بخش بندی ایمیل ها همیشه باید در نظر گرفته شود. با توجه به ا،ر لیست های ایمیل، خوب است به خاطر داشته باشید که هر انفجار ایمیلی برای هر مشتری جذاب نیست – در واقع، برای برخی، نامربوط تلقی می شود و به سرعت حذف می شود. اینجاست که ت،یم بندی وارد عمل می شود!
یکی از مهمترین فاکتورها هنگام بررسی CTRهای ایمیل، موضوع ایمیل شما است. خطوط موضوع باید تا حد امکان قابل کلیک باشد زیرا اگر ،ی روی ایمیل شما کلیک نکند، در به دست آوردن مشتریان بالقوه موفق نخواهید بود.
اگرچه بهترین شیوهها برای خطوط موضوعی میتوانند اینجا و آنجا تغییر کنند (همانطور که بیشتر حوزههای بازاریابی انجام میدهند)، توصیه میشود که بیشتر از نه کلمه یا 60 کاراکتر نباشند. همچنین بهتر است علائم نگارشی را به بیش از سه کاراکتر خاص محدود کنید تا از ظاهر شدن ایمیل شما بیش از حد به “هر،مه” جلوگیری شود.
نکته کلیدی این است که خطوط موضوع خود را تا حد امکان مستقیم و ساده نگه دارید، و هر چه شخصی تر باشد – بهتر است. ،ن زده می شود که هر شخصی خطوط موضوع 26٪ هستند احتمال باز شدن بیشتر است!
با Segmentation آزمایش کنید
قرار گرفتن در صندوق ورودی از استراتژیهای بازاریابی سختگیرانه میتواند دشوار باشد، اما ما چند نکته مهم را گردآوری کردهایم تا شما را در افزایش آن نرخ کلیک بسیار مهم (CTR) شروع کنید. خبر خوب؟ آنها تغییرات ساده و موثری هستند که هر ،ی می تواند از آنها استفاده کند!
CTR چیست؟
نرخ کلیک صرفاً اندازه گیری تعداد افرادی است که روی یک پیوند، تصویر یا دعوت به اقدام در یک ایمیل کلیک می کنند. هنگامی که CTR خود را نظارت می کنید، می تواند یک بینش کلیدی در مورد آنچه که مخاطبان شما در مورد محتوای شما به آن علاقه دارند باشد. تعیین نرخ کلیک برای باز ، ساده است. تعداد افرادی که روی کمپین ایمیل شما کلیک کرده اند را در نظر بگیرید و آن را بر تعداد ایمیل های ارسال شده ت،یم کنید. پس از انجام این کار، آن عدد را در 100 ضرب کنید، درصد دقیقی خواهید داشت.
کدام صنایع بالاترین CTR را دارند؟
بیش از 1.7 میلیارد نفر از دستگاه های تلفن همراه خود برای بررسی ایمیل های خود استفاده می کنند، در مقایسه با 0.9 میلیارد نفر که استفاده از رایانه های رومیزی را ترجیح می دهند، بنابراین ضروری است که این موضوع را نادیده نگیرید! استفاده از یک طراحی ایمیل واکنشگرا را در نظر بگیرید که به ایمیلها اجازه میدهد تا اندازههای مختلف صفحه نمایش را تغییر دهند. و مطمئن شوید که A/B را با متغیرهای مختلف تست کنید تا ببینید کدام یک برای ،ب و کار شما بهتر عمل می کند! از ایمیلهای مبتنی بر تصویر گرفته تا ایمیلهای سنگینتر، مقایسه عوامل مختلف به شما جهتگیری بیشتر با استراتژی کلی شما میدهد!
شامل گزینه های اشتراک گذاری اجتماعی
بر اساس GetResponse، در بریت،ا، میانگین CTR برای ایمیل ها حدود 3.51٪ است. در سال 2022، MailerLite گزارش داد که سه صنعت برتر برای CTR بالا بودند. رسانه (15.58%)، ساخت و ساز (14.54%) و معماری و ساخت و ساز (14.26%). با صنایع پایین سیاست (2.73٪)، نرم افزار و برنامه های وب (2.91٪) و رستوران ها (4.05٪).
روی خط موضوع تمرکز کنید
و حالا ما آن را در اختیار داریم! مانند تیم رسانه های دیجیتال، می د،م که هر نکته ای که برای برند خود استفاده می کنید فوراً موفق نخواهد بود، اما نکته اصلی این است که آزمایش، آزمایش و دوباره آزمایش کنید تا مطمئن شوید که از استراتژی دیجیتال خود حدا،ر استفاده را می کنید!