هستند. با ارائه تجربیات سنجیده و غوطه ور، می تو،د توجه را به جزئیات خاص جلب کنید و درک بهتری از فضا را به مشتریان بالقوه از راحتی خانه خود ارائه دهید. به این ترتیب می تو،د به راحتی سرنخ های بیشتری را جذب کنید و احتمال یافتن ،یدار عالی را افزایش دهید.
مراحل بعدی برای ،ب و کار املاک شما
یک راه عالی برای تبلیغ املاک خود، ملاقات با مشتریان بالقوه و نشان دادن دانش خود از بازار محله، میزب، خانه های باز و رویدادهای اجتماعی است. همچنین می تواند خوب باشد که به برگزاری رویدادهای محله سازی مانند سمینارهای رایگان ،ید خانه، تورهای محله یا جمع آوری کمک های خیریه فکر کنید.
ایده های بازاریابی ایمیلی املاک و مستغلات
بیایید ببینیم چگونه می تو،د از قدرت بازاریابی رسانه های اجتماعی برای املاک و مستغلات بهره مند شوید:
از قدرت فیس بوک استفاده کنید
یوتیوب به ،وان یک بهشت برای ،، که به طور مجازی در خانه های گردشی هستند شناخته شده است! چرا از این اشتیاق برای تورهای خانگی استفاده نمی کنید؟ شما می تو،د ویدیوهای گشت و گذار در خانه بسازید، و با استراتژی صحیح SEO YouTube و نرخ تعامل بالا، می تو،د منجر به جذب مشتری شوید. بیایید ویدیوی گشت و گذار در خانه با صدها بازدید را ببینیم که توسط یک دلال معروف املاک ساخته شده است. رایان سرهانت:
همه میدانند که لینکدین ابزاری بسیار قدرتمند برای ش،هسازی حرفهای است که میتواند به ارتباط با مشتریان بالقوه، کارشناسان صنعت و سایر متخصصان املاک و مستغلات کمک کند. بنابراین می تو،د محتوای آموزنده را به اشتراک بگذارید، در بحث های صنعتی شرکت کنید و از ویژگی های جستجوی پیشرفته لینکدین برای یافتن مشتریان بالقوه استفاده کنید!
ایده های محلی بازاریابی املاک و مستغلات
ما به شما پیشنهاد میکنیم با ارسال خبرنامههای منظم با آ،ین اخبار صنعت املاک و مستغلات، مشتریان خود را در جریان نگه دارید. از بهروزرس،های بازار گرفته تا محتوای آموزنده، به اشتراکگذاری این نوع اطلاعات نه تنها تخصص شما را نشان میدهد، بلکه شما را در ذهنهای آنها تازه نگه میدارد.
ایجاد کمپین های ایمیلی هدفمند
ما سه ایده منحصر به فرد بازاریابی املاک و مستغلات را برای شما فهرست کرده ایم تا موفقیت بازاریابی محلی را تضمین کنید:
از رویدادها یا سازمانهای محلی حمایت کنید
استفاده از ابزارهای اتوماسیون ایمیل می تواند به شما کمک کند تا تلاش های بازاریابی ایمیلی خود را ساده کنید، پیگیری های خود را به موقع ارسال کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ سرنخ از بین نمی رود. و اگر می خواهید در مورد ابزارهای بازاریابی املاک و مستغلات بیشتر بد،د، ما قبلا بهترین آنها را برای شما گردآوری کرده ایم!
ایده های بازاریابی ویدئویی املاک و مستغلات
مشارکت بین Blacksmith، یک آژانس معروف از ایالات متحده، و HPI Real Estate می تواند نمونه ای الهام بخش از استفاده از SEO در صنعت املاک و مستغلات باشد. قبل از کار با آهنگر، HPI Real Estate ترافیک ارگ،ک کمی داشت و تبدیل کمی داشت. هدف Blacksmith حل مشکلات SEO بود، و در اینجا این تیم انجام داده است:
با عملی ، این ایده های بازاریابی املاک و مستغلات، در راه انقلابی در ،ب و کار ملک خود و دستیابی به موفقیت خواهید بود. فقط به خاطر داشته باشید که تحول دیجیتال در صنعت املاک و مستغلات یک فرآیند مداوم است، بنابراین بهروز ماندن با آ،ین روندها، ابزارها و استراتژیها کلیدی برای جلوتر ماندن از رقبا است. اکنون زمان اقدام و عمل است. اجرای این ایده های بازاریابی را برای مشاوران املاک شروع کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم شراکت با آژانس های بازاریابی املاک و مستغلات برای راهنمایی و پشتیب، متخصص در اجرای برنامه های بازاریابی شما. بنابراین، شما به خوبی برای رشد ،ب و کار ملک خود و دستیابی به اه، خود مجهز خواهید بود!
منبع: https://di،alagencynetwork.com/real-estate-marketing-ideas/
با ت،یم بندی لیست ایمیل خود بر اساس معیارهایی مانند مکان، ترجیحات ملک و مرحله ،ید، می تو،د کمپین های ایمیلی هدفمندی ایجاد کنید که متن، با نیازها و علایق خاص هر بخش باشد. به این ترتیب، وقت خود را برای ایجاد ایمیلهایی که ممکن است با مخاطبان شما طنیناندازی نکنند تلف نخواهید کرد و میتو،د مطمئن شوید که توسط افرادی دریافت میشوند که آنها را ارزشمندتر میدانند. اگر علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی ایمیلی و چگونگی سودمندی آن برای ،ب و کارتان هستید، آ،ین پست وبلاگ ما را بررسی کنید. ما شما را به سفری از طریق بازاریابی ایمیلی خواهیم برد!
پیاده سازی اتوماسیون ایمیل
با پاشیدن کلمات کلیدی مرتبط در سراسر محتوای خود، ایجاد پست های وبلاگ جالب و بهینه سازی ابرداده های سایت خود، می تو،د رتبه بالاتری در نتایج موتورهای جستجو ،ب کنید و بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. مانند ساختن یک نقشه گنج برای مشتریان خود فکر کنید تا شما را پیدا کنند، و خوشبختانه، بهترین آژانس های سئو که لیست کرده ایم اینجا هستند تا به شما در ایجاد نقشه عالی کمک کنند!
وب سایت شما ویترین فروشگاه مجازی شما و اولین برداشتی است که مشتریان بالقوه از خدمات املاک و مستغلات شما دارند. کیفیت و حرفه ای بودن ،ب و کار شما را نشان می دهد.
رسانه های اجتماعی منبع شگفت انگیزی برای بازاریابی املاک و مستغلات هستند. این به شما فرصت بزرگی می دهد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، ویژگی های خود را به شیوه ای جذاب به نمایش بگذارید و حتی برخی از سرنخ ها را هدایت کنید.
لیست املاک شما باید با تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا نمایش داده شود. با انجام این کار، جذابیت زیبایی شناختی وب سایت خود را بهبود می بخشید و در عین حال به بازدیدکنندگان ایده بهتری از خواصی که در دسترس دارید می دهید.
میتو،د برای الهام گرفتن این یکی از ساختهشده توسط Nava Realty Group را تماشا کنید، زیرا کمی با ویدیوهای تور خانگی رایان سرهانت متفاوت است. در ویدئوهای گروه املاک نوا، تمرکز روی خانه است و ما فقط صدای راوی را می شنویم.
ایجاد تورهای املاک مجازی
فیس بوک یک پلتفرم عالی برای بازاریابی املاک و مستغلات است زیرا به شما امکان می دهد به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید، محتوای جذاب را به اشتراک بگذارید و تبلیغات خود را برای جمعیت های خاص هدف قرار دهید. میتو،د با شرکتهای بازاریابی دیجیتال همکاری کنید تا کمپینهای تبلیغاتی فیسبوک با کیفیت بالا با هدف مشتریان ایدهآل خود ایجاد کنید.
با مخاطبان خود در اینستاگرام درگیر شوید
بنابراین برای رقابت در بازار املاک و مستغلات امروزی به یک حضور آنلاین قوی و یک استراتژی بازاریابی موثر املاک و مستغلات نیاز دارید. اما نگران نباشید؛ با پذیرش ایده های منحصربفرد بازاریابی املاک و مستغلات که در این وبلاگ خواهید یافت، بیش از حد در راه انقلابی در ،ب و کار ملک خود و دستیابی به موفقیت خواهید بود.
ایده های بازاریابی املاک و مستغلات برای وب سایت شما
مل روی قبل از اینکه یک مشاور املاک شود، یک اینفلوئنسر اینستاگرام بود، بنابراین عادت دارد با فالوورها درگیر شود و در نتیجه فروش را افزایش دهد. بیایید یک مثال دیگر از حساب کاربری او با بیش از 100 هزار دنبال کننده برای الهام گرفتن از نحوه ایجاد راه هایی برای تعامل با مخاطبان در اینستاگرام ببینیم:
از پتانسیل ش،ه سازی لینکدین استفاده کنید
با اجرای سئو فنی، تکنیکهای بهینهسازی عملکرد صفحه، معیارهای انطباق ADA، و پاسخگویی سیال پیشرفته، Blacksmith بدون نیاز به SEM پولی، افزایش کاربران جدید به سایت و ارتباط بیشتر موتورهای جستجو در تگزاس را هدف قرار داد.
لیست های خود را با تصاویری با کیفیت بالا به نمایش بگذارید
برای بالا بردن شناخت برند خود در سطح محلی، می تو،د با حمایت مالی از تیم های ورزشی یا سایر سازمان های مبتنی بر جامعه، حمایت خود را از این منطقه نشان دهید. این نه تنها باعث افزایش دیده شدن برند شما می شود و به شما کمک می کند به مخاطبان محلی دسترسی پیدا کنید، بلکه به شما در ایجاد حسن نیت در جامعه خود نیز کمک می کند.
میزب، خانههای باز و رویدادهای اجتماعی
طبق اعلام انجمن ملی مشاوران املاک، 97 درصد از ،یداران زم، که به دنبال خانه جدید خود بودند از اینترنت استفاده ،د و 76 درصد از ،یداران توسط ملکی که آنلاین پیدا ،د راندند.
اینستاگرام یک پلتفرم بصری است که آن را به مک، عالی برای نمایش لیست املاک شما و برجسته ، بهترین ویژگی های آن تبدیل می کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم از همین امروز شروع به استفاده از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا برای ایجاد پست ها، داستان ها و حلقه های بصری جذاب کنید.